موزیک پلیر برای آیفون – دانلود 15 برنامه پلیر آیفون

برنامه داخلی پخش موسیقی آیفون به دلایل زیادی، برای کاربران این دستگاه، مناسب نیست. اگرچه این برنامه، از تمام ویژگی‌های مورد نیاز برای پخش فایل‌های صوتی پشتیبانی می‌کند، اما فاقد قابلیت‌های پیشرفته است! به همین دلیل، یافتن بهترین موزیک پلیر برای آیفون برای دارندگان این گوشی، بسیار مهم به نظر می‌رسد.

اگر سری به فروشگاه اپ استور بزنید، با انبوهی از برنامه‌های پخش موسیقی مواجه می‌شوید که هر یک، ادعا می‌کنند در کار خود بهترین هستند! همین موضوع، انتخاب یک موزیک پلیر عالی را برای کاربران سیستم عامل iOS دارندگان آیفون و آیپد، سخت کرده است.

در این مقاله از مجله تکنولوژی ایده آل تک قصد داریم با معرفی 15 پخش کننده موسیقی، به نیاز شما عزیزان برای دسترسی به بهترین موزیک پلیر برای آیفون پاسخ دهیم. اگر می‌خواهید بیشترین لذت را از گوش دادن به موسیقی در آیفون ببرید، حتما تا پایان با ما همراه باشید.

15 موزیک پلیر برای آیفون

همان‌طور که در ابتدای مقاله هم اشاره کردیم، برنامه پخش موسیقی داخلی آیفون ممکن است برای کاربران معمولی مناسب باشد؛ اما هرگز خوره‌های موسیقی را راضی نمی‌کند. ادامه این مقاله دقیقا برای عاشقان گوش دادن به موزیک در آیفون نوشته شده است! 

این شما و این هم 15 موزیک پلیر برتر آیفون: 

موزیک پلیر VOX – MP3 & FLAC Music Player

VOX به درستی در صدر بهترین پلیرهای موسیقی آیفون قرار دارد. این اپلیکیشن از انواع فرمت‌های رایج صوتی از قبیل FLAC و WAV و MP3 و OGG پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، به شما امکان دسترسی به کتابخانه موسیقی iTunes، SoundCloud و Spotify را می‌دهد.

برنامه موزیک پلیر VOX – MP3 & FLAC Music Player

از طریق پلیر VOX می‌توانید به بیش از 3 هزار ایستگاه رادیویی دسترسی داشته باشید و تنها با یک ضربه، به هر کدام از آن‌ها گوش دهید. روی لینک زیر ضربه بزنید تا این موزیک پلیر آیفون را از فروشگاه اپ استور، دانلود و نصب کنید:

دانلود برنامه از اپ استور

اپلیکیشن VOX از یک نسخه رایگان برخوردار است که تمام نیازهای شما برای پخش حرفه‌ای موسیقی را برآورده می‌کند. با این وجود و برای دسترسی به ویژگی‌های پیشرفته از قبیل دسترسی به فضای ذخیره‌سازی ابری، پخش آفلاین موسیقی و … باید با خرید اشتراک، به کاربر پریمیوم این برنامه تبدیل شوید.

به عنوان یک ویژگی جذاب دیگر، باید به این نکته اشاره کنیم که VOX از انواع مدل‌های اپل واچ هم پشتیبانی می‌کند. بنابراین از طریق این برنامه و در هر دستگاه iOS، می‌توانید انواع موسیقی‌های دل‌خواه خود را با بالاترین کیفیت ممکن، گوش دهید.

پخش کننده موسیقی Flacbox: FLAC Player Equalizer

Flacbox یک پخش کننده موسیقی دارای اکولایزر حرفه‌ای صدا و تقویت کننده باس است و تقریبا از هر فایل صوتی با هر فرمتی، پشتیبانی می‌کند. از طریق این اپلیکیشن، می‌توانید کتابخانه موسیقی خود را با حساب‌های متصل، همگام‌سازی کنید.

