با 10 موزیک پلیر برتر آیفون 11 در سال 2024 آشنا شوید

امروزه هر فردی دوست دارد آهنگ‌های مورد علاقه خود را از طریق گوشی همراه خود گوش دهد. دارندگان گوشی‌های آیفون نیز از این قاعده مستثنی نیستند. به همین دلیل سعی کرده‌ایم، در این مقاله به معرفی 10 موزیک پلیر آیفون 11 بپردازیم تا شما بتوانید با بهترین‌های موزیک پلیرهای جهان آشنا شوید.

اگرچه سیستم عامل iOS یک پلیر داخلی را در بیشتر گوشی‌های آیفون به کار برده است؛ اما متاسفانه گوشی آیفون 11 از این برنامه داخلی مهم بی‌نصیب مانده است. به همین دلیل، طبیعی است که یک موزیک پلیر جانبی که بتواند رضایت این افراد را به دست بیاورد، از اهمیت زیادی برخوردار است.

در این مقاله از مجله تکنولوژی ایده آل تک قصد داریم به بررسی 10 موزیک پلیر آیفون 11 بپردازیم. اگر شما هم دوست دارید آهنگ‌های مورد علاقه خود را با بالاترین کیفیت ممکن گوش دهید، حتما تا انتها با ما همراه باشید.

چرا برنامه‌های پخش موسیقی مهم هستند؟

موسیقی عضو جدانشدنی از زندگی هر فردی است؛ به گونه‌ای که در این روزها به اوج خود رسیده است. موسیقی سن و سال نمی‌شناسند، به خاطر همین افرادی زیادی دوست دارند در زمان بیکاری خود آهنگ مورد علاقه خود را در گوشی‌شان گوش دهند و از آن لذت ببرند.

یکی از این گوشی‌های پرطرفدار که مردم دوست دارند بر روی آن آهنگ‌های خود را پخش کنند؛ آیفون 11 است. همان‌طور که اشاره شد، یکی از مشکلاتی که برای طرفداران آیفون در ایران وجود دارد، این است که برای این گوشی موزیک پلیر داخلی وجود ندارد!

به همین دلیل باید از نرم افزارهای پخش موزیک خارجی استفاده کنید. در زیر 10 پلیر آیفون 11 در سال 2024 را معرفی کرده‌ایم که با استفاده از آن‌ها بتوانید، موزیک‌های باکیفیتی داشته باشید.

موزیک پلیر Radsone Hi-Res Player

با نصب این موزیک پلیر به راحتی می‌توانید موسیقی‌های خود را در گوشی پخش کنید و از آن لذت ببرید. این نرم افزار تقریبا تمام فایل‌های صوتی اعم از WAV، MP3، FLAC و … را پشتیبانی می‌کند.

موزیک پلیر آیفون 11 Radsone Hi-Res Player

Radsone Hi یک مدیا پلیر آیفون 11 کاربردی است که می‌توانید، آن را روی نسخه‌های دیگر نصب کنید. در این پلیر از کدهای مختلفی استفاده شده است تا کیفیت صدا به حد بالای خود برسد. همچنین دارای تنظیماتی است که فرد می‌تواند بر اساس سلیقه خود کیفیت صدا را تغییر دهد.

برخی از ویژگی‌ها این نرم افزار شامل زیر موارد زیر هستند:

  • دارای صدای باکیفیت آنالوگ
  • نویز دیجیتال را حذف می‌کند
  • تم زیبا
  • بهینه سازی صدا

لینک دانلود

برای دانلود اپلیکیشن Radsone Hi کافیست روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از اپ استور

ویژگی‌ها

این نرم افزار جزو بهترین نرم افزارهای پلیر از نظر کیفیت صدا است. همچنین یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌هایی که می‌توان برای آن نام برد؛ فناوری DCT (Distinctive Clear Technology) است.

این فناوری باعث می‌شود صدا بر اساس سناریوهایی که برای آن تنظیم کرده‌ایم، صدا را بهینه کند. با این کار صدا به بالاترین کیفیت خود می‌رسد و باعث می‌شود، به آن‌چه که احتیاج داریم دست پیدا کنیم.

