15 بازی ترسناک چند نفره و تک نفره برای اندروید

هیجان یکی از بخش‌های جدانی نشدنی در زندگی هرکدام از ما است و به هر طریقی دوست داریم این هیجان را تجربه کنیم. یکی از روش‌های به دست آوردن این حس و بالا بردن آدرنالین، انجام بازی ترسناک چند نفره و حتی یک نفره است. 

شاید همه ما امکان دسترسی به کنسول‌های بازی گران‌قیمت را نداشته باشیم و دوست داشته باشیم که این حس را با همین ابزاری که در حال حاضر در اختیار داریم تجربه کنیم. خبر خوب این‌که در تلفن همراه هم می‌توانید بازی‌های ترسناک و هیجان‌انگیز را انجام دهید.

امروز در این مقاله از مجله‌ تکنولوژی ایده‌ آل تک ما قصد داریم که 15 بازی ترسناک چند نفره و تک نفره برای اندروید که هم می‌توانید آن‌ها را به صورت تکی و هم به صورت آنلاین انجام دهید را به شما معرفی کنیم. اگر عاشق هیجان هستید، حتما تا پایان با ما همراه باشید.

شک نکنید که بعد از معرفی این بازی‌ها لحظه‌ای درنگ نخواهید کرد و حتما یک یا چند بازی از این لیست را دانلود خواهید کرد. البته ما حواس‌مان به همه هست و 5 تا از بهترین بازی های ترسناک در اندروید زیر 25 مگابایت را هم معرفی خواهیم کرد که اگر سیستم تلفن هوشمند خیلی قوی هم ندارید، بتوانید این حس هیجان را تجربه کنید. پس در ادامه‌ی این مقاله با ما همراه باشید.

 بازی ترسناک چند نفره برای اندروید

گاهی ممکن است دوست داشته باشید که احساس هیجان و ترس را به صورت گروهی و یا چند نفره تجربه کنید. ما 5 بازی ترسناک چند نفره برای اندروید که به صورت گروهی و آنلاین می‌توانید آن‌ها را تجربه کنید، به شما معرفی خواهیم کرد.

1) بازی ترسناک اندروید چند نفره Dead by Daylight Mobile

این بازی یکی از بازی‌های ترسناکی است که می‌توانید آن را به صورت گروهی و در تیم‌های چهار نفره انجام دهید. در این بازی باید برای حفظ بقای خود و هم تیمی‌های خود با قاتل دیوانه‌ای که قصد کشتن شما را دارد بجنگید.

بازی ترسناک اندروید چند نفره Dead by Daylight Mobile

برای دانلود و نصب این بازی ترسناک گروهی، کافیست روی لینک زیر ضربه بزنید:

در این بازی هم با در پیش گرفتن یک نقشه‌ فرار و یک استراتژی درست باید از دست این قاتل فرار کنید. این بازی هم همانند بازی‌هایی که در بالا معرفی کردیم موسیقی متن فوق‌العاده‌ای دارد که به شدت احساس هیجان و ترس را در شما بالا خواهد برد.

2) بازی ترسناک Specimen 

در بازی ترسناک اندروید Specimen Zero شما و هم گروهی‌هایتان نقش افرادی را دارید در ابتدای بازی توسط عوامل ناشناخته بی‌هوش شده‌اید و بعد از بیدار شدن متوجه خواهید شد که توسط انسان‌های عجیب‌الخلقه و هیولاهای ترسناکی محاصره شده‌اید.

بازی ترسناک Specimen Zero

برای دانلود و نصب این بازی ترسناک، کافیست روی لینک زیر ضربه بزنید:

در این بازی شما و هم‌گروهی‌هایتان باید بتوانید با انجام دادن یک سری مبارزات و حل کردن یک سری معماهای سخت از شر این دشمنان رهایی پیدا کنید. گرافیک و موسیقی متن این بازی شاید یکی از اصلی‌ترین نقاط قوت این بازی به شمار می‌آیند که به هیچ عنوان نمی‌توان از آن به سادگی گذر کرد!

3) بازی ترسناک چند نفره Horror Hunt: Until Daylight

بازی Horror Hunt: Until Daylight هم یکی دیگر از بازی‎های پرهیجانی است که شاید در ابتدا کمی مورد قضاوت قرار بگیرد! دلیل این قضاوت هم شاید به خاطر گرفیک این بازی است که به نسبت بازی‌هایی که تا به اینجا معرفی کردم، کمی پایین‌تر است.

