همه چیز درباره بازی OSM + چگونه مربی برتر را بازی کنیم؟

بازی OSM که مخفف کلمه Online Soccer Manager است، یک بازی مدیریت فوتبال در سبک بازی‌های ورزشی محسوب می‌شود. این بازی یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها در سبک فوتبال است که مدت کوتاهی پس از انتشار توسط استودیوی game basics BV، بیش از 50 میلیون بار دانلود شده است.

همان‌طور که احتمالا عاشقان فوتبال دوست دارند، کاربران می‌توانند در این بازی به‌ عنوان یک مربی فوتبال، بازی را مدیریت کنند و تجربه‌های هیجان‌انگیزی داشته باشند.

در این مقاله از ایده آل تک قصد داریم تا به طور کامل بازی OSM را معرفی کنیم، پس اگر شما هم به این بازی علاقه‌مند هستید و می‌خواهید بدانید که بازی مربی برتر چیست، این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

بازی OSM یا مربی برتر چیست؟

بازی OSM یا همان مربی برتر یک بازی شبیه‌ساز مدیریت فوتبال است که برای مرورگرهای اینترنت، اندروید و iOS طراحی شده است. بازی مربی برتر برای اولین‌ بار در سال 2001 در هلند راه‌اندازی شد و برای سایر کشورها از سال 2004 قابل‌ دسترس است.

بازی osm یا مربی برتر چیست ؟

این بازی برخلاف بازی‌های مشهور فوتبالی پولی یا آن‌هایی نیاز به پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای دارند، کاملا رایگان است. به همین علت OSM در لیست بهترین بازی‌های ورزشی آنلاین قرار گرفته است.

این بازی به 20 زبان دنیا ترجمه شده است و توسط افراد 50 کشور جهان انجام می‌شود. بازی OSM یک بازی فوتبالی مبتنی بر تاکتیک است که کاربران باید به‌ عنوان یک مربی فوتبال تصمیماتی را بگیرند.

شما می‌توانید به‌ تنهایی یا همراه با دوستان، هم‌کلاسی‌ها، همکاران یا خانواده خود این بازی را انجام دهید. بازی مربی برتر، در واقع لیگ‌های واقعی و معتبر فوتبال، باشگاه‌ها و بازیکنان در جهان است.

به عبارتی دیگر، این بازی تنوع گسترده‌ای در تنظیمات و تاکتیک‌ها دارد که ممکن است بازیکنان تازه‌ وارد را ساعت‌ها به خود مشغول کند. همچنین در این بازی یک راهنما وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آن تاکتیک‌های مناسب با تیم خود را انتخاب و تنظیم کنید. شما در OSM می‌توانید با انتخاب‌ کردن یک تیم، کنترل باشگاه را به دست بگیرید.

هدف این بازی در واقع هدف باشگاه شما است. هر باشگاه یک هدف مختص به خود را دارد که شما می‌توانید با تاکتیک‌های مناسب به رتبه‌های بالاتر دست پیدا کنید و به هدف نهایی برسید.

در بازی OSM بازیکنان می‌توانند با امضای قرارداد در باشگاه فوتبال موردعلاقه خود، مشغول شوند و مدیر باشگاه‌هایی مانند رئال‌مادرید، بارسلونا، لیورپول یا بسیاری دیگر بشوند.

دانلود بازی مربی برتر

بازی OSM برای دستگاه‌های اندروید و iOS و مرورگرهای کامپیوتر قابل‌ اجرا است. بازی مربی برتر در بین کاربران موبایل طرفداران زیادی دارد و آنها می‌توانند به‌ آسانی آن از گوگل پلی و یا اپ‌استور را دانلود کنند.

دانلود بازی مربی برتر

این بازی در هر دو اپلیکیشن به‌صورت کاملا رایگان قرار دارد و کاربران برای دانلود بازی مربی برتر نیاز به پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای ندارند. به این منظور، تنها کافیست روی یکی از لینک‌های زیر (بر اساس سیستم عامل تلفن همراه)، ضربه بزنید:

دانلود برنامه از اپ استور

 

دانلود برنامه از گوگل پلی

بازی OSM مود شده

برخی از بازی‌های موبایلی یا کامپیوتری، دارای نسخه‌های مود شده هستند. این نسخه‌ها به کاربران اجاره می‌دهند تا به تمام قابلیت‌های رایگان و غیر رایگان بازی دسترسی داشته باشند.

بازی OSM هیچ نسخه مود و یا هک شده‌ای ندارد و اگر به دنبال آن هستید باید بگوییم که سطح امنیت این بازی بسیار بالاست و انجام این کار غیرممکن است.

