بهترین گوشی‌های شیائومی تا 20 میلیون تومان که ارزش خرید دارند!

خوشبختانه از آنجایی که گوشی‌های شیائومی با تنوع زیادی به بازار عرضه می‌شوند؛ به همین خاطر کاربران تلفن همراه می‌توانند در هر بازه قیمتی گوشی شیائومی مورد نظر خود را خریداری کنند. با این حال بهتر است قبل از هر چیزی با مشخصات و امکانات این گوشی‌ها آشنا شوید.

اگر بودجه شما تا ۲۰ میلیون تومان است می‌توانید انتخاب‌های زیادی را پیش روی خود ببینید. اما برای اینکه دچار سردرگمی نشوید ما در این مقاله تصمیم داریم تا بهترین گوشی‌های شیائومی تا ۲۰ میلیون تومان را به شما معرفی کنیم تا بتوانید آگاهانه‌تر انتخاب کنید.

پیشنهاد ما این است که در حین خواندن این مقاله از خود سوال کنید که چه انتظاراتی از گوشی دارید و چه امکاناتی مد نظر شما است؟ پس از آن می‌توانید راحت‌تر تصمیم بگیرید.

شیائومی پوکو F5

شیائومی پوکو اف 5

گوشی موبایل پوکو F5 از محصولات برتر شیائومی در رده قیمتی تا 20 میلیون تومان به شمار می‌رود. این گوشی دارای سیستم عامل اندروید 12 است و از یک باتری 4500 میلی ‌آمپر ساعتی با فناوری لیتیوم پلیمری استفاده می‌کند که قابلیت تعویض ندارد و قابلیت شارژ سریع 67 دارد.

همچنین، قابلیت استفاده از دو سیم ‌کارت به‌صورت همزمان نیز در این گوشی وجود دارد. نمایشگر AMOLED با ابعاد 6.7 اینچ و رزولوشن 1080 در 2400 در این محصول استفاده شده که قادر به نمایش 16 میلیون رنگ و ارائه تصاویر با تراکم پیکسلی 395 پیکسل در اینچ است.

این نمایشگر با قابلیت +HDR10 و نرخ تازه سازی 120 هرتزی ارائه شده است و برای اجرای بازی‌های ویدیویی با عملکرد بی نظیر مناسب خواهد بود.

این گوشی از دوربین سه گانه ۶۴ مگاپیکسلی اصلی، ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو به ‌همراه یک فلش دوگانه LED پشتیبانی می‌کنند که قابلیت فوکوس خودکار نیز دارند. در این گوشی از دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی بدون فلش استفاده شده است.

از دیگر امکانات این گوشی می‌توان به استفاده از پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 به همراه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی و پشتیبانی از فناوری اتصال 5G اشاره کرد.

شیائومی پوکو F4 GT

پوکو اف 4 جی تی

گوشی هوشمند Poco F4 GT تا سقف قیمت 20 میلیون تومان از جمله محصولات برتر شرکت شیائومی به حساب میاد. یکی از ویژگی های اصلی این گوشی، استفاده از پنل جلو و پشت با جنس بسیار با کیفیت شیشه است،

به گونه‌ای که پنل جلو از Corning Gorilla Glass Victus برای حفاظت در برابر آسیب‌های خارجی استفاده می‌کند. این گوشی یک نمایشگر 6.67 اینچی AMOLED با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل دارد که از قابلیت HDR10 Plus هم برخوردار است.

این گوشی تجربه بینظیری در تماشای ویدیوهای مختلف به کاربر ارائه می‌دهد. همچنین نمایشگر قادر به نمایش یک میلیارد رنگ و دارای روشنایی 800 نیت است. اما ویژگی‌هایصفحه نمایش فقط این نیست. بلکه نرخ تازه سازی 120 هرتزی این نمایشگر به کاربران اجازه میدهد تا از تجربه‌ بازی‌ها با سرعت بالا لذت ببرند.

