معرفی 15 موزیک پلیر اندروید [بهترین پخش کننده های موسیقی در اندروید]

موزیک پلیر اندروید این امکان را به شما می‌دهد که بدون استفاده از Wi-Fi یا اینترنت همراه، روی تلفن خود موسیقی پخش کنید. تا چند سال قبل که سرویس‌های آنلاین پخش موزیک تا این حد محبوب نشده بودند؛ تنها راه گوش دادن به آهنگ‌های مورد علاقه در موبایل، دانلود و پخش آن‌ها با استفاده از یک برنامه موزیک پلیر بود.

اگرچه پخش موسیقی به صورت آنلاین تجربه‌ای بسیار لذت‌بخش است؛ اما در عین حال حجم زیادی از اینترنت موبایل شما را می‌بلعد. اگر تعداد آهنگ‌های مورد علاقه‌تان زیاد باشد، این مساله می‌تواند شما را به دردسر دوچندانی بیندازد. در این شرایط، بهترین راه حل، بازگشت به گذشته و استفاده از موزیک پلیرها است.

در این مقاله از مجله تکنولوژی ایده آل تک قصد داریم شما را با 15 اپلیکیشن برتر در زمینه پخش موسیقی در تلفن‌های همراه اندروید آشنا کنیم. حتی اگر از علاقمندان و طرفداران پر و پا قرص موزیک نیز باشید؛ ممکن است تا به امروز، اسم برخی از این برنامه‌ها به گوشتان نخورده باشد. لطفا تا پایان، با ما همراه باشید.

 اپلیکیشن های رایگان پخش کننده موسیقی دراندروید

لازم نیست برای شنیدن یک موسیقی عالی هزینه کنید؛ خوشبختانه اپلیکیشن های اندرویدی زیادی برای پخش موسیقی آفلاین به طور رایگان در اختیار کاربران قرار دارند که به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

موزیک پلیر رایگان اندروید

اول از همه بگذارید یادآوری کنیم اگرچه بسیاری از کاربران فکر می‌کنند برنامه های محبوب پخش موسیقی مانند Spotify و YouTube Music فقط پخش آنلاین دارند؛ اما اینطور نیست! این برنامه ها قابلیت دانلود موسیقی برای پخش آفلاین را نیز دارند. با این حال در مقاله حاضر قصد نداریم درباره این برنامه ها صحبت کنیم؛ چرا که آن‌ها اساسا برای پخش آنلاین موسیقی طراحی شده‌اند.

AIMP

در نگاه نخست، AIMP به عنوان یک پخش کننده موسیقی کمی‌ساده به نظر می‌رسد. طراحی رابط مسطح، در حال حاضر یکی از طراحی‌های محبوب است، اما رویکرد AIMP کمی‌خالی و پوچ به نظر می‌رسد.

هر چند نکته اصلی همین جاست: طراحان این برنامه قصدشان دقیقا همین بوده که این برنامه ساده باشد، فقط موسیقی پخش کند تا هیچ چیز نتواند شما را از لذت بردن از موسیقی مورد علاقه‌تان محروم سازد.

موزیک پلیر AIMP

اپلیکیشن AIMP تقریبا همه انواع فایل‌های صوتی را ساپورت می‌کند (از جمله فرمت آسیب‌زا و فرمت بدون آسیب)، دارای یک اکولایزر 29 باند است که در موزیک پلیرهای بسیارکمی این ویژگی به چشم می‌خورد.

همچنین می‌تواند فایل‌های مولتی چنل را به صورت استریو یا مونو ترکیب کند. به طور کلی، اگر می‌توانید سادگی رابط کاربری این اپلیکیشن را بپذیرید، انتخاب آن، کاری فوق العاده است که به جرات می‌توان گفت هرگز شما را از انتخاب خود ناامید نمی‌کند.

دانلود اپلیکیشن AIMP 

دانلود برنامه از گوگل پلی

jetAudio HD

jetAudio HD در دو نسخه رایگان و نسخه پریمیوم، موزیک پلیر اندروید را ارائه می‌دهد. با این وجود، آن‌قدر نسخه رایگان توسط jetAudio HD برای کاربران رونمایی می‌شود که اکثر آن‌ها نیازی به ارتقا اپلیکیشن خود از نسخه رایگان به نسخه پولی را ندارند. تنها نکته منفی این است که نسخه رایگان همراه با تبلیغات است؛ اما خوشبختانه حجم تبلیغات آن اصلا آزاردهنده نیست.

