چگونه فیفا آنلاین بازی کنیم ؟ {آموزش کامل و مرحله به مرحله}

مانند هر بازی محبوب دیگری، فیفا (FIFA) هم به صورت آنلاین، لذت بیشتری دارد. بازی کردن با دوستان و سایر بازیکن‌ها از سراسر جهان، جذابیت این بازی فوتبال را چند برابر خواهد کرد. اما یک سوال مهم این وسط مطرح می‌شود: چگونه فیفا آنلاین بازی کنیم؟

در آخرین نسخه از این بازی محبوب یعنی FIFA 222، ویژگی co-op به Ultimate Team اضافه شده است. این گزینه باعث می‌شود که نسبت به نسخه‌های قدیمی‌تر، گزینه‌های بیشتری را برای بازی کردن آنلاین فیفا 22 در اختیار داشته باشید.

در این مقاله از مجله تکنولوژی ایده آل تک قصد داریم به آموزش کامل بازی کردن آنلاین فیفا بپردازیم. اگر شما هم یکی از علاقمندان این فوتبال هیجان‌انگیز هستید، حتما تا پایان با ما همراه باشید.

چگونه فیفا آنلاین بازی کنیم؟

امروزه بازی‌های آنلاین جای خود در میان مردم پیدا کرده‌اند و روز به روز بر امکانات و نحوه اجرای آن افزوده می‌شود. یکی از بازی‌هایی که کاربران علاقه خود را برای اجرای آنلاین آن نشان داده‌اند، بازی آنلاین فیفا است؛ زیرا بازیکنان به صورت آنلاین، می‌توانند خودشان را با حریف‌های قدرتمند محک بزنند و همچنین امتیاز خود را افزایش دهند.

آموزش بازی آنلاین فیفا

همچنین جذابیت بازی آنلاین بسیار زیاد است؛ به طوری که می‌توانید رقیب‌های خود را از کشورهای دیگر نیز انتخاب کنید. برای این کار باید ابتدا برای خود یک اکانت درست کنید تا با استفاده از آن دوستان خود را به رقابت دعوت کنید. حال در ادامه به پرسش، چگونه آنلاین فیفا بازی کنیم؟ به طور کامل  و به صورت تصویری پاسخ می‌دهیم.

چگونه در بازی فیفا اکانت بسازیم؟

بازی فیفا دارای نسخه های جدید 20 و 21 است که می‌توانید، از آنها به عنوان یک بازی آنلاین استفاده کنید و از آن لذت ببرید. با اینکه نسخه 21 جدیدترین نسخه این بازی است؛ ولی باید بدانید آنلاین بازی کردن FIFA 20 همانند آنلاین بازی کردن FIFA 21 است، فقط برخی از ویژگی‌های کرافیگی به نسخه جدید آن افزوده شده است. برای انجام این کار ابتدا، باید اکانتی برای خود درست کنید که مراحل آن به شرح ذیل است:

هر بازی که کاربر می‌خواهد انجام دهد و مربوط به کمپانی EA مانند فیفا و بتلفیلد است؛ باید در ابتدا برای خود یک اکانت Origin بسازد تا بتواند از آن طریق، به صورت آنلاین بازی کنید.

البته در ایران برای این کار به ساخت اکانت پلاس نیز نیازمندید. وارد سایت Origin شوید و گزینه Register را انتخاب کنید.

برای آنلاین فیفا بازی کردن گزینه Register را انتخاب کنید

در این مرحله باید ایمیل خود را وارد کنید. بهتر است از ایمیل شخصی خود استفاده کنید؛ زیرا این ایمیل ربطی به ایمیل اکانت بازی ندارد.

در مرحله بعدی باید اطلاعات هویتی خود را به طور کامل وارد کنید. سپس در انتها موافقت خود را با زدن تیکه انتهایی در مورد قوانین اعلام کنید و کلید Next  را بزنید.

آیدی که در این مرحله انتخاب می‌کنید، باید غیر تکراری و مناسب باشد؛ زیرا دوستانتان با استفاده از این آیدی می‌توانند در بازی‌ها آنلاین شما را پیدا کنند.

یک آیدی برای خود تعیین کنید

صفحه ای که برای شما باز می‌شود، شامل انتخاب عکس پروفایل و درج نام و فامیل است که باید آن را پر کنید. عکسی که در این مرحله انتخاب می‌کنید به حرفیفانتان نمایش داده می‌شود. در انتها روی Continue کلیک کنید.