همچنین اگر امکان هک‌ کردن بازی وجود داشت، این بازی دیگر جذابیتی برای کاربران نداشت و پس از هک‌ شدن، تمام قابلیت‌های آن در دسترس قرار می‌گرفت.

تنها راه برای رسیدن به قابلیت های مورد نظر، انجام‌ دادن مراحل بازی و صبوری‌ کردن است. تمام بازیکنان بازی OSM باید با صبر و تلاش به مراحل بالاتر راه پیدا کنند و امتیازات خوبی را کسب کنند. همچنین تقلب‌ کردن در این بازی برای کاربران ممکن نیست و بهتر است به دنبال راه‌های تقلب نباشید.

بازی OSM برای کامپیوتر

بازی OSM نسخه‌ای برای کامپیوتر و لپ‌تاپ‌های شخصی ندارد؛ اما کاربران می‌توانند از طریق نصب برنامه‌های شبیه‌ساز روی رایانه‌های شخصی خود، این بازی را نصب کنند.

برای دانلود این بازی برای کامپیوتر کافی است یک شبیه‌ساز اندروید روی کامپیوتر خود نصب کنید و سپس بازی OSM را روی آن نصب کنید.

برای مثال شما می‌توانید شبیه‌ساز Nox player را نصب کنید و سپس با استفاده از مرورگر برنامه بازی مربی برتر را سرچ کنید. پس از پیداکردن بازی آن را دانلود و نصب نمایید.

چگونه مربی برتر بازی کنیم؟

در شروع بازی شما با یک لیست مواجه می‌شوید که شرایط و قوانین بازی در آن ذکر شده است و کافی است تا پذیرش آن‌ها به مرحله بعد بروید. پس از آن شما باید یک حساب کاربری بسازید که در اینجا 2 راه وجود دارد:

راه اول اینکه شما می‌توانید با استفاده از حساب فیس‌بوک خود وارد بازی شوید و راه دوم، انتخاب‌ کردن یک نام مستعار برای مدیر، ثبت‌نام و ورود به بازی است. در آخرین بخش شما باید برای حساب خود یک رمز عبور انتخاب کنید و با انتخاب گزینه Start your career وارد بازی می‌شوید.

ساخت کاربری در بازی osm

پس از دانلود بازی، برای شروع شما باید تیم مورد نظر خود را انتخاب کنید. اگر یک بازیکن مبتدی هستید، بهتر است تیم خود را از بین تیم‌های قدرتمند مثل آرسنال، لیورپول، منچسترسیتی، منچستریونایتد، بارسلونا و رئال‌مادرید انتخاب کنید.

یک تیم قدرتمند می‌تواند به شما کمک کند تا یک بازی قوی و پرچالش داشته باشید و سطح یادگیری خود را افزایش دهید. وجود تیم‌های مشهور فوتبال در بازی OSM یکی از قابلیت های جذاب این بازی است.

پس از انتخاب تیم شما باید کشور، لیگ، تیم و نام مدیر را انتخاب کنید تا بازی شروع شود. در این مرحله شما باید به انتخاب تاکتیک‌های مناسب و ترکیب دقیق تیم خود توجه داشته باشید.

شما باید تیم خود را به‌ صورت دستی تنظیم کنید و جایگاه مناسبی برای هر یک قرار دهید. همچنین باید سعی کنید بهترین ترکیب تیم را پیدا کنید و بر اساس آن تیم خود را تنظیم کنید. یکی از ترکیب‌های قدرتمند این بازی 433A/B, 442A/B است که می‌تواند به قوی‌ شدن تیم شما در بازی کمک کند.

چگونه در بازی OSM موفق شویم؟

پس از امضای قرارداد با باشگاه موردنظر، از شما درخواست می‌شود تا فرمی را برای استقرار در میدان با ترکیب اصلی انتخاب کنید. برای اینکه بتوانید به تاکتیک‌های آنلاین دسترسی داشته باشید، کافی است وارد بخش Team شوید و سپس گزینه Tactics را انتخاب کنید.

چگونه در بازی osm موفق شویم

استفاده از تاکتیک‌های این بازی باعث می‌شود تا بتوانید یک بازی موفق و حرفه‌ای را تجربه کنید. همچنین همان‌طور که گفته شد در انتخاب بازیکنان خود دقت کنید و سعی کنید بازکنان جوان و قدرتمند را انتخاب کنید.

