معرفی 10 هدفون بیسیم ارزان قیمت در سال 2022

استفاده از هدفون بیسیم این روزها حسابی ترند شده و هرکسی دوست دارد بنا به بودجه‌ای که در اختیار دارد، یکی از این گجت‌های کاربردی را داشته باشد.

اگر ما این مقاله را حدود دو سال پیش نوشته بودیم، مثل امروز دست‌مان باز نبود و هدفون‌های بیسیم تنها محدود به چند برند خیلی شناخته شده مثل اپل و سامسونگ بود. ولی امروز شما می‌توانید خیلی راحت یک هدفون بیسیم زیر 1 میلیون تومان با کیفیت عالی داشته باشید.

در ادامه این مقاله از مجله تکنولوژی ایده‏ آل تک با ما همراه باشید 10 مورد از بهترین هدفون بیسیم ارزان زیر 1 میلیون تومان را به شما معرفی کنیم.

هدفون بیسیم جوی روم مدل MMD PRO

اولین هدفون بیسیم ارزان که ما قصد داریم به شما معرفی کنیم، هدفون بیسیم جوی روم مدل MMD PRO است که در حال حاظر با رنج قیمت 900 تا 1 میلیون تومان می‌توانید از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید.

هدفون بیسیم جوی روم مدل MMD PRO

از همه مهم‎‎‌تر اینکه اولین و بهترین هدفون بیسیم ارزان این لیست، امکان متصل شدن به دو گوشی به صورت همزمان را خواهد داشت. اگر بخواهیم نقاط قوت و ضعف این هدفون بیسیم را خیلی اجمالی بررسی کنیم، باید موارد زیر را مد نظر قرار دهیم:

نقاط قوت نقاط ضعف
متصل شدن به دو گوشی به صورت همزمان ندارد!
قابلیت Noise Cancelling
سبک و خوش ساخت

این هدفون علاوه بر قیمت مناسبی که دارد، مناسب برای مکالمه و گوش دادن به موسیقی نیز به نظر می‌رسد. دارای میکروفونی قوی و قابلیت Noise Cancelling است که بهترین تجربه گوش دادن موسیقی را به کمک آن خواهید داشت.

هدفون بیسیم مدل KT-45

دومین هدفون بیسیم ارزان این لیست، هدفون بی سیم KT-45 است که طراحی بسیار زیبایی دارد. طراحی این هدفون به گونه‏‎‌ای است که خیلی راحت می‌توانید گوشی‌‎ها را که به صورت تاشو طراحی شده است را ببندید و با خود به هر جایی که دوست دارید ببرید.

هدفون بیسیم مدل KT-45

گوشی‌های این هدفون بی سیم ارزان، بسیار نرم، لطیف و از جنس میکروفایبر ساخته شده‌اند و در زمان استفاده احساس خستگی نخواهید کرد. کیفیت صدا هم بسیار عالی است و در هنگام شنیدن موسیقی احساس فوق‌العاده‎ای خواهید داشت.

اگر بخواهیم نقاط قوت و ضعف این هدفون بیسیم را خیلی اجمالی بررسی کنیم، به این موارد باید اشاره کرد:

نقاط قوت نقاط ضعف
رنگ‌بندی‌های جذاب و گوناگون اگر کمی کوچکتر می‌بود، بهتر بود
عمر باتری بسیار بالا
پشتیبانی از کارت حافظه
قابلیت Cat-Ear Y47

دیگر قابلیت این هدفون بیسیم با قیمت مناسب داشتن قابلیت Cat-Ear Y47 و پشتیبانی از کارت حافظه SD است که در صورتی که دوست نداشته باشید آن را به گوشی متصل کنید هم می‎‎‌‌‎توانید از آن استفاده کنید و لذت ببرید.

هدفون بی‌سیم مدل POWERHBQ PRO

سومین و یکی دیگر از بهترین هدفون بیسیم ارزان در این لیست، هدفون بی‌سیم مدل POWERHBQ PRO است که با رنج قیمت بین 900 تا 1 میلیون تومان می‌‎توانید آن را خریداری کنید. این هدفون دارای 3 سایز مختلف سرگوشی است که بسته به ابعاد گوش‌تان می‌‎توانید آن‌ها را تعویض و به راحتی استفاده کنید.

