بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ در بازارهای ایران

سامسونگ یکی از تولیدکنندگان پیشرو گوشی‌های هوشمند در جهان است و بسیاری از مدل‌های، آن برای بازی مناسب هستند. گوشی‌های سامسونگ معمولا دارای نمایشگرهای بزرگ، گرافیک باکیفیت و پردازنده‌های قدرتمندی هستند که می‌توانند حتی سخت‌ترین بازی‌ها را نیز انجام دهند.

علاوه بر این، سامسونگ تعدادی از ویژگی‌های مخصوص بازی را ارائه می‌کند که می‌توانند تجربه‌های بازی شما را بهبود ببخشند، مانند راه‌انداز بازی، یک GPU یکپارچه و پشتیبانی از کنترل‌کننده‌های خارجی.

به دنبال فهرستی از بهترین گوشی‌های گیمینگ سامسونگ هستید؟ خوب، جستجوی شما در اینجا به پایان می‌رسد. برترین گوشی‌های گیمینگ سامسونگ در بازار ایران و محبوب‌ترین آن‌ها متناسب با بودجه شما در این مقاله از ایده آل تک بررسی‌شده است.

یک گوشی گیمینگ باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

بدون شک بهترین ویژگی هر گوشی گیمینگ لیست مشخصات بالای آن است. برخی از بهترین گوشی‌های گیمینگ موجود در بازار در حال حاضر دارای حداکثر 18 گیگابایت رم، نمایشگر با نرخ رفرش 165 هرتز، باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی و البته آخرین تراشه اسنپدراگون هستند.

یک گوشی گیمینگ باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

با این حال، مشخصات رده‌بالا تنها چیزی نیست که گوشی‌های گیمینگ را بهتر از گوشی‌های پرچم‌دار معمولی می‌کند. بنابراین، بیایید به 10 ویژگی برتر گوشی‌های گیمینگ که همه گوشی‌های هوشمند باید داشته باشند نگاهی بیندازیم:

باتری دوگانه

باتری دو سلولی یک ویژگی سخت‌افزاری است که بر اساس آن،  گوشی از دو سلول کوچک‌تر به‌جای یک سلول بزرگ استفاده می‌کند. به‌عنوان مثال، یک تلفن با باتری دوگانه با ظرفیت کل باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت، ظرفیت باتری 2500 میلی‌آمپر ساعتی را در هر سلول دارد.

با تقسیم باتری به دو سلول، در حین شارژ، برق ورودی را نیز تقسیم می‌کنید. کاهش استرس روی هر سلول به کاهش گرما، افزایش سرعت شارژ و کاهش سرعت تخریب برای حفظ سلامت باتری کمک می‌کند.

این ویژگی باعث می‌شود تا اندازه گوشی را کمی بزرگ‌تر در نظر بگیرند تا شکاف بین سلول‌ها و سخت‌افزار مدیریت انرژی برای تقسیم شارژ را در خود جای دهد. اگر نتوان اندازه گوشی را افزایش داد، باید باتری را کوچک‌تر انتخاب کرد.

شارژ عبوری

یکی از بهترین ویژگی‌های گوشی‌های گیمینگ، شارژ عبوری است (که به آن‌ها شارژ دور زدن یا جداسازی شارژ نیز می‌گویند). به این ترتیب هنگامی‌که به یک منبع برق وصل می‌شود، به تلفن شما اجازه می‌دهد تا بدون هیچ برقراری ارتباطی با باتری از خود منبع تغذیه شود و گرما را کاهش می‌دهد.

شارژ عبوری تلفن همراه

به عبارت دیگر، شارژ دریافتی از شارژر شما به باتری تغذیه نمی‌شود، بلکه مستقیما به تلفن شما می‌رسد و اساسا آن را به یک ابزار سیمی تبدیل می‌کند. این اتفاق به باتری شما اجازه می‌دهد در حالت بیکار بماند، خنک بماند و سلامت خود را در حین انجام کارهای سنگین حفظ کند.

جک هدفون

جک‌های هدفون چندی پیش از گوشی‌های پرچم‌دار حذف شدند و اکنون گوشی‌های میان رده نیز از این موضوع پیروی می‌کنند. اما اگر متوجه شده باشید، به نظر نمی‌رسد که گوشی‌های گیمینگ از این روند پیروی کنند. چرا؟

جک هدفون گوشی سامسونگ

زیرا هدفون‌های سیمی به‌خصوص برای گیمرها تقریباً ازهرجهتی که می‌توان تصور کرد، بهتر از هدفون‌های بی‌سیم هستند. به این دلیل گیمرها هدفون‌های سیمی را به‌جای بی‌سیم انتخاب می‌کنند تا از تأخیر کمتری برخوردار شوند.

