10 بازی مزرعه داری جذاب برای اندروید + لینک نصب

از جمله بازی‌های آرامش‌بخشی که در هنگام بازی کردن به شما حس خوبی القا می‌کند، بازی‌ مزرعه‌ داری است. شاید این بازی‌ها هیجانی که در بازی‌های اکشن یا هیجانی را نداشته باشند، ولی حس آرامشی که موقع برداشت محصولاتی که خودتان کاشته‌اید، حس بسیار خوبی است و لذت بسیار زیادی را تجربه خواهید کرد.

در ادامه این مقاله از مجله تکنولوژی ایده‌آل تک ما قصد داریم 10 بازی مزرعه‌ داری برای اندروید را معرفی کنیم تا شما هم این حس آرامش و لذت را نیز تجربه کنید.

بازی مزرعه داری FARM FRENZY INC

بازی مزرعه Farm Frenzy ساخته شده در استودیوی بازی‌سازی Alawar Entertainment, Inc است. با این بازی تجربه‌ مزرعه‌ داری و کاشت و برداشت محصولات را به دست خواهید آورد و برای بزرگ‌تر و زیباتر شدن مزرعه‌ خود تلاش خواهید کرد.

بازی مزرعه ای برای اندروید FARM FRENZY INC.

با این بازی خیلی راحت می‌توانید حس داشتن یک مزرعه را داشته باشید و نسبت به آن احساس مسئولیت داشته باشید و داشتن یک زندگی روستایی را تجربه کنید.

برای بزرگ‌تر شدن مزرعه خود در این بازی باید بتوانید محصولات خوبی را بکارید و برداشت کنید و با فروش دام‌ها و حیوانات اهلی خود، پول و امتیاز جمع کنید و مزرعه خود را رونق ببخشید.

لینک دانلود این بازی جذاب و سرگرم کننده برای دستگاه‌های اندروید:

در این مزرعه هرچه بیشتر مرغ و خروس و گاو و گوسفند داشته باشید، محصولات پروتئنی و لبنی بیشتری برای فروش و تولید محصولات جدید خواهید داشت و ساعت‌ها می‌توانید با وقت گذاشتن بر روی مزرعه، خودتان را سرگرم کنید و آرامش داشته باشید.

از جمله ویژگی‌های شاخص این بازی، می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • داشتن یک گیم‎پلی جذاب و رنگارنگ
  • بسیار کاربرد پسند و بسیار ساده
  • امکان ارتقا دادن تجهیزات با بالا رفتن لول و امتیازات
  • داشتن کسب درآمد از طریق فروش محصولاتی که در مزرعه تولید می‌کنید
  • مراحل بسیار زیاد و کاملا متنوع

بازی مزرعه‌ ای FARMVILLE 2: COUNTRY ESCAPE

دومین بازی مزرعه ای برای اندروید که قصد معرفی آن به شما داریم بازی FARMVILLE 2: COUNTRY ESCAPE است. شرکت بازی‌سازی Zynga این بازی بسیار جذاب را طراحی و انتشار کرده است و شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان از طریق گوگل پلی این بازی جذاب را دانلود و بازی کنید.

بازی مزرعه‌ای FARMVILLE 2: COUNTRY ESCAPE

این بازی هم در بین بازی‌های مزرعه‌ای اندروید بسیار جذاب و خاص است و خیلی راحت می‌توانید با این بازی ساعت‌ها خود را سرگرم کنید و لذت داشتن یک مزرعه زیبا و بزرگ را داشته باشید.

یکی از شعارهای سازندگان این بازی این است که «چه 30 ثانیه وقت داشته باشید؛ چه 30 دقیقه؛ مزرعه خود را به سرعت بسازید!» این شعار خود به تنهایی گویای همه چیز است!

