معرفی بهترین بازی والیبال موبایل برای اندروید و آیفون

بازی والیبال موبایل از جمله بازی‌های پرطرفدار است که برای انواع دیوایس‌های اندرویدی و iOS عرضه شده است. در سال‌های اخیر کاربران و گیمرهای ایرانی علاقه وافری به این سبک بازی ورزشی پیدا کرده‌اند؛ به گونه‌ای که آن را به سایر بازی‌ها ترجیح می‌دهند.

به طور کلی والیبال ورزشی است که از دیرباز تاکنون وجود داشته و هواداران زیادی به آن علاقه‌مند هستند. با ورود و گسترش رایانه‌ها و تلفن‌های همراه، شرکت‌های رایانه‌ای و توسعه دهنده در صدد آن برآمدند که شبیه‌سازی این ورزش محبوب را به رخ بکشند.

بازی والیبال در ابتدا به شکل نسبتا مصنوعی و غیرطبیعی عرضه شد؛ البته در آن زمان به عنوان اولین بازی والیبال برای تلفن همراه واقعا انقلاب بزرگی بود و شور و هیجان زیادی برای کاربران داشت.

بازی والیبال موبایل نیز مانند سایر بازی‌های ورزشی همچون فوتبال انواع مختلفی دارد. در این مقاله از ایده آل تک قصد داریم به معرفی چند مورد از بهترین و محبوب‌ترین آن‌ها که تاکنون برای اسمارت فون‌های اندروید و آیفون عرضه شده‌اند بپردازیم.

اگر قصد دارید برای نخستین یا چندمین بار لذت داشتن گیم والیبال را روی تلفن همراه‌تان تجربه کنید تا انتهای همین مطلب با ما همراه باشید تا چند مورد از جذاب‌ترین بازی‌های شبیه‌ساز والیبال را به شما معرفی کنیم.

بهترین بازی والیبال اندروید

ابتدا به سراغ اندروید رفته و بهترین بازی‌های والیبال که برای این سیستم عامل طراحی و عرضه شده‌اند را بررسی می‌کنیم:

بازی والیبال Spike Masters Volleyball

یکی از بهترین بازی‌های والیبال که برای اسمارت‌فون‌های اندرویدی ساخته شده، بازی Spike Masters Volleyball است. این بازی در واقع از جذاب‌ترین شبیه‌سازهای والیبال است که تاکنون توانسته مخاطبان زیادی را به خود اختصاص دهد.

بازی والیبال Spike Masters Volleyball

با این بازی به راحتی می‌توانید حس زیبای والیبال را تجربه کنید؛ چرا که کمپانی سازنده سعی کرده جلوه‌های بازی را تا حدودی به واقعیت نزدیک کند. از این رو قوانین بازی را به صورت واقعی در نظر گرفته است.

برای دانلود و نصب این بازی در دستگاه‌های اندروید، روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

گیم‌پلی بازی بسیار زیبا و منحصر به فرد است؛ در حقیقت طوری است که به راحتی می‌توانید استراتژی‌هایی در زمینه دفاع بازیکنان در برابر حریف و حمله به سوی آن‌ها را بیاموزید و با شجاعت و اعتماد به نفس بالا در برابر فشارهای حریفان مقاومت کنید.

البته شاید بتوان نقاط ضعفی را در این بازی پیدا کرد. مثلا اینکه بازیکنان با نام‌های غیر واقعی در این بازی حضور دارند، و یا اینکه همه تیم‌های موجود کاملا تخیلی و غیر واقعی هستند.

بازی والیبال Spike Masters Volleyball یک گیم خارق‌العاده است که مانند سایر بازی‌ها یک‌سری ویژگی‌ها و امکانات اضافی دارد. البته این ویژگی‌های اضافی در همان ابتدای بازی غیر فعال هستند و باید با بازی‌های مکرر و کسب قهرمانی‌های پی‌ در پی، آن‌ها را فعال نمایید.