فناوری بی‌سیم هنوز به‌اندازه کافی سریع نیست تا بتواند به‌عنوان جایگزین‌های سیمی رقابت کند. برای گیمرها، تأخیر چند میلی‌ثانیه‌ای می‌تواند تفاوت بین برد و باخت در یک مسابقه ایجاد کند.

حتی اگر گیمر نیستید و فقط از هدفون خود برای گوش دادن معمولی استفاده می‌کنید، هدفون‌های سیمی همچنان خرید بهتری هستند زیرا ارزان‌تر، سبک‌تر، بادوام‌تر، قابل تعمیرتر هستند، نیازی به شارژ ندارند و کیفیت صدای بهتری ارائه می‌دهند. و از آنجایی‌که باتری ندارند، به همین سرعت نیز تحلیل نمی‌روند، یعنی می‌توانید چندین سال از آن‌ها استفاده کنید.

بلندگوهای دوگانه استریو

بلندگوهای دوگانه استریو هر شکلی از مصرف رسانه را فراگیرتر می‌کند، خواه تماشای فیلم، ویدیوهای یوتیوب یا بازی باشد. برخی از گوشی‌های گیمینگ، مانند ROG Phone 6 Pro، دارای بلندگوهای استریو در جلو هستند که اجازه می‌دهد صدا مستقیما به سمت شما هدایت شود، بنابراین هر نت بلندتر و تمیزتر به نظر می‌رسد و تجربه را فراگیرتر می‌کند.

پشتیبانی از کدک‌های بلوتوث بیشتر

بلوتوث زبانی است که گوشی و هدفون‌های بی‌سیم شما برای برقراری ارتباط از آن استفاده می‌کنند، و کدک بلوتوث گویش خاصی است که به جزئیات اطلاعاتی را که به اشتراک می‌گذارند، می‌پردازد.

پشتیبانی از کدک های بلوتوث بیشتر

چندین کدک وجود دارد و کدک‌های مختلف برای اهداف مختلف مانند گوش دادن معمولی، بازی، تماس یا تماشای ویدیو مناسب‌تر هستند. گوشی‌های معمولی، معمولا از تعداد بسیار محدودی از کدک ها پشتیبانی می‌کنند.

اما گوشی‌های گیمینگ از کدک‎های پیشرفته مانند LDAC، aptX HD، aptX Adaptive و غیره پشتیبانی می‌کنند. پشتیبانی از کدک‎های بیشتر، کنترل بیشتری بر کیفیت صدای هدفون بی‌سیم شما نیز ارائه می‌دهد.

شارژر در جعبه

این روزها عدم وجود شارژر در جعبه در اکثر برندها متداول شده است اما هنوز هیچ خریداری آن را بدیهی نمی‌داند. با گوشی‌های گیمینگ، احتمال بیشتری وجود دارد که یکی از آن‌ها را همراه با یک قاب پشتی رایگان دریافت کنید.

ممکن است استدلال کنید که این مسئله چندان مهم نیست زیرا از قبل یک شارژر در خانه دارید، اما توجه داشته باشید که شارژری که در جعبه دریافت می‌کنید تقریباً همیشه بهترین شارژر برای دستگاه شما است.

حالت بازی

یک گوشی‌ گیمینگ بدون حالت بازی ناقص خواهد بود و تعداد فزاینده‌ای از سازندگان اندروید نیز شروع به گنجاندن آن در نرم‌افزار خود کرده‌اند.

حالت بازی در گوشی سامسونگ

گوشی‌های سامسونگ از Game Launcher برای سازمان‌دهی بازی‌های شما و بهبود گیم‌پلی شما با مجموعه‌ای از ویژگی‌های اضافه شده استفاده می‌کنند.

در گوشی‌های پیکسل، این ویژگی حالت بازی نام دارد. آیفون‌ها هنوز حالت بازی اختصاصی ندارند، اما ویژگی Guided Access برخی از ویژگی‌های مشابه را دارد.

شارژ آهسته

شارژ سریع در حال حاضر ویژگی خیلی مهم در صنعت فناوری است، و به همان اندازه که راحت است، عاری از محدودیت نیست. اگر نادیده گرفته شود، شارژ سریع می‌تواند منجر به تولید گرمای بیش‌ازحد شود و در درازمدت به سلامت باتری شما آسیب برساند.

برخی از گوشی‌های گیمینگ به شما این امکان را می‌دهند که به‌صورت دستی شارژ سریع را خاموش کنید. افرادی که ترجیح می‌دهند گوشی خود را یک شبه شارژ کنند، می‌توانند از شارژ آهسته بهره ببرند، زیرا تلفن آن‌ها چندین ساعت در شارژ ۱۰۰ درصد نمی‌ماند که باعث تخریب سلول می‌شود.