لینک دانلود این بازی زیبا برای دستگاه‌های اندروید:

در بازی FarmVille شما باید به عنوان صاحب یک مزرعه، تمام تلاش خود را برای کاشتن و درو کردن محصولات، با استفاده از ابزاری که در اختیار دارید و با بالا رفتن لول‌های بازی، کامل‌تر و حرفه‌ای‌تر می‌شوند، مزرعه خود را بسازید و بزرگ‌تر کنید.

این بازی به نسبت سایر بازی مزرعه ای برای اندروید که درادامه معرفی خواهیم کرد، حجم پایینی دارد و هم امکان بازی کردن به صورت آنلاین دارید و هم به صورت آفلاین. در حالت آنلاین می‌‎توانید این بازی را به صورت گروهی بازی کنید و تجربه‌ی بسیار جذابی از این بازی داشته باشید.

اگر بخواهیم خیلی کلی در مورد شاخص‌ترین ویژگی‎های بازی FarmVille 2: Country Escape نظر دهیم، باید به موارد زیر اشاره داشته باشیم:

  • امکان کاشتن و درو کردن محصولات زراعی خیلی متنوع و جذاب
  • قابلیت تزئین کردن مزرعه با بالا رفتن امتیازات و لول کاربر
  • جستجو برای پیدا کردن گنج جهت کشف یک مزرعه‌ی ساحلی جدید و اختصاصی
  • داشتن و پرورش دادن دام و طیور بسیار متنوع و استفاده کردن از محصولات آنها
  • داشتن قابلیت چت و گفتگو با سایر بازیکنان در سراسر دنیا در حالت آنلاین

بازی مزرعه‌ ای FARMVILLE: TROPIC ESCAPE

سومین بازی مزرعه ای اندورید که می‌توانید آن را به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت انجام دهید، بازی FarmVille 2: Tropic Escape‏ است که توسط شرکت بازی‌سازی Zynga تولید و منتشر شده است.

بازی مزرعه‌ای FARMVILLE: TROPIC ESCAPE

در این بهترین بازی مزرعه ای اندروید شما می‌توانید سرزمین و مزرعه‌ ساحلی اختصاصی خود را براساس سلیقه‎ خود بسازید و آن را به سبک خودتان بزرگ‌تر و زیباتر کنید. در این بازی می‌توانید خاص‌ترین محصولات و گیاهان را تولید و پرورش بدهید و با کشف کردن چیزهای جدید، مزرعه خود را گسترش دهید.

یکی دیگر از قابلیت‌هایی که این بازی مزرعه‎‌ای جذاب دارد این است که هرچقدر بیشتر در اطراف مزرعه خود بگردید و وقت بگذارید، هم حیوانات جدیدتری خواهد داشت و هم می‌توانید گیاهان جدیدتری پیدا کنید و به بزرگ‌تر کردن مزرعه خود کمک کنید.

لینک دانلود این بازی سرگرم کننده برای دستگاه‌های اندروید:

گنج‌های پنهانی که در برخی قسمت‌های این جزیره وجود دارد به شما کمک خواهد کرد که چیزهای جدیدتری با این گنجینه‌ها بخرید و مزرعه‌ی زیبای خود را بزرگتر کنید. این بازی قابلیت‌های بسیار زیاد و متنوعی دارد. اگر بخواهیم خیلی کلی در مورد این بازی نظر دهیم، به این موارد می‌‎توان اشاره کرد:

  • تجربه سفر به مناطق استوایی و آشنایی با میوه‌های خاص این منطقه
  • ساختن و بزرگ کردن یک مسافرخانه‌ی ساحلی و جذب مسافران
  • پیدا کردن محصولات و حیوانات عجیب و غریب و ناشناخته‌ی استوایی
  • ساختن مزرعه با محصولاتی خاص و بی‌نظیر
  • انجام دادن مینی بازی‌های سرگرم‌کننده‌ای که به بالا بردن امتیازات شما کمک خواهد کرد
  • کشف کردن سرزمین‌های جدید
  • تجارت و تبادل محصولات با تاجرهایی که به مزرعه شما سفر می‎کنند
  • خرید محصولات جدید از جزیره‌های همسایه

بازی اندوریدی رایگان مزرعه‌ داری Family Farm Seaside

چهارمین بازی اندروید مزرعه‌ای این لیست، بازی Family Farm Seaside است که ساخته شده در استودیوی بازی‌سازی FunPlus است. این بازی یکی از معدود بازی‌های مزرعه ای اندروید محسوب می‌شود که روزانه بیش از 5 میلیون کاربر فعال دارد و بسیار محبوب است.