همچنین انتخاب سبک بازی، بر روی بازی شما تاثیر می‌گذارد که این سبک‌ها عبارت‌اند از:

  • ضد حمله
  • توپ بلند
  • شوت در دید
  • بازی پاس‌دادن
  • بازی با توپ

توصیه ما به شما این است که تاکتیک‌های خود را بر اساس نوع بازیکنانی که در دسترس خود دارید، انتخاب کنید. برای مثال اگر حمله شما قوی است، بهترین انتخاب می‌تواند 4-3-3 با اضافه‌شدن بازی روی جناحین باشد. یا اگر تیم شما فنی است، می‌توانید با هافبک تهاجمی در یک کلاسیک 4-3-1-2 صف‌آرایی کنید.

شما می‌توانید جزئیات مورد نظر خود را در قسمت تاکتیک‌ها اضافه کنید. شما می‌توانید از مهاجمان درخواست کنید تا همیشه در خط حملی باقی بمانند، از خط هافبک محافظت کنند یا برگردند.

هافبک‌ها می‌توانند مجوز حرکت به محوطه تیم حریف را داشته باشند، موقعیت خود را حفظ کنند، در هافبک قفل شوند و یا با کمک به خط دفاعی یک وظیفه دفاعی انجام دهند.

برای مثال اگر 4-3-1-2 را با یک هافبک تکنیکی و دو مدافع کناری که قادر به هل‌ دادن هستند در نظر بگیریم، بهترین راه‌حل‌ها به شرح زیر است:

  • مهاجمان: حمایت از خط میانی
  • هافبک‌ها: موقعیت خود را حفظ کنید
  • مدافعان: مدافعان کناری تهاجمی

چگونه در بازی مربی برتر جم رایگان بگیریم؟

منظور از جم همان سکه‌های داخل بازی هستند که به‌ عنوان پول بازی شناخته می‌شوند و با استفاده از آن، می‌توان آیتم‌های مورد نظر را خریداری نمود. برای دریافت رایگان جم در بازی OSM می‌توانید تبلیغات بازی را مشاهده کنید.

چگونه در بازی مربی برتر جم رایگان بگیریم

در برخی از قسمت‌های بازی، تبلیغاتی وجود دارد که شما می‌توانید با تماشای آن‌ها مقداری جم دریافت کنید. مقدار این جم‌ها زیاد نیست؛ اما برای یک فرد مبتدی می‌تواند کمک خوبی باشد.

یکی دیگر از روش‌های دریافت جم رایگان در بازی مربی برتر، انجام‌ دادن ماموریت‌های پیشنهادی است. در قسمت پیشنهادات این بازی، به شما ماموریت‌هایی داده می‌شود که اگر آن‌ها را انجام دهید، مقدار مشخصی سکه رایگان دریافت می‌کنید.

برای مثال به شما یک بازی معرفی می‌کند و از شما درخواست می‌کند که تا لول 3 آن بازی را انجام دهید و سپس سکه‌های خود را دریافت کنید. راه‌های دیگر دریافت سکه در بازی OSM، خرید جم از سایت‌های معتبر است که شما می‌توانید با مراجعه به آن‌ها، مقدار جم موردنظر خود را خریداری کنید.

چگونه در بازی مربی برتر بازیکن بخریم؟

برای‌ آن‌که بتوانید در بازی مربی برتر، بازیکن خریداری کنید 3 راه وجود دارد که شامل استعدادیابی، لیست انتقالات و مذاکره هستند. برای رفتن به لیست انتقال در بازی مربی برتر، به بخش Team رفته و سپس گزینه Transfer List را انتخاب کنید.

چگونه در بازی مربی برتر بازیکن بخریم

برای خریدن یک فوتبالیست تنها کافی است آن را انتخاب کنید و با کلیک بر روی گزینه Engage مبلغی را مطابق با پیشنهاد ارائه به باشگاه برای بازیکن تعیین کنید. در واقع این لیست شامل بازیکنانی است که توسط شرکت‌های مربوطه برای فروش ارائه می‌شوند.

اگر به دنبال خریدن بازیکن خارجی هستید، می‌توانید از قسمت استعدادیاب استفاده کنید. برای خرید بازیکنان خاص از تیم‌های دیگر می‌توانید با آن‌ها مذاکره کنید و به توافق برسید.

همچنین می‌توانید از ناظران باشگاه درخواست کنید تا بازیکنان را بر اساس ویژگی‌های خاصی همچون موقعیت، کیفیت، ملیت، سبک، سن، قهرمانی شناسایی کنند.

چگونه در بازی مربی برتر بازیکن بفروشیم؟

ممکن است شما به دنبال فروختن بازیکنان خود و استفاده از پول آن یا خرید بازیکنان دیگر باشید. فروش بازیکنان در OSM از خریدن آن‌ها ساده‌تر است. در واقع کافی است به دسته بازیکنان بروید و بازیکن مورد نظر را انتخاب کنید.