محدودیت شارژ

باتری‌های لیتیوم یونی دوست ندارند در حالت شارژ کامل باشند، و نه اینکه کاملا خالی باشند. این بدان معناست که هر چه باتری شما مدت زمان بیشتری در درصد شارژ بالا باشد، سریع‌تر خراب می‌شود. در حالت ایده آل، باتری باید تا زمانی که ممکن است روی 50 درصد باقی بماند، اما بدیهی است که برای استفاده روزانه ایده آل نیست. بنابراین، توصیه می‌شود گوشی خود را بیش از 80 درصد شارژ کنید.

شارژ بهینه باتری

با این‌ حال، گفتن این کار آسان‌تر از انجام آن است زیرا باید همیشه تلفن خود را بررسی کنید تا در لحظه شارژ را خاموش کنید. تلفن‌های بازی این مشکل را حل می‌کنند و به شما امکان می‌دهد محدودیت شارژی را تعیین کنید که بیش از آن تلفن شارژ شما را قبول نکند.

در گوشی‌های سامسونگ این ویژگی Protect Battery نام دارد و شارژ را تا 85 درصد محدود می‌کند. در آیفون‌ها، ویژگی Optimized Battery Charging شارژ را تا 80 درصد محدود می‌کند و حدود یک ساعت صبر می‌کند تا واقعا به گوشی برای شارژ کامل نیاز داشته باشید. این راه‌حل‌های باتری بسیار مفید هستند، ما می‌خواهیم همه گوشی‌های هوشمند این گزینه را داشته باشند.

مکانیسم خنک کننده

بازی‌های موبایلی اپلیکیشن‌هایی هستند که گوشی‌های همراه را تا حد زیادی درگیر می‌کنند، بنابراین طبیعی است که پس از چند دقیقه بازی با گرم شدن بیش از حد CPU مواجه شویم.

بنابراین، به‌عنوان یکی از ویژگی‌های گوشی‌های هوشمند گیمینگ، برندهای اصلی گوشی‌های هوشمند لوکس، ترمینال‌های خود را به سیستم‌های خنک‌کننده خودکار پیشرفته خود مجهز کرده‌اند که از کاهش تدریجی عملکرد گوشی و تمام شدن باتری جلوگیری می‌کند.

اگر می‌خواهید بدون وقفه بازی کنید، باید مطمئن شوید که گوشی هوشمند شما از این نوع سیستم خنک‌کننده خلاقانه برخوردار است.

بهترین گوشی ارزان سامسونگ برای گیمینگ

خب بعد از معرفی ویژگی‌های یک گوشی مناسب برای اجرای بازی، اکنون وقت آن است که به سراغ معرفی بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ برویم:

سامسونگ گلکسی A51

از بین گوشی‌های ارزان‌ قیمت، گلکسی A51 5G بدون شک بهترین گزینه برای بازی است. اول از همه، پردازنده Exynos 980 به همراه حافظه UFS2.1 وجود دارند که به‌سرعت بخشیدن به کارها تا حد زیادی کمک می‌کند. نوع پایه دارای 6 گیگابایت رم است؛ اما اگر می‌خواهید کمی سریع‌تر باشد، می‌توانید آن را با 8 گیگابایت نیز دریافت کنید.

گوشی گیمینگ سامسونگ گلکسی A51

صفحه‌نمایش 6.5 اینچی Super AMOLED دستگاه که بسیار عالی است هیچ ایرادی ندارد. استفاده هوشمندانه از صفحه‌نمایش Infinity-O به سامسونگ این امکان را می‌دهد که حاشیه‌ها را کوتاه کند و امکان تجربه بازی همه‌جانبه‌تری را فراهم می‌کند.

سوراخ پانچ بسیار کوچک‌تر از چیزی است که در اولین تکرارهای نمایشگر Infinity-O دیده بودیم، بنابراین باعث ناراحتی چشم نمی‌شود.

با این‌حال، یک مسئله وجود دارد، که کمی آزاردهنده است. بلندگوی تکی که در پایین قرار دارد به‌گونه‌ای قرارگرفته است که هنگام انجام بازی در حالت افقی، ناخودآگاه با انگشت پوشانده می‌شود.

البته در اکثر بازی‌هایی که ارزش بازی کردن دارند نیاز است که گوشی خود را در حالت افقی قرار دهید، بنابراین این مشکلی نیست که بتوانید از آن اجتناب کنید.

این گوشی قادر است ساعت‌های بی‌شماری را که در بازی‌هایی مانند PUBG و Call of Duty سپری می‌کنید و همچنین در بالاترین تنظیمات گرافیکی آن‌ها، تأمین کند.

سامسونگ گلکسی A22

سامسونگ گلکسی A22 مجهز به پردازنده مدیاتک هلیو جی 80 است که با 4 گیگابایت رم همراه شده است. در حالی‌که G80 دقیقا یک پردازنده جدید نیست، ما همچنان انتظار داریم که برای بازی‌های محبوب امروزی، به اندازه کافی خوب عمل کند.