نکته: درون این بازی فروشگاهی وجود دارد که می‌توانید با پرداخت درون برنامه‌ای به خرید آیتم‌های مورد نظرتان بپردازید.

بازی والیبال Volleyball Champions 3D

بازی Volleyball Champions 3D یک بازی والیبال اندروید است که به طور خیلی طبیعی می‌تواند از یک مسابقه والیبال واقعی رونمایی کند.

بازی موبایل Volleyball Champions 3D

از ویژگی‌های مثبت این بازی می‌توان به گرافیک خارق‌العاده و بی‌نظیر آن اشاره کرد. در واقع گرافیک زیبای آن طوری است در حین اجرای بازی حس می‌کنید گویا در محیط بازی قرار گرفته‌اید.

شاید حرکات بازیکنان و کنترل آن‌ها کمی‌ سخت به نظر برسند. جالب است بدانید که با وجود گرافیک بسیار بالای آن، عملکردهای اجرایی در حین بازی بسیار آسان است. با اندکی بازی کردن می‌توانید به صورت کامل به عملکردها و تکنیک‌های این گیم زیبا مسلط شوید.

برای دانلود و نصب این بازی در دستگاه‌های اندروید، روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

در این بازی، بخشی به عنوان بخش آموزشی طراحی شده که با استفاده از آن می‌توانید مهارت خود را در کنترل‌های همه‌جانبه بازیکنان و گیم‌پلی تقویت کنید.

نکته بسیار جذابی که هیجان بازی را چندین برابر می‌کند، حالت چند نفره است. در این بازی والیبال می‌توانید به صورت آنلاین با حریفان مختلفی در سراسر دنیا وارد رقابت شوید و لحظات بسیار شاد و به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید.

حتی می‌توانید با دوستان‌تان که در کنارتان حضور دارند به صورت چند نفره رقابت کنید؛ به این گونه که صفحه نمایش گوشی شما به چند قسمت تقسیم می‌شود و هر یک از دوستان می‌تواند کنترل بخشی از صفحه را بر عهده بگیرد و بازی کند.

محوطه بازی با ورزشگاه‌های جدید و همچنین مکان‌های ساحلی پوشش‌دهی شده که همین مورد به جذابیت هر چه بیشتر آن می‌افزاید. در واقع به انتخاب خودتان می‌توانید در سالن‌های سرپوشیده و یا در محیط‌های ساحلی با حریفان خود به رقابت بپردازید و با برد و باخت‌های متعدد، خاطرات شیرینی را برای خود رقم بزنید.

بازی والیبال Beach Volleyball 3D

بازی Beach Volleyball 3D به عنوان یک بازی موبایل والیبال بسیار جذاب قلمداد می‌شود. یک بازی والیبال سه‌بعدی در زمین‌های شنی و ماسه‌ای که به وسیله آن می‌توانید لذت یک والیبال واقعی را تجربه کنید.

بازی موبایل والیبال Beach Volleyball 3D

کمپانی سازنده سعی کرده که گیم‌پلی این بازی تا حد زیادی به واقعیت نزدیک باشد که بسیار هم موفق عمل کرده است. تابش آفتاب، پرتاب توپ و برخورد آن به ماسه‌ها که در نتیجه پراکنده شدن ماسه‌ها را در پی دارد، از ویژگی‌های طبیعی این بازی تلقی می‌شود.

برای دانلود و نصب این بازی والیبال موبایل روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

در این بازی تیم‌های ملی زیادی وجود دارد و همین ویژگی به جذابیت‌های بازی می‌افزاید. می‌توانید هر تیمی ‌که خواستید می‌توانید انتخاب کنید و با هر تیمی ‌هم می‌توانید به رقابت بپردازید و برای کسب مدال طلای المپیک تلاش کنید.

