رنگ های مورد انتظار آیفون 15

اپل سری جدید آیفون 15 خود را در طیفی از رنگ‌های جدید در رویدادی ویژه که احتمالا در 12 سپتامبر برگزار می‌شود رونمایی خواهد کرد. در اینجا تمام رنگ‌هایی که انتظار داریم برای این چهار مدل (iPhone 15 iPhone 15 Plus، iPhone 15 Pro و آیفون 15 پرو مکس) ببینیم، آمده است.

آیفون 15 و آیفون 15 پلاس

در چند سال اخیر، سری‌های آیفون تنها با پنج گزینه رنگی راه‌اندازی شده و ششمین گزینه، در بهار برای افزایش فروش عرضه می‌شود.

انتظار می رود اپل این روند را برای آیفون 15، 6.1 اینچی و آیفون 15 پلاس 6.7 اینچی ادامه دهد. این را از کجا می‌دانیم؟ از آنجایی که تصاویر فاش شده نشان می‌دهند که اپل کابل شارژی را که در جعبه هر دستگاه ارائه می‌شود، با رنگ‌ها مطابقت خواهد داد.

رنگ آفون 15

پیش از این، همه مدل‌های آیفون بدون در نظر گرفتن رنگ خود دستگاه، با یک کابل لایتنینگ سفید همراه با یک پوشش لاستیکی سفید عرضه می‌شدند؛ با این حال، امسال همه مدل‌های آیفون 15 به استاندارد درگاه USB-C تغییر می‌کنند.

رنگ آیفون 15

بنابراین تصاویر فاش شده از کابل‌ها نشان می‌دهد که اپل آیفون 15 و آیفون 15 پلاس را در رنگ‌های زیر عرضه خواهد کرد (به خاطر داشته باشید که اپل ممکن است نام های رسمی متفاوتی برای آن‌ها در نظر بگیرد):

  • مشکی/ نیمه شب
  • سفید/ نور ستاره
  • زرد
  • آبی
  • نارنجی/صورتی مرجانی

رنگ قرمز آیفون 15

در حالی که رنگ قرمز در بین رنگ‌های مورد انتظار وجود ندارد، ممکن است اپل آیفون 15 و آیفون 15 پلاس را با مدل PRODUCT(RED) در بهار 2024 به روز کند، همانطور که این کار را در 2017 و 2018 انجام داد. در ماه مارس سال 2023، اپل همچنین یک گزینه رنگ زرد جدید را برای آیفون 14 و آیفون 14 پلاس معرفی کرد، بنابراین می‌توانیم اوایل سال آینده دوباره شاهد رنگ جدید دیگری برای مدل‌های مشابه آیفون 15 باشیم.

آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس

اپل معمولا چهار رنگ با رنگ سردتر را برای مدل‌های آیفون پرو خود انتخاب می‌کند. برای مثال، سال گذشته اپل مدل‌های آیفون 14 پرو را در رنگ‌های بنفش، طلایی، نقره‌ای و مشکی عرضه کرد. با این حال، امسال، انتظار می‌رود تغییراتی در طراحی ایجاد شود تا اوضاع را کمی تغییر دهد.

انتظار می‌رود آیفون 15 پرو 6.1 اینچی و آیفون 15 پرو مکس 6.7 اینچی اپل برای اولین بار از قاب تیتانیومی سبک‌تری به جای قاب فولادی ضد زنگ بهره ببرند و برای نشان دادن بهترین تغییرات در مواد، این شرکت مجموعه‌ای از محصولات جدید را معرفی می‌کند.

رنگ آیفون 15

انتظار می‌رود اپل به جای دیپ پرپل، آبی تیره جدیدی را برای آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس معرفی کند که از آبی آیفون 12 پرو فاصله چندانی ندارد، اما برای داشتن سایه عمیق‌تر، خاکستری بیشتری دارد.

در همین حال، شایعات حاکی از آن است که رنگ‌های دیگر شامل سایه نقره‌ای-خاکستری روشن‌تر، رنگ سیاه (فضایی) و رنگ تیتانیومی طبیعی خواهند بود. به دلیل تغییر از فولاد ضد زنگ به تیتانیوم، با وجود محبوبیت این رنگ در برخی از بازارهای آسیایی، بعید است اپل امسال گزینه طلایی را ارائه دهد. به طور خلاصه، انتظار می‌رود که رنگ‌ها به شرح زیر باشد:

  • آبی تیره
  • خاکستری نقره‌ای
  • فضای سیاه
  • تیتانیوم

انتظار می‌رود اپل از سری جدید آیفون 15 خود در رویدادی که در روز سه‌شنبه، 12 سپتامبر برگزار خواهدشد، رونمایی کند؛ اگرچه هنوز باید منتظر تایید رسمی باشیم.

5 | (1)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//