بازی ترسناک Horror Hunt: Until Daylight

ولی با پیش بردن بازی متوجه خواهید شد که هیجانی که با این بازی تجربه خواهید کرد، این گرافیک پایین خیلی به چشم نمی‌آید و شاید این بازی جذاب‌ترین بازی این مقاله باشد!

برای دانلود و نصب این بازی، کافیست روی لینک زیر ضربه بزنید:

علاوه بر نقطه ضعف این بازی که گرافیکش است، این بازی موسیقی متن و داستان بسیار هیجان‌انگیزی دارد.

15 بازی شبیه به کلش آف کلنز که می‌توانید از آن ها لذت ببرید
بخوانید

4) بازی ترسناک اندروید چند نفره Horrorfield

بازی Horrorfield را در واقع می‎توان بازی  Dead by Daylight که معرفی کردیم مقایسه کرد. صددرصد طراحی و داستان این بازی‌ها مشابه هم نیستند، ولی هیجان و ترس زیادی را تجربه خواهید کرد.

بازی ترسناک اندروید چند نفره Horrorfield

این بازی سبکی دوبعدی دارد که شاید باب سلیقه‌ی همه‎ی گیمرها نباشد. ولی شک نکنید که تجربه‌ی جذابی را از انجام دادن این بازی تجربه خواهید کرد.

برای دانلود و نصب این بازی دلهره‌آور، کافیست روی لینک زیر ضربه بزنید:

در این بازی شما و هم‌گروهی‌هایتان باید بتوانید از تله‌های خطرناک و افرادی که به دنبال کشتن و نابود کردن شما هستند باشید و جان خود و گروه‌تان را نجات دهید. شک نکنید که این بازی با گرافیک نسبتا ساده‌تری که دارد، شما را راضی خواهد کرد و ترس و هیجان بالا را هم‌زمان با هم تجربه خواهید کرد.

5) بازی ترسناک چند نفره Granny’s House: Pursuit and Survival

یکی از ترسناک ترین بازی های اندروید بازی Granny’s House: Pursuit and Survival است. این بازی به صورت گروهی ۶ در مقابل ۲ باید بازی شود که این امکان را به بازیکنان هر تیم می‌دهد که بتوانند با تصمیم‌گیری و استراتژی درستی که در پیش می‌گیرند، از دست دشمنان راهی پیدا کنند.

دانلود بازی Granny’s House: Pursuit and Survival

تصمیم‌گیری‌های هرکدام از اعضای گروه برای حذف بقای گروه و خودتان بسیار تاثیرگذار است و باید بتوانید که بهترین تصمیمات را در پیش بگیرید. برای دانلود این بازی، روی لینک زیر ضربه بزنید:

گرافیک این بازی به صورت کارتونی و جذاب است و در برخی قسمت‌ها هیجان بازی با موسیقی متنی که بسیار زیرکانه انتخاب شده، بیشتر خواهد شد و به شدت احساس دلهره و ترس خواهید کرد.

بازی ترسناک تک نفره برای اندروید

شاید همیشه امکان دسترسی به اینترنت پرسرعت و انجام این بازی‌ها را به صورت گروهی و چند نفره نداشته باشید. شاید هم دوست دارید که این احساس هیجان بالا را به تنهایی تجربه کنید. بهرحال در ادامه 5 بازی ترسناک برای اندروید به صورت تک نفره را به شما معرفی خواهیم کرد.

1) بازی ترسناک اندورید تک نفره The Coma: Cutting Class

بازی The Coma: Cutting Class یکی از بازی‌های ترسناک و پرهیجانی است که در نقش یک دانش آموز به اسم یانگو به ایفای نقش خواهید پرداخت. گرافیک این بازی بسیار جذاب است و حالت کارتونی دارد و موسیقی متن دلهره‌آور و ترسناکی دارد. در برخی لوکیشن‌های بازی احساس ترس را تجربه خواهید کرد.

بازی ترسناک اندورید تک نفره The Coma: Cutting Class

برای دانلود و نصب این بازی ترسناک و هیجان‌انگیز، روی لینک زیر ضربه بزنید:

در این بازی باید از دست دشمنانی که در مدرسه حظور دارند و قصد کشتن شما را دارند فرار کنید و بجنگید. این بازی از آن دسته بازی‌هایی است که به هیچ عنوان نمی‌توانید گوشی را کنار بگذارید و دوست دارید تا مرحله‌ی آخر آن را دنبال کنید.

