معرفی 5 بازی آنلاین با ویس برای اندروید و iOS

پاندمی کرونا، محبوبیت بازی‌های آنلاین را چند برابر کرد! در این میان، بازی‌هایی که امکان چت و گفتگو‌های دو یا چند نفره را به کاربران می‌دادند، با استقبال بیشتری مواجه شدند. این محبوبیت، هم‌چنان و حتی با کاهش تب و تاب ویروس کرونا، در حال افزایش است. این روزها، بازی‌ آنلاین با ویس یکی از سرگرمی‌های جذاب نوجوانان، جوانان و حتی بزرگسالان، به شمار می‌روند.

چه کسی می‌تواند از لذت دانلود و نصب یک برنامه که در عین انجام بازی‌های آنلاین، امکان چت با دوستان، تنظیم استراتژی برای پیروزی و … را فراهم می‌کند، به راحتی بگذرد؟ واقعیت این است که بازی‌های همراه با چت، از آن‌چه که فکر می‌کنیم، جذاب‌تر به نظر می‌رسند.

در این مقاله از مجله تکنولوژی ایده آل تک قصد داریم به بررسی 5 نمونه از بهترین برنامه‌های بازی آنلاین همراه با ویس و چت بپردازیم. اگر به دنبال یک سرگرمی جذاب، هیجان‌انگیز و در عین حال دوستانه و اجتماعی هستید، حتما تا پایان با ما همراه باشید.

انواع برنامه‌های بازی آنلاین و چت

تا چندی قبل، بازی‌های آنلاین موبایل به اندازه کافی جذاب و هیجان‌انگیز نبودند! این برنامه‌ها نمی‌توانستند کاربران را به اندازه کافی سرگرم کنند و از هیچ ویژگی برای تسهیل تعامل میان کاربران برخوردار نبودند. خوشبختانه در حال حاضر چنین نیست؛ زیرا تجربه بازی در سال‌های اخیر، با ورود بازی‌های آنلاین همراه با چت، به شدت تغییر کرده است.

انواع بازی چت های آنلاین

ویژگی‌هایی مانند چت‌های متنی و صوتی، انقلابی را در برنامه‌های بازی موبایل، ایجاد کرده است. گیمرها می‌توانند با یک‌دیگر ارتباط برقرار کنند، نمرات را مقایسه کرده و استراتژی‌هایی را برای پیروزی در مقابل حریف خود، برنامه‌ریزی کنند. در نتیجه، این به توسعه روابط بازی کمک می‌کند و شرکت کنندگان را با مفهوم کار گروهی در بازی، آشنا می‌کند.

بر اساس ویژگی‌های داده شده، برنامه‌های چت بازی را می‌توان به سه نوع زیر طبقه‌بندی کرد:

برنامه‌های چت اجتماعی با بازی‌های یک‌پارچه

چنین برنامه‌هایی عمدتا بستری برای ارتباط از طریق چت و ویژگی‌های تماس صوتی/تصویری به کاربران ارائه می‌دهند. علاوه بر این، آن‌ها بازی‌های تعاملی را در داخل خود برنامه ارائه می‌دهند. بنابراین، کاربران چنین برنامه‌هایی می‌توانند با دوستان خود ارتباط برقرار کرده و به طور هم‌زمان بازی کنند تا مکالمات سرگرم کننده‌تر شوند.

علاوه بر این، به دلیل افزایش محبوبیت و پتانسیل افزایش برنامه‌های چت، بسیاری از برنامه‌های چت به بازی روی آورده‌اند تا این ویژگی 2 در 1 را در اختیار کاربران خود قرار دهند.

برنامه‌های بازی با ویژگی‌های چت داخلی

برخلاف دسته قبلی، این برنامه‌های چت بازی، مخصوص گیمرهای سخت‌گیر هستند. آن‌ها بازی را به عنوان ویژگی اصلی و ارتباطات را به عنوان ویژگی فرعی، ارائه می‌دهند. به عبارت دیگر، چنین برنامه‌هایی، پلتفرم‌های بازی هستند که به کاربران امکان می‌دهند در زمان واقعی (از طریق متن ، صدا یا ویدئو) با سایر گیمرها چت کنند.

