معرفی بهترین بازی های فوتبال برای گوشی (آیفون و اندروید)

بهترین بازی های فوتبال برای گوشی از مواردی است که این روزها، افراد زیادی پیگیر آن هستند. البته این مسأله موضوعی جدید نیست؛ بلکه به دلیل محبوبیت بالای فوتبال، این بازی از دیرباز تاکنون، مورد توجه گیمرها واقع شده است.

توجه داشته باشید که بازی فوتبال نه تنها در دنیای حقیقی بلکه در قالب بازی‌های ویدیویی هم بسیار جذاب است. چه بسا کسانی که حتی علاقه‌ای هم به فوتبال واقعی ندارند، ولی به شدت طرفدار بازی فوتبال در کنسول‌ها هستند.

با روی کار آمدن و گسترش گوشی‌های تلفن همراه و همچنین رونمایی از ورژن‌های مختلف بازی فوتبال (مخصوص اندروید و آیفون)، جذابیت این گیم چند برابر شد.

بازی‌های فوتبال در تلفن همراه و قابلیت‌های مختلف‌شان از جمله قابلیت آنلاین و حتی بازی چند نفره به صورت بلوتوثی و وایرلس سبب شد که علاقه به این بازی به طور محسوسی گسترش یابد.

همانطور که در ابتدا گفتیم ورژن‌ها و نسخه‌های متعدد و مختلفی از بازی فوتبال برای تلفن‌های همراه اندروید و آیفون منتشر شده است. در این مقاله از ایده آل تک می‌خواهیم به بررسی چند مورد از بهترین و جذاب‌ترین آن‌ها بپردازیم. اگر شما هم به دنبال بهترین گیم فوتبال برای گوشی خود هستید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

بهترین بازی فوتبال برای آیفون

ابتدا به سراغ گوشی‌های آیفون و سیستم عامل iOS می‌رویم و چند مورد از بازی‌های فوتبال محبوب و البته باکیفیت برای این دستگاه‌ها را معرفی می‌کنیم:

بازی فوتبال eFootball PES 2023‏

بازی eFootball PES 2023‏ از بهترین بازی های فوتبال برای گوشی قلمداد می‌شود. این بازی که در واقع از اولین بازی‌های ورزشی است، جایگاه ویژه‌ای در میان دوستداران و علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای دارد.

بازی فوتبال eFootball PES 2023‏

به احتمال زیاد شما هم قبلا نسخه‌هایی از فوتبال PES را در کنسول‌های مختلف از جمله PS1، PS2 و … بازی کرده‌اید و یا حداقل نام آن‌ها را شنیده‌اید. این بازی که محصولی از شرکت Konami است، به صورت کاملا رایگان عرضه می‌شود.

هم‌اکنون می‌توانید این بازی محبوب و دوست داشتنی را برای دستگاه اپل خود دانلود کنید. کافیست بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

با این بازی به راحتی می‌توانید یک شبیه‌سازی فوتبال را روی تلفن همراه خود تجربه کنید. پاس‌کاری کنید، دریبل بزنید و از فوت و فن‌های گوناگون استفاده کنید تا برنده مسابقه شوید.

در بازی PES 2023 به راحتی می‌توانید به صورت‌های مختلف و با گیم‌پلی عالی بازی کنید و محو گرافیک خارق‌العاده آن شوید. حتی می‌توانید علاوه بر بازی با کامپیوتر، با حریفان واقعی در سراسر جهان بازی کنید. جالب است بدانید که این گیم کاملا آنلاین است؛ حتی وقتی که می‌خواهید به صورت تک نفره آن را اجرا کنید.

بازی فوتبال Soccer Cup 2022

به عنوان بهترین بازی فوتبال برای آیفون می‌توان به Soccer Cup 2022 اشاره کرد. کسب مهارت و حرفه‌ای شدن در این بازی، از امور سخت تلقی می‌شود؛ چرا که حرکات موجود در بازی، کمی‌غیر واقعی و دشوار هستند.

بازی فوتبال Soccer Cup 2022

درباره این حرکات باید بگوییم که مثلا توپ به پای بازیکن می‌چسبد و گرفتن آن با دشواری‌هایی همراه است. یا مثلا گاهی دستکش‌های دروازه‌بان مانند آهن‌ربا عمل می‌کنند و توپ را به خود جذب می‌کنند.

