معرفی هارد اکسترنال ارزان قیمت در بازارهای ایران

هارد اکسترنال یک راه آسان برای ذخیره داده‌های بزرگ و اسناد رسمی مهم است. همچنین به سازمان‌دهی و به اشتراک‌گذاری اطلاعات دیجیتال مانند فایل‌های رسانه‌ای و سایر فایل‌های مهم کمک می‌کنند.

با استفاده از هارد اکسترنال، می‌توان به‌ راحتی اطلاعات رسمی و شخصی را برای استفاده در آینده ذخیره کرد. ویژگی‌های عملکردی مختلفی وجود دارد که قبل از خرید نهایی باید از آن‌ها مطلع شوید مانند

ظرفیت، زمان جستجو، سرعت انتقال داده، تأخیر، مصرف انرژی، مقاومت در برابر ضربه، نویز و مهم‌تر از همه قیمت! در این مقاله از ایده آل تک به بررسی و معرفی هارد اکسترنال ارزان قیمت در بازارهای ایران خواهیم پرداخت.

بررسی اجمالی هارد اکسترنال

هارد اکسترنال یک جزء سخت‌افزاری غیر فرار در رایانه است که به‌ عنوان ذخیره‌سازی برای تمام محتوای دیجیتال عمل می‌کند. فایل‌های برنامه، اسناد، تصاویر، فیلم‌ها، موسیقی و غیره را در خود نگه می‌دارد.

بررسی اجمالی هارد اکسترنال

ماهیت غیر فرار هارد دیسک‌ها به این معنی است که داده‌ها را از دست نمی‌دهند، حتی اگر برق قطع شود. به همین دلیل، آن‌ها به ما کمک می‌کنند تا فایل‌ها و سایر داده‌ها را برای مدت طولانی ذخیره کنند (تا زمانی که آسیب نبینند یا خراب نشوند).

اگرچه هارددیسک‌های اکسترنال با ظرفیت‌های ذخیره‌سازی متفاوتی در دسترس هستند، اما همه آن‌ها همان‌طور که از نام آن پیداست (به‌صورت خارجی) به یک کامپیوتر متصل می‌شوند.

به بیان ساده، هارد اکسترنال که به‌ عنوان هارد دیسک قابل‌حمل نیز شناخته می‌شود، دستگاهی است که از طریق یک اتصال USB به خارج از رایانه متصل می‌شود که اغلب برای پشتیبان‌گیری از رایانه‌ها یا به‌ عنوان یک راه‌حل ذخیره‌سازی قابل‌حمل استفاده می‌شود.

دلایل اهمیت خرید هارد اکسترنال

هاردهای اکسترنال دستگاه‌های قابل‌انتقال و با کاربری آسانی هستند که می‌توانند هر زمان که نیاز به دسترسی به آن داشته باشید، فضای ذخیره‌سازی فوری فراهم کنند. استفاده از هارد اکسترنال به‌ سادگی وصل کردن یک سر کابل به کامپیوتر و سر دیگر آن به درایو است.

اهمیت خریدن یک هارد اکسترنال

بهترین مزیت داشتن یک هارد اکسترنال این است که بسیار قابل‌حمل هستند. آن‌ها می‌توانند به رایانه‌ها و تجهیزات متعددی متصل شوند و به شما امکان می‌دهند بدون توجه به موقعیت مکانی خود، حجم زیادی از فضای ذخیره‌سازی را حمل کنید.

از پشتیبان‌گیری از داده‌ها گرفته تا قابلیت حمل، چندین دلیل برای اینکه چرا ممکن است به خرید هارد اکسترنال نیاز داشته باشید وجود دارد.

بنابراین آیا متوجه می‌شوید که فضای ذخیره‌سازی لپ‌تاپ‌تان تمام شده است؟ یا شاید می‌خواهید از داده‌های مهم نسخه پشتیبان تهیه کنید؟ پس ارزش آن را دارد که روی هارد اکسترنال سرمایه‌گذاری کنید.

انواع هارد اکسترنال

اکنون که متوجه شده‌اید برای چه چیزی خرید می‌کنید، نکته مهم بعدی این است که نوع هارد اکسترنال را باید خریداری کنید. سه نوع هارد اکسترنال وجود دارد که مشاهده خواهید کرد و هرکدام مزایا و معایب خاص خود را دارند.