با استفاده از این برنامه می‌توانید به راحتی نت‌های اصلی صدا را تشخیص دهید. همچنین دارای یک رابط کاربری مینیمالیستی و بصری است که از نخستین تغییرهای حرکتی پشتیبانی می‌کند.

موزیک پلیر Onkyo HF Player

برای پخش آهنگ در آیفون 11 شما به نرم افزار کاربردی و قدرتمندی نظیر Onkyo HF Player نیاز دارید. این پلیر دارای ویژگی‌ها زیادی است که به برخی از آن‌ها را در زیر اشاره کرده‌ایم:

  • بهینه ساز صدای هدست
  • اکولایزر با دقت بالا
  • رابط کاربری زیبا
  • پشتیبانی از فرمت‌های متعدد

موزیک پلیر Onkyo HF Player

یکی از معایبی که می‌توان برای این نرم افزار نام برد، این است که نمی‌توان از آن برای آیفون 4 و مدل‌های قبلی استفاده کرد.

لینک دانلود

برای دانلود و نصب اپلیکیشن Onkyo HF Player روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از اپ استور

ویژگی‌ها

با نظرسنجی که در میان موزیک پلیرهای سال‌های گذشته در میان کاربران انجام شد؛ Onkyo HF Player به عنوان بهترین پخش کننده موسیقی برای آیفون 11 شناخته شد. دلیل آن نیز چیزی نیست جز پخش موزیک باکیفیت بسیار بالا نسبت به دیگر نرم افزارها. این برنامه از فرمت‌های موسیقی مانند؛ WAV، FLAC و MP3 و… به طور کامل پشتیبانی می‌کند.

این پلیر اکولایزر FIR را به صورت فاز خطی ادغام می‌کند که باعث می‌شود 16 هزار خط مجزا از اکولایزر با وضوح بالا بدون اینکه افت صدایی بر روی آن اتفاق بیفتد؛ عمل کند.

یکی دیگر از ویژگی‌ها عالی این نرم افزار این است که به شما این امکان را می‌دهد؛ آهنگ‌های خود را از طریق منوی iTunes در رایانه شخصی خودتان به گوشی انتقال دهید.

موزیک پلیر برای آیفون - دانلود 15 برنامه پلیر آیفون
بخوانید

برنامه پخش موسیقی jetAudio

از دیگر موزیک پلیر آیفون 11 می‌توان jetAudio را نام برد. این پلیر دارای اکولایزر گرافیکی 10/20 باند و همچنین جلوه‌های صوتی چشمگیر است. jetAudio نیز همانند دیگر موزیک پلیرهای iOS از بیشتر فرمت‌های موسیقی همانند؛ مانند WAV، MP3، OGG، FLAC، M4A و غیره پشتیبانی می‌کند.

موزیک پلیر jetAudio

در کنار پخش موسیقی، دارای جلوه‌های ویژه‌ای برای پخش موسیقی است که توجه کاربران را به سمت خود جذب کرده است. برخی از ویژگی‌ها دیگر این پلیر که می‌توان به آن اشاره کرد، Reverb، X-Bass است که باعث شده این نرم افزار، در رده‌های اولیه درخواست نصب کاربران قرار بگیرد.

لینک دانلود

برای نصب و دانلود اپلیکیشن پلیر jetAudio کافیست روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از اپ استور

ویژگی‌ها

برای اینکه بتوانید یک تجربه شگفت انگیزی را در پخش آهنگ در آیفون 11 کسب کنید، بهتر است jetAudio را بر روی گوشی خود نصب کنید. با این کار از 16 ایستگاه از پیش تنظیم شده EQ می‌توانید استفاده کنید که شاید برای شما تازگی داشته باشد.

