بازیابی اکانت توییتر حتی بدون ایمیل و شماره موبایل

ممکن است شما هم در رابطه با اکانت توییتر خود با سناریوهای زیادی روبه‌رو شوید. گاهی احتمال دارد نام کاربری و رمز عبور را فراموش کنید یا دسترسی به خود حساب را از دست بدهید و آدرس ایمیل استفاده شده در هنگام ایجاد حساب را از یاد ببرید!

بازیابی اکانت توییتر بدون ایمیل و شماره تلفن ممکن است مشکل باشد، فقط به این دلیل که توییتر هیچ‌گونه تمهیدی برای تماس با شما یا ارسال پیوند بازنشانی رمز عبور ندارد؛ اما نگران نباشید.

زیرا در این مقاله از ایده آل تک، نحوه بازیابی حساب توییتر را درصورتی‌که دیگر به شناسه ایمیل استفاده شده برای حساب توییتر دسترسی ندارید، توضیح خواهیم داد.

رمزهای عبور ممکن را امتحان کنید

به‌ عنوان اولین قدم برای بازگردانی اکانت توییتر خود، سعی کنید با استفاده از رمزهای عبوری که فکر می‌کنید درست باشد وارد حساب توییتر خود شوید. تمام گذرواژه‌های ممکن استفاده شده برای سایر حساب‌های اجتماعی خود را امتحان کنید.

پسوردهای ممکن را امتحان کنید

اگر ترکیب نام کاربری / رمز عبور صحیح نباشد، توییتر پیغام زیر را نمایش می‌دهد:

The username and password you entered did not match our records. Please double-check and try again

هنگامی که مطمئن شدید رمزهای عبوری که دارید کار نمی کنند، می توانید فرآیند بازیابی حساب توییتر استاندارد را  که در ادامه برایتان خواهیم گفت، شروع کنید.

بازیابی اکانت توییتر با ایمیل یا شماره تلفن

اولین و ساده‌ترین راه کار این است که با وارد کردن نام کاربری، آدرس ایمیل یا شماره تلفن، رمز عبور خود را بازیابی کنید. به صفحه بازیابی رمز عبور در توییتر بروید. ابتدا با نام کاربری امتحان کنید.

بازیابی اکانت توییتر با ایمیل و شماره تلفن

اگر یک نام کاربری معتبر وارد کنید، توییتر از شما می‌خواهد که آدرس ایمیل مرتبط با حساب خود را وارد کنید. اگر ایمیل معتبری را ارائه دهید، یک پیوند بازنشانی رمز عبور از طریق ایمیل دریافت خواهید کرد و می‌توانید ادامه دهید. همچنین می‌توانید از آدرس ایمیل یا شماره تلفن برای بازیابی رمز عبور استفاده کنید.

اگر ایمیلی که امتحان کردید کار نکرد، شناسه‌های ایمیل احتمالی دیگر ازجمله آدرس ایمیل رسمی شخصی که در گذشته حساب توییتر شما را مدیریت می‌کرد، امتحان کنید. شانس خود را با تمام آدرس‌های ایمیل ممکن امتحان کنید.

اگر هیچ یک از آن‌ها کار نکرد، گزینه بعدی این است که شماره تلفن‌های ممکن را امتحان کنید. می‌توانید یک کد به تلفن دریافت کنید و از آن برای بازیابی حساب توییتر استفاده کنید.

بازگردانی اکانت توییتر با شماره همراه

تأیید شماره تلفنی که در فرم وارد کرده‌اید به تأیید مالکیت حساب شما کمک می‌کند. اگر شماره تلفنی که وارد کرده‌اید قبلاً با حساب مرتبط بوده است، توییتر درخواست پشتیبانی شما را بررسی می‌کند و ممکن است شماره تلفن شما را دوباره به حسابتان اضافه کند تا بتوانید دوباره به حساب خود دسترسی پیدا کنید.

ریکاوری حساب توییتر با شماره موبایل

لطفا توجه داشته باشید:

  • ممکن است هزینه‌های استاندارد پیامک اعمال شود.
  • هنگامی‌که یک شماره تلفن دوباره با حساب شما مرتبط می‌شود، برخی از تنظیمات حساب به تنظیمات پیش فرض خود برمی‌گردند:
  • دیگران می‌توانند حساب توییتر شما را با شماره تلفن شما پیدا کنند.

زمانی که می‌خواهید بازیابی حساب توییتر خود را با استفاده از شماره تلفن انجام دهید، ممکن است این پیام را دریافت کنید:

We found more than one account with that phone number

جمله فوق به این معناست که در سیستم توییتر، بیش از یک حساب با شماره تلفن شما پیدا شده است.

متأسفانه، اگر از یک شماره تلفن یکسان برای بیش از 1 حساب توییتر استفاده کرده باشید، نمی‌توانید یک حساب توییتر را با استفاده از شماره تلفن بازیابی کنید. در چنین مواقعی باید آخرین گزینه ذکر شده در ادامه مطلب را امتحان کنید.

بازیابی اکانت توییتر بدون ایمیل و شماره همراه

اگر یک حساب توییتر قدیمی دارید اما به آدرس ایمیل یا شماره تلفن استفاده شده در حساب دسترسی ندارید، گزینه‌های بازیابی رمز عبور استاندارد کار نمی‌کنند. در این مورد، گزینه‌های شما محدود است. این وضعیت برخی از کاربران است.