هارد اکسترنال 2.5 اینچی

هارد دیسک‌های اکسترنال 2.5 اینچی حاوی دیسک‌های کوچک‌تر و در عین‌ حال سبک‌ وزن هستند، انرژی کمتری مصرف می‌کنند و بسیار قابل‌ حمل هستند.
کاهش اندازه و قابل‌ حمل بودن آن‌ها مزایای زیادی را به همراه دارد. اما معایب آن‌ها عبارت‌اند از:

  • اندازه کش کوچک‌تر
  • RPM کمتر (گاهی اوقات)
  • فضای ذخیره‌سازی کمتر

معمولاً افراد از این درایوها برای ذخیره‌سازی قابل‌حمل استفاده می‌کنند، اما اگر فایل‌های رسانه‌ای (تصاویر یا ویدیوها) را در درایوهای ذخیره‌سازی مانند این ذخیره می‌کنید، ممکن است به‌ سرعت فضای شما تمام شود.

هارد اکسترنال 2.5 اینچی

این‌همه به اندازه فایل‌ها و فرکانس اضافه کردن اطلاعات بیشتر به آن‌ها بستگی دارد، اما برای ایمن بودن، احتمالا باید چیزی با ظرفیت ذخیره‌سازی بیشتری خریداری کنید.

هارد اکسترنال 3.5 اینچی

این هارد دیسک‌های اکسترنال که گاهی اوقات به دلیل اندازه آن‌ها، هارد اکسترنال دسکتاپ نامیده می‌شود، دارای دیسک‌های چرخان 3.5 اینچی (با نام مستعار دیسک پلاتر) هستند که در آن، داده‌ها ذخیره می‌شود.

هارد اکسترنال 3.5 اینچی

از نظر فیزیکی بزرگ‌تر به این معنی است که محفظه این درایوها به‌طور قابل‌ توجهی بزرگ‌تر از انواع درایوهای دیگر است و معمولا چیزی است که افراد در کنار رایانه رومیزی خود به‌ عنوان ذخیره‌سازی پشتیبان ثابت نگه می‌دارند.

این درایوها ظرفیت ذخیره‌سازی بالایی دارند و اغلب توسط افرادی که ساعت‌ها تولید ویدیو، هزاران عکس با وضوح بالا ذخیره می‌کنند یا به دنبال راه‌حل ذخیره‌سازی RAID یا NAS هستند، استفاده می‌شوند.

آن‌ها یک راه‌حل بسیار مقرون‌ به‌ صرفه برای کسانی هستند که به دنبال افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی رایانه خود هستند و به‌ راحتی جایگزین می‌شوند.

هارد اکسترنال حالت جامد(SSD)

درایوهای حالت جامد خارجی (معروف به SSD) فناوری جدیدتری نسبت به HDD ها هستند که داده‌ها را به‌ جای دیسک‌های چرخشی که از لیزر برای خواندن/نوشتن اطلاعات استفاده می‌کنند، در تراشه‌های حافظه (حالت جامد) ذخیره می‌کنند.

آن‌ها سبک‌وزن، سریع‌تر و کوچک‌تر از اکثر HDDها هستند. همچنین در صورت افتادن یا اصابت با چیزی کمتر مستعد آسیب فیزیکی هستند.

همه آنچه گفته شد، حافظه‌های SSD در برخی مواقع می‌توانند گران‌تر از هارد دیسک‌ها باشند و اگر به دنبال خرج کردن پول کمتری در عین داشتن ظرفیت ذخیره‌سازی تا آنجایی که می‌توانید هستید، ممکن است این گزینه برای شما مناسب نباشد.

هارد اکسترنال زیر 1 میلیون

افزایش قیمت دلار بر بازار انواع حافظه جانبی کامپیوتر اثر شدیدی گذاشته است به گونه ای که برای خرید هارد اکسترنال ارزان قیمت که یکی از ابزارهای ضروری اطلاعات به شمار می رود باید چیزی بیش از یک میلیون تومان هزینه نمایید.

اما نگران نشوید؛ اگر جزو آن خریدارانی هستید که برای نیاز خود برای ذخیره سازی به فضای کمتر و در حد 500 گیگ احتیاج دارید هم چنان می توانید انتخاب مناسبی در میان برندهای معتبر و با کیفیت داشته باشید که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال Elements Portable External Hard

هارد دیسک قابل‌حمل WD Elements™ یک انتخاب مقرون به صرفه در این برند بوده و به راحتی قابل‌حمل است. هارد دیسک‌های USB 2.0 WD Elements Portable Western Digital پاسخ مناسبی برای ذخیره سازی قابل‌ حمل ساده و قابل اعتماد هستند.