اپلیکیشن jetAudio HD

این موزیک پلیر شامل قابیت‌های زیر است:

  • یک اکولایزر 10 بانده با 32 پیش تنظیم
  • پشتیبانی آسیب‌زا و بدون آسیب
  • افکت هایی مانند reverb و x-bass
  • کنترل سرعت پخش
  • کنترل خودکار افزایش

نسخه Plus آن نیز با یک اکولایزر 20 بانده، ویرایش‌گر تگ داخلی، بیش از ده ابزارک و چند ویژگی تسهیل‌گر دیگر ارائه می‌شود.

دانلود اپلیکیشن jetAudio HD

دانلود برنامه از گوگل پلی

Rocket Music Player

مدتی است که در موزیک پلیر اندروید Rocket Music Player هم جای خود را باز کرده است. طراحان این اپلیکیشن، از ابتدای راه خود، مسیری طولانی را طی کرده‌اند. توسعه دهندگان اشکالات زیادی را برطرف نموده اند، عملکرد پلیر را بهبود بخشیده و مجموعه ویژگی‌های آن را به خوبی گسترش داده اند.

موزیک پلیر Rocket Music Player

شما به عنوان کاربر نسخه رایگان آن، یک اکولایزر 10 بانده با چندین ایستگاه از پیش تنظیم شده، بیش از 30 تم، یک ویرایش‌گر تگ داخلی، پشتیبانی از Chromecast، تایمر خواب، یک مدیریت کننده پلی لیست عالی و حتی پشتیبانی از پادکست‌ها را در اختیار خواهید داشت.

برای باز کردن قفل بازپخش، افزایش بازپخش، ضربدری، ویرایش تگ، پشتیبانی گسترده از فرمت‌های صوتی و موارد دیگر، لازم است اپلیکیشن نسخه پریمیوم آن را دریافت کنید.

دانلود اپلیکیشن Rocket Music Player

دانلود برنامه از گوگل پلی

Phonograph

Phonograph یک اپلیکیشن پخش موسیقی بسیار زیباست و  زیبایی آن، عمدتا به دلیل تعداد زیاد مجموعه‌های رنگی تم آن است. رنگ‌‌‌‌‌‌‌‌های رابط نیز به صورت پویا تغییر می‌کنند تا با محتوای روی صفحه مطابقت داشته باشند.

اپلیکیشن Phonograph

ویژگی‌های موجود در این موزیک پلیر استاندارد است، بنابراین نمی‌توان انتظار نوتیفیکیشن‌های زیادی را داشت. اما اگر فقط یک تجربه ساده و آرامش بخش از گوش دادن به موسیقی می‌خواهید، Phonograph می‌تواند همان اپلیکیشن دلخواه شما باشد.

دانلود اپلیکیشن Phonograph 

دانلود برنامه از گوگل پلی

Pixel Player

اگر تا اینجا از گزینه‌های لایت‌تری که در مورد آن‌ها بحث شد رضایت ندارید، توصیه می‌کنیم برای یک بار هم که شده Pixel Player را امتحان کنید. این پلیر چندان شناخته شده نیست؛ با این حال به شما اطمینان می‌دهیم که یک پخش کننده موسیقی بسیار عالی است.

موزیک پلیر Pixel Player

در حالی که Pixel فقط از فایل‌هایی با فرمت اصلی پشتیبانی می‌کند، دارای یک اکولایزر پنج باند با تقویت باس، پخش بدون توقف، ویرایش‌گر تگ داخلی و چند گزینه برای شخصی‌سازی مانند تم‌ها و رنگ ها است.

نکته قابل توجه و شگفت‌انگیز این است که Pixel Player می‌تواند آنچه را که گوش می‌دهید، تجزیه و تحلیل کند و موسیقی بیشتری مطابق با سلیقه شما پیشنهاد دهد.