هم اکنون می‌توانید این بازی جذاب و دوست داشتنی را برای تلفن همراه اپل خود دانلود کنید. کافیست بر روی لینک زیر ضربه بزنید:

در این بازی بخشی طراحی شده که می‌توانید با مراجعه به آن تمریناتی داشته باشید و مهارت‌های لازم را کسب کنید. انتقادی که می‌توان نسبت به این بازی داشت، شاید همان غیر واقعی بودن برخی حرکات باشد.

گیم پلی و وضوح تصویر بازی Soccer Cup 2022 طوری است که از سری بازی‌های جذاب و با گرافیک بالا قلمداد می‌شود. دکمه‌های کنترلر در این بازی طوری طراحی شده‌اند که به راحتی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

این بازی دارای تمامی‌تیم‌های ملی و باشگاهی رایج است. تیم مورد علاقه خود را انتخاب کنید و به رقابت با حریفان و تیم‌های دیگر بپردازید. با بازی کردن به صورت آنلاین نیز می‌توانید حریفان‌تان را در سراسر دنیا شکست دهید و از شور و هیجان بالایی بهره‌مند شوید.

بازی فوتبال FIFA Soccer

یکی دیگر از بهترین بازی های فوتبال برای گوشی اپل، FIFA Soccer است. بازی فوتبال تحت عنوان فیفا از قدیمی‌ترین گیم‌های رایانه‌ای به شمار می‌رود.

بازی فوتبال FIFA Soccer

از قدیم تاکنون هر ساله نسخه‌های متعددی از فیفا برای کنسول‌های مختلف عرضه شده است. حتما شما هم نام این نسخه از بازی فوتبال را شنیده‌اید. گفتنی است که فیفا در ابتدا گیم‌های خود را برای کنسول‌هایی همچون پلی‌استیشن، ایکس باکس، کامپیوتر و … عرضه کرده و بعدها با گسترش تلفن‌های همراه، به انتشار نسخه آیفون نیز اقدام نموده است.

بازی FIFA Soccer یک بازی رایگان است. البته در آن مواردی هستند که باید خریداری شوند. گرافیک و وضوح تصویر بازی به شدت زیبا و ستودنی است؛ اما گیم‌پلی بازی ممکن است کمی‌ برایتان کسل کننده باشد. برای بهبود گیم‌پلی بازی می‌توانید محتوای درونی آن را خریداری کنید و از بازی کردن لذت ببرید.

از دیگر ویژگی‌های بازی مذکور می‌توان به گزارشگر صوتی اشاره کرد. این گزارش صوتی بسیار طبیعی به نظر می‌رسد؛ گویی که یک مسابقه واقعی در حال گزارش است. شما می‌توانید با ضربه روی لینک زیر، این بازی جذاب را به صورت رایگان دانلود کنید:

در این بازی می‌توانید به صورت آنلاین با رقبای خود در سراسر جهان بازی کنید. همچنین می‌توانید به صورت تک نفره با حریف کامپیوتری خود رقابت کنید.

در بازی FIFA Soccer قادر هستید که تیم مورد علاقه خود را بسازید. شما می‌توانید تیم‌تان را با بازیکنان دلخواه خود بسازید. در حقیقت می‌توانید این کار را از میان 15,000 بازیکن با استعدادهای مختلف انجام دهید.

همچنین می‌توانید در رویدادهای زنده قابل پخش که با مسابقات دنیای واقعی در طول فصل فوتبال مطابقت دارند، شرکت کنید، از جمله لیگ قهرمانان اروپا و جام جهانی فوتبال 2022.

از دیگر ویژگی‌های این بازی، این است که می‌توانید با برخی از بهترین بازیکنان جهان در حالی که تیمی‌ از ستاره‌های فوتبال را دارید، گل بزنید. در حالت‌های PVP با بهترین‌ها رقابت کنید، از جمله حمله سر به سر، حالت VS attack و حالت Manager mode.

با FIFA Mobile، یک بازی فوتبال همه جانبه را تجربه کنید. با تیم خود، با صدای تشویق جمعیت در استادیوم‌های پرشور و به یاد ماندنی فوتبال فیفا بازی کنید، ضربه پنالتی بزنید، پاس کاری کنید و کارهای دیگر که در فوتبال رایج هستند انجام دهید.

بازی فوتبال Dream League Soccer 2022

به عنوان بهترین بازی فوتبال موبایل اپل می‌توانیم از بازی Dream League Soccer 2022 نام ببریم. این بازی به دلیل گیم‌پلی زیبا و جلوه‌گری فوق‌العاده طبیعی، شور و هیجان زیادی را به شما هدیه می‌دهد.