هارد اکسترنال Western Digital Elements Portable External Hard

به سادگی یکی را به پورت USB وصل کنید و شروع به ذخیره عکس ها، موسیقی، ویدیو و فایل های خود کنید. ویژگی‌های این محصول شامل موارد زیر می‌شود:

  • قابلیت ذخیره سازی 500 گیگابایت
  • Plug-and-play
  • رابط USB 2.0
  • کیفیت WD در داخل و خارج
  • 1 سال گارانتی محدود
  • سادگی اتصال و بازی – فقط درایو WD Elements Portable را به درگاه USB وصل کنید تا فوراً فضای ذخیره‌سازی بیشتری را به رایانه خود اضافه کنید.
  • از پیش فرمت شده برای رایانه های شخصی (برای استفاده با رایانه‌های مبتنی بر ویندوز طراحی شده است) می توان به راحتی برای استفاده با مک‌ها دوباره فرمت کرد.
  • سازگاری ممکن است بسته به پیکربندی سخت افزار و سیستم عامل کاربر متفاوت باشد.

Seagate Expansion Portable 500GB

هارد دیسک Seagate Expansion Portable یک راه‌حل آسان برای استفاده در مواقعی که نیاز دارید فورا به رایانه خود فضای ذخیره‌سازی اضافه کنید. هارد دیسک قابل‌حمل Expansion را می‌توان به‌ راحتی با وصل کردن یک کابل USB نصب کرد.

هارد اکسترنال Seagate Expansion Portable 500GB

دارای USB انتقال سریع اطلاعات با اتصال USB 3.0 که شما می‌توانید فایل‌های دیجیتال خود را در این هارد اکسترنال در عرض چند ثانیه خارج کنید. هارد دیسک قابل‌ حمل Expansion دارای طیف وسیعی از ظرفیت‌ها است،

با مدل 500 گیک ذخیره‌سازی داده کافی برای موارد زیر را ارائه می‌دهد:

  • تا 500 ساعت فیلم دیجیتال
  • حداکثر 120 فیلم دوساعته DVD
  • تا 160000 عکس دیجیتال
  • تا 83600 ساعت موسیقی دیجیتال

هارد اکسترنال اِل‌اُ مدل extra-Fast

این دستگاه از انتقال اطلاعات بسیار سریع پشتیبانی می‌کند. هارد دیسک خارجی با کابل هسته مسی ضخیم شده USB 3.0 کار می‌کند تا سرعت انتقال فوق‌العاده سریع را ارائه دهد.

هارد اکسترنال lo مدل extra fast

سرعت خواندن تئوری بین 110 مگابایت بر ثانیه تا 133 مگابایت بر ثانیه است و سرعت نوشتن به 103 مگابایت بر ثانیه می‌رسد. از نظر ظاهر فوق‌العاده نازک و بی‌صدا است. راه‌حلی بدون نویز را اتخاذ می‌کند و محیط کاری آرامی را به شما می‌دهد.

سازگار با PS4/xbox one/Windows/Linux/Mac/Android / بارگذاری پایدار و سریع روی کنسول‌های بازی هیچ تفاوتی با انتقال سریع هنگام استفاده در رایانه شخصی ندارد.

قابلیتPlug and Play دارد؛ یعنی بدون هیچ نرم‌افزاری برای نصب، فقط آن را وصل کنید و درایو آماده استفاده است. تراشه دیسک سخت با یک لایه آلومینیومی ضد تداخل پیچیده شده است تا اتلاف گرما را افزایش داده و از داده‌ها محافظت کند.

هارد اکسترنال زیر 2 میلیون

همیشه می‌توانید از یک سرویس ابری برای ذخیره داده‌های خود استفاده کنید، و حتی برخی از سرویس‌های رایگان مناسب نیز در دسترس هستند. با این حال، به همان اندازه که ممکن است در عصر آنلاین ارزان و راحت باشد، هیچ سرویس ابری با امنیت و آرامشی که وقتی کالاهای دیجیتالی شما در هارد دیسک فیزیکی خود ایمن نگه داشته می‌شوند، رقابت نمی‌کند. فضای «ابر» در واقع فقط متعلق به شخص دیگری است.