حرکات طبیعی بازیکنان نیز از دیگر ویژگی‌های مثبت آن محسوب می‌شود. مسلما یک کاربر وقتی والیبال را به عنوان یک گیم مورد علاقه برای اوقات فراغتش در نظر می‌گیرد، دوست دارد که حرکات بازیکنان به واقعیت نزدیک باشد. شما در این بازی می‌توانید به خوبی شاهد حرکات واقعی و طبیعی بازیکنان باشید.

تصاویر قابل توجه و انیمیشن‌های بسیار زیبا، چالش‌های متفاوت و حالت بازی سریع، کنترل‌های لمسی ساده و قدرتمند و همچنین بازی‌های زمان‌بندی شده از دیگر ویژگی‌های خوب این بازی تلقی می‌شوند.

بازی والیبال Beach Volleyball Challenge

بازی والیبال موبایل با عنوان Beach Volleyball Challenge یکی دیگر از بازی‌های جذاب ورزشی است که می‌توانید به وسیله آن لذت و هیجان یک والیبال ساحلی را تجربه کنید.

بازی موبایل Beach Volleyball Challenge

تمامی ‌آیتم‌ها در این بازی به صورت زیبا و هیجان‌انگیز شبیه‌سازی شده است. مثلا می‌توانید گرمای آفتاب را به خوبی احساس کنید و با لباس راحتی مخصوص به نبرد و رقابت با حریفان‌تان بپردازید. در حال حاضر این بازی به عنوان بهترین شبیه‌ساز والیبال در فروشگاه گوگل شناخته شده است.

برای دانلود و نصب این بازی در دستگاه‌های اندروید، روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

وقتی شما به عنوان یک کاربر بخواهید این بازی را اجرا کنید، در حین بازی احساسی مانند بازی در تورنمنت‌های واقعی خواهید داشت.

گیم‌پلی این بازی بسیار ساده و تحسین برانگیز است. به راحتی و با لمس کردن می‌توانید بازیکنان را به حالت‌های مختلف حرکت دهید و ضربات ایستگاهی و فنون برنامه‌ریزی شده در گیم را به اجرا در آورید.

مکان‌های پر از آفتاب در انتظار شما خواهد بود. همین مورد برای طبیعت یک والیبال ساحلی نکته‌ای مثبت خواهد بود.

خصوصیت دیگر و مهم این بازی، قابلیت آنلاین است. شما در حالت Online Game می‌توانید با رقیبان خود در سراسر دنیا وارد یک نبرد ورزشی شوید و با بردها و قهرمانی‌های پی‌درپی، امتیازات و سطح کاربری خود را افزایش دهید.

همچنین می‌توانید در لیگ‌های مختلف شرکت کنید و RANK خود را افزایش دهید. به همین واسطه می‌توانید جوایز زیادی دریافت کنید. در این بازی می‌توانید از طریق پلتفرم FB برای دوستان‌تان دعوت‌نامه ارسال کنید و با هر یک از آن‌ها بازی کنید.

بازی Beach Volleyball Challenge یک بازی منحصر به فرد است. شما می‌توانید در آن از گلوله‌های آتشین، توپ‌های دوتایی و حتی سنگ‌های بزرگ استفاده کنید و به وسیله آن‌ها حریفان را از پا در آورید.

بازی والیبال Volleyball Arena

Volleyball Arena نام یکی دیگر از بازی‌های والیبال است که برای موبایل عرضه شده است. این بازی اگرچه ظاهری انیمیشنی و غیر واقعی دارد، ولی به خوبی توانسته نظر مخاطبان زیادی را به سوی خود روانه کند.

بازی موبایل Volleyball Arena

شما با این بازی می‌توانید به خوبی لذت و هیجان یک والیبال سرگرم کننده را تجربه کنید. بازی والیبال آرنا یک بازی عالی و از نوع 1v1 است که در هر ثانیه نتیجه بازی می‌تواند به سود شما یا حریف‌تان متحول شود.

هر چند گرافیک بازی به صورت انیمیشنی طراحی شده ولی در نوع خود بسیار خوب است؛ به گونه‌ای که چشمان هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند.