گوشی گیمینگ سامسونگ گلکسی A22

Galaxy A22 5G با قیمت مقرون‌به‌صرفه مجهز به نمایشگر Infinity-V و نرخ رفرش 90 هرتز است که بازی روان و بدون وقفه و رضایت از تماشای یک بازی پویا را برای شما به ارمغان می‌آورد.

تصاویر پاسخ سریع البته در بازی‌ها مهم هستند، بنابراین شما می‌توانید به‌سرعت به آنچه روی صفحه‌نمایش است واکنش نشان دهید. صفحه‌نمایش 6.6 اینچی با فناوری Full HD+ تصاویر واضح‌تر و واضح‌تری را ارائه می‌کند و تجربه بازی رضایت‌بخش و جذابی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

سامسونگ گلکسی F12

گلکسی F12 یکی از مقرون به‌صرفه‌ترین گوشی‌های هوشمند در حال حاضر است که نمایشگری با رفرش ریت سریع 90 هرتز ارائه می‌دهد که برای یک تجربه اسکرول نرم بسیار مناسب است.

گوشی گیمینگ سامسونگ گلکسی F12

سامسونگ گلکسی F12 دارای باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی است و با توجه به دستگاه‌های اخیر سامسونگ، حتی با استفاده متوسط ​​تا فشرده، استقامت باتری خوبی را ارائه می‌دهد.

گلکسی F12 مجهز به تراشه Exynos 850 است که در اواخر سال 2019 توسط سامسونگ معرفی شد و به‌طور خاص برای تلفن‌های هوشمند سطح پایه هدف قرار گرفت. این SoC از هشت هسته Cortex-A55 از ARM استفاده می‌کند که معمولا فقط برای کارهای با شدت کم استفاده می‌شود.

درنتیجه، چیپست موجود در گلکسی F12 ممکن است برای بارگیری بازی‌های با گرافیک خیلی زیاد یا سایر برنامه‌های فشرده مشکل داشته باشد.

درنهایت، سامسونگ گلکسی F12 به‌احتمال‌زیاد مدت‌زمان زیادی برای شارژ شدن طول می‌کشد، زیرا پشتیبان‌گیری از باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی آن یک راه‌اندازی برق شارژ سریع 15 واتی است که با توجه به‌سرعت شارژ سریع تکامل‌یافته، دیگر سریع نیست.

سامسونگ گلکسی A23

سامسونگ گلکسی A23 دارای صفحه‌نمایش 6.6 اینچی APD با رفرش ریت 90 هرتز است. این نمایشگر برای تماشای ویدیوهای YouTube یا تماشای محتوا از Netflix یا Disney+ عالی عمل می‌کند. رنگ‌ها مناسب هستند، اگرچه رنگ‌های مشکی آن‌قدر که در صفحه‌نمایش AMOLED می‌بینید، غنی نیستند.

گوشی سامسونگ گلکسی A23

روشنایی کمی مشکل‌ساز است، اگرچه آن‌طور که من می‌خواستم روشن نیست، بنابراین استفاده از Samsung Galaxy A23 در زیر نور مستقیم گاهی اوقات می‌تواند یک چالش باشد.

سامسونگ گلکسی A23 عملکرد قابل‌توجهی به‌عنوان یک دستگاه بازی در یکپارچه‌سازی با سیستم‌عامل دارد که عمدتاً به دلیل وجود اسنپدراگون 680 در داخل آن است.

SoC، با وجود اینکه یک میان رده است، به اندازه کافی قدرتمند است که بتواند بازی‌های زیادی را از کنسول‌های قدیمی انجام دهد و باید تا PS1 و PSP به‌خوبی عملکرد خوبی داشته باشد.

یکی دیگر از موارد مورد بحث، این است که سامسونگ گلکسی A23 تنها یک بلندگو دارد؛ اگرچه بلندگو بلند و واضح است.

سامسونگ گلکسی A13 نسخه 64 رم 4

یکی از مزایای سامسونگ گلکسی A13  که قبلا با اندروید 12 به‌عنوان سیستم‌عامل پیش‌فرض کارخانه از پیش نصب شده این است که با One UI 4.1 کار می‌کند.

سامسونگ گلکسی A13 نسخه 64 رم 4

سامسونگ گلکسی A13 دارای صفحه‌نمایش بزرگ 6.6 اینچی است که تایپ با استفاده از صفحه‌کلید مجازی را آسان‌تر می‌کند. با  سه گزینه حافظه داخلی با 32 گیگابایت یا 64 گیگابایت یا 128 گیگابایت در بازار موجود است.