برنامه‌های چت گروهی برای بحث در رابطه با بازی‌ها

این برنامه‌های چت بازی، با دسته‌های ذکر شده در بالا کمی متفاوت هستند. در برخی موارد، گیمرها از ویژگی چت داخلی در برنامه‌های بازی، خوششان نمی‌آید. در نتیجه، آن‌ها برای بحث در مورد بازی‌های خود، به برنامه‌های مبتنی بر چت روی می‌آورند و استراتژی‌های خود را برای شکست دشمنان خود، برنامه‌ریزی می‌کنند.

بهترین برنامه های بازی آنلاین با ویس 

جالب است بدانید که در دوران کرونا، استفاده از برنامه‌های بازی آنلاین و چت، با افزایش 115 درصدی مواجه شده است! به همین خاطر، این روزها طیف وسیعی از این اپلیکیشن‌ها، در فروشگاه‌های گوگل پلی و اپ استور به کاربران سیستم عامل‌های اندروید و iOS، عرضه می‌شوند.

در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی 5 برنامه برتر بازی آنلاین همراه با چت بپردازیم:

بازی چت آنلاین Plato

اپلیکیشن Plato یک برنامه چت و ارسال ویس آنلاین است که بیش از 45 بازی دو یا چند نفره را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. بسکتبال، تیراندازی با کمان، جشن تاس، دومینو و … از جمله بازی‌هایی هستند که می‌توانید در صفحه چت خود با دوستان، به راحتی آن‌ها را راه‌اندازی کنید.

برای دانلود و نصب بازی آنلاین Plato، کافیست روی یکی از لینک‌های زیر ضربه زده و وارد فروشگاه گوگل پلی (کاربران اندروید) یا اپ استور (کاربران iOS) شوید:

دانلود برنامه از اپ استور

 

دانلود برنامه از گوگل پلی

 

این برنامه به 24 زبان موجود است و تبلیغات مزاحم ندارد. بهترین قسمت این است که برای دسترسی به برنامه، نیازی به ثبت نام با ایمیل، شماره تلفن همراه یا حساب فیس بوک ندارید. بنابراین، هیچ نگرانی در مورد حریم خصوصی وجود ندارد.

بازی آنلاین همراه با چت plato

در جدول زیر، می‌توانید با مزایا و معایب بازی چت آنلاین Plato بیشتر آشنا شوید:

مزایا معایب
دارای رابط کاربری ساده و بدون تبلیغات برای ارتقای برنامه، باید هزینه اشتراک پرداخت شود
بازی‌ها دارای قابلیت پیام رسانی داخلی هستند قابلیت بازی‌های چند نفره، به صورت محدود ارائه می‌شود
قابلیت اجرای بازی در گروه‌های 100 نفره  
در دسترس بودن بیش از 40 بازی جذاب  

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های این برنامه، امکان راه‌اندازی گروه‌هایی با حداکثر 100 عضو است! Plato به شما این امکان را می‌دهد که در این گروه‌ها، با سایر اعضا چت کرده و به بازی‌های دو یا چند نفره بپردازید.

بازی چت آنلاین Fortnite

فورتنایت یک بازی ویدیویی چند نفره آنلاین است که در آن، 100 بازیکن به صورت نفر به نفر با هم مبارزه می‌کنند تا در نهایت، آخرین بازمانده باشند. این بازی آنلاین، شامل تفکر استراتژیک برای پیروزی است و همین موضوع، باعث افزایش جذابیت آن می‌شود.

Fortnite دارای یک محیط گفتگوی داخلی است که در آن، کاربران می‌توانند به صورت متنی، صوتی و حتی تصویری، با هم‌دیگر چت کنند. به این ترتیب، بازیکن‌ها می‌توانند فیدهای زنده دوستان خود را مشاهده کنند.