اکانت شما ساخته شد، حال می‌توانید از آن برای بازی آنلاین فیفا استفاده کنید. برای این کار در صفحه اول بازی، ایمیل اکانت origin و رمزتان را وارد کنید و به‌ راحتی به سرورهای EA وصل می‌شوید و می‌توانید با دوستانتان آنلاین بازی کنید.

معرفی 5 بازی آنلاین با ویس برای اندروید و iOS
بخوانید

چگونه با دوستان خود آنلاین بازی کنید

برای اینکه بدانیم چگونه آنلاین فیفا بازی کنیم؛ باید بعد از انجام مراحل قبلی، مراحل زیر را برای یک بازی دوستانه انجام دهید.

در ابتدا باید بازیکنان خود را انتخاب کنید که برای اینکار باید دارای اکانت فیسبوک باشید تا از این طریق دوستان خود را پیدا کنید و تشکیل تیم دهید. همچنین تمام افرادی که آنلاین بازی می‌کنند، باید از یک نسخه فیفا استفاده کنند.

برای اینکه به حالت‌های چند نفره آنلاین کنسول دسترسی پیدا کنید؛ باید از اشتراک‌های PlayStation Plus یا Xbox Live Gold استفاده کنید که نیازمند پرداخت هزینه‌ای است. همچنین در حین مسابقه می‌توانید با بازیکنان خود چت کنید و در مقابل نحوه بازی همفکری کنید.

اگر می‌خواهید به صورت رایگان آنلاین بازی کنید می‌توانید از FIFA Generator رایگان برای ایجاد مسابقه خود استفاده کنید. در این سایت می‌توانید تعداد بازیکنان تیم خودتان، تعداد تیم‌های هر بازیکن و اینکه آیا می‌خواهید به صورت حذفی بازی کنید یا نه، را مشخص کنید. حتی می‌توانید مشخص کنید هر تیمی که برنده شد با تیم بالاتر مسابقه بدهد و از این طریق امتیاز کسب کند و در نهایت مسابقه نهایی را داشته باشید.

برای آنلاین فیفا بازی کردن لیگ خود را تشکیل دهید

بهتر است در مورد تعداد تیم‌های هر بازیکن زیاده روی نکنید. به عنوان مثال، یک مسابقه ساده با چهار بازیکن که هر کدام با دو تیم است، در مجموع به 24 بازی (در حالت لیگ) منجر می‌شود.

اگر یک بازیکن اضافه کنید، تعداد کل بازی ها به 40 می‌رسد. به عنوان میزبان مسابقات بهتر است قوانین سختی را قرار ندهید تا افراد زیادی بتوانند با شما رقابت کنند و یک بازی جذابی را در کنار هم تجربه کنید.

اضافه کردن بازیکن به بازی آنلاین فیفا

هنگامی که بازیکنان خود را انتخاب و لیگ دلخواهمان را ایجاد کردیم؛ باید با دوستانمان هماهنگ کنیم که در چه روز و چه ساعتی، چگونه آنلاین فیفا بازی کنیم. برای اینکار باید مطمئن شویم که تمام بازیکنان وقت کافی داشته باشند تا در ساعت انتهایی بازی را کنسل نکنند. همچنین مطمئن شوید که قوانین همه بازی‌ها را که شامل آفساید و مصدومیت و… است را از قبل مشخص کرده‌اید و طولانی کردن بازی خودداری کنید.

شما می‌توانید هر بازی را در حالت دوستانه آنلاین نیز بازی کنید. بعد از این کار وقتی مطمئن شدید طرف مقابلتان رقیب خوبی برایتان محسوب می‌شود، از آن دعوت کنید در لیگ‌های شما بازی کند. بعد از پایان مسابقه‌ها بهتر است از تمام بازیکنان درخواست کنید امتیاز نهایی خود را در FIFA Generator وارد کنند.

سخن آخر

ما در این مقاله سعی کردیم به سوال چگونه آنلاین فیفا بازی کنیم ؟ به طور کامل پاسخ دهیم تا با استفاده از آن با دوستان خود یک روز عالی را رقم بزنید. شاید آنلاین بازی کردن FIFA 21 یکی از دغدغه‌های مهم جوانان امروزی باشد که با خواندن این مقاله به راحتی میتوانید به آن پاسخ دهید.

4.2 | (5)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
3
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//