هاردهای اکسترنال پیشنهاد بهتری برای جایگزینی فضای ابری هستند. برای مشاهده بهترین معاملات هارد اکسترنال زیر 2 میلیون در ادامه با ما همراه باشید.

Western Digital My Passport Hard Drive 2TB

درایو My Passport یک حافظه قابل‌ حمل با طراحی جدید و شیک که در کف دست شما قرار می‌گیرد، فضایی در حد 2 ترابایت را برای ذخیره، سازمان‌دهی و اشتراک‌گذاری عکس‌ها، فیلم‌ها، موسیقی و اسناد شما در اختیارتان قرار می‌دهد.

هارد اکسترنال Western Digital My Passport Hard Drive 2TB

درایو My Passport که کاملا با نرم‌افزار WD Backup™ و محافظت از رمز عبور جفت شده است، به ایمن نگه‌ داشتن محتویات زندگی دیجیتال شما کمک می‌کند.

My Passport جدید به‌ گونه‌ای طراحی شده است که دارای فرمی مناسب و باریک باشد و در طیف وسیعی از رنگ‌های زنده موجود است و می‌تواند به‌ طور خودکار مطابق با برنامه شما تنظیم شود.

فقط زمان و تعداد دفعات پشتیبان‌گیری از فایل‌های مهم را از سیستم خود در درایو My Passport انتخاب کنید. با محافظت از رمز عبور My Passport و رمزگذاری سخت‌افزاری 256 بیتی AES داخلی، محتویات زندگی دیجیتال خود را ایمن نگه ‌دارید.

هارد اکسترنال ای دیتا HD710 Pro

این هارد دیسک اکسترنال که برای کار با رایانه‌های ویندوز یا مک طراحی شده است، پشتیبان گیری را با کشیدن و رها کردن یک ضربه انجام می‌دهد و نیازی به نرم افزار برای این کار ندارد. اما اگر می‌خواهید با سیستم عامل MAC متصل شوید، ممکن است نیاز به فرمت مجدد باشد.

هارد اکسترنال HD710

این درایو USB با کابل USB 3.0 18 اینچی ارائه شده، سادگی اتصال و پخش را فراهم می‌کند. این دستگاه از استاندارد IP68 برخوردار است که می‌تواند گرد و غبار، خاک و شن را تحمل کند و تا عمق 1.5 متری به مدت 30 دقیقه در زیر آب فرو رود.

خوب به نظر می رسد؟ این شرکت برای محافظت از قطعات داخلی HDD با پوشش سیلیکونی، ساختار سه لایه و فناوری سنجش لرزش فراتر رفت تا بتواند در برابر سقوط از ارتفاع 1.5 متری مقاومت کند.

Seagate Backup Plus Slim

این مدل هارد اکسترنال 1 ترابایتی سیگیت می‌تواند به‌ راحتی 1 ترابایت محتوا را در حال حرکت ذخیره کند و به آن دسترسی داشته باشد. این هارد اکسترنال شگفت‌انگیز، بهترین هارد دیسک قابل‌ حمل در بررسی ما است.

هارد اکسترنال ارزان قیمت Seagate Backup Plus Slim

این دستگاه یکی از قابل‌اعتمادترین هارد دیسک‌های خارجی است که از سرعت انتقال سریع با USB 3.0 پشتیبانی می‌کند. این هارد اکسترنال واقعا باریک و قابل‌حمل است.

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که این مورد را در فهرست ما قرار می‌دهد، این است که Seagate بدون نیاز به فرمت مجدد روی رایانه‌های شخصی و رایانه‌های Mac به‌ جای یکدیگر کار می‌کند.

به همین دلیل است که می‌خواهید این درایو باریک همه عکس‌ها، موسیقی‌ها و ویدیوهای شما را با خیال راحت ذخیره کند تا با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید.

در هارد اکسترنال Seagate Backup Plus Slim 1TB– با کابل USB 18 اینچی همراه، می‌توانید با اتصال به پورت USB 3.0 سرعت انتقال پایدار تا 120 مگابایت بر ثانیه را دریافت کنید. این درایو همچنین با سیستم‌های USB 2.0 سازگار است.

