ثبت‌ یار، سامانه آنلاین ارائه خدمات حقوقی کسب و کارها

در دهه اخیر فناوری جای خود را در حوزه‌های مختلف باز کرده و روش‌های سنتی را تا حد زیادی کنار زده است. یکی از بهترین اتفاقات در این زمینه، ورود تکنولوژی و روش‌های فناورانه به دنیای حقوق و قوانین است. به همین دلیل، ثبت یار نیز از سال ۱۳۹۶ با هدف ارائه خدمات حقوقی و ثبتی به کسب و کارها، پا به عرصه نوظهور فناوری حقوقی گذاشت.

اتفاقی که در نتیجه‌ آن، روش‌های سنتی حقوق کم کم با روش‌های نوین همسو می‌شوند و بخش زیادی از نیازها را پوشش می‌دهند. چرا که یک خاصیت مهم فناوری نامحدود بودن آن است و افراد بسیاری می‌توانند به‌طور هم‌زمان از آن استفاده کنند.

درحالی‌که در روش‌های سنتی، محدودیت خدمت رسانی اولین مشکلی است که به چشم می‌خورد.

لگال تک (Legal tech)؛ نقطه تلاقی حقوق و تکنولوژی

قوانین به دلیل پروسه‌ طولانی تصویب، در بیشتر مواقع نمی‌توانند سرعت خود را با نیازهای موجود در حوزه‌های مختلف هماهنگ کنند. این مساله در حوزه‌های جدید حقوق مثل مالکیت فکری بیش از هر جای دیگری ملموس است.

ترکیب فناوری و حقوق به عنوان یک ابزار کارآمد، نقش زیادی در پر کردن این خلا خواهد داشت. به‌طوری که می‌توان آن را انقلابی در زمینه ارائه خدمات حقوقی دانست.

این انقلاب از چند سال پیش در برخی از کشورهای پیشرفته شکل گرفت و در حال حاضر برخی استارت‌آپ‌های ایرانی هم در زمینه لگال تک فعالیت می‌کنند.

لگال تک‌ها چه خدماتی ارائه می‌دهند؟

لگال تک‌ها را نمی‌توان محدود به یک حوزه خاص دانست. این شرکت‌ها می‌توانند خدمات خود را در حوزه وسیعی ارائه و بخش زیادی از نیازهای جامعه و کسب و کارها را پوشش دهند. خدماتی که دسترسی به آن‌ها بسیار ساده‌تر است و در اغلب موارد با هزینه کمتری انجام می‌شود.

برخی از لگال تک‌ها به‌عنوان یک وکیل در امور مختلف شما را همراهی می‌کنند و برخی دیگر یک قدم جلوتر رفته و مانند ثبت‌یار در امور حقوقی کسب و کارها به کمک صاحبان آن می‌آیند.

لگال تک ها چه خدماتی ارائه می دهند

ثبت ‌یار؛ مرجعی برای خدمات حقوقی کسب و کارها

ثبت ‌یار یکی از لگال تک‌هایی است که در سال ۱۳۹۶ بر مبنای ارائه خدمات حقوقی به کسب و کارها فعالیت خود را آغاز کرد. در طول این ۴ سال فعالیت خود را گسترده‌تر کرد و علاوه بر شرکت‌ها، حوزه خدمات خود را برای اشخاص حقیقی هم توسعه داد.

در حال حاضر ثبت‌یار، خدمات خود را در بخش‌های زیر ارائه می‌دهد:

  • خدمات ثبتی: تاسیس انواع شرکت تجاری و دانش‌بنیان، تاسیس موسسه، ثبت تغییرات شرکت اعم از تغییر آدرس و موضوع، انحلال شرکت، افزایش سرمایه، کاهش سرمایه، نقل و انتقال سهام، استعلام نام شرکت.
  • خدمات قراردادی: در قالب نمونه قرارداد، بررسی قرارداد و همچنین تنظیم قراردادهای مرتبط با شرکت‌ها (مانند قرارداد کار، مدیرعامل و حسابرسی)، توسعە کسب و کار (مانند قرارداد بازاریابی و لیسانس)، فناوری اطلاعات و ارتباطات (مانند قرارداد سئو و خرید و نصب نرم افزار)، ملک و خودرو (مانند قرارداد خرید و فروش ملک یا خودرو) و قراردادهای دیگر (مانند قرارداد صلح با حق الوکاله).
  • خدمات مالکیت فکری: ثبت و تمدید برند، ثبت و تمدید طرح صنعتی و استعلام برند.
  • اخذ مجوزها: اینماد، مجوز اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی، کارت بازرگانی.
  • خدمات مالیاتی: اظهارنامه عدم فعالیت، ارائه مشاوره مالیاتی، پلمپ دفاتر قانونی.
  • خدمات مربوط به دعاوی: تنظیم دادخواست.
  • خدمات دیگر: دریافت المثنی مدارک اشخاص حقوقی، برگە سهام، دفتر نقل و انتقال سهام، دریافت کد کارگاهی بیمه و کد اقتصادی برای تهران.

ثبت یار مرجع مشاورهای حقوقی برای کسب و کارها

ثبت‌یار چگونه خدمات خود را ارائه می‌دهد؟

خدمات ثبت یار در سامانه‌ آنلاین و به کمک هوش مصنوعی ارائه می‌شود. سامانه‌ای که با ثبت سفارش می‌توانید بلافاصله قرارداد مورد نظر خود را دریافت کنید.

ثبت یار همچنین در حال توسعه خدمات خود در قالب هوش مصنوعی در زمینه صورتجلسه تغییرات شرکت‌ها و خدمات مربوط به دعاوی است. تا جایی که به عنوان مرجع حقوقی کسب و کارها، خدمات مورد نظر را ارائه دهد. خدماتی که همیشه در دسترس هستند و نگرانی شما را از بابت دریافت خدمات حقوقی کسب و کارها از بین می‌برد.

ویژگی‌های ثبتیار در ارائه خدمات را می‌توان شامل موارد زیر دانست:

  • شفافیت در قیمت‌گذاری
  • حضور کارشناسان متخصص ثبتی و وکلای مجرب حقوقی
  • پاسخگویی تلفنی و آنلاین
  • انجام صفر تا صد خدمات بدون نیاز به مراجعه حضوری
  • طراحی داشبورد کاربری برای دسترسی به بایگانی الکترونیک مدارک
  • وجود پکیج کامل خدمات ثبتی و حقوقی کسب و کار
  • یادآوری مواعد ثبتی و حقوقی

خدمات حقوقی کسب و کارها، همیشه در دسترس!

برای مدت‌های طولانی، خدمات حقوقی به‌ویژه برای کسب و کارها یکی از پرهزینه‌ترین و زمان‌برترین خدمات بود. اما در حال حاضر فقط با چند کلیک یا یک تماس می‌توانید به سادگی خدمات مورد نظر خود را از طریق پلتفرم‌های حقوقی در سریع‌ترین زمان ممکن و حداقل هزینه سفارش دهید.

ثبتیار یک پلتفرم حقوقی برای ارائه خدمات حقوقی به کسب و کارهاست که با طراحی سامانه آنلاین کار شما را آسان کرده است. ضمن اینکه هرجا به مشکل برخوردید، می‌توانید با کارشناسان ثبتی و حقوقی ثبت یار تماس بگیرید.

امتیازی به این نوشته بدهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//