هدفون بی‌سیم مدل POWERHBQ PRO

یکی دیگر از ویژگی‏‌های این هدفون بیسیم زیر 1 میلیون تومان، قابلیت ضدآب بودنش است که خیلی راحت حتی در زمان انجام دادن ورزش‌های سنگین هم می‌‎توانید از آن استفاده کنید.

اگر بخواهیم نقاط قوت و ضعف این هدفون بیسیم را خیلی اجمالی بررسی کنیم، به این موارد باید اشاره کرد:

نقاط قوت نقاط ضعف
مقاومت در برابر رطوبت و عرق در استفاده طولانی مدت ممکن است احساس خستگی کنید
قدرت بالای باتری
کیفیت صدای عالی

کیفیت صدا در این هدفون بسیار عالی است و می‌توانید هم در مکالمات روزمره از آن استفاده کنید و هم به موزیک گوش بدهید و اصلا نگران شارژ آن نباشید، چرا که با یک بار شارژ کردن، می‏‌توانید تا 24 ساعت بی‌‎وقفه از این هدفون بیسیم استفاده کنید.

هدفون بی‌سیم جی بی ال مدل Tune 120

چهارمین و بهترین هدفون بیسیم این لیست Tune 120TWS است که با درایور 8/5 میلی‎متری که دارد، صدایی باکیفیت و شفاف، هم در مکالمه و هم در گوش دادن موسیقی دارد.

هدفون بی‌سیم مدل POWERHBQ PRO

این هدفون بیسیم با قیمت مناسب قابلیت دسترسی به دستیارهای صوتی مثل Siri و یا Google Assistant دارد که خیلی راحت می‌‏توانید بدون نیاز به گوشی کارهای مختلفی را انجام دهید.

نقاط قوت نقاط ضعف
مقاومت در برابر رطوبت و عرق حجم صدا نسبتا کم ولی کیفیت بالا
کیفیت بالا در حالت تماس
ارگونومی عالی

بسیار سبک و خوش ساخت است و به هیچ عنوان در استفاده‌ی طولانی مدت ایجاد خستگی در گوشی نمی‌‎کنید و با یک بار شارژ کردن می‎‌توانید ساعت‎ها بی‎وقفه از آن استفاده کنید و نگران تمام شدن باتری نباشید.

هدفون بی‌ سیم باسئوس مدل ENCOK W04 PRO

هدفون بی سیم ارزان دیگر این لست ENCOK W09 PRO است که قدرت بیس و کیفیت صدای بسیار بالایی دارد. طراحی این هدفون به گونه‌‏ای است که استفاده‎ طولانی مدت از آن، در گوش اصلا احساس خستگی به شما نخواهد داد.

هدفون بی‌ سیم باسئوس مدل ENCOK W04 PRO

قدرت باتری این هدفون که رنج قیمتی بین 700 تا 800 تومان دارد هم خوب و قابل قبول است و با یک‌بار شارژ کردن، می‏‌توانید تا 5 ساعت بی‌وقفه از آن استفاده کنید و با استفاده از کیس نگهدارنده آن، می‌توانید به راحتی آن را حتی اگر به برق هم دسترسی نداشته باشید شارژ کنید و از آن لذت ببرید.

اگر بخواهیم به نقاط قوت و ضعف این هدفون اشاره کنیم، این موارد خواهند بود:

نقاط قوت نقاط ضعف
کوچک و خوش ساخت بودن عدم داشتن قابلیت Noise Cancelling
کیفیت بالای صدا و باتری
بیس قوی در گوش دادن به موسیقی

هدفون بی‌سیم جوی روم مدل JR-H16

هدفون بی‌سیم  جوی روم مدل JR-H16 هم یکی دیگر از بهترین هدفون بیسیم ارزان در این لیست است که قیمت حدودی بین 600 تا 700 تومان را دارد. این هدفون بیسیم کیفیت صدای خوب و قابل قبولی هم در مکالمه و هم در گوش دادن به موسیقی دارد.

هدفون بی‌سیم جوی روم مدل JR-H16

دکمه‌های لمسی که در این هدفون وجود دارد، خیلی راحت شما را از استفاده از گوشی برای قطع و وصل کردن تماس و یا عقب و جلو کردن موزیک بی‌‎نیاز می‌کند و خیلی راحت هم در زمان ورزش و هم رانندگی می‌توانید از آن استفاده کنید.