برای دانلود و نصب این بازی در دستگاه‌های اندروید، روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

اگر می‌خواهید تجربه یک بازی والیبال را بر روی تلفن همراه خود داشته باشید، بازی Volleyball Arena می‌تواند بهترین انتخاب برایتان باشد. با کنترل‌های ساده و بصری و گیم‌پلی زیبا، حریفان خود را به یک بازی سرگرم کننده به چالش بکشید.

با اندکی بازی کردن می‌توانید به خوبی بر تمام آیتم‌های موجود مسلط شوید. می‌توانید با پیروزی‌های متعدد صاحب امتیازات زیادی شوید و با افزایش سطح کاربری خود، جوایز ویژه‌ای دریافت کنید؛ در نهایت قدرت خود را بالا ببرید.

شرکت سازنده این بازی سعی کرده گیم‌پلی را بسیار منحصر به فرد طراحی کند که البته موفق نیز عمل کرده است. از سر و صداها و گل‌ها گرفته تا حرکات بی‌نظیر بازیکنان، همگی به صورت انحصاری در این بازی جمع شده‌اند.

در مسابقات مختلف برنده شوید و بازیکنان و قدرت‌های خود را شخصی‌سازی کنید. در ابتدای بازی بیشتر بازیکنان و آیتم‌ها قفل هستند که البته با پیروزی‌های متعدد و افزایش سطح کاربری می‌توانید هر یک از آن‌ها را باز کنید.

در والیبال آرنا می‌توانید در زمین‌های مختلف بازی کنید که البته همین مورد به جذابیت هرچه بیشتر بازی می‌افزاید. از لندن تا پکن، همچنین به صورت آرکید می‌توانید در سرتاسر جهان به رقابت با حریفان خود بپردازید.

بهترین بازی والیبال آیفون

اکنون به سراغ سیستم عامل iOS می‌‌رویم و بهترین بازی‌های والیبال برای این پلتفرم را معرفی می‌کنیم:

بازی والیبال Volley Beans

بازی Volley Beans یک بازی منحصر به فرد است که توانسته شبیه‌سازی یک والیبال سرگرم کننده را به رخ بکشد. این بازی که چند سالی است برای سیستم عامل iOS عرضه شده توانسته مخاطبان زیادی را جذب کند.

بازی موبایل والیبال Volley Beans

سیستم کنترلی و عملکردی بازیکنان طوری است که هر کاربری تنها در عرض 1 ثانیه می‌تواند آن را یاد بگیرد. همانطور که از نام بازی Volley Beans پیداست، بازیکنان در آن به شکل لوبیا هستند؛ که همین جذابیت بازی را زیاد می‌کند.

برای دانلود و نصب این بازی در دستگاه‌های آیفون روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از اپ استور

ضربات ایستگاهی و غیر آن را با یک کلیک ساده بزنید، همچنین تنها با یک ضربه بر روی صفحه تلفن همراه خود، بازیکنان‌تان را به پرش وادار کنید و با تکنیک‌هایی که مد نظر دارید به پیروزی‌های متعددی دست یابید.

به توپ ضربات محکم و رگباری بزنید تا بدین وسیله حریفتان شکست بخورد؛ سپس به نبرد با رقیبان دیگر بپردازید.

اگرچه گیم‌پلی بازی و شخصیت‌ها تخیلی هستند، اما جذابیت بازی به حدی بالاست که می‌تواند شما را ساعت‌ها غرق خود کند. شاید تنها عیبی که بتوان به این بازی گرفت، شخصیت‌های غیر واقعی و تخیلی آن باشد؛ وگرنه قوانین بازی و گرافیک آن بسیار خوب طراحی شده و لذت یک گیم حرفه‌ای را می‌توانید بر روی دیوایس آیفون خود تجربه کنید.

بازی والیبال Volley Go

بازی Volley Go یک بازی والیبال آیفون است که تاکنون دانلودهای زیادی را به خود اختصاص داده است. در واقع این بازی از محبوب‌ترین شبیه‌سازهای یک والیبال حرفه‌ای قلمداد می‌شود که با گرافیک سه‌ بعدی عرضه شده است.