2) بازی ترسناک تک نفره (Five Night at Freddy’s (Series

بازی Five Nights at Freddy’s هم یکی دیگر از بازی‌های پرهیجان ترسناک است که می‌توانید ترشح آدرنالین را در خود با آن تجربه کنید. در این بازی، یک‌سری عروسک‌های ترسناک و شیطانی به شما حمله خواهد کرد و با داشتن یک استراتژی و برنامه‌ریزی درست می‌توانید خود را از دست این عروسک‌های شیطانی نجات دهید.

بازی ترسناک تک نفره (Five Night at Freddy's (Series

این بازی علاوه بر گرافیک بسیار بالایی که دارد، موسیقی متن بسیار ترسناک و دلهره‌آوری دارد که برای احساس هیجان بیشتر پیشنهاد می‌کنم که از یک هندزفری برای بازی استفاده کنید تا این حس بیشتر به شما القا شود!

برای دانلود این بازی هیجانی و جذاب، روی لینک زیر ضربه بزنید:

جابه‌جا شدن و پیدا کردن اتاق‌های بسیار زیادی که در این بازی وجود دارد، یکی از هیجان‌انگیزتزین و چالشی‌ترین بخش این بازی است که با هوش و درایت کافی می‌توانید به خوبی از پس آن بربیایید و برنده بازی شوید.

3) بازی ترسناک تک نفره‌ Slender Man Dark Forest

در بازی Slender Man Dark Forest شما که در نقش اصلی ایفای نقش می‌کنید، باید تعداد زیادی کاغذ را در یک جنگل متروکه و تاریک پیدا کنید. در طی این پروسه شما با چالش‌ها و ماجراهای ترسناکی روبه‌رو خواهید شد که به شدت احساس هیجان و ترس خواهید کرد.

بازی ترسناک تک نفره‌ی Slender Man Dark Forest

موسیقی که جزو جدا نشدنی بازی‌ ترسناک اندروید است، در این بازی هم بسیار عالی بوده و حسابی به شما هیجان وارد خواهد کرد. احساس هیجان و ترس موزیکی که این بازی در هنگام پیدا کردن کاغذها به شما خواهد داد بسیار دلهره‌آور است و گاهی همین هیجان زیاد اجازه‌ی تمرکز بیشتر را به شما نخواهد داد و هیجان بازی چندین برابر خواهد شد!

برای دانلود و نصب این بازی ترسناک، باید روی لینک زیر ضربه بزنید:

بدون شک بازی Slender Man Dark Forest یکی از ترسناک ترین بازی های اندروید است که حتما باید آن را در گوشی اندروید خود داشته باشید.

10 بازی تیراندازی جذاب برای موبایل
بخوانید

4) بازی ترسناک اندروید Paranormal Territory

اگر از طرفداران سری فیلم‌های Paranormal Activity باشید، بازی اندروید Paranormal Territory برای شما بسیار جذاب و پرهیجان خواهد بود. در این بازی شما نقش پدر یک خانواده را دارید که به هنگام وارد شدن به خانه متوجه خواهید شد که همسر و فرزند شما ناپدید شده‌اند و خانه به شدت به هم ریخته شده است.

بازی ترسناک اندروید Paranormal Territory

بعد از وارد شدن شما به خانه، پخش موزیک ترسناک شروع خواهد شد و شما شاهد برخی اتفاقات ترسناک و عجیب و غریب در خانه خواهید شد. در طی این اتفاقات شبح همسر و فرزند خود را خواهید دید و باید تمام تلاش‌تان را بکنید تا آنها را شر ارواح خبیث نجات دهید.

برای دانلود و نصب این بازی جذاب و دلهره‌آور، کافیست روی لینک زیر ضربه بزنید:

شک نکنید که با انجام دادن این بازی و گرافیک و طراحی بسیار بالایی که دارد، ساعت‌ها سرگرم خواهید شد و احساس ترس و هیجان را باهم تجربه خواهید کرد.

5) بازی ترسناک اندروید (The Walking Dead: (Series

اگر سریال طولانی و جذاب The Waking Dead را دیده باشید، با دیدن اسم این بازی متوجه خواهید شد که این بازی، برگرفته شده از این سریال پرطرفدار است. تا حدی داستان این بازی مشابه سریال است و شما در نقش اول این بازی خواهید بود و متوجه خواهید شد که تمام دوستان و اطرافیان شما تبدیل به مرده‌های متحرک و یا همان زامبی شده‌اند. وظیفه‌ی اصلی شما در این بازی حفظ بقای خود و پسری است که در کنارتان است.