دانلود اپلیکیشن Pixel Player

دانلود برنامه از گوگل پلی

Impulse Music Player

چه چیزی باعث می‌شود Impulse Music Player متفاوت باشد؟ این اپلیکیشن به عنوان یک موزیک پلیر اندروید کنترل شده با حرکت، طراحی شده است. این ویژگی،  Impulse Music Player را برای هر موقعیتی که مشغول انجام کاری هستید، مناسب و خوشایند می‌کند. به عنوان مثال، بهترین اپلیکیشنی که می‌توانید در هنگام پخت و پز یا رانندگی با آن موسیقی گوش دهید، همین Impulse Music Player است.

اپلیکیشن Impulse Music Player

علاوه بر کنترل‌های اشاره، Impulse Music Player از ویژگی‌های سودمند زیر نیز پشتیبانی می‌کند:

  • اکولایزر پنج بانده با تقویت کننده باس و مجازی سازی
  • پخش بدون توقف
  • کراس فید
  • ویرایش متا دیتا
  • دانلود خودکار آلبوم‌های هنری

در این موزیک پلیر اندروید هیچ حقه‌ای در کار نیست! این اپلیکیشن بسیار کاربردی است و قطعا ارزش امتحان کردن را دارد. توجه داشته باشید که به دلایلی، نسخه رایگان برنامه به عنوان “Music Player” در Google Play ذکر شده است. نسخه Pro  آن، Impulse نامیده می‌شود و هر دو توسط Appmetric توسعه داده شده‌اند.

دانلود اپلیکیشن Impulse Music Player

دانلود برنامه از گوگل پلی

موزیک پلیر Shuttle

شهودی و کم حجم بودن این برنامه، دو مورد از ویژگی‌هایی است که موزیک پلیر اندروید Shuttle را نسبت به اکثر اپلیکیشن‌های دیگر متمایز کرده است. Shuttle روی دستگاه‌های قدیمی ‌نیز عملکرد خوبی دارد و اگرچه هیچ چیز متمایزی در مورد Interface آن وجود ندارد، اما استفاده از این اپلیکیشن به قدر کافی آسان است که انتخاب آن توسط کاربر، به تجربه‌ای خوشایند و دوست داشتنی بدل شود.

موزیک پلیر Shuttle

از ویژگی‌های رایگان Shuttle می‌توان به اکولایزر شش باند با تقویت باس، پخش بدون توقف، چندین گزینه تم، تایمر خواب و چند ابزارک قابل تنظیم اشاره کرد. Shuttle+ Player چند ویژگی بیشتر به شما ارائه می‌دهد: ویرایش‌گر تگ داخلی، جستجو در فولدرها، پشتیبانی Chromecast و تم‌های اضافی.

دانلود اپلیکیشن Shuttle

دانلود برنامه از گوگل پلی

BlackPlayer

با استفاده از BlackPlayer می‌فهمید بهترین موزیک پلیر اندروید رایگانی که تاکنون از آن استفاده کرده‌اید، همین اپلیکیشن است. BlackPlayer از لحاظ طراحی تر و تمیز، مدرن و چشم نواز است. قابلیت هدایت آن آسان بوده و ویژگی‌های بسیار دیگری را به کاربر ارائه می‌دهد. با این اپلیکیشن شما یک اکولایزر پنج باند، پخش بدون توقف، اسکروب و تایمر خواب دارید.

اپلیکیشن BlackPlayer

نسخه پریمیوم آن تحت عنوان BlackPlayer EX، دارای تم‌های اضافی، فونت‌ها، تنظیمات اضافی برای تغییرات کوچک، روش‌های بیشتر برای سفارشی‌سازی تجربه خود، ظاهر برنامه، مرتب‌سازی بهتر و طعم اولین ویژگی‌های آینده است.

در اختیار داشتن همه این ویژگی ها فقط با چند دلار امکان پذیر است. کافی است آن را خریداری کنید تا در همه عمرتان بگویید واقعا ارزشش را داشت!

دانلود اپلیکیشن BlackPlayer

دانلود برنامه از گوگل پلی

MediaMonkey

MediaMonkey یک برنامه عالی برای گوش دادن به موسیقی در حالت آفلاین است. قبل از افزودن یک موسیقی به کتابخانه، این اپلیکیشن حافظه داخلی گوشی شما را اسکن می‌کند. بنابراین پس از تنظیم سریع، می‌توانید به خوبی از این برنامه استفاده کنید. این اپلیکیشن طیف گسترده‌ای از فرمتهای مختلف را پخش می‌کند.