موزیک پلیر آیفون Flacbox: FLAC Player Equalizer

برای دانلود موزیک پلیر آیفون Flacbox روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از اپ استور

برنامه Flacbox از Google Chromecast، AirPlay، CarPlay، SONOS و … پشتیبانی می‌کند. یکی از ویژگی‌های جذاب این پلیر، EQ عالی آن است. این باعث می‌شود حتی با هدفون‌های متوسط هم کیفیت صدای عالی را تجربه کنید.

استفاده از این برنامه کاملا رایگان است و تمام نیازهای شما را از یک پخش کننده موسیقی قدرتمند برآورده می‌کند. با این حال، برای دسترسی به ویژگی‌های پیشرفته، باید حق اشتراک ماهانه آن را بپردازید.

موزیک پلیر Cs

اگر با پرداخت حق اشتراک ماهانه مشکلی ندارید، می‌توانید پلیر پولی Cs را امتحان کنید که برای آیفون و آیپد، یک انتخاب فوق‌العاده محسوب می‌شود. رابط کاربری آسان و جذاب این برنامه، به شما کمک می‌کند آهنگ مورد علاقه خود را در کمترین زمان ممکن پیدا کنید.

بهترین موزیک پلیر آیفون

برای دانلود اپلیکیشن Cs کافیست روی لینک زیر ضربه زده و وارد فروشگاه اپ استور شوید:

دانلود برنامه از اپ استور

این پخش کننده به طور اتوماتیک، با کتابخانه اپل شما، همگام‌سازی می‌شود. در زمان استفاده از Cs هیچ تبلیغاتی را مشاهده نمی‌‎کنید و با تغییر تنظیمات و پس زمینه، می‌توانید این برنامه را شخصی‌سازی کنید. با این حال، قبل از نصب مطمئن شوید که دستگاه شما از آخرین نسخه سیستم عامل iOS پشتیبانی می‌کند.

تنها نکته منفی که در رابطه با این برنامه وجود دارد، تاخیر در رد کردن آهنگ‌ها است. ممکن است برای انتقال از یک موزیک به موزیک بعدی، چند ثانیه منتظر بمانید.

پخش کننده موسیقی jetAudio

jetAudio یک نام قدیمی و شناخته شده در عرصه موسیقی به شمار می‌رود. افکت‌های عالی و جذاب، تقویت کننده صوتی، ویرایش‌گر پیشرفته، کریستالایزر و … تنها بخشی از قابلیت‌ها و ویژگی‌های فوق‌العاده این پلیر قدرتمند آیفون به شمار می‌روند.

موزیک پلیر jetAudio

برای دانلود پلیر jetAudio برای آیفون و آیپد، روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از اپ استور

در حالی که می‌توانید این برنامه را به صورت رایگان دانلود و نصب کنید، برای دسترسی به ویژگی‌های حرفه‌ای، باید به یکی از کاربران پریمیوم jetAudio تبدیل شوید. اکولایزر، پس زمینه آلبوم، تم‌های اضافی و … برخی از قابلیت‌هایی هستند که با پرداخت اشتراک ماهانه، می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

با توجه به ویژگی‌ها و قابلیت‌های فراوان jetAudio طبیعی است که رابط کاربری آن، کمی شلوغ و بهم ریخته باشد. با این حال، به نظر می‌رسد بهترین برنامه رایگان برای پخش موسیقی، همین اپلیکیشن باشد.

موزیک پلیر FLAC Player

Free Lossless Audio Codec (FLAC) یک فرمت صوتی مانند MP3 است. با این تفاوت که در این فرمت، کیفیت صدا حتی بعد از فشرده‌سازی هم افت پیدا نمی‌کند. اپلیکیشن FLAC Player علاوه بر پشتیبانی از کدک‌های صوتی FLAC، ALAC و RAW تمامی فایل‌‌های MP3 را هم با کیفیت عالی، پخش می‌کند.