نقاط قوت و ضعف این هدفون را اگر بخواهیم با هم بررسی کنیم به این موارد می‌توان اشاره کرد:

نقاط قوت نقاط ضعف
داشتن شیار کارت حافظه‎ی SD وزن نسبتا بالا و احساس خستگی کردن در استفاده‌ی طولانی مدت
داشتن جک ۳.۵ میلی‌متری صدا
کیفیت صدای خوب هم در مکالمه و هم موزیک

هدفون بی‌سیم هیسکا مدل K-310HP

هفتمین و یکی دیگر از بهترین هدفون بیسیم ارزان قیمت این لیست با هدفون بی سیم هیسکا مدل K-310HP است. با استفاده از این هدفون بیسیم شما امکان پخش موسیقی هم از طریق بلوتوث و هم کارت حافظه و حتی امکان اتصال هدفون با استفاده از کابل AUX را هم خواهید داشت و همین‌‎طور به راحتی می‌‎توانید به تماس‎‌های تلفنی‎‌تان پاسخ دهید.

هدفون بی‌سیم هیسکا مدل K-310HP

اگر بخواهید نیازی به مصرف باتری نداشته باشید، می‌توانید با استفاده از پورت سیم که در این هدفون موجود است، خیلی راحت آن را به گوشی خود متصل کنید و دیگر نیازی به باتری و یا شارژ هدفون نداشته باشید.

دیگر قابلیت جذاب این هدفون این است که قابلیت متصل شدن به رادیو را نیز دارد و خیلی راحت با این وسیله‏ می‌توانید به برنامه‌های رادیویی نیز دسترسی داشته باشید.

از جمله قابلیت‌هایی که این هدفون بیسیم با قیمت مناسب دارد عبارتند از:

نقاط قوت نقاط ضعف
داشتن شیار کارت حافظه‌ی SD جنس بدنه اگر کمی مقاوم‌تر ساخته می‌شد خیلی بهتر بود‎
قابلیت استفاده از رادیو
کیفیت صدای خوب هم در مکالمه و هم موزیک

برای شارژ کردن این هدفون می‌توانید هم از کابل همراه در جعبه استفاده کنید و هم با استفاده از کامپیوتر یا شارژرهای معمولی هدفون، آن را شارژ و استفاده کنید.

هدفون بی‌سیم مدل PH666

یکی دیگر از بهترین هدفون بیسیم ارزان قیمت که با رنج قیمت 500 تا 600 هزار تومان می‌‎توانید داشته باشید هدفون بی سیم مدل PH666 است. این هدفون قابلیت پخش موسیقی از طریق بلوتوث و کارت حافظه و امکان پاسخ‏گویی به تماس‎های تلفنی با استفاده از میکروفن داخلی که دارد را خواهید داشت.

هدفون بی‌سیم مدل PH666

امکان استفاده از این هدفون با متصل کردن کابل AUX را نیز خواهید داشت و دیگر نیازی به شارژ کردن باتری نخواهید داشت. از همه مهم‌تر اینکه این هدفون بیسیم هم قابلیت تبدیل شدن به یک رادیوی همراه را نیز دارد و خیلی راحت می‌‎توانید به هر برنامه‎‌ی رادیویی که دوست دارید، دسترسی داشته باشید.

این هدفون، بسیار زیبا و خوش ساخت است و اگر بخواهیم قابلیت‌های آن را خیلی اجمالی بررسی کنیم، به این موارد باید اشاره کرد:

نقاط قوت نقاط ضعف
بیس خیلی قوی در موزیک جنس بدنه اگر کمی مقاوم‌تر ساخته می‌شد خیلی بهتر بود‎
قابلیت استفاده از رادیو
کیفیت صدای خوب هم در مکالمه و هم موزیک

هدفون بیسیم وایسون مدل E3

هدفون بیسیم وایسون مدل E3 هم یکی دیگر از بهترین هدفون بیسیم ارزان قیمت با رنج قیمت 300 تا 400 هزار تومان است. از این هدفون می‌توانید هم برای گوش دادن به موسیقی و هم برای مکالمه استفاده کنید.