بازی فوتبال Dream League Soccer 2022

در بازی بازی Dream League Soccer 2022 شما قادر هستید خودتان یک تیم باشگاهی انتخاب و با صدها باشگاه دیگر به رقابت بپردازید. با رقابت‌های پی در پی امتیاز کسب کنید و تیم‌تان را ارتقاء دهید و قدرت خود را افزایش دهید.

بازی Dream League Soccer 2022 شما را با ظاهری تازه و ویژگی‌های کاملا جدید در قلب فعالیت ورزشی قرار می‌دهد. تیم رویایی خود را از بیش از 4000 بازیکن دارای مجوز FIFPro™ بسازید و در برابر بهترین باشگاه‌های فوتبال جهان به میدان بروید.

هم‌اکنون می‌توانید با ضربه زدن روی لینک زیر، این بازی جذاب و حرفه‌ای را از اپ‌استور برای دیوایس اپل خود دانلود کنید:

در این بازی می‌توانید شاهد حرکات سه بعدی ضبط‌ شده کامل بازیکنان، شخصی‌سازی‌های تیمی‌و موارد دیگر باشید. بازی فوتبال Dream League Soccer 2022 به وسیله هوش مصنوعی و انیمیشن‌های جدید می‌تواند جذاب‌ترین و به یاد ماندنی‌ترین تجربیات را برایتان رقم بزند.

توجه داشته باشید که این بازی رایگان است؛ اما برخی محتویات درونی آن را در صورت نیاز باید خریداری کنید.

در زیر، فهرستی از مهم‌ترین امکانات و ویژگی‌های موجود در این بازی را ارائه داده‌ایم:

  • ضربه‌ها، تکل‌ها، شادی‌ها و سیوهای دروازه‌بان با حرکت سه بعدی، واقع‌گرایی بی‌نظیری جلوه می‌دهند.
  • با صعود و رقابت در بیش از 10 جام، به موقعیت‌های عالی برسید.
  • گزارش و شرح مسابقه به صورت همه جانبه و هیجان انگیز شما را شگفت‌زده می‌کند.
  • می‌توانید از مربیان برای توسعه توانایی‌های فنی و فیزیکی بازیکنان خود استفاده کنید.
  • در این بازی قادر هستید لوگوی تیم خود را شخصی سازی کنید.
  • می‌توانید در فصول و رویدادهای معمولی شرکت کنید تا جوایز بی‌نظیری به دست آورید.
  • امکان رقابت با بازیکنان از سراسر جهان با Dream League Live.

بازی فوتبال Flick Kick Football Kickoff

از بازی Flick Kick Football Kickoff نیز می‌توان به عنوان یکی از بهترین بازی های فوتبال برای گوشی یاد کرد. البته این بازی تمامی‌جلوه‌های فوتبالی را به رخ نمی‌کشد.

بازی فوتبال Flick Kick Football Kickoff

در واقع مخصوص کسانی است که به ضربات ایستگاهی علاقه‌مند هستند. توپ در این بازی در نقاط مختلف قرار می‌گیرد، دیوار دفاع دشمن هم در مقابل شماست. شما باید به حالت‌های مختلف و البته متناسب با موقعیت توپ را شوت کنید و دروازه دشمن را باز کنید.

اینک می‌توانید این بازی جذاب و دوست داشتنی را از لینک زیر دانلود کنید:

این گیم به صورت رایگان عرضه شده اما مثل بسیاری از بازی‌های دیگر دارای آیتم‌هایی است که می‌توانید در صورت نیاز آن‌ها را خریداری نمایید.

برخی از حالت‌های این بازی عبارتند از:

  • حالت چند نفره محلی، پاس‌کاری و …!
  • حالت تمرین، برای ارتقای سطح بازی.
  • حالت Bullseye، آیا می‌توانید هدف‌ها را بزنید؟
  • حالت بازی، برای تماشا و انجام توانایی‌هایتان.
  • حالت Time Attack برای کسانی که دوست دارند با زمان محدود بازی کنند.

شاید بتوان از عدم وجود حالت فوتبال معمولی در این بازی به عنوان عیب آن یاد کرد.