بازی والیبال Volley Go

با نصب این گیم، با یک بازی منحصر به فرد و واقع‌گرایانه روبرو خواهید بود. از نظر تعداد بازیکن در Volley Go باید بگوییم که بازیکنان به صورت 6 در مقابل 6 با یکدیگر بازی می‌کنند. همین مورد از ویژگی‌های انحصاری آن قلمداد می‌شود؛ چرا که در والیبال واقعی هم تعداد بازیکنان همین‌قدر است.

برای دانلود و نصب این بازی در دستگاه‌های آیفون روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از اپ استور

این بازی 34 تیم ملی پرطرفدار دارد. می‌توانید تیم ملی مورد علاقه خود را انتخاب کنید و به وسیله آن، در چالش‌های متعددی شرکت نمایید. در چالش‌ها حریفان را شکست دهید و به پیروزی‌های زیادی دست یابید.

همچنین می‌توانید تیم مورد علاقه خود را به دلخواه بسازید. بدین معنا که بازیکنان را با نام‌ها و مهارت‌های مختلف شخصی‌سازی نمایید. با آن‌ها تمرین کنید و به رقابت با حریفان بپردازید.

سیستم دفاعی این گیم دارای هوش مصنوعی منحصر به فردی است. در واقع بازیکنان با آن هوش مصنوعی که دارند، به خوبی می‌دانند که وقتی توپ به سمت آن‌ها پرتاب می‌شود با آن چه کار کنند. به خوبی از زمین‌تان دفاع می‌کنند و مانع از شکست تیم شما خواهند شد.

قوانین تعویض بازیکن در این بازی به دنیای حقیقی شباهت زیادی دارد. شما در این گیم حرفه‌ای به خوبی می‌توانید بازیکنان خود را پس از گذشت مدت زمانی تعویض نمایید و به جای آن‌ها بازیکنان تازه‌نفس را وارد زمین کنید.

می‌توانید فهرست تیم خود را ویرایش کنید. شما قادر خواهید بود این کار را به صورت حرفه‌ای انجام دهید. در واقع می‌توانید ترکیب بازیکنان را آنطور که می‌خواهید بچینید. کدام بازیکنان در سمت راست، کدام بازیکنان در سمت چپ و … همگی قابل تنظیم به صورت دستی و دلخواه هستند.

بازی والیبال Volleyball Championship

بازی Volleyball Championship به عنوان یکی دیگر از بازی‌های موبایل پرطرفدار برای گوشی‌های آیفون است. این بازی به خوبی می‌تواند از حقیقت یک بازی والیبال رونمایی کند.

بازی والیبال Volleyball Championship

بازی والیبال Volleyball Championship در حال حاضر از بهترین بازی‌های والیبال 6 نفره در پلتفرم اپ‌استور قلمداد می‌شود. بدین معنا که دو تیم 6 نفره با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

با این گیم عالی و فوق‌العاده جذاب می‌توانید مُدهای مختلفی انجام دهید؛ از جمله مسابقات یورو، جام ملت‌ها، جام جهانی و حتی والیبال زنان. در این بازی حالتی وجود دارد که می‌توانید مهارت‌های خود را بسنجید، تمرین کنید تا در رقابت‌های سخت با حریفان‌تان پیروز شوید.

برای دانلود و نصب این بازی در دستگاه‌های آیفون، روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از اپ استور

کنترل بازی و به طور کلی کنترل بازیکنان بسیار آسان است؛ به طوری که اگر اندکی مشغول بازی شوید، خیلی خوب می‌توانید بر حرکات و تکنیک‌ها تسلط یابید.

و اما موردی که به جذابیت بازی می‌افزاید، وجود بیش از 60 تیم مطرح است. شما قادر هستید که تیم مورد علاقه خود را انتخاب کنید و با رقیبان خود وارد نبردهای سخت و آسان گردید.