موزیک پلیر اندروید MediaMonkey

MediaMonkey دارای ویژگی‌های معمول مورد انتظار شما از یک موزیک پلیر آفلاین است: قابلیت ویرایش آهنگ، EQ، چندین حالت جهت‌یابی و حتی یک تایمر خواب.

MediaMonkey Pro به شما امکان هم‌زمان‌سازی از طریق ویندوز را می‌دهد. شما حتی می‌توانید کامپیوتر خانگی خود را به عنوان یک سرور موسیقی تنظیم کنید تا اپلیکیشن گوشی شما قادر باشد از طریق آن موسیقی پخش کند. چنانچه این کار را در خانه انجام دهید، متوجه می‌شوید که از حجم اینترنت گوشی شما کم نمی‌شود؛ زیرا این برنامه از طریق شبکه Wi-Fi کار می‌کند.

دانلود اپلیکیشن MediaMonkey

دانلود برنامه از گوگل پلی

PlayerPro

مانند اکثر اپلیکیشن‌هایی که در این مقاله به آن‌ها اشاره کردیم، PlayerPro نیز از همه ویژگی‌های استاندارد موزیک پلیر اندروید برخوردار است. بنابراین انتخاب یک گزینه از میان این همه اپلیکیشن فوق العاده، فقط به رابط کاربری برمی‌گردد. در حالی که اکثر برنامه‌های غیر متریال چندان ظاهر زیبایی ندارند، اما طراحی منحصر به فرد PlayerPro بسیار جذاب و رضایت بخش است.

موزیک پلیر PlayerPro

از ویژگی های بسیار راحت و خاص این اپلیکیشن، می‌توان به آوردن تاریخچه موزیک و رتبه بندی از طریق موزیک پلیرهای دسکتاپ، لیست‌های پخش سفارشی هوشمند، جستجوی صوتی و پلاگین‌های رایگان اشاره کرد.

دانلود اپلیکیشن PlayerPro

دانلود برنامه از گوگل پلی

Pulsar

اگر از یک دستگاه قدیمی ‌با سخت افزار قدیمی ‌استفاده می‌کنید، بسیاری از برنامه‌های مدرن ممکن است شما را با عملکرد ضعیف خود ناامید کنند. اما Pulsar بین ظاهر زیبا و عملکرد لایت، تعادل کاملی برقرار می‌کند.

موزیک پلیر pulsar music player

نبود ویژگی‌های پیشرفته هزینه‌بر است، اما بدان معنا نیست که Pulsar یک اپلیکیشن ابتدایی و بدون امکانات است؛ بلکه شما هنوز لیست پخش هوشمند، جستجوی سریع، پخش بدون توقف و ویرایش‌گر تگ داخلی را در اختیار دارید که بسیار خوب عمل می‌کند. برای استفاده از اکولایزر پنج باند، تقویت کننده باس و ویژگی‌های اکو، باید این اپلیکیشن را به Pulsar Pro ارتقا دهید.

دانلود اپلیکیشن Pulsar 

دانلود برنامه از گوگل پلی

اپلیکیشن های پولی پخش کننده موسیقی دراندروید

در حالی که بسیاری از برنامه‌های رایگان به روز رسانی‌های پولی ارائه می‌دهند، می‌توان از یک برنامه رایگان به صورت نامحدود و بدون به روز رسانی استفاده کرد. برای استفاده از برنامه‌های زیر، علاوه بر نسخه آزمایشی رایگان، نیاز به پرداخت نیز دارید.

n7player

اپلیکیشن n7player دارای یک رابط زیباست. با توجه به این که تقریبا همه برنامه‌های رقیب دارای ویژگی‌ها و قیمت مشابهی هستند، اینترفیس می‌تواند یکی از عوامل تعیین کننده در انتخاب اپلیکیشن باشد. به همین دلیل به شما اطمینان می‌دهیم که n7player یک انتخاب عالی است.