موزیک پلیر FLAC Player

برای دانلود برنامه حرفه‌ای FLAC Player روی لینک زیر ضربه زده و وارد فروشگاه اپ استور شوید:

دانلود برنامه از اپ استور

استفاده از این برنامه رایگان است؛ با این حال ممکن است تبلیغات، کمی آزار دهنده باشند. پشتیبانی از صداهای 24 و 32 بیتی، انتقال وای فای، iCloud، iTunes، وارد کردن آهنگ ها از Google Drive و … از جمله بهترین قابلیت‌های برنامه FLAC Player به شمار می‌روند.

انتقال موزیک به اپل واچ + پخش موسیقی در Apple Watch
بخوانید

پخش کننده موسیقی MPX – Equalizer & Bass Booster

چه عاشق موسیقی باشید، چه یک تولید کننده موسیقی باشید، چه به گوش دادن به پادکست‌ها معتاد شده باشید و … بهرحال MPX می‌‌تواند یک انتخاب عالی و فوق‌العاده برای شما محسوب شود. پشتیبانی از تقویت صدا و اکولایزر هم دو مورد دیگر از ویژگی‌های فوق‌العاده این اپلیکیشن هستند.

موزیک پلیر MPX – Equalizer & Bass Booste

روی لینک زیر ضربه بزنید تا با ورود به فروشگاه اپ استور، موزیک پلیر آیفون MPX را دانلود و نصب کنید:

دانلود برنامه از اپ استور

بهترین ویژگی این برنامه، رابط کاربری آسان و جذاب آن است. این رابط کاملا قابل تنظیم است و با دارا بودن انبوهی از تم‌ها، به شما کمک می‌کند محیط داخلی MPX را کاملا مطابق با میل و سلیقه خود، تنظیم و سفارشی سازی کنید.

این پخش کننده موسیقی کاملا رایگان است و برای استفاده از آن، نیازی به پرداخت درون برنامه‌ای ندارید. با این حال، برای دسترسی به ویژگی‌های حرفه‌ای، می‌توانید حق اشتراک ماهیانه را پرداخت کرده و به یک کاربر پریمیوم تبدیل شوید.

موزیک پلیر foobar2000

این برنامه پخش موسیقی آیفون از انواع کدک‌های صوتی رایج از قبیل Vorbis, Opus, Musepack و … پشتیبانی می‌کند. foobar2000 صدا را با تغییر آهنگ، به صورت خودکار تنظیم می‌کند. این ویژگی برای برخی کاربران آزار دهنده است؛ در حالی که برای بعضی دیگر، یک مزیت بزرگ محسوب می‌شود.

موزیک پلیر foobar2000

روی لینک زیر ضربه بزنید تا اپلیکیشن foobar2000 را از فروشگاه اپ استور دانلود و نصب نمایید:

دانلود برنامه از اپ استور

این برنامه در سال 2020 به روز رسانی شد و یک ویژگی طلایی برای کاهش مصرف باتری، به آن اضافه شد. علاوه بر این، برخورداری از انواع تم‌های از قبل آماده شده، به شما امکان می‌دهد foobar2000 را به صورت دل‌خواه، شخصی‌سازی کنید.

تمامی قابلیت‌های این برنامه به صورت کاملا رایگان عرضه می‌شوند. به این ترتیب، نیاز به پرداخت هیچ هزینه درون برنامه‌ای نخواهید داشت.

پخش کننده موسیقی Spezza

Spezza یکی از جذاب‌ترین و در عین حال ساده‌ترین برنامه‌های پخش کننده موسیقی برای iPhone و iPad است. این برنامه به شما امکان می‌دهد تا به شکلی شیک و مدرن، با کتابخانه موسیقی iTunes خود تعامل داشته باشید.

موزریک پلیر Spezza

برای دانلود موزیک پلیر Spezza برای دستگاه‌های آیفون و آیپد روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از اپ استور

این برنامه یک رابط کاربری ساده و شهودی دارد و به هفت زبان زنده دنیا از جمله انگلیسی، روسی، اسپانیایی و … در دسترس است. اگر به دنبال یک جایگزین عالی برای برنامه پیش فرض پخش موسیقی آیفون هستید، حتما نگاه ویژه‌ای به Spezza داشته باشید.