همچنین دارای سیستم امنیتی Knox برای بهبود امنیت داده‌ها در برابر بدافزارها یا تهدیدها است. سامسونگ گلکسی A13 مجهز به پردازنده Exynos 850 است. این پردازنده دارای پردازنده هشت هسته‌ای کل با استفاده از ARM Cortex-A55 با حداکثر سرعت تا 2.0 گیگاهرتز است.

برای پشتیبانی از اجرای بازی‌های ساده، این گوشی دارای GPU Mali-G52 است. این پردازنده دارای هوش مصنوعی هوشمند برای بهبود نتیجه عکس‌ها و بهبود تشخیص امنیت است.

باتری بزرگ با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت یکی دیگر از مزایای خوب سامسونگ گلکسی A13 است. این باتری دارای شارژ سریع 25 واتی برای شارژ سریع است.

SAMSUNG GALAXY A13 سنسور مادون قرمز ندارد. محصولات سامسونگ همیشه دارای IR نیستند، به‌ جز برخی از مدل‌های خاص. این گوشی همچنین دارای IP6x یا Ip5x برای عملکرد مقاومت در برابر گردوخاک و نفوذ آب نیست.

بهترین گوشی میان رده سامسونگ برای گیمینگ

خب در ادامه، به سراغ بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ می‌رویم که از لحاظ قیمت، نه گران هستند و نه ارزان محسوب می‌شوند:

سامسونگ گلکسی A53 5G

صفحه‌نمایش گلکسی A53 5G بسیار بزرگ است. صفحه‌نمایش 6.5 اینچی Super AMOLED و وضوح Full HD+، با حداکثر روشنایی 800 نیت، روشن است و در نور روز به‌راحتی قابل‌مشاهده است.

گوشی گیمینگ سامسونگ گلکسی A53 5G

دستگاه با فرکانس ۱۲۰ هرتز به‌روزرسانی می‌شود و به بازیکنان امکان می‌دهد از گیم‌پلی فوق‌العاده روان و بدون تأخیر و تاری حرکت لذت ببرند. همراه با تجربه‌ای برق‌آسا به لطف صفحه‌نمایش فوق‌العاده آن‌که می‌تواند بازی شما را زنده کند.

گلکسی A53 5G دارای یک تراشه قدرتمند 5 نانومتری Exynos 1280 است – اتصال بهتری را با فریم در ثانیه به شما ارائه می‌دهد و حتی گرافیک بهتری دارد تا تجربه بازی بهینه‌تری را به شما ارائه دهد که شما را به پیروزی برساند.

به دلیل سیستم خنک‌کننده آن که می‌تواند گرما را مؤثرتر از همیشه دفع کند، لازم نیست نگران داغ شدن دستگاه باشید. زمانی که بیشتر وقت خود را صرف بازی با تلفن خود می‌کنید لازم نیست نگران باشید که تلفنتان در میانه یک نبرد جدی جان خود را از دست بدهد.

با باتری طولانی 5000 میلی‌آمپر ساعتی، می‌توانید ساعت‌های طولانی را در تلفن خود بگذرانید که می‌تواند تا دو روز دوام بیاورد. به‌علاوه، اگر شارژتان کم است، شارژ سریع ۲۵ واتی آن باتری شما را به حالت کامل برمی‌گرداند.

اما در مورد برخی از بازی‌هایی که با پردازنده Exynos 1280 سازگار نیستند به‌خوبی عمل نخواهد کرد و با مشکل مواجه خواهید شد.

سامسونگ گلکسی M52 5G

ازنظر طراحی، سامسونگ گلکسی M52 5G با بدنه‌ای باریک و براق عرضه می‌شود. دستگاهی سبک‌وزن محسوب می‌شود که می‌توانید مدت‌زمان طولانی و بدون هیچ زحمتی از آن استفاده کنید.

گوشی گیمینگ سامسونگ گلکسی M52 5G

این گوشی دارای صفحه‌نمایش ۶.۷ اینچی FHD+ Super AMOLED+ است و از نرخ رفرش 120 هرتز پشتیبانی می‌کند و نسبت تصویر 20:9 دارد. هنگام استفاده از گوشی هوشمند زیر نور مستقیم خورشید، با هیچ مشکلی مواجه نخواهید شد و بازتولید رنگ، بدون تغییر خواهد ماند، حتی زمانی که از زوایای مختلف به صفحه‌نمایش نگاه می‌کنید.

این گوشی از پردازنده Qualcomm Snapdragon 778G با حداکثر 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره برده و One UI 3.1 مبتنی بر اندروید 11 است.

در استفاده مداوم متوجه خواهید شد که عملکرد گوشی فوق‌العاده خوب است، زیرا در هنگام تعویض برنامه‌ها یا چندوظیفه بودن اصلاً تأخیر ندارد و در حین انجام بازی‌های متوسط ​​به سنگین عملکرد بسیار خوبی را ارائه می‌دهد. رفرش ریت بالا نیز تجربه بازی شما را روان‌تر و جالب‌تر خواهد کرد.