بهترین بازی فوتبال برای اندروید

در ادامه به سراغ سیستم عامل محبوب اندروید می‌رویم و بهترین و جذاب‌ترین بازی‌های فوتبال برای گوشی‌های سامسونگ، شیائومی و … را معرفی می‌کنیم:

بازی فوتبال Stickman Soccer 2018

از بازی Stickman Soccer می‌توان به عنوان بهترین بازی فوتبال برای اندروید یاد کرد. حتما تا به حال نام بازی‌های Stickman را شنیده‌اید! به بازی‌هایی که کاراکترهایشان به نوعی غیرعادی و شبیه آدمک‌های چوبی هستند، سبک استیک‌من گفته می‌شود.

بازی فوتبال Stickman Soccer 2018

البته این سبک بازی برای فوتبال بدین معنا نیست که جذابیت نداشته باشد. این بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده است. هم اکنون می‌توانید این بازی جذاب و دوست داشتنی را از فروشگاه گوگل دانلود کنید. کافیست بر روی لینک زیر ضربه بزنید:

در بازی فوتبال استیک‌من می‌توانید تیم‌های فوتبال مورد علاقه خود را انتخاب کنید و در فصول مختلف، لیگ‌های ملی، جام‌ها یا جام جهانی و همچنین رقابت‌های آنلاین با بازیکنان دیگر در سراسر جهان بازی کنید.

مود‌های بازی

  • بازی معمولی، بازی تمرینی، بازی فصلی، لیگ‌های ملی و جام‌های مختلف
  • حالت رقابت آنلاین در برابر بازیکنان از سراسر دنیا
  • جام جهانی
  • رویدادهای زنده روزانه و آنلاین
  • مسابقات روزانه و هفتگی
  • حالت چند نفره به صورت Local (محلی) با حداکثر 2 کنترلر

امکانات بازی

  • مواردی از جمله کارت‌های زرد/قرمز، اسپرینت، خطا، ضربه آزاد، ضربه پنالتی، پاس بلند، ضربات بالای سر، ضربه سر، کرنر و غیره.
  • تکرار حرکت آهسته، بهترین اهداف خود را از زاویه‌های مختلف دوربین و چشم اندازهای گوناگون بررسی کنید.
  • هوش مصنوعی بسیار کارآمد و چالش برانگیز با حرکات و تاکتیک‌های جدید.
  • قابلیت ویرایش و ساخت تیم، سفارشی کردن همه چیز از جمله نام تیم، آرم، نام بازیکن/ظاهر و بسیاری از موارد دیگر برای طراحی ستاره‌های برتر فوتبال.
  • نقل و انتقال بازیکنان؛ بازیکنان برتر فوتبال را انتخاب کنید و با آنها تیم خود را ارتقا دهید.
  • با دوستان خود و سایر بازیکنان در مسابقات رتبه بندی جهانی رقابت کنید.
  • بیش از 150 تیم فوتبال که در لیگ‌های مختلف گروه بندی شده اند.
  • بیش از 350 تروفی برای باز کردن قفل با جایزه Master.
  • بیش از 50 بازیکن برتر مشهور جهان.
  • حالت‌های دشواری مختلف.
  • پشتیبانی کامل از کنترلر و گیم پد.
  • کنترل‌های لمسی ساده و در عین حال قدرتمند، یادگیری آسان، البته تسلط بر آن شاید کمی‌دشوار باشد.
  • دارای صحنه‌های انیمیشنی روان با 60 فریم در ثانیه.
  • پشتیبانی کامل از Android TV.

بازی فوتبال Extreme Football

Extreme Football عنوانی خاص برای یک بازی فوتبال است. این بازی با دیگر بازی‌های فوتبالی تفاوت دارد. در این بازی زیبا، شما دیگر در استادیوم یا زمین چمن بازی نمی‌کنید. همچنین خبری هم از ستاره‌های مشهور دنیا نیست!

بازی فوتبال Extreme Football

در بازی فوتبال Extreme Football شما در یک زمین خیابانی و محلی بازی می‌کنید. بازیکنان هم از افراد کوچه و بازاری هستند که لباس‌های شخصی بر تن دارند.

اگر علاقه‌مند به بازی‌های فوتبال خیابانی هستید این بازی می‌تواند بهترین انتخاب برایتان باشد. بازی به صورت 3 به 3 است و شما می‌توانید به صورت آنلاین با بازیکنان دیگر در سراسر جهان بازی کنید.

هم‌اینک می‌توانید این بازی بسیار زیبا را برای تلفن همراه اندرویدی‌تان دانلود کنید.