هدفون بیسیم وایسون مدل E3

طراحی ارگونومیک این هدفون بی سیم به گونه‌ای است که به هیچ عنوان در دراز مدت احساس خستگی نخواهید کرد و از کیفیت بالای صدا و بیس عالی که دارد لذت خواهید برد. علاوه بر این با استفاده از دکمه‌هایی که بر روی بدنه این هدفون تعبیه شده است، می‌توانید به راحتی صدا را کم زیاد کنید.

اگر بخواهیم خیلی کلی در مورد قابلیت‌های این هدفون بیسیم ارزان قیمت بگوییم، به این موارد می‌توان اشاره کرد:

نقاط قوت نقاط ضعف
دارای نشانگر LED ندارد!
عمر باتری بسیار بالا
سبک بودن

یکی دیگر از قابلیت‌های این هدفون ضدآب بودنش است که بسیار مناسب ورزشکاران خواهد بود و بدنه‌ی پلاستیکی و استحکام بسیار بالایی که دارد، تا سال‌ها بدون هیچ آسیبی از آن استفاده خواهید کرد.

هدفون بی‌سیم مدل POWERHBQ PRO

آخرین و بهترین هدفون بیسیم ارزان قیمت این لیست هدفون بی‌سیم مدل POWERHBQ PRO است. این هدفون بیسیم ضدآب است و در برابر قطرات آب و عرق بدن مقاوم است. باتری بسیار قوی دارد و با یکبار شارژ کردن می‌‎توانید تا 10 ساعت بی‌وقفه از آن استفاده کنید.

هدفون بی‌سیم مدل POWERHBQ PRO

طراحی این هدفون بی سیم به گونه‌ای است که بسیار سبک بوده و سری‌هایی که در ابعاد مختلف دارد، به شما کمک خواهد کرد که بر اساس سایز گوش‌تان، یکی از این سری‌ها را انتخاب و از صدای قوی و پرقدرت و باکیفیتی که دارد لذت ببرید.

این هدفون که آخرین هدفون این لیست است یکی از بهترین‌هاست و اگر بخواهیم خیلی کلی در مورد این هدفون نظر دهیم، به این موارد می‎توانیم اشاره کنیم:

نقاط قوت نقاط ضعف
مقاومت در برابر رطوبت و عرق عدم وجود سری شارژ در بسته‌بندی
عمر باتری بسیار بالا
کیفیت صدا و باس بسیار قوی

دیگر ویژگی قابل تامل این هدفون، این است که هر دو گوشی دارای کنترلرهای بسیار حساس و دقیق هستند که برای پخش موزیک و یا تماس‌های تلفنی هیچ نیازی به استفاده از گوشی نخواهید داشت.

کلام آخر

در این مقاله ما 10 تا بهترین هدفون بیسیم ارزان در سال 2022 که همگی زیر 1 میلیون تومان هستند را به شما معرفی کردیم. نکته‌ جالبی که در مورد تمامی این هدفون‌های بیسیم وجود دارد این است که هم قابلیت متصل شدن به گوشی‌های اپل با سیستم عامل iOS را دارند و هم امکان این را دارند که به تمامی گوشی‎‌های اندروید با هر ورژن اندرویدی متصل شوند.

این لیست جزو بهترین‌ها بود و با خیال راحت و بسته با هر بودجه‌ای که داشته باشید، می‌توانید از این هدفون‌های بی سیم استفاده کنید و لذت ببرید.

سوالات متداول

بهترین برند برای خرید بهترین هدفون بیسیم ارزان چیست؟

اینکه بگوییم کدام برند، بهترین برند برای خرید است کمی چالش برانگیز است. چرا که بهترین هدفون، هدفونی است که متناسب با بودجه‌ی شما باشد و این لیست کمک بسیار زیادی را به شما برای خرید خواهد کرد.

آیا از این هدفون‌های بی‌سیم در گوشی‌های اپل می‌شود استفاده کرد؟

بله – امکان استفاده از تمامی این هدفون‌ها در گوشی‌های اپل نیز هست و هیچ محدودیتی نخواهید داشت.

آیا هدفون‌های بی‎سیم رادیودار، دارای آنتن هستند؟

خیر – هدفون‌های بیسیم که قابلیت اتصال به رادیو دارند، نیازی به داشتن آنتن ندارند و جایی که سیگنال وجود داشته باشد، راحت به رادیو متصل خواهند شد.

امتیازی به این نوشته بدهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//