در این بازی شما می‌توانید محصولات بی‌شماری را بکارید و از فروش آنها پول و امتیاز جمع کنید. هرچه پول و امتیاز بیشتری در این بازی داشته باشید، رشد بیشتری خواهید داشت و با بازیکنان بیشتری هم در سراسر دنیا ارتباط برقرار خواهید کرد.

این بازی حالتی رقابتی دارد که می‌توانید با بازیکنان بسیاری در سراسر دنیا ارتباط برقرار کنید و وارد رقابت شوید. در حالت گروهی این بازی، هر چه بیشتر به رقابت با سایر گروه‌ها داشته باشید، امتیازهای گروهی بیشتر کسب خواهید کرد و در گروه‌های بالاتر و قوی‌تر هم رده خواهید شد.

لینک دانلود این بازی جذاب برای دستگاه‌های اندروید:

این بازی قابلیت‌های بسیاری دارد و اگر بخواهیم خیلی کلی در مورد Family Farm Seaside نظر بدهیم، این موارد شاخص‌‎ترین نکات در مورد این بازی رایگان اندرویدی هستند:

  • قابلیت کاشت و درو کردن بیش از 200 گونه‌ی زراعی و دامی
  • زیبا و بزرگ‌تر کردن مزرعه با شرکت کردن در رقابت‌های تیمی و گروهی
  • پیدا کردن دوستان و اضافه کردن این افراد برای مسابقات و امتیازهای گروهی
  • در اختیار داشتن 40 رکورد که با بالا رفتن لول‌ بازی، می‌توان به آن دسترسی پیدا کرد
  • داشتن گرافیکی بسیار رنگی و جذاب و موسیقی متن بسیار آرامش‌بخش

بازی مزرعه ای در اندروید FARM PARADISE: HAY ISLAND BAY

پنجمین بازی جذاب اندرویدی مزرعه‌ای این لیست بازی Farm Paradise: Hay Island Bay است که توسط استودیوی بازی‌سازی foranj تولید و به صورت رایگان منتشر شده است.

بازی مزرعه ای FARM PARADISE

در بازی مزرعه ای اندروید Farm Paradise: Hay Island Bay شما قابلیت کاشت محصولات متنوع گیاهی مثل گندم، سویا و انواع سبزیجات دارید و می‌توانید محصولات دامی و حیوانات اهلی بسیاری داشته باشید و با استفاده از محصولاتی که دام‌هایتان تولید می‌‎کنند، محصولات جدیدی درست کنید و با فروش این محصولات پول و امتیاز جمع‌آوری کنید.

لینک دانلود این بازی سرگرم کننده برای اندروید:

این بازی با وجود گرافیک خیلی بالایی که دارد، حجم بسیار پایینی دارد و با تلفن هوشمندی که در اختیار داشته باشید می‌توانید این بازی را دانلود و از آن لذت ببرید.