پشتیبانی از انواع گزینه‌های سفارشی‌سازی، باعث می‌‎شود بتوانید به راحتی این اپلیکیشن را مطابق تنظیمات دل‌خواه خود تغییر دهید. تنها نکته منفی درباره این پلیر، این است که نسخه رایگان ندارد و برای استفاده از آن، باید حق اشتراک ماهانه را بپردازید.

موزیک پلیر Jams On Toast

اگر به دنبال یک برنامه برای گوش دادن به موسیقی بدون هیچ‌گونه حواس پرتی هستید، ما به شما Jams On Toast را پیشنهاد می‌کنیم. مطمئنا در همان اولین استفاده، عاشق رابط کاربری و رویکرد ساده آن خواهید شد.

موزیک پلیر Jams On Toast

برای دانلود برنامه پخش موسیقی Jams On Toast روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از اپ استور

ویژگی‌های اختصاصی و عناصر خلاقانه‌ای که این برنامه در اختیار شما قرار می‌دهد، باعث می‌شود بهترین تجربه خود را گوش دادن به موسیقی داشته باشید. امکان تنظیم موسیقی و لیست پخش بر اساس علاقمندی‌های شما، یکی دیگر از نقاط قوت Jams On Toast به شمار می‌روند.

این برنامه کاملا رایگان است و تمامی قابلیت‌های آن، بدون هیچ پرداخت درون برنامه‌ای، در اختیار شما قرار می‌گیرند. با این حال و در صورت تمایل، می‌توانید برای قدردانی از زحمت‌ها و تلاش‌های سازندگان آن، مبلغی را به آن‌ها پرداخت کنید.

پخش کننده موسیقی New Monaural

همان‌طور که از نام این برنامه مشخص است، می‌تواند قابلیت پخش تک صدایی را ایجاد کند تا تجربه شنیداری شما را با صدای طبیعی، بهبود بخشد. با این حال، اگر این قابلیت New Monaural را دوست ندارید، می‌توانید از آن مانند هر پخش کننده دیگری استفاده کنید.

موزیک پلیر New Monaural

روی لینک زیر ضربه بزنید تا موزیک پلیر آیفون New Monaural را از فروشگاه اپ استور، دانلود و نصب کنید:

دانلود برنامه از اپ استور

این برنامه دارای ویژگی نرخ هماهنگی LR است که میزان پخش صداها را در گوش چپ و راست، به صورت خودکار تنظیم می‌کند. این قابلیت به ویژه برای افرادی که در یک گوش خود، شنوایی کمتری دارند بسیار مفید است.

پلیر Boom music player

ظاهر جذاب، رابط کاربرپسند و ویژگی‌های مفید، باعث شده Boom music player تا حد زیادی در میان کاربران آیفون به محبوبیت دست پیدا کند. یکی از قابلیت‌های خوب این برنامه، این است که به شما اجازه می‌دهد به موسیقی‌های خود در Dropbox و گوگل درایو، دسترسی داشته باشید.

موزیک پلیر آیفون Boom music player

روی لینک زیر ضربه بزنید تا این پلیر قدرتمند را روی آیفون خود دانلود و نصب کنید:

دانلود برنامه از اپ استور

برنامه Boom music player به شما اجازه می‌دهد که فایل‌های موسیقی گوشی‌تان را بر اساس سلیقه شخصی خود، شخصی‌سازی و مرتب کنید. این برنامه کاملا رایگان است، اما برای دسترسی به ویژگی‌های پیشرفته‌تر، باید نسخه پرمیوم آن را خریداری کنید.

برنامه پخش موسیقی Taptune

Taptune دیک پخش کننده موسیقی محبوب و پیشرو  برای سیستم عامل iOS است که توسط David Blundell طراحی و توسعه داده شده است. با استفاده از این برنامه و تنها با یک ضربه انگشت، می‌توانید موسیقی مورد علاقه خود را انتخاب کرده و گوش دهید.