یکی از اعضای تیم رسانه‌های اجتماعی شرکت شما چند سال پیش یک حساب توییتر را با استفاده از آدرس ایمیل شخصی خود ایجاد کرد و حالا چون شما به آن شخص دسترسی ندارید، نمی‌توانید بگوید از کدام آدرس ایمیل استفاده شده است و یا با کدام شماره تلفن آن را ایجاد کرده است.

بنابراین، اگر در موقعیت مشابهی هستید، در اینجا کاری که می‌توانید انجام دهید وجود دارد:

اگر نام کاربری شما با حساب توییتر معتبر مطابقت داشته باشد، این گزینه به شما داده می‌شود که درخواست پشتیبانی را به توییتر ارسال کنید. آدرس ایمیل و شرح مختصری از وضعیت خود را در این برنامه وارد کنید.

اگر حسابی که می‌خواهید به آن دسترسی داشته باشید مربوط به شغل شما است، از آدرس ایمیل رسمی تجاری خود استفاده کنید. این کار روند را آسان می‌کند.

پس از ارسال درخواست فوق، یک ایمیل پاسخ خودکار دریافت خواهید کرد. ازآنجایی‌که آدرس ایمیلی که ارائه کرده‌اید با حساب توییتر شما مطابقت ندارد، پاسخی که دریافت خواهید کرد به این صورت خواهد بود:

“The email address used to file this request does not match the email on the account you mentioned “

در این پیام به شما توصیه می‌شود از برنامه توییتر در تلفن همراه خود برای به روز رسانی آدرس ایمیل نمایه خود و بازیابی حساب خود استفاده کنید؛ اما اگر در تلفن همراه خود حساب توییتر ایجاد نکرده‌اید، این گزینه برای شما نیز کار نخواهد کرد.

اگر حساب توییتر شما متعلق به یک شرکت یا تجارت ثبت شده باشد، خوش شانس هستید. می‌توانید به نامه پاسخ خودکار پاسخ دهید و وضعیت را توضیح دهید. با این حال، تنها در صورتی می‌توانید این مسیر را طی کنید که حساب توییتر شما نمایانگر حساب کسب و کار شما باشد و با استفاده از آدرس ایمیل تجاری خود جستجو کنید.

پاسخ به نامه‌های پاسخ خودکار باید متقاعد کننده باشد. برای این منظور می‌توانید با جستجو در گوگل نمونه قالب‌های حروف را پیدا کنید.

پس از ارسال ایمیل، لطفا صبور باشید و منتظر بمانید تا توییتر آدرس ایمیل شما را به روز کند. توییتر حساب شما را ظرف یک یا دو روز کاری به روز می‌کند. پس از به روز رسانی شما خواهید توانست حساب کاربری خود را از طریق فرآیند بازیابی حساب استاندارد بازیابی کنید.

کلام آخر

در این مقاله راه‌های بازیابی اکانت توییتر بدون شماره و ایمیل را بیان کرده‌ایم. همچنین نحوه بازیابی حساب توییتر را با استفاده از ایمیل، شماره تلفن یا نام کاربری توضیح داده‌ایم اکنون می‌توانید حساب توییتر خود را داشته باشید که از بازگشایی مجدد آن ناامید بودید.

اگر این پست آموزشی برای شما جالب و مفید بود لطفا لینک آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

چگونه می‌توانم حساب توییتر خود را پس بگیرم؟

از طریق twitter.com به twitter.com/login مراجعه کنید یا توییتر خود را برای برنامه iOS یا Android باز کنید.
اعتبار ورود خود را وارد کنید. قبل از ورود به سیستم، اعلانی را مشاهده می‌کنید که از شما می‌خواهد تأیید کنید که آیا می‌خواهید دوباره حسابتان را فعال کنید. اگر فعال‌سازی مجدد را انتخاب کنید، به صفحه اصلی خود هدایت خواهید شد.

چگونه حساب توییتر خود را فقط با یک نام کاربری بازیابی کنم؟

به صفحه بازیابی رمز عبور در توییتر بروید. ابتدا با نام کاربری امتحان کنید. اگر یک نام کاربری معتبر وارد کنید، توییتر از شما می‌خواهد که آدرس ایمیل مرتبط با حساب خود را وارد کنید. اگر ایمیل معتبری را ارائه دهید، یک پیوند بازنشانی رمز عبور از طریق ایمیل دریافت خواهید کرد و می‌توانید ادامه دهید.

چرا نمی‌توانم همچنان به حساب توییتر خود بازگردم؟

اگر هنوز نمی‌توانید وارد شوید، لطفا بررسی کنید که نام کاربری و رمز عبور ورود به سیستم صحیح را دارید. سعی کنید با رایانه وارد شوید. اگر می‌توانید از طریق رایانه وارد شوید، اما نه از طریق مرورگر دستگاه تلفن همراه خود، تلفن خود را به مدت ۵ دقیقه خاموش کنید تا اتصال دوباره تنظیم شود.

2.3 | (3)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

7 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
7
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//