چگونه کنسول ایکس باکس وان را بروزرسانی و آپدیت کنید

بروزرسانی مکرر کنسول و گیم‌های ویدیویی عملکرد و ویژگی‌های موجود در سیستم گیمینگ را ارتقا می‌بخشد.

چگونه به طور خودکار کنسول Xbox One را به روز کنید

  1. کنسول بازی Xbox One را روشن کنید و دکمه Xbox را روی کنترلر فشار دهید تا یک منو باز شود. به سمت راست بروید و “Settings” را انتخاب کنید.
  2. در “Settings”، به پایین بروید تا “Updates & downloads” را ببینید.
  3. در صفحه بعد، ” Keep my console up to date” و ” Keep my games & games up to date ” را انتخاب کنید تا هر زمان که نسخه‌های جدید منتشر شود، نرم‌افزار و بازی‌های Xbox One به طور خودکار بروزرسانی شوند.

چگونه-به-طور-خودکار-کنسول-Xbox-One-را-به-روز-کنید

چگونه ایکس باکس وان Xbox One را به صورت دستی به روز کنید

  1. کنسول بازی Xbox One را روشن کنید و دکمه Xbox را روی کنترلر فشار دهید تا یک منو باز شود. به سمت راست بروید و ” Settings” را انتخاب کنید.
  2. در “Settings”، به پایین بروید تا “Updates & downloads” را ببینید.
  3. در صفحه بعد، قسمت ” Updates” باید عبارت “Console Update available” را مشاهده کنید، این بدان معنی است که یک به روزرسانی جدید نرم‌افزاری در دسترس است و می‌توانید آن را برای شروع به روزرسانی دستی انتخاب کنید. اگر به روزرسانی موجود نیست، ” No console update available را می‌بینید.

سوالات متداول

تفاوت بین ایکس باکس وان Xbox One و Xbox One S چیست؟

Xbox One X تجربه بازی واقعی K 4 فراهم می‌کند. ضمنا Xbox One X تمام حساسیت‌های رسانه‌ای Xbox One S را با پخش‌کننده Blu-ray Ultra HD (4K) ، پشتیبانی از محتوای HDR و Dolby Atmos حفظ می‌کند.

کدام ایکس باکس Xbox بهتر است؟

Xbox One S. ایکس باکس وان ایکس قدرتمندترین کنسول بازی‌های جهان است که آخرین بازی‌ها را به صورت هوشمندانه و با تصاویری دقیق در تلویزیون‌هایی که از K HDR 4 پشتیبانی می‌کند، اجرا می‌کند.

آخرین ایکس باکس Xbox چیست؟

نسل بعدی مایکروسافت Xbox رسماً Xbox Series X نامیده می‌شود. این کنسول نسبت به کنسول‌های قبلی Xbox بیشتر شبیه به کامپیوتر است.

آیا ایکس باکس جدید در سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شود؟

با رونمایی از مایکروسافت از کنسول نسل بعدی Xbox Series X و سونی که PS5 را آماده می‌کند، سال ۲۰۲۰ قرار است سال کنسول بازی‌های ۸K باشد.

Xbox ایکس باکس وان یا ps4 بهتر است؟

PS4 از ویژگی‌های ضبط بازی بهتری برخوردار است و از VR پشتیبانی می‌کند، در حالی که سوئیچ گزینه‌های کنترلر بهتری دارد. هر دو دارای کتابخانه‌های بازی خارق‌العاده هستند. ایکس باکس وان تنها از ویژگی‌های رسانه‌ای برخوردار است و از پشتیبانی Ultra HD Blu-ray برخوردار است.

آیا می‌توان در ps3 بازی‌های ps5 را انجام داد؟

بله ، PS5 با بازی‌های قدیمی سازگار خواهد بود. همه بازی‌های PS3 از طریق پلی استیشن اکنون، پلی استیشن پلاس یا با خرید PS2 Stire در دسترس نیستند.

آیا ایکس باکس وان دوربین دارد؟

کنسول Xbox One مجهز به کنترلر Xbox One ، دوربین Kinect ، کابل HDMI ، کابل برق و بریک پاور است.

1 | (4)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//