همچنین این گوشی با داشتن تراشه کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1، توانایی خوبی در اجرای بازی‌ها و کارهای گرافیکی دارد. این گوشی، در قسمت دوربین، گوشی شیائومی پوکو اف ۴ جی تی از دوربین سه گانه شامل دوربین اصلی با وضوح 64 مگاپیکسل و پشتیبانی از فناوری فوکوس خودکار، همراه با دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسل با زاویه دید 120 درجه و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

در قسمت جلو هم یک دوربین سلفی ۲٠ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی قرار دارد. علاوه بر همه این‌ها استفاده از باتری ۴۷۰۰ میلی آمپر ساعتی یکی دیگر از نقاط قوت این گوشی به حساب می‌آید.

شیائومی بلک شارک 4

شیائومی بلک شارک 4

اگر زیاد با تلفن همراه خود بازی می‌کنید و به دنبال یک گوشی گیمینگ هستید؛ بلک شارک ۴ می‌تواند برای شما گزینه مناسبی باشد. این گوشی دارای یک نمایشگر بزرگ 6.67 اینچی Super AMOLED با رزولوشن 1080 در 2400 و تراکم پیکسلی 395 پیکسل در هر اینچ است. همچنین، نمایشگر این گوشی حداکثر روشنایی 1300 نیت و نرخ تازه سازی 144 هرتزی دارد.

این مشخصات نمایشگر باعث می‌شود که تجربه تماشای فیلم و بازی بسیار شگفت ‌انگیزی را برای کاربر ارائه دهد. از نظر سخت‌افزار، این گوشی دارای تراشه قدرتمند کوالکام اسنپدراگون 870 5G به همراه Adreno 650 برای پردازش گرافیکی بوده و این همان چیزی است که موجب اجرای بی‌سابقه‌ای از بازی‌های ویدیویی و برنامه‌های سنگین می‌شود.

علاوه بر این ویژگی‌ها گوشی بلک شارک ۴ دارای دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی است. در آخر باید به باتری این گوشی اشاره کنیم. ظرفیت باتری 4500 میلی ‌آمپر ساعتی با شارژ سریع 120 وات نیز موجب می‌شود که این گوشی هوشمند یک گزینه بسیار عالی برای استفاده روزانه باشد.

شیائومی ردمی K50 پرو

شیائومی ردمی K50 پرو

این محصول دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED با تراکم پیکسلی ۵۲۶ پیکسل در هر اینچ است. به دلیل روشنایی ۱۲۰۰ نیت، در فضای باز عملکرد بسیار خوبی ارائه می‌دهد. همچنین این نمایشگر از دالبی ویژن پشتیبانی می‌کند و دارای رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۲۰۰ پیکسل است و کیفیت بسیار خوبی دارد. این نمایشگر با استفاده از کورنینگ گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌شود.

این گوشی از پردازنده مدیاتک دایمنسیتی ۹۰۰۰ استفاده می‌کند که برای اجرای بسیاری از بازی‌های ویدیویی و برنامه‌های سنگین مناسب خواهد بود. در قسمت دوربین، این گوشی از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی ، دوربین ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو استفاده می‌کند.

دوربین اصلی این گوشی امکان ضبط ویدیو‌های ۴K و ۱۰۸۰ پیکسل را دارد. دوربین سلفی گوشی کا ۵۰ پرو نیز ۲۰ مگاپیکسل است. این گوشی از باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی ‌آمپر ساعت و شارژ سریع ۱۲۰ وات پشتیبانی می‌کند.

شیائومی 11T Pro

شیائومی 11T Pro

گوشی شیائومی تی پرو ۱۱ از صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی از نوع امولد با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کند. با استفاده از پردازنده اسنپدراگون 888 5G، شیائومی 11T Pro در عرصه‌ تکنولوژی قدم محکمی برداشته است.