در طول بازی می‌توانید لیست 14 نفره بازیکنان خود را ویرایش و مدیریت کنید. می‌توانید درخواست تایم اوت، انگیزه دادن به بازیکنان و بسیاری از موارد دیگر را ثبت کنید.

همچنین قبل از شروع مسابقات می‌توانید با بازیکنان خود تمرین کنید، آن‌ها را آموزش بدهید تا حسابی دستتان برای شروع یک مسابقه هیجان‌انگیز گرم شود.

در این بازی آیتم‌های مختلف و حتی عجیب و غریبی یافت می‌شود. مثلا چند استادیوم خنده‌دار و نیز توپ‌های گوناگون وجود دارد که با انتخاب آن‌ها می‌توانید شور و هیجان خود را به اوج برسانید.

در بازی Volleyball Championship می‌توانید یکی از سه سطح دشوار، متوسط و آسان را انتخاب کنید؛ که پیشنهاد ما این است که اگر تازه‌کار هستید، حتما از سطح آسان شروع کنید.

ویژگی‌های اصلی بازی:

  • وجود بیش از 60 تیم
  • دارای تیم‌ها و مسابقاتی برای زنان و مردان
  • استادیوم‌های مختلف و جذاب
  • وجود توپ‌های گوناگون که البته بسیاری از آن‌ها قفل هستند و باید با پیشرفت‌هایی که به دست می‌آورید، قفل آن‌ها را باز کنید
  • جلوه‌های ویژه برای توپ
  • قابلیت توسعه عملکرد و قدرت تیم
  • قابلیت تمرین قبل از مسابقه
  • نمایش آمار مسابقات

بازی والیبال Stickman Beach Volleyball

از دیگر بازی‌های والیبال موبایل می‌توان به Stickman Beach Volleyball اشاره کرد. این بازی یک والیبال ساحلی را به تصویر می‌کشد که می‌توانید لحظات شاد و به یاد ماندنی‌ای در آن داشته باشید.

بازی والیبال Stickman Beach Volleyball

البته سبک آن به شکل استیکمن است! در حقیقت بازیکنان آن بازیکنانی هستند که به سبک آدمک سیاه رنگ طراحی شده‌اند. همین مورد شاید نقطه‌ضعفی برای این بازی باشد؛ ولی به هر حال سبک استیک‌من به همین صورت است.

برای دانلود و نصب این بازی در دستگاه‌های آبفون، روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از اپ استور

ساحلی بودن محیط بازی Stickman Beach Volleyball جذابیت بازی را به اوج خود می‌رساند. خصوصا که گرافیک بازی هم کاملا خلاقانه و به صورت سه‌بعدی طراحی شده باشد.

ویژگی‌ها و امکانات این بازی به شرح زیر است:

  • گرافیک 3D
  • بازیکنان چوبی (آدمکی)
  • مسابقات سریع با حالت‌های مختلف
  • قابلیت تنظیم دشواری‌های بازی با سطوح مختلف
  • کنترل‌های بصری و پشتیبانی از گیم‌پد

بازی والیبال KOB Beach Volley

بازی KOB Beach Volley از پیشگامان بازی‌های والیبال ساحلی تلقی می‌شود. این بازی رتبه بالایی در اپ‌استور دارد که نشان می‌دهد از جذابیت و محبوبیت زیادی برخوردار است.

بازی والیبال KOB Beach Volley

اگر بخواهیم از کنترل‌های بازی صحبت کنیم، باید بگوییم که در نهایت سادگی طراحی شده‌اند؛ به گونه‌ای که هنگام بازی کردن با سهولت زیادی همراه خواهید بود. وجود تصاویر سه‌بعدی و صحنه‌های عملکرد بازیکنان از دیگر نکاتی هستند که کیفیت و گیم‌پلی بازی را چند برابر کرده است.