بازی ترسناک اندروید (The Walking Dead: (Series

این بازی یکی از بازی‌های استراتژیک و فکری است که باید به خوبی روی تمامی حرکات و نقشه‌هایی که برای زنده ماندن باید بکشید تمرکز دارد و به خوبی ذهن شما را به چالش می‌کشد.

برای دانلود و نصب این بازی ترسناک اندروید، روی لینک زیر ضربه بزنید:

احساس ترس به همراه هیجان در این بازی به شما کمک خواهد کرد که چند ساعتی از دنیای واقعی خارج شوید و به جنگ موجودات عجیب و غریب بپردازید.

بازی های ترسناک کم حجم اندروید

تا به اینجا ده تا از ترسناک ترین بازی های اندروید را به شما معرفی کردیم که شاید این بازی‌ها حجم زیادی داشته باشند و بر روی تمامی گوشی‌ها و گوشی‌هایی که کمی قدیمی‌تر هستند و فضای داخلی بسیار کمی دارند، مناسب نباشد.

در ادامه 5 تا از بهترین‎های بازی ترسناک برای اندروید با حجم پایین را به شما معرفی خواهیم کرد تا با هر گوشی که دارید بتوانید این بازی‌ها را دانلود و انجام دهید.

1) بازی ترسناک اندروید Evil Killer

Evil Killer داستانی بسیار جذاب دارد و در یک خانه‌ی جن زده گیر خواهید کرد و شاهد یک‌سری اتفاقات و ماجراهای شیطانی خواهید شد. این ماجرا در اوایل بازی در خانه است و در مراحل بعدی باید وارد شهر شوید و با اتفاقاتی دوچندان ترسناک و هیجان‌انگیزتر از مراحل ابتدایی بازی مواجه خواهید شد.

بازی ترسناک اندروید Evil Killer

برای دانلود و نصب این بازی کم حجم و ترسناک، کافیست روی لینک زیر ضربه بزنید:

این بازی با حجم کمی که دارد گرافیک بسیار جذاب و موسیقی متن هیجانی دارد و در بیشتر از 10 ماموریت سرگرم‌کننده، باید به مبارزه با نیروهای شیطانی بپردازید و دشمن را نابود کنید.

2) بازی ترسناک کم حجم اندروید Granny

بازی Granny با وجود حجم پایینی که دارد و مناسب همه‌ی دستگاه‌ها است، گرافیک بسیار بالا و سه بعدی را دارد. در این بازی شما باید باید Granny یا یک مادربزرگ جن زده و شیطانی مقابله کنید و به هر نحوی که می‌توانید خود را از خانه‌ی او نجات دهید.

بازی ترسناک کم حجم اندروید Granny

این بازی چالش‌های بسیاری دارد و یکی از این چالش‌ها این است که جوری از این خانه‌ی شیطانی فرار کنید کوچک‌ترین سر و صدایی نکنید تا مشکل و چالش جدیدی برای شما به وجود نیاید.

برای دانلود و نصب این بازی هیجان‌انگیز، کافیست روی لینک زیر ضربه بزنید:

ولی از آنجایی که این بازی از هیجان زیادی برخوردار است، سر و صداهای زیادی به صورت ناخواسته ایجاد خواهید کرد و شما و مادربزرگ را درگیر هم خواهد کرد! این بازی با وجود ترس و دلهره‎ای که در وجود شما ایجاد می‎کند بسیار بامزه و هیجان‎انگیز است و ساعت‌ها شما را به خود مشغول خواهد کرد.

3) بازی ترسناک و کم حجم Slendrina: The Cellar

در این بازی شما به یک سرزمین شیطانی و تسخیر شده توسط ارواح وارد خواهید شد که باید تمام تلاش‌تان بکنید تا با پشت سر گذاشتن چالش‌هایی که با آن روبه‌رو می‌شوید خود را نجات دهید.

بازی ترسناک و کم حجم Slendrina: The Cellar

کاری که برای خارج شدن از این سرزمین باید انجام دهید پیدا کردن 8 برگه در سرداب‌هایی است که خواهید دید. شما باید به خوبی تمامی نقاط این سرزمین را بگردید تا بتوانید راه خروج را با استفاده از این هشت برگی که پیدا کردید پیدا کنید.

