اقامت در قشم؛ هتل ارم یا هتل ایرمان؟

یکی از نقاط زیبای ایران برای سفر، جزیره قشم است. هتل‌ها و اقامتگاه‌های متنوعی در این‌جزیره هستند که باید یکی از آن‌ها را برای اقامت انتخاب کنید. دو مورد از هتل‌های معروف قشم، هتل ارم و هتل ایرمان هستند. اگر بلیط چارتر تهران قشم خریده‌‌اید، بهتر است این‌مقاله را تا پایان مطالعه کنید.

قشم بزرگ‌ترین جزیره ایران است و در استان هرمزگان قرار دارد. این‌جزیره زیبا هر‌ساله میزبان مسافران زیادی است که از نقاط مختلف جان به آن سفر می‌کنند. دیدنی‌ها و جاذبه‌ها قشم زیاد هستند و شما برای سفری چند‌روزه باید برنامه منظمی در قشم داشته باشید. قلعه پرتقالی‌ها، غار خربس، تنگه چاهکوه، جنگل‌های حرا و دره ستارگان از جاذبه‌‎های مهم این‌جزیره هستند.

اگر به خرید و گشتن در مراکز تجاری هم علاقه داشته باشید، قشم یکی از بهترین مقصد‌های شما خواهد بود. برای مسافران زیادی که به قشم سفر می‌کنند، امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی هم در جزیره وجود دارد. هتل‌هایی مانند هتل ارم قشم و بسیاری از اقامتگاه‌های متنوع آماده پذیرایی از مسافران هستند.

در ادامه توضیحاتی را درباره دو هتل ایرمان و هتل ارم بیان می‌کنیم. شما کدام‌یک از این‌هتل‌ها را می‌شناسید؟

هتل ایرمان قشم

هتل بوتیک ایرمان قشم یکی از هتل‌های لوکس و مناسب قشم است. این‌هتل در خیابان پژوهش و نبش خیابان پیام قرار دارد. هتل به ساحل دریای خلیج همیشه فارس و بسیاری از مراکز خرید مهم و معروف جزیره دسترسی خوب و فوق‌العاده‌ای را فراهم کرده است. سیتی‌سنتر 1 و 2 از مراکز خریدی هستند که شما به‌آسانی از این‌هتل به آن‌ها دسترسی خواهید داشت.

هتل ایرمان قشم

هتل بوتیک ایرمان کار خود را از سال 1396 آغاز کرده و امروزه میان مسافران و تور‌های بسیاری معروف و محبوب شده است. کارکنان هتل آموزش دیده‌اند و رفتار خوبی با مسافران دارند. این‌فضا باعث می‌شود، مسافران اقامت بی‌نظیری را در این‌هتل تجربه کنند. یکی از نکاتی که در این‌هتل مهم است درباره آن اطلاع داشته باشید، قانون استعمال سیگار است. استعمال سیگار در کلیه فضا‌ها و اتاق‌های هتل بوتیک ایرمان قشم ممنوع است.

هتل بوتیک ایرمان قشم پنج طبقه دارد و حدود 38 اتاق و سوئیت را برای مسافران در‌نظر گرفته است. بسیاری از مسافرانی که قبلا در این‌هتل اقامت داشته‌اند، آن را به دیگران هم توصیه می‌کنند. یکی از ویژگی‌های بی‌نظیر هتل ایرمان قشم طراحی و معماری فوق‌العاده زیبای آن است.

هر طبقه از هتل طراحی و دکوراسیون مخصوصی دارد که برای مسافران می‌تواند فضا‌هایی چشم‌نوازی داشته باشد. شما با اقامت در این‌هتل احساس خستگی نمی‌کنید و هر روز خود را با بهترین انرژی‌ها شروع خواهید کرد. گردش در قشم و تماشای دیدنی‌های بی‌نظیر آن به چنین انرژی و آمادگی هم نیاز دارد.

در قسم بعد می‌خواهیم درباره یکی دیگر از هتل‌های خوب جزیره یعنی هتل ارم قشم صحبت کنیم. حتما ادامه مقاله را نیز مطالعه کنید تا بهتر بتوانید این‌دو هتل را با هم مقایسه کنید. اگر بلیط چارتر(https://www.alibaba.ir/charter-ticket ) تهران قشم خریده‌اید، می‌توانید با مقایسه این‌دو‌ هتل انتخاب خوبی برای اقامت در جزیره داشته باشید.

هتل ارم قشم

یکی دیگر از هتل‌های لوکس و محبوب قشم، هتل ارم است. هتل ارم هتلی چهار‌ستاره است و مسافران زیادی به اقامت در آن علاقه دارند. این‌هتل در بلوار آزادگان جزیره زیبای قشم قرار گرفته و دسترسی خوبی به مرکز شهر، بسیاری از مراکز خرید و مراکز تجاری و همچنین سواحل دریای خلیج‌فارس برای مسافران فراهم کرده است.

هتل ارم قشم

ساختمان هتل ارم پنج طبقه دارد و 96 واحد اقامتی متنوع برای اقامت مسافران در این‌هتل برای مسافران در‌نظر گرفته شده است.

کارکنان هتل آموزش‌های لازم را دیده و با ارائه بهترین رفتار، فضای خوبی را برای مسافران ایجاد می‌کنند. اقامت در این‌هتل کیفیت سفر شما به قشم را تا حد زیادی افزایش می‌دهد. هتل خوب یکی از مهم‌ترین قسمت‌های سفر به قشم است و بهتر است برای آن تحقیق کرده باشید. اگر برای سفر خو به جزیره، بلیط چارتر تهران قشم خریده‌اید حتما هتل ارم را در لیست بهترین هتل‌ها بررسی کنید.

امکانات خوبی در قسمت‌های مختلف هتل برای مسافران آماده شده که تجربه اقامت بی‌نظیری را به آن‌ها می‌دهد. هتل سعی کرده با ارائه بهترین خدمات و امکانات میزبان خوبی برای مسافران باشد. همین موضوع باعث می‌شود تا مسافران برای سفر‌های بعدی خود نیز هتل ارم قشم را در اولویت‌های انتخاب قرار داده و حتی آن را به دیگران هم توصیه کنند.

مقایسه هتل‌های ارم و ایرمان قشم

در این‌مقاله بررسی کوتاه و مفیدی از دو هتل معروف قشم، یعنی هتل‌های ارم و ایرمان داشتیم. این‌که کدام هتل بهتر است به شرایط و خواسته‌‌های شما بستگی دارد.

بهتر است برای دریافت جزئیاتی به‌روز مانند هزینه اقامت در هتل‌ها نیز به سایت علی بابا مراجعه کنید. علی بابا یکی از بهترین سایت‌ها برای رزرو انواع هتل‌‎های داخلی و خارجی است.

شما به‌راحتی با اطلاعات بالا و مواردی که در سایت علی بابا قرار دارد، امکان مقایسه هتل‌ها را با شرایط خود دارید. شما کدام هتل را بهتری می‌دانید و چرا؟

امتیازی به این نوشته بدهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//