همه چیز درباره بیتالک (BeeTalk)

آیا می‌دانید اپلیکیشن بیتالک چیست؟ چیزی در مورد این اپلیکیشن دوستیابی آنلاین شنیده بودید؟ آیا می‌دانستید که این اپلیکیشن در کل دنیا بیش از 10 میلیون اکانت فعال دارد؟

در ادامه‌ی این مقاله از مجله تکنولوژی ایده آل تک با ما همراه باشید تا باهم بررسی کنیم که بیتالک چیست و آموزش ثبت‌نام در این اپلیکیشن محبوب را به شما آموزش دهیم.

بررسی اپلیکیشن بیتالک

این اپلیکیشن یکی از شبکه‌های نوپا است که در سال 2018 راه‌‎اندازی شد و از آن زمان تا به امروز بیش از 10 میلیون کاربر فعال دارد. جالب است که این اپ به عنوان یکی از بهترین و سریع‌ترین اپ‌های دوستیابی آنلاین در دسترس قرار دارد و به راحتی می‌توانید با افراد جدید آشنا شوید.

بررسی اپلیکیشن بیتالک

قابلیت‌های بی‌شمار این اپلیکیشن تلفیقی از اپلیکشن‌های محبوبی مثل WeChat، Snapchat، Instagram و Telegram و Viber  است و حس کار کردن با تمامی این اپ‌ها در یک اپلیکیشن واحد را به شما خواهد داد.

از آن‌جایی که این اپلیکیشن یک اپ بین‌الملی بسیار شناخته شده است و کاربران فعال در تمامی نقاط دنیا دارد، اگر به دنبال یادگیری و محک زدن خودتان برای ارتباط با افراد خارجی زبان هستید، بسیار مناسب شماست.

نحوه‌ی کارکرد بیتالک به چه صورت است؟

از نظر کارکرد شاید این اپ مشابه سایر شبکه‌های اجتماعی باشد، ولی نحوه‌ی عملکرد این اپ کمی متفاوت است. مثلا در این اپلیکیشن نمی‌توانید به افرادی که در لیست دوستان‌تان نیستند پیام دهید.

این اپ فقط به شما اجازه می‌دهد تا پیام‌ها و تماس‌های رایگان با افرادی که در لیست مخاطبین شما هستند برقرار کنید. این سبک شاید مزایا و معایب خاص خودش را داشته باشد، ولی به نوبه‌ی خود خیلی خاص و منحصر به فرد است.

در این اپلیکیشن اگر قصد آشنا شدن با یک فرد جدید داشته باشید، باید در قالب یک فرم، مشخصات خود را وارد کنید تا این فرد مجاب شود که درخواست دوستی شما را بپذیرد و بعد این امکان برقرار شود که بتوانید پیام‌های خصوصی را بین همدیگر رد و بدل کنید.

البته این مشکل نیز وجود دارد که ممکن است درخواست‌های خیلی زیادی به افراد مختلف بدهید و هیچ‌گاه پاسخی دریافت نکنید و شاید در ابتدا از برقراری ارتباط با افراد جدید ناامید شوید!

یکی دیگر از قابلیت‌های جذابی که اخیرا به این اپ اضافه شده است، قابلیت Whisper است. این قابلیت به این صورت است که می‌توانید عکس و فیلم و یا پیامی را به یکی از دوستان خود بفرستید و این پیام را به گونه‌ای تنظیم کنید که پیام شما به صورت خودکار پس از باز شدن، 15 ثانیه بعد در دستگاه طرف مقابل حذف و ناپدید شود!

روش ثبت‌نام در بیتالک

beeTalk پلتفرم دوست‌یابی فقط در بستر تلفن‌های هوشمند قابل دسترس است و هیچ نسخه‌‌ای برای ویندوز و وب ندارد. بنابراین برای ثبت‌نام و استفاده از این اپ به یک تلفن هوشمند و اینترنت نیاز دارید.

لینک دانلود اپلیکشن بیتالک در App Store و Google Play

دانلود برنامه از اپ استور

دانلود برنامه از گوگل پلی

 

پش از دانلود و نصب این اپ، یک کد تائید برای تکمیل اهراز هویت به دستگاه شما ارسال می‎شود. پس از وارد کردن این کد و تائیدش توسط BeeTalk، می‌توانید از لیست مخاطبین تلفن همراه‌تان بررسی کنید که کدام یک از مخاطب‌های گوشی شما در بیتالک از قبل عوض شده است.

استفاده و کار کردن با این اپلیکیشن بسیار ساده است و هیچ نقطه‌ی مبهمی ندارد. به راحتی می‌توانید یک عکس پروفایل برای خود قرار دهید، نام کاربری را تغییر دهید و برخی از اطلاعات شخصی را تکمیل کنید تا روند ثبت‌نام در بیتالک کامل شود.

آموزش کار با بیتالک

آموزش کار با بیتالک بسیار ساده است. در صفحه‌ی اصلی اپلیکیشنن، 5 گزینه‌ مختلف در اختیار خواهید داشت. از اولین گزینه از سمت چپ می‌‎توانید برای جستجوی نزدیک‌ترین کاربران در لوکیشنی که هستید، استفاده کنید.