برای دانلود و نصب این بازی جذاب، کافیست روی لینک زیر ضربه بزنید:

هر چه بیشتر بگردید و هر چه بیشتر با این ارواح خبیثه بجنگید امتیازات بیشتری دریافت خواهید کرد و در نتیجه اسلحه‌‎های بیشتری خریداری خواهید کرد و شانس خیلی بالایی برای پیروزی خواهید داشت.

4) بازی کم حجم اندرویدی Eyes – The Horror Game

روال این بازی به این صورت است که شما در یک خانه‌ی متروکه و خالی از سکنه با ارواح سرگردان گیر افتاده‌اید و باید تلاش کنید تا از دست آنها خلاص شوید. در این بازی هرچه بیشتر اشیاء قیمتی را بتوانید جمع‌آوری کنید، امتیاز بیشتری به دست خواهید آورد و شانس بیشتری برای زنده ماندن از این خانه خواهید داشت.

بازی کم حجم اندرویدی Eyes – The Horror Game

برای دانلود و نصب این بازی ترسناک، کافیست روی لینک زیر ضربه بزنید:

این بازی با حجم بسیار کمی که دارد، به شدت هیجان‌انگیر و ترسناک و سرگرم‌کننده است. این بازی گرافیک بسیار خوبی دارد و دارای بیشتری میزان دانلود در گوگل پلی است که این خود نشان‌دهنده‌ی جذابیت این بازی است.

5) بازی ترسناک The Phenomenon

آخرین بازی که در این لیست به شما معرفی خواهد شد بازی The Phenomenon است. این بازی هم یک بازی ترسناک اندروید است که باید در آن یک پژوهش‌گر جوان کمک کنید تا از ماجراهای عجیب و غریب و ترسناکی که در حال وقوع است، نجات پیدا کند.

بازی ترسناک The Phenomenon

در این بازی با حل کردن معماهای عجیب و غریب و گاها مشکل، باید بتوانید که از بیمارستان متروکه‎ای که در آن گیر افتاده‌اید نجات پیدا کنید و تمامی چالش‌ها را پشت سر بگذارید. این بازی گرافیک بسیار جذاب و موسیقی متن بسیار جذاب‌تری دارد.

برای دانلود و نصب این بازی ترسناک، کافیست روی لینک زیر ضربه بزنید:

برای حس بیشتر هیجان و ترس، خوب است که در هنگام بازی از یک هدفون استفاده کنید و با صدای بلند این بازی را انجام دهید تا احساس ترس و ترشح آدرنالین را به خوبی تجربه کنید.

کلام آخر

در این بازی 15 تا از بهترین بازی ترسناک در اندروید را به شما معرفی کردیم. گاهی اوقات تجربه کردن برخی احساسات جدید و هیجان‌انگیز لازم است. لازم است که گاهی چیزهای جدید را تجربه کنیم و از داشته‌های خود بهترین استفاده را کنیم.

نیاز نیست برای تجربه کردن این حس کلی هزینه کنید و بلیط شهربازی بخرید و یا به فکر خرید کنسول‌های بازی گران قیمت باشید؛ گاهی با همین ابزار ساده‌ای که در دست دارید می‌توانید بهترین و هیجان‌انگیزترین اتفاقات را تجربه کنید.

امیدوارم که این بازی‌ها به شما کمک کند که ساعاتی بی‌وقفه هیجان و آدرنالین بالا را با ترسناک‌ترین بازی‌های اندروید تجربه کنید.

سوالات متداول

بهترین بازی ترسناک چند نفره در اندروید کدام است؟

در میان بازی‌های ترسناکی که می‌توانید در اندروید انجام دهید، بازی Dead by Daylight Mobile را می‌توان از همه بهتر و حرفه‌ای‌تر دانست.

آیا بازی‌های کم حجم ترسناک اندرویدی، با ورژن‌های پایین‌تر اندروید هم قابل اجرا هستند؟

بله – ما تمامی تلاش خود را کردیم که بازی‌هایی را معرفی کنیم که با پایین‌ترین ورژن‌های اندروید هم سازگاری داشته باشند.

آیا بازی‌های گروهی ترسناک اندرویدی حجم اینترنت زیادی را مصرف می‌کنند؟

بله – تمامی بازی‌های آنلاین به گونه‌ای طراحی شده‌اند که برای بازی هم نیاز به اینترنت پرسرعت خواهید داشت و هم ممکن است حجم زیادی از اینترنت شما مصرف شود و حتما باید این نکته را در مورد بازی‌های آنلاین مد نظر قرار دهید.

4 | (5)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

7 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
7
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//