پخش کننده موسیقی Taptune

برای دانلود و نصب این پلیر قدرتمند، کافیست روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از اپ استور

برای دسترسی به عملکردهای مختلف این برنامه، می‌توانید از ضربه زدن، ضربه زدن محکم، کشیدن صفحه به چپ و راست و … استفاده کنید. Taptunes کاملا رایگان است و به هیچ پرداخت دورن برنامه‌ای نیاز ندارد.

موزیک پلیر Cs Music Player

اگر به دنبال یک موزیک پلیر برای آیفون هستید که در عین سادگی، از ویژگی‌های حرفه‌ای برخوردار باشد. Cs Music Player می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد. رابط کاربری شیک و جذاب این اپلیکیشن، تجربه جدیدی را از پخش موسیقی به شما ارائه می‌دهد.

موزیک پلیر Cs Music Player

برای دانلود این پخش کننده موسیقی درجه یک، کافیست روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از اپ استور

تنها کاری که باید انجام دهید این است که به این برنامه اجازه دسترسی به موسیقی‌های موجود در کتابخانه گوشی خود را بدهید. این اپلیکیشن رایگان، شباهت بسیار زیادی به نسخه پلیر داخلی سیستم عامل iOS دارد.

پخش کننده موسیقی SoundShare

اگر از علاقمندان اشتراک‌گذاری فایل‌های موسیقی خود با دیگران هستید، برنامه SoundShare می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما باشد. این برنامه به خوبی با برنامه‌های اشتراکی از قبیل اپل موزیک، اسپاتیفای و … سازگار است. برای خرید اپل موزیک روی این لینک کلیک کنید. 

موزیک پلیر SoundShare

برای دانلود این موزیک پلیر آیفون، کافیست روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از اپ استور

به کمک این اپلیکیشن می‌توانید در ساخت پلی لیست موسیقی خود، از دیگران هم کمک بگیرید. علاوه بر این، می‌توانید موسیقی‌های محبوب خود را لایک کرده یا آن‌ها را تبلیغ کنید.

موزیک پلیر Stezza

برنامه پخش کننده موسیقی Stezza از رابط کاربری پیچیده‌ای برخوردار است و به همین دلیل، ما آن را در انتهای لیست بهترین موزیک پلیر برای آیفون قرار داده‌ایم. با این حال، عملکرد حرفه‌ای و تم‌های رنگی آن، تقریبا در میان برنامه‌های مشابه، بی‌نظیر هستند.

موزیک پلیر Stezza

برای دانلود این موزیک پلیر درخشان، باید روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از اپ استور

Stezza به عنوان یک پخش کننده ویدیو هم عالی عمل می‌کند و به همین دلیل، می‌توانید از آن به عنوان یک برنامه همه‌ کاره استفاده کنید. با پشتیبانی از چندین زبان، این اپلیکیشن یک پلیر بین‌المللی محسوب می‌شود.

 

کلام آخر

یک پخش کننده موسیقی حرفه‌ای و قدرتمند، از اهمیت بسیار زیادی برای کاربران آیفون برخوردار است. زیرا برنامه پیش فرض سیستم عامل iOS به رغم پشتیبانی از ویژگی‌های مختلف، نتوانسته رضایت بعضی از مشتریان را برآورده کند.

ما در این مقاله به معرفی 10 مورد از بهترین موزیک پلیر آیفون پرداختیم. در صورتی که همچنان در این رابطه سوال یا ابهامی دارید، حتما در بخش نظرات با ما در میان بگذارید تا در اولین فرصت، پاسخ‌گوی شما عزیزان باشیم.

سوالات متداول 

بهترین موزیک پلیر برای آیفون کدام است؟

تمام برنامه های معرفی شده در این مقاله از نظر کیفیت، در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارند. با این‌حال، ما به شما برنامه VOX را پیشنهاد می‌دهیم.

آیا همه پلیرهای آیفون رایگان هستند؟

خیر. البته بسیاری از این برنامه ها از یک نسخه رایگان برخوردار هستند. ولی برای دسترسی به همه ویژگی‌های آن‌ها، باید نسخه اشتراکی یا پرمیوم را خریداری نمایید.

4.7 | (3)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
4
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//