اگر بخواهیم خیلی کلی‌وار در مورد بازی Farm Paradise: Hay Island Bay نظر دهیم، این موارد شاخص‌ترین ویژگی‌ها هستند:

  • تجربه زندگی و کشاورزی کردن در یک منطقه گرمسیر
  • جستجو و کاوش کردن در جزیره‌های اطراف برای پیدا کردن محصولات جدید
  • کاشتن و پرورش حیوانات و محصولات متنوع برای بزرگ کردن مزرعه خود
  • فروش محصولاتی که تولید کردید و جمع کردن امتیازهای بیشتر
  • گرافیک بسیار بالا و موسیقی متن بسیار تاثیرگذار

بازی مزرعه‌ داری رایگان اندروید Hay Day

ششمین بازی محبوب این لیست بازی جذاب Hay Day از کمپانی بازی‌سازی معروف Supercell است. در این بازی هم همانند سایر بازی‌هایی که معرفی کردیم، به عنوان یک کشاورز باید انواع محصولات کشاورزی و لبنی و سایر محصولات را با استفاده از امکاناتی که در اختیارتان قرار گرفته است تولید کنید.

بازی رایگان اندروید Hay Day

این بازی کاملا رایگان است و می‌توانید با استفاده از روزنامه‌ی تبلیغاتی که در بازی وجود دارد، محصولات خود را به فروش برسانید و از همین طریق دوستان بسیاری پیدا کنید و به صورت آنلاین با جوین شدن در گروه‌های مختلفی که وجود دارد، باهم به رقابت و مسابقه بپردازید.

لینک دانلود این بازی سرگرم کننده برای دستگاه‌های اندروید:

این بازی یکی از رکوردداران بازی‌های اندرویدی در گوگل‌پلی است و روزانه بیش از 10 میلیون نفر در کل دنیا به صورت آنلاین آن را انجام می‌دهند. شاید این بازی در بین این بازی‌هایی که تا به اینجا معرفی کردیم بهترین و قوی‌ترین باشد و می‌توانید با این بازی ساعت‌ها مشغول شوید و سرزمین رویایی خود را با امکاناتی که در اختیار خواهید داشت، بسازید و لذت ببرید.

از جمله برجسته‌ترین قابلیت‌های این بازی عبارتند از:

  • تولید و ساخت غذاهای بسیار متنوع با استفاده از محصولات دامی و کشاورزی که تولید کرده‌اید
  • خرید و فروش محصولات با آگهی دادن در روزنامه
  • بازی کردن با سایر بازیکنان در سراسر دنیا در تمامی شبکه‌های اجتماعی
  • ساختن کارخانه‌های مختلفی مثل کارخانه لبنیات، قند و شکر، نان و برنج و…
  • امکان کاشت انواع سبزیجات مختلف برای کسب درآمد
  • گرافیک و سرعت بسیار بالا و صداگذاری و موسیقی متن بسیار جذاب

بازی در مزرعه برای اندروید FARMING SIMULATOR

هفتمین بازی مزرعه ای اندروید در این لیست، بازی FARMING SIMULATOR است که توسط استودیوی بازی‌‎سازی GIANTS Software تولید و منتشر شده است. این بازی تا همین چند وقت پیش جزو بازی‌های پولی گوگل‌پلی بود، ولی امکان نصب رایگان نیز به تازگی فراهم شده است.

بازی در مزرعه برای اندروید FARMING SIMULATOR

در این بازی شما با دراختیار داشتن تجهیزات و ماشین‌های کشاورزی گوناگون امکان کشاورزی و تولید محصولات زراعی مختلف را خواهید داشت و می‌توانید داشتن یک زندگی به سبک روستایی را تجربه کنید.

لینک دانلود این بازی سرگرم کننده و جذاب برای دستگاه‌های اندروید:

این بازی شما امکان پرورش حیوانات مختلفی مثل اسب، گاو و گوسفند، خوک و سایر حیوانات اهلی را خواهید داشت و می‌توانید از محصولاتی که با استفاده از این حیوانات به دست می‌آورید، زندگی خود را بسازید.