ظرفیت باتری این گوشی هوشمند بسیار مناسب است و دارای باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی است. اما متأسفانه، این گوشی جک هدفون ندارد، بنابراین برای هدفون/بلندگوهای سیمی خود به یک دستگاه صوتی بی‌سیم یا یک دانگل USB-C نیاز دارید.

سامسونگ گلکسی M33

با پردازنده مهم هشت هسته‌ای Snapdragon 750G این گوشی که کارهای سخت را انجام می‌دهد، بیشتر کار کنید، سخت‌تر بازی کنید. این پردازنده، همراه با فناوری خنک‌کننده عالی فناوری Power Cool نگرانی در مورد مسائل گرمایشی و تخلیه باتری‌ها را از بین می‌برد.

گوشی گیمینگ سامسونگ گلکسی M33

عملکرد بهتر CPU با بیش از 6/8 گیگابایت رم، وسعت ناشناخته‌ای از کار و بازی را به شما می‌دهد. نقطه انعطاف‌پذیر RAM Plus به شما امکان می‌دهد تا با استفاده از حافظه ذخیره‌سازی به‌عنوان حافظه مجازی، ظرفیت حافظه رم را تا 4 گیگابایت افزایش دهید تا به شما کمک کند تا شاهد عملیات متعدد به‌طور هم‌زمان اما همچنان با سرعت ایده آل، بدون نگرانی در مورد مکث باشید.

چیزی که واقعاً درباره گلکسی M33 بسیار قابل‌ توجه است، پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، تاچ فوق‌العاده حساس و نرم و بازی‌های با FPS بالاست.

علاوه بر این، باتری عظیم و سنگین 6000 میلی‌آمپر ساعتی آن برای پشتیبان گیری در طول جلسات طولانی و شدید بازی وجود دارد. با باتری 25 واتی شارژ سریع، دستگاه می‌تواند تنها در 30 دقیقه 50 درصد شارژ داشته باشد.

SAMSUNG GALAXY M33 سنسور مادون قرمز ندارد. این گوشی همچنین دارای IP6x یا Ip5x برای عملکرد مقاومت در برابر گرد و خاک و نفوذ آب نیست.

سامسونگ گلکسی نوت 10 لایت

گلکسی نوت 10 لایت از پردازنده اگزینوس 9810 سامسونگ پشتیبانی می‌کند. تراشه هشت هسته‌ای 10 نانومتری اگزینوس 9810 همانند گلکسی نوت 9 است. 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی برای قدرت کامل ارائه می‌شود. همچنین می‌تواند بازی‌های سنگین موبایلی مانند PUBG را با بهترین تنظیمات گرافیکی مدیریت کند.

گوشی گیمینگ سامسونگ گلکسی نوت 10 لایت

این تراشه دارای سرعت کلاک 1.9 گیگاهرتز است، حتی هنگام انجام چند کار یا انجام بازی‌های سنگین، دستگاه همچنان سریع و روان است و بالاترین لحظات سرگرمی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

از صفحه‌نمایش Super AMOLED اختصاصی سامسونگ با رزولوشن متوسط ​​1080 در 2400 برخوردار است. سامسونگ هوشمندانه جک هدفون 3.5 میلی‌متری را حفظ کرده و یک جفت هدفون سیمی را درون آن قرار داده است.

دوربین سلفی 32 مگا پیکسلی در حد متوسط ​​است. در فضای باز عملکرد مناسبی انجام می‌دهد، اما عکس‌های داخل ساختمان حتی پس از غیرفعال کردن فیلتر پیش‌فرض «زیبایی» بیش‌ازحد نوردهی می‌شوند.

بهترین گوشی رده بالای سامسونگ برای گیمینگ

نوبتی هم اگر باشد، نوبت به معرفی بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ با قیمت بالا می‌رسد. این گوشی‌ها بهترین بازدهی را برای اجرای بازی‌های موبایل دارند:

سامسونگ گلکسی S22 Ultra

سری S22 از یک پردازنده جدید 4 نانومتری، سریع‌ترین پردازنده در سری گلکسی استفاده می‌کند. بسته به مدل، 8 تا 12 گیگابایت رم و 128/256/512 گیگابایت حافظه داخلی به همراه دارد.

گوشی گیمینگ سامسونگ گلکسی S22 Ultra

پردازنده Exynos گرافیک و تصاویری باکیفیت مانند ردیابی اشعه را ارائه می‌دهد که نور طبیعی و واقعی‌تری را در صفحه‌نمایش تلفن ایجاد می‌کند که به یک تجربه بازی پایدارتر و واقعی‌تر می‌افزاید.