جستجوی کاربران نزدیک در بیتالک

 

دومین گزینه از سمت چپ مخصوص چت و گفتگو با مخاطبان‌تان است. سومین گزینه مخصوص لیست کاربران و یا کانتک‌‌هایتان است. چهارمین گزینه Buzz است که همانند سایر شبکه‎‌های اجتماعی، می‎‌توانید عکس‌ و فیلم و… را با دیگران به اشتراک بگذارید. آخرین گزینه هم Setting یا تنظیمات است که می‌توانید آنها را بر اساس سلیقه‎ خود تغییر دهید.

قابلیت Join Club در بیتالک

یکی از ویژگی‌های جذاب این اپ، Join Club است که با عضویت در برخی کلاب‌های مخصوص بر اساس سلائق خود می‌توانید با افراد جدیدی که با شما اشتراکاتی دارند آشنا شوید.

البته هر کلاب  قوانین عضویت خاص خودش را دارد که این قوانین توسط مدیر کلاب اجرا و مدیریت می‌شود. برخی از این کلاب‌ها ممکن است تنها تعداد محدود و فیلتر شده‌ای از اعضا را داشته باشد و قبل از عضو شدن از تمامی فیلترهای مدیر گروه و ادمین گذر کرده باشید تا بتوانید عضو کلاب شوید.

قابلیت Look Around و Radar در بیتالک

قابلیت Look Around و Radar در بیتالک  این امکان را به شما می‌دهد که افرادی که از نظر لوکیشن به شما نزدیک هستند و عضو بیتالک هستند را پیدا کرده و صفحه‌ پروفایل‌شان را مشاهده کنید.

افراد عضو در بیتالک که نزدیک لوکیشن شما هستند را مشاهده کنید

به عنوان مثال اگر شما در منطقه ونک تهران باشید، می‌توانید تا شعاع 5 کیلومتری خود را با این قابلیت بررسی کنید و نزدیک‌ترین فردی که بیتالک دارد را پیدا و با او ارتباط برقرار کنید.

قابلیت Flip در بیتالک

اگر با اپلیکیشن Tinder کار کرده باشید، قابلیت Flip دقیقا همانند Roulette-type است و می‌توانید لیست کانکت‌های خود را به سمت راست بکشید و پروفایل هرکسی که دوست دارید نشان کرده و همدیگر را لایک کنید.

قابلیت Whisper در بیتالک

با استفاده از این قابلیت می‌توانید عکس‌ها و پیام‌هایی که برای دوستان خود می‌فرستید را جوری تنظیم کنید که بعد از 15 ثانیه به طور کامل حذف شوند و هیچ آثاری از عکس یا فیلم‌تان در گوشی دوست‌تان نباشد و امنیت خود را تا حد زیادی بالا ببرید.

قابلیت Discovery در بیتالک

Discovery در بیتالک در واقع عضو شدن را در ده‌ها تالار گفتگو در مورد موضوعات مختلف است. در واقع با عضو شدن در این تالارهای گفتگو می‌توانید نظرات و صحبت‌های افراد مختلف در مورد موضوعات گوناگون را بشنوید و به اطلاعات خود اضافه کنید.

قابلیت Selfie و Introduce در بیتالک

قابلیت Selfie و Introduce در بیتالک دو مورد از محبوب‌ترین قابلیت‌های بیتالک است. این دو قابلیت این امکان را به شما می‎دهد که خیلی بیشتر و بهتری اکانت خود را به دیگران پرزنت کنید. در این مورد چندین فروم و چت روم وجود دارد که با عضو شدن در این فروم‌ها می‌توانید دیگران را با پرسیدن سوالات و… به چالش بکشید و کلی سرگرم شوید.

نقاط مثبت و منفی بیتالک چیست؟

این اپلیکیشن همانند هر اپ دیگری نقاط قوت و ضعف خودش را دارد که خیلی خلاصه‌وار به آنها اشاره خواهیم کرد:

نقاط مثبت بیتالک چیست؟

  • فرایند ساده برای ثبت‌نام
  • کاملا رایگان است
  • هیچ ایمیل تبلیغاتی و اسپم از اپلیکیشن دریافت نخواهید کرد
  • هم برای سیستم عامل اندروید و هم برای سیستم عامل‌های iOS طراحی شده است
  • استفاده از تمام ویژگی‌ها برای تمام کاربران بدون محدودیت است
  • کلی قابلیت‌های مختلف دارد
  • تماس تلفنی رایگان بین کاربران اپلیکیش به همه‌ جای دنیا
  • مناسب برای افرادی که ساکن کشورهای آسیایی هستند و یا در این کشورها در سفر هستند

نقاط ضعف بیتالک چیست؟

  • کاربران کمی در اروپا و آمریکا دارد
  • خیلی برای پرزنت کردن پروفایل گزینه‌ی جذابی ندارید
  • ورژن دسکتاپ ندارد و فقط به صورت اپلیکیشن وجود دارد

جمع‌بندی و حرف آخر

تا به اینجای این مقاله متوجه شدید که بیتالک چیست و چه قابلیت‌هایی دارد. این اپلیکیشن در واقع برای کاربران آسیایی بسیار مناسب است. قابلیت‌های ویژه و خاصی که این اپلیکیشن دارد به شما کمک می‌کند که اگر به دنبال فردی هستید که با او بتوانید زبان انگلیسی خود را به چالش بکشید و یا افرادی که در نزدیکی شما هستند را پیدا کنید و آشنا شوید بسیار عالی است.

4 | (3)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//