دانلود آخرین نسخه برنامه بست گرام Bestgram

این روزها شبکه‌های اجتماعی و برنامه‌های پیام رسان و البته اپلیکشن موبایل کم کم به یک ضرورت انکار نشدنی از زندگی مردم تبدیل شده‌اند و نقشی غیر قابل انکار را در اوقات فراغت انسان‌ها ایفا می‌کنند. در نظر داشته باشید که با فراگیر شدن ویروس کرونا و قرنطینه شدن مردم در خانه‌هایشان، محبوبیت این برنامه‌ها به شکل سرسام آوری بیشتر از قبل شده است. امروز می‌خواهیم شما را با یکی از همین برنامه‌ها آشنا کنیم. آنچه که امروز و در این مطلب انتظار شما را می‌کشد؛ برنامه پیام رسان بست گرام می‌باشد که به نوعی می‌توان گفت یک نسخه غیر رسمی از برنامه محبوب تلگرام می‌باشد. این برنامه از APIهای تلگرام استفاده می‌کند. نکته مهم این است که شما با نصب بست گرام، پیام‌های قبلی خود را در تلگرام از دست نخواهید داد و می‌توانید آن‌ها را بر روی برنامه بست گرام مشاهده نمایید.

بست گرام یک پیام رسان جذاب

برنامه جذاب بست گرام

بست گرام تمامی ویژگی‌های تلگرام را در خود دارد و البته علاوه بر آن‌ها، چندین و چند ویژگی جذاب دیگر را نیز در خود جای داده است. قابلیت جندکاربره بودن این برنامه به شما احازه می‌دهد تا چند حساب کاربری خود را به راحتی و بر روی یک نرم افزار مدیریت نمایید. علاوه بر این به دلیل داشتن فضای ابری، بست گرام این اجازه را به شما خواهد داد که به صورت نامحدود و بدون نیاز به فضای جانبی، فایل‌های خود را ذخیره نمایید.

در این برنامه به راحتی می‌توانید با ایجاد سوپر گروه‌ها تا سقف 20 هزار نفر را در یک گروه داشته باشید و به چت گروهی بپردازید. این ویژگی برای کسانی که به دنبال تبیغات برای فروش آنلاین محصولات خود هستند بسیار مناسب است. همچنین اگر به هر دلیلی دوست ندارید برخی از چت‌های شما برای دیگران قابل مشاهده باشند؛ می‌توانید آن‌ها را مخفی کنید و نگران هیچ موردی در این زمینه نباشید.

یکی از مشکلاتی که در اکثر پیام رسان‌ها با آن‌ مواجه می‌شویم؛ در زمینه ارسال فایل خواهد بود. فایل‌های پرحجم در این برنامه‌ها بسیار سخت ارسال شده و گاها ساعت‌ها نیز به طول می‌انجامند. با نصب بست گرام این مشکل شما نیز خود به خود حل خواهد شد. زیرا در این برنامه امکان ارسال فایل‌های سنگین و با حجم بالا فراهم شده است.

یکی دیگر از ویژگی‌های درخشان بست گرام این است که مشابه پدر خوانده خود یعنی تلگرام، هم از سرعت فوق‌العاده‌ای برخوردار است و هم از نظر امنیت شما را در بهترین شرایط ممکن برای استفاده از یک پیام رسان قرار خواهد داد.

مسنجر بست گرام

برخی از جذابیت های بست گرام

آنچه در ادامه آورده خواهد شد؛ بررسی تعدادی دیگر از ویژگی‌های برجسته برنامه بست گرام می‌باشد. پس با ما همراه باشید:

زبانه ها: صفحه اصلی خود را مرتب نگه دارید و چت‌های خود را بر اساس نوع آن‌ها ترتیب دهید.
Multi Forward: با ویرایش و ارسال پیام به دوستان خود بطورهمزمان، در زمان صرفه‌جویی کنید.
گفتگوی مخفی: چت مخفی را به صورت خودکار از بین ببرید. چت‌های مخفی از رمزگذاری استفاده می‌کنند تا اطمینان حاصل کنید که پیام‌ فقط توسط گیرنده موردنظر خوانده می‌شود.
Cloud based: ارسال رسانه و پرونده‌ها، بدون محدودیت. به کل تاریخچه چت‌ها نیاز به فضای دیسک دستگاه تلفن نخواهد داشت.
گپ‌های پنهان: چت‌های خصوصی خود را از صفحه اصلی حذف کرده و آن‎ها را در جایی که می‌خواهید پنهان کنید.

چند منظوره بودن: چت‌های گروهی را برای حداکثر 200000 عضو ایجاد کنید، فیلم‌های حجیم، اسناد از هر نوع (.DOC ، .MP3 ، .ZIP ، و غیره) را به اشتراک بگذارید و حتی برای کارهای خاص تنظیم کنید.
تغییرات پروفایل مخاطبین: اولین کسی باشید که در مورد تغییرات پروفایل دوستان خود اطلاعاتی کسب می‌کنید.
فونت‌ها و مضامین: ظاهر برنامه را به روشی که بیشتر دوست دارید تغییر دهید.

 


مشخصات کلی برنامه

در ادامه نگاهی به مشخصات کلی برنامه بست گرام خواهیم انداخت:

ویزگی‌های اصلی مشخصات
آخرین به روز رسانی June 15, 2020
سایز برنامه در دستگاه‌های مختلف متفاوت است
تعداد نصب بیش از 100 هزار بار
ورژن فعلی 1.0.9
امتیاز کاربران 3 از 5
سیستم عامل اندروید مورد نیاز 4.1 و بالاتر

 

ویژگی‌های اضافه شده در آخرین نسخه

در آخرین به روزرسانی این برنامه، چند قابلیت کاربردی و مفید به آن اضافه شده‌اند. از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بخش پروفایل جدید
  • باز شدن عکس پروفایل در سایز اصلی با کلیک بر روی آن
  • یافتن دوستان جدید با Nearby v2.0
  • ایموجی‌های متحرک جدید

دانلود برنامه بست گرام Bestgram

اگر به این نتیجه رسیده‌اید که برنامه بست گرام همان پیام رسانی است که به دنبال آن هستید؛ تنها کاری که لازم است انجا دهید این است که از طریق لینک زیر  اقدام به دانلود آن نمایید. بعد از دانلود و نصب بر روی گوشی خود، می‌توانید از تمامی امکاناتی که برای این برنامه برشمردیم استفاده کرده و از استفاده از آن لذت ببرید.

دانلود از گوگل پلی

 

3.5 | (6)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
3
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//