به راحتی می‌توانید از شبکه LAN و با استفاده از Wi-Fi موسیقی خود را بدون هیچ دردسری پخش کنید و از آن لذت ببرید. همچنین برای اینکه نوسانات حجم بین آهنگ‌ها از بین برود، از یک ویژگی خاص با نام AGC استفاده شده است. از دیگر ویژگی‌های این نرم افزار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اکولایزر با دقت بالا
  • رابط کاربری بصری
  • امکان انتخاب تصویرسازی را فراهم می‌کند.
  • اشعار قابل دید در صورت وجود

موزیک پلیر Vox

Vox به عنوان یک موزیک پلیر آیفون 11 که دارای رابط بصری و کاربرپسند بوده و در بین موزیک پلیرهای موجود در بازار به عنوان یکی از بهترین‌ها شناخته شده است. این نرم افزار برای iPad و سایر دستگاه‌های iOS مناسب است.

موزیک پلیر آیفون 11 Vox

رابطه گرافیکی آن باعث شده است، کاربران صدا را بر اساس سلیقه شخصی خود تنظیم کنند. همچنین دارای یک EQ یکپارچه با تنظیمات از پیش تعیین شده است. بدون اینکه بین پخش هر آهنگ مکثی اتفاق بیفتد، به آهنگ بعدی می‌رود.

لینک دانلود

برای دانلود اپلیکیشن Vox روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از اپ استور

ویژگی‌ها

با استفاده از Vox می‌توانید SoundCloud، LastFM و سایر نرم‌افزارهای مدیریت موسیقی خود را همگام‌سازی کنید تا از تمام موسیقی‌های خود فقط با کمک یک ابزار لذت ببرید.

بسیاری از کاربران این برنامه را به عنوان بهترین پخش کننده موسیقی برای آیفون در نظر می‌گیرند، زیرا امکان پخش آهنگ‌ها به صورت آفلاین را دارد و همچنین صدایی که در دستگاه‌ها پخش می‌شود از کیفیت بالایی برخوردار است. برخی دیگر از ویژگی‌های این نرم افزار شامل موارد زیر هستند:

  • پخش بدون مکث
  • کتابخانه موسیقی iTunes
  • پخش جریانی از SoundCloud و Spotify
  • EQ پارامتری

اپلیکیشن پخش موسیقی Flacbox

برخی افراد به دنبال این هستند که آهنگ‌های خود را در SoundCloud، LastFM و سایر نرم‌افزارهای مدیریت موسیقی همگام‌سازی کنید تا از تمام موسیقی‌های خود فقط با کمک یک ابزار لذت ببرید. Flacbox این کار را برای کاربران خود آسان کرده است و شما با نصب آن می‌توانید این کار را به راحتی انجام دهید.

موزیک پلیر Flacbox

با نظرسنجی که بین کاربران صورت گرفت؛ مشخص شد تعداد بالایی از کاربران از این برنامه به عنوان بهترین پخش کننده موسیقی برای آیفون نام برده‌اند؛ زیرا امکان پخش آهنگ‌ها را به صورت آفلاین فراهم کرده است. با نصب این نرم افزار به شما کیفیت بالا را در تمام دستگاه تضمین می‌دهیم.

لینک دانلود 

برای دانلود اپلیکیشن موزیک پلیر Flacbox کافیست روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از اپ استور

ویژگی‌ها

Flacbox به عنوان یک پخش کننده موسیقی جهانی iOS، این امکان را به شما می‌دهد تا فایل‌های موسیقی دانلود شده را بدون نیاز به همگام سازی کتابخانه موسیقی با iPhone، iPad یا iPod پخش کنید.

از تمام فرمت‌های موسیقی همانند؛ FLAC، MP3، AAC، OGG، M4A، WAV، AIFF و… پشتیبانی می‌کند. حتی با استفاده از این نرم افزار می‌توانید به فایل‌های صوتی ذخیره‌شده در Google Drive، OneDrive، Dropbox یا سایت‌های موسیقی دسترسی پیدا کنید و آنها را باکیفیت بالایی گوش دهید.