این بازی ویژگی‌ها و قابلیت‌های بسیار متنوعی دارد. ولی اگر بخواهیم خیلی کلی در مورد بازی Farming Simulator نظر دهیم، این موارد شاخص‌ترین قابلیت‌های آن محسوب می‌شوند:

  • کاشت و برداشت انواع محصولات گیاهی و سبزیجات مثل ذرت، گندم، کلزا، گل آفتاب‏گردان و…
  • درست کردن علوفه با استفاده از محصولاتی که خودتان تولید کرده‌اید برای تغذیه‌ی دام‎‌ها
  • به دست آوردن انواع محصولات لبنی با استفاده از گاو و گوسفندهایی که خودتان پرورش داده‌اید
  • کسب درآمد داشتن با استفاده محصولاتی که تولید کرده‌اید
  • بیشتر کردن حیوانات و فروش آنها و کسب درآمد بیشتر
  • در اختیار داشتن ماشین‌ آلات خیلی خاص برای تولید چوب و ساختن چیزهای جدید
  • قابلیت بازی به صورت آنلاین و گروهی
  • گرافیک بسیار بالا و حجم دانلود بسیار پایین

بازی مزرعه‌ داری BIG LITTLE FARMER OFFLINE FARM

هشتمین بازی که قصد معرفی کردن آن به شما را داریم بازی مزرعه‌ای اندروید BIG LITTLE FARMER OFFLINE FARM ساخته شده در استودیوی بازی‌سازی Innovation Drive Studios است. مزیت قابل توجه این بازی این است که این بازی به صورت آفلاین است و برای بازی کردن نیازی به اتصال اینترنت نخواهید داشت.

بازی مزرعه‌ای BIG LITTLE FARMER OFFLINE FARM

در این بازی هم همانند سایر بازی‌هایی مزرعه‌ای که تا به اینجا معرفی کردیم، با فروش و تولید محصولات کشاورزی و دامی خود می‌توانید به بزرگ‌تر شدن محصولات دامی خود کمک کنید و امتیاز جمع کنید. این بازی گرافیک نسبتا بالایی دارد و می‌توانید ساعت‎‌ها با این بازی سرگرم شوید.

لینک دانلود این بازی زیبا و آرامش‌بخش برای دستگاه‌های اندروید:

اگر بخواهیم خیلی کلی‌وار در مورد ویژگی‌های این بازی نظر دهیم، این موارد شاخص‌ترین نقاط مثبت این بازی می‌باشند:

  • داشتن قابلیت‌های بسیار متنوع برای ساخت و ساز و دکوراسیون‌های جذاب در بازی
  • استفاده کردن از حیوانات برای ساخت چرم و استفاده از گوشت و سایر محصولات‌شان
  • درست کردن غذاهای جدید و متنوع با استفاده از محصولات که خودتان کشت کرده‌اید
  • در اختیار داشتن گرافیک بسیار بالا و سه بعدی
  • بسیار کاربر پسند و محیطی بسیار ساده ولی جذاب
  • در اختیار داشتن ده‌ها آیتم مختلف برای بازی و سرگرمی

بازی مزرعه‌ داری Blocky Farm

نهمین بازی جذاب مزرعه داری در اندروید این لیست، بازی Blocky Farm است که توسط استودیوی بازی‌سازی Jet Toast تولید و به صورت کاملا رایگان منتشر شده است.

بازی مزرعه‌داری Blocky Farm

در این بازی هم همانند سایر بازی‌‌هایی که معرفی شد، باید بتوانید با انجام دادن کارهای مختلف هم به کشت و پرورش گیاهان و دام‌های خود بپردارید و در کنار این کار باید به عنوان یک مامور مخفی در ماموریت‎های متفاوتی که به آن Quest گفته می‎شود برای به دست آوردن پول و امتیاز بیشتر تلاش کنید.