این بازی جذاب به صورت تحت وب ارائه می‌شود. بنابراین برای شروع بازی، کافیست وارد وب سایت www.epicgames.com شوید. اخیرا فروشگاه‌های اپ استور و گوگل پلی، اپلیکیشن Fortnite را از دسترس کاربران خود خارج کرده‌اند!

بازی چت آنلاین fortnite

در جدول زیر، می‌توانید با مزایا و معایب این بازی چت آنلاین، بیشتر آشنا شوید:

مزایا معایب
قالب کارتونی برای جذب کودکان برای ارتقای برنامه، باید هزینه اشتراک پرداخت شود
به صورت رایگان در دسترس است اعتیادآور بودن
افزایش قدرت ذهنی کودکان  

با توجه به قالب کارتونی Fortnite، بیشتر علاقمندان به این بازی ویدیویی را کودکان تشکیل می‌دهند. با این وجود، بزرگسالان هم به راحتی می‌توانند جذب این بازی شده و حتی به آن، معتاد شوند.

بازی چت آنلاین Call Of Duty

Call Of Duty یک بازی رایگان و در عین حال، بسیار جذاب است که برای کاربران اندروید و iOS در دسترس قرار دارد. این بازی در سال 2003 آغاز به کار کرد و در آن زمان، تنها به جنگ جهانی دوم می‌پرداخت. اما امروزه تنوع Call Of Duty بسیار زیاد است و کاربران می‌توانند مدل‌های مختلفی را انتخاب کنند.

این یک بازی چند نفره است که به کاربران اجازه می‌دهد به عنوان شخصیت‌های نمادین بازی کرده و با مخالفان انسانی، مبارزه کنند. علاوه بر این، جدا از چت متنی، یک ویژگی چت صوتی زنده را نیز ارائه می‌دهد که کاربران را قادر می‌سازد تا در حین انجام بازی، با یک‌دیگر گفتگو کرده و برای پیروزی در بازی، برنامه‌ریزی کنند.

برای دانلود و نصب بازی چت آنلاین Call Of Duty کافیست روی یکی از لینک‌های زیر، ضربه بزنید:

دانلود برنامه از اپ استور

 

دانلود برنامه از گوگل پلی

 

این برنامه به شما امکان می‌دهد که وضعیت آنلاین بودن دوستان خود را مشاهده کرده و از آخرین بازی‌های آن‌ها نیز مطلع شوید. به این ترتیب، می‌توانید به آخرین پیروزی‌ها و دستاوردهای آن‌ها را بررسی کنید.

بازی Call Of Duty

در جدول زیر، برخی از مزایا و معایب بازی آنلاین همراه با چت Call Of Duty را مشاهده می‌کنید:

مزایا معایب
سرعت بالای بازی و قابلیت اجرای بازی‌های 6 در مقابل 6 زمان بارگذاری طولانی
امکان شخصی‌سازی محیط بازی اعتیادآور بودن
رابط کاربری جذاب و عالی  
کار کردن با اکثر پیوست‌ها  

اینن بازی چت آنلاین سرگرم‌کننده و جذاب، امتیاز 5.4 از 5 را از کاربران فروشگاه گوگل پلی و 4.8 از 5 را از کاربران اپ استور دریافت کرده است. همین موضوع، به خوبی کیفیت و محبوبیت این بازی را نشان می‌دهد.

بازی آنلاین با ویس Ludo King

محبوبیت بازی Ludo King در دوران همه‌گیری کرونا با افزایش چشم‌گیری مواجه شد. این بازی چند نفره، قابلیت چت‌ زنده با دوستان، اعضای خانواده و … را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. چت‌های متنی و صوتی Ludo King فعال شده‌اند، اما هنوز خبری از تماس‌های تصویری نیست!