ویژگی‌های دیگر این نرم افزار شامل موارد زیر هستند:

  • اکثر فرمت‌های فایل را پشتیبانی می‌کند
  • مرتب سازی راحت فایل
  • اکولایزر صوتی
  • نشانک‌های صوتی

موزیک پلیر Cesium

Cesium یک موزیک پلیر آیفون 11 جذاب و کاربردی است که از نظر بسیاری از کاربران به عنوان بهترین پخش کننده موسیقی iOS به حساب می‌آید.

موزیک پلیر Cesium

با استفاده از این نرم افزار می‌توانید کتابخانه iCloud و آهنگ‌های دانلود شده خود را مدیریت کنید و آن‌ها را بر اساس آلبوم، هنرمند و یا به صورت شخصی گروه‌بندی کنید یا حتی از فهرست ساده آن که تمام آهنگ‌ها در آنجا نمایش داده می‌شود استفاده کنید.

لینک دانلود

برای دانلود اپلیکیشن Cesium کافیست روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از اپ استور

ویژگی‌ها

یکی از ویژگی‌های جذابی که این موزیک پلیر آیفون 11 دارد، این است که می‌توانید با حرکات اولیه فایل‌های خود را مدیریت کنید. برای اینکه در روز و شب در زمان استفاده از این نرم افزار اذیت نشوید؛ می‌توانید از گزینه شب و یا روز آن استفاده کنید.

همچنین می‌توانید از لغزنده‌های RGB برای تغییر تم برنامه به طور پیش فرض استفاده کنید. دیگر ویژگی‌های آن شامل موارد زیر هستند:

  • پوشه بندی فایل راحت
  • سازگار با کتابخانه iTunes
  • مرتب سازی راحت

برنامه پخش موسیقی New Monaural

New Monaural موزیک پلیر آیفون 11 است که مزیت اصلی آن در عملکرد پخش مونوفونیک است. به لطف این ویژگی، حتی اگر آهنگ را با استفاده از یک گوشی گوش می‌دهید، می‌توانید در کنار آن از صداهای طبیعی نیز لذت ببرید. بنابراین، این برنامه برای افرادی که یک گوش ناشنوا دارند یا مشکلات شنوایی دارند، بسیار عالی است.

موزیک پلیر New Monaural

لینک دانلود 

برای دانلود برنامه پخش موزیک New Monaural روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از اپ استور

ویژگی‌ها

این برنامه دارای قابلیت‌های زیادی است که توانسته جایگاه خود را در کنار نرم افزارها پخش موسیقی پیدا کند. یکی از ویژگی‌ها اصلی این پلیر این است که می‌تواند موسیقی را با دستگاه‌های دیگر در iTunes همگام سازی کند.

رابط مینیمالیستی Monaural که به عنوان یک رابط جدید در بین کاربران شناخته شده است؛ توانسته کاربران زیادی را به سمت خود جذب کند. برای یادگیری این عملکرد تنها کافی است چند دقیقه وقت بگذارید و آن را به راحتی یاد بگیرید.

برخی دیگر از ویژگی‌ها این برنامه شامل موارد زیر هستند:

  • برای کاربران با شنوایی ضعیف
  • UI جذاب
  • کنترل راحت
  • همگام سازی راحت با iTunes

موزیک پلیر Ecoute

Ecoute اپلیکیشن موسیقی در آیفون 11 است که به عنوان یک پلیر پرکاربرد در بین کاربران شناخته شده است. این اپلیکیشن دارای رابط بصری است که نحوه استفاده از آن بسیار آسان است.

موزیک پلیر Ecoute

این برنامه از حرکات جالبی پشتیبانی می‌کند که به شما این امکان می‌دهد به سرعت آهنگ‌های خود را مدیریت کنید. با این حال، این برنامه دارای معایبی از جمله به‌روزرسانی‌های کم و رفع نشدن برخی از باگ‌ها در به روزی‌رسانی‌ها است.