برای دانلود و نصب این بازی در دستگاه‌های آیفون روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از اپ استور

با استفاده از امکانات طراحی شده در بازی، تیم خود را قوی کنید و با آن در مسابقات و چالش‌های روزانه شرکت کنید و به مقام‌های قهرمانی دست پیدا کنید.

گرافیک این بازی به صورت جذاب و خیره‌کننده برنامه‌ریزی شده است؛ به گونه‌ای که می‌تواند لذت تماشای یک مسابقه والیبال را به رخ بکشد. همچنین حالات چند نفره با مدهای مختلف باعث می‌شود که این مسابقات بیشتر به واقعیت نزدیک باشند.

از جمله امکانات و ویژگی‌های بازی KOB Beach Volley به شرح زیر است:

  • زمین‌های ساحلی مختلف
  • انیمیشن‌های واقع‌گرایانه
  • حالت تمرین قبل از بازی به منظور آموزش
  • دارای 12 تیم با ویژگی‌های گوناگون
  • دارای حالت مسابقات که به وسیله آن می‌توانید با تیم‌های قوی و مختلف رقابت کنید
  • قابلیت پرداخت درون برنامه‌ای به منظور باز کردن قفل تمام امکانات بازی

کلام آخر

در این مقاله به معرفی و بررسی 10 مورد از بهترین بازی‌های والیبال برای تلفن‌های همراه پرداختیم. بازی والیبال موبایل شاید نتواند به خوب بودن و طبیعی بودن بازی‌های کنسول باشد، ولی جذابیت‌های زیادی برای مخاطب را خواهد داشت.

بسیاری از افراد هستند که اجرای بازی والیبال بر روی تلفن همراهشان را به هر چیزی ترجیح می‌دهند؛ با این حال می‌کوشند که همیشه بهترین آن را انتخاب کنند و در رقابت‌ها و چالش‌های روزانه با حریفان‌شان در سرتاسر جهان وارد نبرد شوند.

فهرستی از بازی‌های والیبال که برای سیستم‌ عامل‌های اندروید و آیفون معرفی کردیم، عناوینی بسیار جذاب و منحصر به فرد دارد. به این معنا که بازی‌های معرفی شده از پرطرفدارترین بازی‌های موبایل هستند که تاکنون در پلی‌استور و اپ‌استور عرضه شده‌اند.

اگر شما هم تاکنون دست کم یکی از آن‌ها را بازی کرده‌اید یا سر رشته‌ای در فنون و چالش‌های آن‌ها دارید، دعوت می‌کنیم که در قسمت نظرات همین مطلب تجربه کاربری خود را ارائه دهید.

بدین وسیله می‌توانید در خوانندگان و کسانی که به دنبال یک بازی والیبال جذاب برای تلفن همراهشان هستند، رغبت ایجاد کنید و آن‌ها را در انتخاب یک گیم والیبال حرفه‌ای کمک کنید.

سوالات متداول

بهترین بازی والیبال برای موبایل چیست؟

شاید پاسخ دادن به این سوال کمی‌ دشوار باشد؛ چرا که امروزه در این زمینه گیم‌های زیادی طراحی و عرضه شده است. با این حال در این مقاله به معرفی 10 مورد از زیباترین و جذاب‌ترین آن‌ها پرداخته‌ایم.

آیا بازی والیبال موبایل مانند بازی‌های رایانه‌ای و کنسول‌ها جذابیت دارد؟

این مورد بیشتر به سلیقه افراد بستگی دارد. برخی هستند که صرفا پلیر بازی‌های کنسول هستند و برخی دیگر اجرای بازی بر روی تلفن همراه را ترجیح می‌دهند.

 
3- آیا می‌شود بازی‌های والیبال موبایل را به صورت آنلاین بازی کرد؟

معمولا بازی‌های والیبال که در استورهای تلفن همراه عرضه شده‌اند قابلیت آنلاین را دارند. با این حال می‌شود هم به صورت آنلاین با حریفان در سرتاسر جهان، و هم به صورت آفلاین با ربات‌های طراحی شده در گیم بازی کرد.

5 | (1)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//