شاید عیبی که بتوان به بازی گرفت این باشد که تنها کنترل یکی از بازیکنان را بر عهده دارید و دو بازیکن دیگر توسط هوش مصنوعی بازی هدایت می‌شوند.

برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های بازی به شرح زیر است:

  • یک فوتبال 3 به 3 را با دوستان خود در مقابل بازیکنان دنیا بازی کنید!
  • قابلیت اجرا به صورت چند نفره و سریع!
  • باز کردن قفل بازیکنان با افزایش سطح و کسب امتیاز؛ همه بازیکنان به صورت جداگانه مهارت‌های خاص خود را دارند!
  • پیشنهاد 1 در مقابل 1، 2 در مقابل 2، 3 در مقابل 3 در مسابقات مختلف!
  • می‌توانید خود را برای صعود به رتبه‌های محلی و جهانی به چالش بکشید!
  • با دوستان خود یک باشگاه بسازید یا به آن بپیوندید!
  • شخصیت‌های خود را با جمع آوری اسکین‌های مختلف شخصی سازی کنید!

بازی Score! Hero 2022

بازی Score! Hero 2022 از جذاب‌ترین و بهترین بازی های فوتبال برای گوشی تلقی می‌شود. این بازی فوتبال به سبکی خاص طراحی شده است.

بازی Score! Hero 2022

سبک این بازی به این صورت است که تمام صحنه‌های فوتبال توسط شما کنترل نمی‌شود. صرفا موقعیت‌هایی نظیر شوت، پاس و سانتر در کنترل شما خواهد بود. اگر بخواهیم ساده‌تر بیان کنیم باید بگوییم که موقعست‌ها و صحنه‌های خسته کننده بازی کنار گذاشته شده‌اند.

از شانس خود استفاده کنید، گل بزنید و همیشه قهرمان باشید! می‌توانید این بازی فوتبال جذاب را از لینک زیر دانلود کنید.

شاید سازنده بازی قصد داشته این بازی با سایر بازی‌های فوتبال تفاوت داشته باشد و سبک آن به طور خاص جلوه کند. به هر حال جذابیت‌های زیادی را برای‌تان به همراه خواهد داشت.

در این بازی یکسری محدودیت‌ها وجود دارد. مثلا برای پیشرفت و رد کردن مراحل حتما باید جان داشته باشید. پس از هر بار ضربات اشتباه مقداری از جان کم می‌شود. وقتی جان به صفر می‌رسد باید مدت زمانی را صبر کنید تا دوباره پر شود.

ویژگی‌های بازی

  • گل‌های شگفت انگیزی را به ثمر برسانید، پاس‌کاری کنید و ضربات ایستگاهی بزنید.
  • برنامه ریزی شده با بیش از 90 تیم دارای مجوز رسمی‌از برخی از بزرگترین لیگ‌های جهان.
  • گرافیک بسیار بالا، انیمیشن‌های ضبط‌ شده با حرکات شبیه سازی شده و طبیعی و با گیم‌پلی عالی.
  • می‌توانید ظاهر منحصر به فرد قهرمان خود را انتخاب و او را سفارشی کنید.
  • می‌توانید برای همگام سازی پیشرفت خود در بین چند دستگاه مختلف، به فیس بوک متصل شوید.

بازی فوتبال eFootball PES 2023

به عنوان بهترین بازی فوتبال گوشی می‌توانیم از eFootball PES 2023 نام ببریم. جالب است بدانید که این گیم در واقع همان بازی معروف PES است که با این نام عرضه شده است.

بازی فوتبال eFootball PES 2023

اگر با بازی فوتبال PES آشنا هستید، قطعا ذهنیت خوبی نسبت به گرافیک و گیم‌پلی آن دارید. ویژگی منحصر به فردی که این بازی از آن برخوردار است عرضه آن در تمامی‌کنسول‌هاست.

هم اکنون می‌توانید این بازی عالی را از فروشگاه گوگل برای دیوایس اندرویدی‌تان دانلود نمایید.

با PES تمامی‌انتظارات و خواسته‌های شما از یک بازی فوتبال برآورده می‌شود. شما در این بازی می‌توانید به رقابت آنلاین با حریفان مختلف در سراسر جهان بپردازید و با کسب امتیاز، سطح کاربری خود را ارتقاء دهید.