لینک دانلود

برای دانلود و نصب اپلیکیشن Ecoute روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از اپ استور

ویژگی‌ها

Ecoute از AirPlay پشتیبانی می‌کند. همچنین می‌توانید آهنگ‌های خود را از iPhone/iPad به ابزارهای سازگار انتقال دهید. علاوه بر این، این برنامه با توتیتر و فیسبوک همگام می‌شود، در نتیجه می‌توانید آهنگ‌های مورد علاقه خود را با دوستان و اقوامتان به اشتراک بگذارید. از دیگر ویژگی‌ها این برنامه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • از AirPlay پشتیبانی می‌کند
  • با توییتر و فیس‌بوک ادغام می‌شود
  • رابط کاربری زیبا
  • مدیریت فایل راحت

موزیک پلیر ARIIA

با نظرسنجی‌هایی که بین کاربران صورت گرفته؛ شاید بتوان به طور قاطع گفت، ARIIA بهترین موزیک پلیر آیفون 11 برای مسافرت است. این برنامه از حالت افقی و گزینه‌های مختلفی برای پخش موسیقی استفاده می‌کند که برای آن یک امتیاز محسوب می‌شود.

موزیک پلیر ARIIA

لینک دانلود

برای دانلود برنامه پخش موسیقی ARIIA روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از اپ استور

ویژگی‌ها

این اپلیکیشن دارای یک رابط کاربر پسند است که به شما این امکان را می‌دهد با کشیدن انگشت به راست و چپ سرعت پیمایش کتابخانه را کنترل کنید. علاوه بر این، می‌توانید برای پخش و جابجایی بین تراک های صوتی، روی هر مکانی از موزیک پلیر کلیک کنید.

این ویژگی‌ها باعث شده است، ARIIA در میان افرادی که اهل مسافرت هستند؛ به عنوان یک موزیک پلیر ایده آل شناخته شود. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهترین انتخاب برای مسافران
  • کنترل راحت
  • رابط کاربر پسند
  • پخش باکیفیت

برنامه پخش موسیقی Foobar

Foobar یک پخش کننده موسیقی پرطرفدار در بین کاربران iOS است که از بیشتر فرمت‌های موسیقی پشتیبانی می‌کند. مزیت اصلی این برنامه، رابط کاربر پسند آن است که دارای ویژگی‌هاD متنوعی است؛ به طوری‌که به راحتی می‌تواند تمام نیازهای کاربران را برطرف کند.

موزیک پلیر Foobar

لینک دانلود 

برای دانلود و نصب اپلیکیشن Foobar روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از اپ استور

ویژگی‌ها

یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد این اپلیکیشن، اکولایزر 18 باندی است که به شما این امکان را می‌دهد تا حالت پخش موسیقی خود را به صورت مونو یا استریو تبدیل کنید. همچنین موسیقی‌ها به صورت پیوسته و بدون هیچ مکثی پخش می‌شوند.

در پخش موسیقی‌ها شما متوجه هیچ وقفه‌ای نمی‌شوید. با اینکه این نرم افزار به شما امکان برش موسیقی را می‌دهد، با این حال باید بدانید این حذف در حد چند ثانیه امکان پذیر است. همچنین ویژگی‌های دیگر این برنامه شامل موارد زیر هستند:

  • دارای EQ 18 باند
  • مدیریت راحت فایل‌ها
  • رابط کاربری بصری
  • تم‌های زیبا
  • برش فایل‌های موسیقی
  • در حین مکالمه کار نمی‌کند

سخن آخر

همانطور که می‌دانید افراد علاقه دارند در زندگی روزمره خود برای کاهش استرس و تغییر فضا، موسیقی‌های دلخواه خود را گوش دهند. به همین دلیل برای پخش این آهنگ‌ها به یک اپلیکیشنی به نام موزیک پلیر نیاز دارند.

در این بین برخی افراد از گوشی‌های آیفون استفاده می‌کنند که سیستم عامل آن نسبت به اندرزید متفاوت است. برای همین باید از موزیک پلیرهای مخصوص به خود را استفاده کنند.

در بالا به بررسی بهترین موزیک پلیر آیفون 11 در سال 2021 پرداختیم که می‌توانید بر اساس نیاز خود یکی از آنها را به دلخواه نصب و استفاده کنید.

5 | (1)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//