روی یکی از لینک‌های زیر ضربه بزنید تا وارد صفحه این بازی چت آنلاین محبوب در فروشگاه‌های گوگل پلی یا اپ استور شده و آن را به راحتی، دانلود و نصب کنید:

دانلود برنامه از اپ استور

 

دانلود برنامه از گوگل پلی 

لودو کینگ نسخه مدرن بازی سلطنتی پارچیسی است (یک بازی لودو که در زمان‌های قدیم، بین پادشاهان و ملکه‌های هند انجام می‌شد.) تنها کافیست تاس لودو را بچرخانید و نشانه‌های خود را حرکت دهید تا به مرکز تخته لودو برسید.

بازی آنلاین همراه با چت Ludo King

در جدول زیر، می‌توانید برخی از مزایا و معایب این بازی آنلاین همراه با چت را مشاهده کنید:

مزایا معایب
بازی آسان با دوستان و اعضای خانواده دشوار بودن بازی با کاربران ناشناس
رابط کاربری جذاب و آسان اعتیادآور بودن
بازی کردن بر اساس شانس  

بازی Ludo King در فروشگاه گوگل پلی، امتیاز 4.2 از 5 را کسب کرده و بیش از 500 میلیون بار، نصب شده است. این در حالیست که این برنامه در فروشگاه اپ استور، امتیاز 3.9 از 5 را دریافت کرده است.

بازی چت آنلاین PUBG Mobile

PUBG Mobile یک بازی مشهور نبرد سلطنتی است که در آن 100 بازیکن در جزیره‌ای متروکه رها می‌شوند و پس از آن، بازی در حول بقا و غارت وسایل و سلاح‌های اصلی می‌چرخد. جالب است بدانید این بازی در ماه می 2020، پرفروش‌ترین بازی آنلاین جهان را به خود اختصاص داد.

PUBG یکی از بهترین برنامه‌های چت صوتی بازی است که در آن چت صوتی به طور پیش فرض روشن است تا گیمرها بتوانند از طریق میکروفون تلفن هوشمند، با یک‌دیگر ارتباط برقرار کنند. این برنامه در کنار چت صوتی، گزینه چت متنی را نیز در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

بازی PUBG Mobile

برای دانلود و نصب این بازی چت آنلاین، کافیست روی یکی از لینک‌های زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از اپ استور

 

دانلود برنامه از گوگل پلی 

در جدول زیر، برخی از مزایا و معایب این برنامه محبوب را مشاهده می‌کنید:

مزایا معایب
کار گروهی فوق‌العاده مصرف باتری بالا
قدرت تمرکز بالا اعتیادآور بودن
رابط کاربری جذاب و کاربرپسند  

این بازی محبوب، امتیاز 4.3 از 5 را از کاربران سیستم عامل‌های iOS و اندروید، دریافت کرده است. همین موضوع، به خوبی محبوبیت و کیفیت PUBG را اثبات می‌کند.

کلام آخر

بازی‌های آنلاین موبایل یکی از سرگرمی‌های جذاب کاربران تلفن‌های همراه هوشمند محسوب می‌شوند. حال اگر این برنامه‌ها، از قابلیت چت داخلی هم برخوردارند باشند، محبوبیت آن‌ها دوچندان خواهد شد. به همین دلیل است که در این مقاله، به معرفی 5 برنامه برتر در زمینه بازی آنلاین با ویس پرداختیم.

در صورتی که هم‌چنان در این رابطه سوال یا ابهامی دارید، حتما در بخش نظرات همین مقاله با ما در میان بگذارید تا در اولین فرصت، پاسخ‌گوی شما عزیزان باشیم.

سوالات متداول 

بازی آنلاین با ویس چیست ؟

این برنامه‌ها علاوه بر بازی‌های آنلاین، قابلیت چت زنده و هم‌زمان را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهند. بازی چت‌های آنلاین در دوران کرونا، به محبوبیت بسیار زیادی دست پیدا کردند.

بهترین بازی چت آنلاین کدام است؟

در حال حاضر، بازی‌های fortnite، Plato، PUBG و … از محبوبیت بسیار زیادی در میان کاربران برخوردار هستند. این بازی‌ها از چت‌های متنی و صوتی پشتیبانی می‌کنند.

3.4 | (7)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//