لینک دانلود و نصب این بازی جذاب برای دستگاه‌های اندروید:

این بازی را شما هم می‌‎توانید به صورت آنلاین و گروهی انجام دهید و هم به صورت آفلاین و بدون نیاز به متصل شدن به اینترنت. این بازی ویژگی‌های بسیار زیاد و متنوعی دارد که در ادامه به برخی از این موارد اشاره خواهیم کرد:

  • مدیریت و برداشت و فروش محصولات برای بدست آوردن پول و امتیاز بیشتر
  • در اختیار داشتن حیوانات بسیار جذاب و متنوع
  • قابلیت رانندگی در مزرعه با تراکتور با سیستم رانندگی مبتنی بر فیزیک
  • رقابت با کشاورزهای دیگر و شرکت کردن در مسابقات جهانی به صورت آنلاین
  • داشتن گرافیک سه بعدی و گیم‎پلی جذاب
  • قابلیت تغییر سیستم آب و هوایی در طول بازی

 بازی مزرعه ای Stardew Valley

آخرین بازی مزرعه‌ای اندورید که در این لیست به شما معرفی خواهیم کرد، بازی Stardew Valley است که توسط استودیوی بازی‌‎سازی Chucklefish تولید و عرضه شده است. در این بازی شما صاحب یک مزرعه‎‌ قدیمی هستید که به شما ارث رسیده است و باید به این مزرعه رسیدگی کنید.

بهترین بازی مزرعه ای اندروید Stardew Valley

در ابتدای بازی تجهیزات و پول خیلی کمی دارید و با وقت گذاشتن در این مزرعه می‌توانید هم محصولات بیشتری داشته باشید و هم بیشتر و بهتر مزرعه خود را پرورش دهید.

لینک دانلود این بازی مزرعه‌ای جذاب برای دستگاه‌های اندروید:

در این بازی می‌توانید محصولاتی که تولید می‌‎کنید را به فروش برسانید و مزرعه را گسترش دهید و با امتیازاتی که به دست می‌آورید حیوانات و بذرهای بیشتری برای کاشت خریداری کنید. Stardew Valley، بازی بسیار جذابی است و می‌توانید با آن ساعت‌ها بدون نیاز به اینترنت سرگرم شوید.

از جمله ویژگی‌های جذاب این بازی عبارتند است:

  • آفلاین بودن و بدون نیاز به اینترنت
  • در اختیار داشتن گیم‌پلی‌های بسیار متنوع و جذاب
  • فروش محصولات و دام‌ها برای به دست آوردن پول و امتیاز بیشتر
  • ظاهری دو بعدی و بسیار جذاب
  • موسیقی متن بسیار هیجان انگیر و صداگذاری خیلی پیشرفته

کلام آخر

در این مقاله ما 10 بازی مزرعه ای جذاب برای سیستم عامل اندروید راه به شما معرفی کردیم که با استفاده از این بازی‌ها می‌توانید ساعت‌ها مشغول شوید و از تمامی دغدغه‌ها و استرس‌های روزانه به دور شوید و تجربه داشتن یک مزرعه و دام و حیوانات خانگی را به صورت مجازی تجربه کنید و از آن لذت ببرید. امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

سوالات متداول

آیا حجم مصرفی در بازی‌های مزرعه‌ای اندروید بالاست؟

خیر- حجم مصرفی اینترنت شما در این بازی‌ها بسته به میزان فعالیت شما و مقدار ساعاتی که در این بازی‌ها صرف می‎کنید کاملا متناوب است.

آیا این بازی‌هایی که معرفی شد، رایگان هستند؟

بله- تمامی این بازی‌ها را به صورت کاملا رایگان می‌توانید با استفاده از لینکی که قرار داده شده است، به صورت کاملا رایگان دانلود و استفاده کنید.

آیا این بازی‌های معرفی شده، پرداخت درون برنامه‌ای دارند؟

بله- بیشتر این بازی‌هایی که امکان بازی آنلاین در آن فراهم شده است، قابلیت پرداخت دورن برنامه‌ای دارند و با پرداخت هزینه‌هایی می‌توانید از امکانات بیشتری نسبت به کاربران عادی شما را بهره‌مند سازد.

5 | (1)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//