دوره پادشاهی ارز دیجیتال در اوکی اکسچنج!

با توجه به بازار داغ ارز‌های دیجیتال، شاید شما هم تصمیم به سرمایه‌گذاری در این بازار سود‌ده گرفته‌اید؛ اما لازمه موفقیت در این بازار، شناخت انواع ارز‌های دیجیتال و آینده مالی آن‌ها است.

البته نه‌تنها بازار کریپتو‌کارنسی، بلکه برای موفقیت در هر بازار و یا هر کسب‌و‌کاری بایستی با قواعد و اصول آن آشنا باشید تا متحمل ضرر و زیان نشوید. گام دوم موفقیت در این بازار مالی، شناسایی رمز‌ارز‌هایی با آینده مالی روشن است که سرمایه شما را چندین برابر می‌کند.

جالب است که بدانید تبادلات مالی با ارز دیجیتال، هزینه‌ای به‌شدت پایین‌تر از روش‌های سرمایه‌گذاری سنتی دارد؛ به همین دلیل بانک‌ها، دولت و مؤسسات مالی آن را به‌عنوان یک رقیب دانسته و احساس دل‌نگرانی می‌کنند.

ممکن است که شما از طریق اولین ارز دیجیتال، یعنی بیت‌کوین، با دنیای ارز دیجیتال آشنا شده و حتی تصمیم به خرید Bitcoin گرفته باشید. در‌واقع، رمز‌ارز بیت‌کوین مهم‌ترین ارز دیجیتالی است که به‌خاطر رشد چشم‌گیرش در معرض دید همگان قرار دارد. نا‌گفته نماند که یک‌سری از ارز دیجیتال‌هایی ایجاد شدند که رشد سریعی داشته و طرفداران خاص خود را پیدا کردند که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

شیبا قدرتمند ظاهر می‌شود!

شیبا‌اینو یکی از رمز‌ارز‌هایی است که رشد زیادی را در بازه زمانی کوتاه تجربه کرد و کاربران خود را به سود کلانی رساند. زمانی‌که  Shiba Inoدر سال 2020 پا به دنیای ارز دیجیتال گذاشت، سر‌و‌صدای زیادی کرد؛ اما علت آن چه بود؟

اگر خاطرتان باشد سال 2013 دوج‌کوین با الهام گرفتن از یک سگ نژاد ژاپنی برای تفریح و سرگرمی اختراع شد، اما محبوبیت خاصی بین تریدر‌ها پیدا کرد. دقیقا بعد از انتشار شیبا، طرفداران دوج‌کوین ادعا کردند که شیبا‌اینو نسخه شبیه‌سازی شده دوج بوده و سعی در کپی‌برداری از آن کرده است؛ چیزی که سازندگان شیبا آن را رد کرده و ادعا کردند که شیبا متمایز‌تر از دوج بوده و ماهیت مستقلی دارد.

نکته قابل توجه این است که این رمز‌ارز به دلیل ویژگی‌های مختلف توانسته توجه سرمایه‌گذاران و معامله‌گران را به سمت خود جلب کرده و رشد سریعی را تجربه کند. از‌جمله ویژگی‌های شیبا می‌توان به ساده و خودمانی بودن و قیمت پایین آن اشاره کرد که موجب شده تریدر‌ها در والت خود مقداری شیبا داشته باشند.

شما نیز می‌توانید از توکن SHIB که توکن اصلی شیبا است، به‌عنوان ابزاری برای سهام‌گذاری و پرداخت استفاده کنید. در‌نهایت، با مراجعه به صرافی ارز دیجیتال می‌توانید اقدام به خرید و فروش ارز دیجیتال شیبا کنید که در طی این مدت سود بسیار خوبی را نصیب کاربران خود کرده است.

نقش مهم تتر در حفظ سرمایه کاربران

با تتر از نوسانات بازار ارز دیجیتال در امان بمانید!

یکی از ویژگی‌های بارز بازار ارز دیجیتال، نا‌پایدار بودن و نوسانات آن است که برخی از افراد را مردد و نگران می‌کند. در این میان تتر ظاهر شده و شما را از این نگرانی نجات می‌دهد؛ اما چگونه؟! تتر تنها ارز دیجیتالی است که همواره ارزشی برابر با 1 دلار آمریکا داشته و سرمایه شما را در برابر نوسانات حفظ می‌کند.

این ارز دیجیتال در سال 2014 توسط چند سرمایه‌گذار مطرح منتشر و ارز فیات نیز به‌عنوان پشتوانه آن محسوب شد. البته بهتر است بدانید که به هنگام تغییر قیمت دلار، ارزش تتر نیز بالا و پایین می‌شود، اما همواره حوالی 1 دلار بوده و به مقدار زیاد تغییر پیدا نمی‌کند.

سؤالی که ممکن است برای برخی از افراد پیش بیاید، این است که چرا تتر با وجود استیبل‌کوین بودن باز هم محبوب کاربران بوده و اکثر افراد آن را در کیف پول خود دارند؟ اولین مورد دقیقا به همواره ثابت بودن ارزش آن بر‌می‌گردد؛ چرا‌که دیگر نگران نوسانات بازار و از دست رفتن سرمایه خود نخواهید بود.

مورد بعدی به سریع بودن تتر مربوط می‌شود؛ با تتر می‌توانید در عرض چند دقیقه دارایی خود را جا‌به‌جا کرده و از نوساناتی که در قیمت به‌وجود می‌آید، بهره‌مند شوید.

در‌واقع، کاربران با خرید تتر از سرمایه خود محافظت کرده و از سرعت انجام تراکنش‌ها لذت می‌برند. همچنین یکی دیگر از مزیت‌های این رمز‌ارز انتقال ارزان پول است که توجه کاربران را به خود جلب کرده است.

امنیت را با اوکی اکسچنج تجربه کنید!

همان‌طور که در جریان هستید، برای خرید و فروش ارز‌های دیجیتال نیاز به یک بازار دارید تا بتوانید به معامله بپردازید. صرافی ارز دیجیتال همان جایی است که می‌توانید برای خرید و فروش به آن‌جا مراجعه کنید؛ اما کدام صرافی معتبر بوده و می‌تواند شما را راهنمایی کند؟

اوکی اکسچنج جایی است که کاربران بسیاری به آن مراجعه کرده و به دلیل پشتیبانی کارشناسان متخصص، رضایت‌مندی افراد را کسب کرده است. اگر شما نیز تصمیم به سرمایه‌گذاری در بازار ارز دیجیتال گرفته‌اید، کافیست که به آدرس سایتی https://ok-ex.io/ مراجعه کرده و از مشاوره این مجموعه متخصص بهره‌مند شوید.

سلب مسئولیت: ایده آل تک صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.
امتیازی به این نوشته بدهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//