از مهمترین ویژگی‌های eFootball PES 2023 به قرار زیر است:

  • بالا بودن گرافیک فنی بازی.
  • صدای گزارشگران و استادیوم باعث می‌شود که شور و هیجان زیادی به شما منتقل شود.
  • معمولاً هر ماه آپدیت‌های جدید به طور رسمی‌منتشر می‌شوند. با اجرای آن‌ها می‌توانید همواره تیم‌های بازی را بروز نگه دارید.
  • می‌توانید در هر زمان که بخواهید با گیمرهای واقعی در سراسر دنیا به رقابت بپردازید.
  • امکان ساخت تیم مورد علاقه و شرکت در لیگ‌های مختلف وجود دارد.
  • بازی در اکثر دستگاه‌های اندرویدی اجرا می‌شود و با سخت افزارهای آن‌ها سازگار است.
  • امکان قیمت‌گذاری بسیاری از بازیکنان (به استثناء بعضی از ستاره‌ها مانند مسی، محمد صلاح، رونالدو و …).
  • گیم پلی بازی طوری است که کاملا با آن سرگرم می‌شوید.
  • بازیکنان در این بازی چهره‌ای مطابق با واقعیت دارند.
  • می‌توانید علاوه بر بازی آنلاین، با هوش مصنوعی یا همان کامپیوتر هم بازی کنید.

بازی فوتبال (پنالتی) Perfect Kick

بازی پنالتی Perfect Kick هم از بهترین بازی های فوتبال برای گوشی محسوب می‌شود. با توجه به اینکه این بازی در دهه اخیر از آن رونمایی شده، ولی از بازی‌های قدیمی‌است.

برای دانلود این بازی می‌توانید بر روی لینک زیر ضربه بزنید:

اگر علاقه‌مند به پنالتی هستید Perfect Kick بهترین انتخاب برایتان خواهد بود. گیم پلی و گرافیک جذاب این بازی سبب می‌شود که علاقه شدیدی به آن داشته باشید.

در هر کجا که هستید، با حریفان خود در سراسر جهان به رقابت بپردازید. در این بازی آیتم‌هایی مانند دستکش بزرگ، پرتاب گوجه، ضربه آتشین و … وجود دارد که از آن‌ها می‌توانید جهت پیروزی در رقابت‌ها استفاده کنید.

ویژگی‌های بازی Perfect Kick

  • امکان بازی با کاربران آنلاین در تمام دنیا.
  • می‌توانید برای کاربران پیام خصوصی ارسال کنید.
  • نخستین بازی که می‌توان در آن به صورت همزمان پنالتی زد.
  • به آسانی بازیکن خود را کنترل کنید و شوت‌های محکم بزنید.
  • دارای 3 حالت مختلف در بازی از جمله لیگ قهرمانان، سوپر استار و حالت کلاسیک.
  • امکان تماشای فهرست بازیکنان برتر.
  • می‌توانید لباس‌ها، توپ، دستکش، چهره بازیکن و … را انتخاب کنید.
  • قابلیت قدرتمند کردن بازیکنان با آموزش یا خرید آیتم.
  • می‌توانید بازیکنان را با خرید لباس، کفش و … شخصی سازی کنید.
  • امکان خرید آیتم‌های مختلف برای تقویت قدرت بازیکن.
  • دارای گرافیک جذاب و خیره کننده به همراه صداگذاری عالی و منحصر به فرد.

کلام آخر

در این مقاله به معرفی بهترین بازی های فوتبال برای گوشی‌های آیفون و اندروید پرداختیم. البته بسیاری از آن‌ها میان این دو سیستم‌عامل مشترک هستند. این بازی‌ها بسیار جذاب و سرگرم کننده‌اند و بدون شک اوقات خوبی را برایتان رقم خواهند زد.

اگر بازی دیگری می‌شناسید یا در زمینه بازی‌های معرفی شده، اطلاعات یا تجربیاتی دارید، از شما دعوت می‌کنیم که در قسمت نظرات همین مقاله، به ذکر و ارائه آن‌ها بپردازید.

سوالات متداول

آیا بازی‌های فوتبال اندروید و آیفون با هم مشترک هستند؟

بیشتر آن‌ها مشترک و برخی دیگر متناسب با سیستم‌عامل خاص طراحی شده‌اند.

بازی‌های فوتبال گوشی هر چند وقت یکبار بروزرسانی می‌شوند؟

معمولا بازی‌هایی همچون FIFA و PES به صورت ماهانه بروزرسانی ارائه می‌دهند. بدین وسیله همیشه بازیکنان و تیم‌ها بر مبنای آخرین تغییرات در دنیای واقعی هستند.

1.5 | (2)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//