آموزش اضافه کردن اربیت دانلودر به مرورگر های مختلف

اربیت دانلودر (Orbit Downloader) برنامه مدریربت دانلود بصورت رایگان است. این برنامه سرعت بالایی در دانلود فایل دارد و از تمام مرورگرها (Browser) پشتیبانی می کند. شما می توانید فایل هایتان را در هر مرورگری دانلود نمایید. در هنگام نصب اربیت دانلودر باید مرورگر موردنظرتان را انتخاب کنید.

بعد از نصب برنامه نیز می توانید با اضافه کردن اربیت دانلودر به مرورگر دیگر فایل تان را دانلود نمایید. امکان اضافه یا حذف Browser از برنامه وجود دارد.

در ادامه سری آموزش های اربیت دانلودر روش اضافه کردن اربیت دانلودر به مرورگر را آموزش خواهیم داد. شما می توانید برای حذف اربیت دانلودر از هر مرورگری همین روش را به کار برید. با ایده آل تکنولوژی همراه باشید.

آموزش اضافه کردن اربیت دانلودر به مرورگر های مختلف

یکی از مواردی که باید به آن توجه کرد انتخاب مرورگر برای دانلود فایل با اربیت دانلودر است. به این کار همگام سازی برنامه با مرورگر نیز می گویند. اضافه کردن اربیت دانلودر به Browser باعث می شود وقتی در آن مرورگر روی لینکی برای دانلود کلیک می کنید بتوانید با اربیت دانلودر دانلود کنید.

همگام سازی اربیت دانلودر در هنگام نصب انجام می شود. اگر هنگام نصب برنامه مرورگری انتخاب نکردید، می توانید در تنظیمات برنامه آن را انتخاب نمایید. برای همگام سازی اربیت دانلودر با مرورگر مراحل زیر را انجام دهید:

برنامه اربیت دانلودر (Orbit Downloader) را اجرا کنید. سپس روی منوی Tool کلیک کنید. از منوی Tool گزینه Preferences را انتخاب نمایید.

انتخاب منوی Tool گزینه Preferences 

در مرحله بعدی در پنجره Preferences گزینه Monitoring mode را انتخاب کنید. مطابق تصویر زیر.

انتخاب گزینه Monitoring mode

در بخش Browser integration نام مرورگرهای مختلف را مشاهده می کنید. هر کدام از مرورگرهای که قبلا اربیت دانلودر را به آن اضافه نمودید دارای تیک هستند.

برای اضافه کردن اربیت دانلودر به مرورگر موردنظر در این بخش تیک مرورگر را بزنید. ما مرورگر های Firefox، Opera و Chrome را انتخاب کردیم.

هر کدام از مرورگر ها را که می خواهید حذف کنید کافی ست تیک آن را بردارید.

برای برگرداندن تنظیمات پیش فرض روی دکمه Restore default settings بزنید.

روی دکمه ok کلیک کنید تا تنظیمات ذخیره شود.

اضافه کردن اربیت دانلودر به مرورگر

بعد از انجام دادن این مراحل می توانید با مرورگرهایی که انتخاب کردید فایل هایتان را دانلود کنید. برای مثال ما مب توانیم با اربیت دانلودر در مرورگر های Firefox، Opera و Chrome به دانلود فایل بپردازیم.

اگر سوال یا تجربه ای دارید می توانید زیر این پست آن را با ما به اشتراک بگذارید.

3 | (2)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//