در این قسمت باید تعیین کنید که می‌خواهید آن را به لیست نقل‌وانتقالات اضافه کنید (با تعیین ارزش فروش خاص) یا با مصرف برخی اعتبارات به‌ صورت فوری بفروشید.

توصیه ما به شما این است که راه‌حل اول را انتخاب کنید تا بتوانید مبلغ بیشتری را دریافت کنید و در نتیجه سطح مالی باشگاه خود را افزایش دهید.

چگونه در بازی مربی برتر استعفا دهیم؟

در این بازی شما فقط می‌توانید از لیگ‌ها استعفا بدهید؛ اما امکان استعفا از کاپ قهرمانان آسیا، اروپا و… وجود ندارد. برای انجام این کار کافی است در تنظیمات وارد تیم خود شوید و از قسمت تنظیمات تیم گزینه Board را انتخاب کنید.

در صفحه باز شده بر روی Resing کلیک کنید و در کادر باز شده بر روی Yes و سپس گزینه Resign را انتخاب کنید. به‌ این‌ ترتیب شما از تیم خود استعفا می‌دهید و می‌توانید مدیریت تیم‌های دیگر را به عهده بگیرید.

چگونه در بازی OSM پول‌دار شویم؟

برای اینکه بتوانید در بازی مربی برتر پول‌دار شوید و پول بیشتری به دست بیاورید باید مراحل بازی را پشت سر بگذارید. این روش اصلی‌ترین شیوه کسب پول در این بازی است. همچنین شما می‌توانید با دیدن تبلیغات درون بازی و انجام مأموریت‌های توصیه شده پول بیشتری از بازی هدیه بگیرید.

چگونه در بازی osm پولدار شویم ؟

یکی دیگر از راه‌هایی که می‌توانید با آن پول بیشتری به دست بیاورید این است که از قسمت تیم خود لینک دعوت از دوستان را، برای افرادی که می‌شناسید ارسال کنید.

آن‌ها با ورود به لینک شما باعث می‌شوند تا شما مقداری سکه هدیه بگیرید. همچنین می‌توانید قبل از شروع هر بازی در بودجه باشگاه‌ها را به قسمت پس‌انداز منتقل کنید تا بعد از آن مقداری هدیه به پول شما اضافه شود.

چگونه در بازی مربی برتر با دوستان بازی کنیم؟

ممکن است برای یک بازیکن مبتدی این سوال پیش بیاید که چگونه در بازی مربی برتر با دوستان بازی کنیم. این بازی یکی از قابلیت های جذاب بازی امکان بازی با دوستان است که شما می‌توانید دوستان خود را به بازی دعوت کنید و یا با سرچ کردن آیدی آن‌ها یکدیگر را پیدا کنید.

انجام‌ دادن یک بازی دوستانه می‌تواند بر هیجان و جذابیت بازی شما اضافه کند. همچنین برای انجام‌ دادن بازی‌های دوستانه برخلاف بازی‌های رسمی، هیچ‌گونه محدودیتی وجود ندارد و شما می‌توانید به تعداد دلخواه با دوستان خود بازی کنید.

کلام آخر

در این مقاله به این موضوع که بازی مربی برتر چیست و چگونه OSM بازی کنیم، پرداختیم که یک بازی فوتبالی قدرتمند و محبوب در سبک ورزشی است. اگر به مدیریت تیم فوتبال علاقه‌مند هستید این بازی می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

این بازی کاملا رایگان است و می‌توانید با انتخاب تیم‌های قوی و مشهور جهان یک بازی جذاب را تجربه کنید. همچنین اگر برای شما سوال شده است که چگونه در بازی مربی برتر با دوستان بازی کنیم، این مقاله را از دست ندهید.

سوالات متداول

چگونه در بازی OSM جم رایگان به دست بیاوریم؟

شما می‌توانید با انجام‌ دادن مراحل بازی، دیدن تبلیغات و انجام ماموریت ها سکه رایگان دریافت کنید.

چگونه در بازی مربی برتر با دوستان بازی کنیم؟

کاربران می‌توانند با سرچ کردن آیدی دوستان و یا اشتراک‌گذاری لینک بازی، با یکدیگر وارد بازی دوستانه شوند.

بازی OSM را از کجا دانلود کنیم؟

این بازی در گوگل پلی و اپ‌استور برای کاربران اندروید و IOS قرار دارد و شما می‌توانید با مراجعه به آن‌ها نسخه متناسب با موبایل خود را دانلود کنید.

4.2 | (6)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
3
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//