این تراشه عملکرد قابل توجهی در اجرای برنامه‌ها و بازی‌ها دارد. دوربین اصلی این گوشی از نوع واید و 108 مگاپیکسلی بوده و از قابلیت فوکوس خودکار به خوبی پشتیبانی می‌کند. هر چند که عکس‌هایی که به صورت پیش‌فرض توسط این لنز گرفته می‌شوند اندازه‌ 12 مگاپیکسلی دارند اما با وجود لنز اولترا واید 8 مگاپیکسلی، تصاویر با زاویه‌ 120 درجه و بدون نویز قابل ثبت هستند.

به جز این دو دوربین، گوشی تی پرو ۱۱ دارای یک لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی نیز است. دوربین سلفی این گوشی نیز ۱۶ مگاپیکسل است و تصاویر خوبی ثبت می‌کند.

باتری ۱۱ تی پرو با ظرفیت 5000 میلی ‌آمپر ساعت از جمله نقاط قوت این گوشی است. اما نکته‌ جالب ‌توجه در این بخش، سرعت شارژ بی ‌نظیر 120 واتی بوده که این گوشی از آن است. انتخاب شیائومی 11T Pro یک گام هوشمندانه نسبت به دنیای فناوری است که با مجهز بودن به این ویژگی‌های منحصر به ‌فرد، تجربه‌ بی‌نظیری را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

شیائومی 11T

شیائومی 11T

گوشی شیائومی تی ۱۱ از صفحه نمایشی با اندازه ۶.۶۷ اینچ از نوع امولد با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کند. ۱۱ تی با پردازنده دایمنسیتی ۱۲۰۰ مدیاتک ارائه شده است که از شبکه ۵G نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین، پردازنده گرافیکی MaliG77MP9 به پردازش تصاویر نیز کمک می‌کند.

در قسمت ظاهری، برند شیائومی از گوریلاگلس ویکتوس برای حفاظت از نمایشگر و فریم آلومینیومی برای افزایش مقاومت گوشی استفاده کرده است. علاوه بر این، شیائومی ۱۱ تی موفق به اخذ گواهینامه IP53 شده که نشان از مقاومت در برابر گرد و غبار و پاشش آب دارد.

در مورد دوربین، ماژول دوربین این گوشی شامل لنز اصلی، ماکرو و اولتراواید است. دوربین اصلی Xiaomi 11T از سنسور 108 مگاپیکسلی، دوربین فوق ‌عریض یک حسگر 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی است. دوربین سلفی 11T شیائومی نیز از سنسور 16 مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که گوشی شیائومی تی ۱۱ از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و قابلیت فست شارژ ۶۷ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. این قابلیت می‌تواند به سرعت گوشی را از صفر تا ۱۰۰ درصد شارژ کرده و در طول روز شما را از شارژ مجدد بی‌نیاز کند.

کلام آخر

در این مقاله درباره بهترین گوشی‌های شیائومی تا ۲۰ میلیون تومان صحبت کردیم. در دنیای تکنولوژی امروز، خرید یک گوشی هوشمند می‌تواند واقعا سخت و زمان‌بر باشد. اما اگر از قبل با بهترین گوشی‌های مناسب با بودجه خودتان آشنا باشید راحت‌تر می‌توانید انتخاب کنید که چه گوشی هوشمندی برایتان مناسب خواهد بود.

شرکت شیائومی، با عرضه دستگاه‌هایی با قابلیت‌ها و امکانات استثنایی، به همین منظور همیشه یکی از برترین گزینه‌ها برای علاقه‌ مندان به فناوری است. با نظر گرفتن قابلیت‌های گوشی‌هایی که در این مقاله به شما معرفی کردیم؛ می‌توانید تا ۲۰ میلیون تومان بسته به نیاز و سلیقه خود یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های شیائومی را انتخاب کنید.

امتیازی به این نوشته بدهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//