این مدل از یک مودم یکپارچه استفاده می‌کند، به این معنی که می‌توانید از 5G، 4G و شبکه‌های قدیمی استفاده کنید. این از سرعت دانلود تا 10 گیگابایت در ثانیه پشتیبانی می‌کند و اتصال سریع و پایداری را برای سری S22 فراهم می‌کند که باعث می‌شود S22 برای بازی‌های ابری عالی باشد.

نرخ تازه‌سازی این گوشی 120 هرتز است که می‌تواند به‌طور خودکار بر اساس محتوایی که مشاهده می‌کنید سرعت خود را تطبیق دهد، زمان تأخیر را کاهش می‌دهد و بازی روان‌تری را ارائه می‌دهد.

این بدان معناست که هر زمان در حال بازی هستید، دستگاه سری S22 شما را در آن لحظات کلیدی بازی ناامید نخواهد کرد. این نه‌تنها تجربه بازی بهبودیافته‌ای را ارائه می‌دهد، بلکه به معنای عمر باتری طولانی‌تر نیز هست.

از معایب SAMSUNG GALAXY S22 ULTRA 5G نداشتن حافظه جانبی برای MicroSD است. جک هدفون 3.5 میلی‌متری نیز برای طراحی بدنه نازک‌تر از این گوشی حذف شده است.

البته می‌توانید از مبدل هدفون USB-C به 3.5 میلی‌متری استفاده کنید یا از اتصال بلوتوث برای کار با دستگاه‌های صوتی خارجی استفاده کنید.

سامسونگ گلکسی اس 22

Samsung Galaxy S22 کوچک‌ترین گوشی هوشمند در سری S22 خود است. صفحه‌نمایش 6.1 اینچی Super AMOLED با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و وزن آن تنها 167 گرم است.

گوشی گیمینگ سامسونگ گلکسی اس 22

این گوشی هوشمند به پردازنده با 8 گیگابایت رم و 128 و 256 گیگابایت حافظه داخلی به همراه آخرین نسل هشتم پردازنده Qualcomm Snapdragon SM8450 که تجربه‌های گیم‌پلی پیشرفته‌ای را با سرعت و کارایی پیشرو ارائه می‌کند، مجهز شده است.

از ویژگی‌های پردازشی برای پشتیبان‌گیری از نرخ تازه‌سازی فوق‌العاده سریع نیز برخوردار خواهید بود. Galaxy S22 Ultra همچنین دارای نرخ نمونه‌برداری لمسی چشمگیر 240 هرتزی است درحالی‌که در Game Booster اختصاصی خود که حتی بیشتر از این هم می‌شود تا احساس نرمی را در طول بازی‌ها افزایش دهد.

یکی از ایرادات مهم سامسونگ گلکسی اس 22 این است که تنها با باتری لیتیوم یونی 3700 میلی‌آمپر ساعتی عرضه می‌شود. توجه داشته باشید که میان رده‌های سامسونگ مانند گلکسی A53 5G و A73 5G با باتری‌های لیتیوم پلیمری 5000 میلی‌آمپر ساعتی عرضه می‌شوند.

این دستگاه با یک‌بار شارژ در استفاده متوسط ​​بیش از 15 ساعت دوام نمی‌آورد. همچنین این دستگاه فقط از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می‌کند. همانند سایر گوشی هوشمند پرچم‌دار از جک هدفون و فضای ذخیره‌سازی قابل ارتقا از طریق کارت microSD در این مدل خبری نیست.

عدم وجود این ویژگی‌ها ممکن است برای کسانی که هنوز به استفاده از هدفون‌های سیمی علاقه‌مند هستند و همچنان ترجیح می‌دهند از حافظه‌های قابل جابجایی برای ذخیره فایل‌های خود استفاده کنند، مشکل‌ساز باشد.

سامسونگ گلکسی S21 FE

این گوشی می‌تواند Genshin Impact را با تنظیمات اورکلاک (حداکثر) اجرا کند و باورنکردنی است که بازی در این گوشی چقدر زیبا به نظر می‌رسد. صفحه‌نمایش 6.4 اینچ است،

گوشی گیمینگ سامسونگ گلکسی S21 FE

بنابراین نه به‌اندازه گلکسی S21 کوچک است و نه به‌اندازه S21 + (به ترتیب 6.2 و 6.7 اینچ)، رم اکنون از 6 گیگابایت شروع می‌شود (اگرچه این امکان وجود دارد که آن را با 8 گیگابایت خریداری کنید) و در شاسی جایگزین شیشه در پشت موبایل از پلی کربنات استفاده‌شده است.

ازنظر عملکرد، S21 FE مانند یک کاندیدای پرچم‌دار شایسته عمل می‌کند. این گوشی دارای تراشه Exynos 2100 با گزینه رم 6 یا 8 گیگابایتی است.
با ظرفیت باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی این گوشی تا 25 وات شارژ را پشتیبانی می‌کند که ظرف 30 دقیقه باک گوشی را از خالی پر می‌کند.