پلیر موزیک n7player

اکولایزر 10 باند، نرمال‌سازی ولوم و پخش بدون توقف، همه ویژگی های بسیار خوبی هستند. اما دلیل اصلی پرفروش بودن اپلیکیشن n7player، رویکرد دقیق و ظریف آن در سازماندهی کتابخانه شما است. فقط با چند کلیک می‌توانید هر چه را می‌خواهید به راحتی در دسترس داشته باشید.

دانلود اپلیکیشن n7player

دانلود برنامه از گوگل پلی

Neutron Player

نوترون پلیر با وجود ظاهر قدیمی، یکی از بهترین موزیک پلیرهای موجود است. اگر به موسیقی علاقه‌مند هستید؛ بلافاصله متوجه می‌شوید که فایل‌های صوتی این اپلیکیشن از بالاترین کیفیت برخوردار است.

موزیک پلیر Neutron Player

این همان چیزی است که نوترون پلیر را متمایز می‌کند: این اپلیکیشن در واقع یک موزیک پلیر اندروید جذاب برای علاقه مندان به موسیقی است. البته باید دستگاه خود را به یک اسپیکر مناسب متصل کنید تا تفاوت را متوجه شوید. همچنین این موزیک پلیر با تمام ویژگی‌های استاندارد پریمیوم که انتظار دارید، ارائه می‌شود.

دانلود اپلیکیشن Neutron Player

دانلود برنامه از گوگل پلی

Poweramp

دوره آزمایشی رایگان Poweramp بیش از یک میلیون بازدید دارد که گویای محبوبیت آن است. این دوره به مدت 15 روز ادامه دارد و پس از آن باید به روز رسانی شود.

موزیک پلیر اندروید Poweramp

Poweramp تمام مواردی را که شما در یک موزیک پلیر اندروید پیشرفته نیاز دارید، ارائه می‌دهد: اکولایزر 10 باند، پخش بدون وقف، کراس فید، افزایش پخش، ویرایش‌گر تگ داخلی، اسکن سریع کتابخانه و ویژگی های جالب دیگر مانند صف های دینامیک. اگرچه این برنامه ممکن است لوکس نباشد، اما قابل اعتماد است.

دانلود اپلیکیشن Poweramp 

دانلود برنامه از گوگل پلی

GoneMAD Player

اگر شما عاشق شخصی‌سازی کوچکترین جزئیات هستید، GoneMAD Player بهترین اپلیکیشن موسیقی مورد علاقه شما خواهد بود. این اپلیکیشن یک سازنده تم داخلی و بیش از 250 گزینه دارد که می‌توانید آن‌ها را تغییر داده و یا اصلاح کنید. اگر نمی‌خواهید خودتان آن‌را تغییر دهید، می‌توانید از بین بیش از هزار تم از پیش تعیین شده، یکی را انتخاب کنید.

موزیک پلیر اندروید GoneMAD Player

برای اشاره به سایر ویژگی‌های قابل توجه آن می‌توان گفت اپلیکیشن GoneMAD Player علاوه بر دارا بودن ویژگی‌های استاندارد نسخه پریمیوم، یک کتابخانه رسانه‌ای بهینه شده است که از بیش از 50 هزار آهنگ، دو حالت تغییر شکل، اقدامات سفارشی در مورد تکمیل صف، حرکات سفارشی و پشتیبانی از چند پنجره در برخی از دستگاه‌ها به خوبی پشتیبانی می‌کند.

دانلود اپلیکیشن GoneMAD Player

دانلود برنامه از گوگل پلی

کدام برنامه Music Player اندروید را بیشتر دوست دارید؟

همه نمی‌خواهند مجموعه موسیقی خود را در Spotify گوش کنند. پخش موسیقی به صورت آنلاین آسان است؛ اما گوش دادن به موسیقی آفلاین هم قابل اطمینان‌تر است و هم از حجم اینترنت گوشی استفاده نمی‌کند. بدین ترتیب با خیال راحت می‌توانید حجم اینترنت خود را برای دانلود آهنگ‌های جدید نگه دارید.

اگر شما عزیزان، موزیک پلیر اندروید دیگری را سراغ دارید و از کیفیت آن مطمئن هستید، حتما در بخش نظرات همین مقاله، آن را به ما و سایر خوانندگان مجله ایده آل تک معرفی کنید.

5 | (1)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
3
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//