در عصر امروز، با توجه به اینکه برخی از گوشی‌های موجود در بازار در مقایسه با 120 وات پشتیبانی می‌کنند، این سرعت کمی نامطلوب به نظر می‌رسد. یکی دیگر از ایرادات یا معایب Samsung Galaxy S21 FE این است که کاربران باید به‌صورت دستی نرخ تازه‌سازی 60 گیگاهرتز را به 120 گیگاهرتز تغییر دهند.

صفحه‌نمایش تطبیق‌پذیر نیست. استفاده از این دستگاه با نرخ تازه‌سازی 120 گیگاهرتز می‌تواند تأثیر قابل‌توجهی بر عملکرد باتری داشته باشد زیرا نرخ تازه‌سازی بالاتر انرژی بیشتری مصرف می‌کند.

سامسونگ گلکسی M62

سامسونگ گلکسی M62 (2021) جدیدترین سیستم‌عامل اندروید 11، One UI 3.1، دارای Exynos 9825 (7 نانومتر)، یک CPU قدرتمند هشت هسته‌ای (2×2.73 گیگاهرتز Exynos M4 و 2×2.40 گیگاهرتز) است و عملکرد فوق‌العاده‌ای بدون هیچ تأخیری دارد و پردازنده گرافیکی پیشرفته‌ای را ارائه می‌دهد.

گوشی گیمینگ سامسونگ گلکسی M62

سامسونگ گلکسی M62 دارای Super AMOLED Plus، 420 نیت (پیک)، اندازه آن 6.7 اینچ است که وضوح تصویر بالا 1080 x 2400 پیکسل، صفحه‌نمایش بزرگ و پرجنب‌وجوش، طراحی ممتاز و چشمگیر ارائه می‌دهد.

این گوشی حافظه قابل ارتقای بالایی را از طریق اسلات c ard، microSDXC (اسلات اختصاصی) ارائه می‌دهد، حافظه داخلی نیز با 128 گیگابایت رم 8 گیگابایتی و یا 256 گیگابایت رم 8 گیگابایتی که برای عملکرد چندوظیفه‌ای بسیار مفید است، در اختیار شماست که مقدار زیادی رم و یک حافظه بزرگ، زاویه دید بهتر و مصرف انرژی کمتری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

سامسونگ گلکسی M62 ضد آب و گرد و غبار نیست، سنسور دما یا فشارسنج ارائه نمی‌دهد، گوریلا گلس برای محافظت از صفحه‌نمایش، درگاه مادون‌قرمز ندارد و فاقد شارژ بی‌سیم است.

سامسونگ گلکسی Note 20 Ultra 5G

گلکسی نوت 20 اولترا دارای صفحه‌نمایش بزرگ 6.9 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتز، دوربین 108 مگا پیکسلی واضح با فوکوس خودکار لیزری است. وقتی تنظیم حرکت تطبیقی ​​را روشن کنید، اسکرول مانند کره است. و بازی‌های بهینه‌سازی شده مانند Dead Trigger 2 واقعا روان به نظر می‌رسند.

گوشی گیمینگ سامسونگ گلکسی Note 20 Ultra 5G

نوت 20 اولترا جزو اولین گوشی‌هایی بود که با پردازنده اسنپدراگون 865 پلاس عرضه شد. این نوع از 865 سرعت کلاک را به حداکثر می‌رساند و یک هسته قادر به 3.06 گیگاهرتز است که به‌ویژه برای بازی بسیار حیاتی است.

نسبت به گوشی‌های معمولی اسنپدراگون 865 داغ‌تر می‌شود و نگرانی، کارایی و عمر باتری است. همچنین دارای اقدامات خنک‌کننده داخلی هستند تا عملکرد را در بهترین حالت خود نگه‌دارند.

با توجه به صفحه‌نمایش بزرگ و پردازنده تشنه، نوت 20 اولترا دارای یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی است.

کلام آخر

اگر به‌طور خاص به دنبال یک گوشی گیمینگ سامسونگ هستید، در این مقاله به بهترین گزینه‌ها اشاره شده است. همه این تلفن‌ها نسبت به قیمت خود عملکرد عالی دارند، بنابراین، می‌توانید از این راهنما برای کمک به انتخاب گوشی مناسب برای بازی سامسونگ بر اساس نیازهای تلفن همراه و بودجه موجود استفاده کنید و از بازی کردن با گوشی سامسونگ خود لذت ببرید.

در انتها از شما دعوت می‌کنیم تا تجربه‌های خود را در رابطه با بازی با گوشی‌های گیمینگ سامسونگ با ما و مخاطبان در قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

5 | (1)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//