هارد اکسترنال سیلیکون پاور مدل Armor A80 ظرفیت 1 ترابایت

هارد اکسترنال Armor A80 USB 3.0 با مواد سیلیکونی و محفظه فلزی جامد محافظت می‌شود تا در سخت‌ترین محیط مقاومت کند. این دستگاه که از یک ماده سیلیکونی مقاوم در برابر ضربه از ساختار داخلی تا بیرونی تشکیل شده است، کاملا محافظ است تا در برابر له شدن و ضربه مقاومت کند.

هارد اکسترنال Armor A80

علاوه بر این، Armor A80 این آزمایش را مطابق با MIL-STD-810G ارتش ایالات متحده (آزمایش سقوط حمل‌ونقل) پشت سر گذاشته است و به کاربران در هنگام مواجهه با سخت‌ترین شرایط، طیف کاملی از محافظت را ارائه می‌دهد.

مطابق با تست ضد آب IEC529 IPX7 برای یک متر زیر آب به مدت 30 دقیقه، Armor A80 هنوز به‌ طور کامل کار می‌کند. دارای ویژگی ضد گردوغبار، ضد فشار و آماده برای هر موقعیت غیرمنتظره‌ای مانند باران، نشت مایع یا ریزش تصادفی است.

سرعت خواندن/نوشتن فوق‌العاده Armor A80 با آخرین رابط USB 3.0 دارای پهنای باند 5 گیگابیت بر ثانیه است که 10 برابر پهنای باند رابط USB 2.0 است.

هارد اکسترنال توشیبا مدل Canvio Ready ظرفیت 2 ترابایت

یک درایو قابل‌ حمل شیک و سریع که برای نهایت راحتی طراحی شده است. شما تا 2 ترابایت فضای ذخیره‌سازی با USB 3.2 G مجهز به گذرگاه SuperSpeed ​​دریافت می‌کنید.

هارد اکسترنال ارزان Canvio Ready

این هارد دیسک‌های قابل‌ حمل با استفاده از فناوری USB 3.2 Gen1 بسیار سریع‌تر از دستگاه‌های USB 2.0 هستند (اما همچنان با آن‌ها سازگار هستند و امکان انتقال سریع هنگام سازمان‌دهی فایل‌های شما را فراهم می‌کنند)

دارای یک کابل USB-C® استاندارد است. به این ترتیب می‌توانید سریع و آسان به دستگاه‌های مدرن متصل شوید. و نیازی به نصب نرم‌افزار نیست. دستگاه شما در کمترین زمان راه‌اندازی خواهد شد.

هارد اکسترنال زیر 3 میلیون

هارد اکسترنال دستگاهی است که امکان دسترسی آسان و سریع به ذخیره داده‌های مهم مانند اسناد، فایل‌های رسانه‌ای، عکس‌ها و سایر فایل‌ها را برای استفاده در آینده فراهم می‌کند.

هارددیسک‌های اکسترنال بهترین جایگزین برای پشتیبان گیری از داده‌ها هستند و در طیف وسیعی از ظرفیت‌ها و اندازه‌های ذخیره‌سازی داده‌ها وجود دارند. عملکرد کلی هارد دیسک‌ها از جمله سرعت انتقال داده و ظرفیت ذخیره‌سازی را تعیین می‌کند.

هنگامی‌که فایل‌ها از یک درایو داخلی کامپیوتر به یک درایو خارجی منتقل می‌شوند، سپس سرعت انتقال داده برحسب مگابیت بر ثانیه یا گیگابیت بر ثانیه اندازه‌گیری می‌شود.

به دنبال دستگاه‌هایی باشید که به‌سرعت داده‌ها را بدون از دست دادن، ظرفیت ذخیره‌سازی اضافی و دسترسی آسان را انتقال می‌دهند. با صرف هزینه بیشتر گزینه‌های متعددی در بازار وجود دارد، فناوری که درایوهای هارد اکسترنال ارزان قیمت را هدایت می‌کند به‌طور مداوم در حال پیشرفت است، بنابراین کاربر را راضی می‌کند.

برای مشاهده بهترین گزینه‌های هارد اکسترنال زیر 3 میلیون به خواندن مطلب ادامه دهید:

Western Digital My Passport Hard Drive 4TB

این هارددیسک از طریق رابط USB3.0 به رایانه متصل شده و با سرعت بالایی اطلاعات را انتقال می‌دهد. هد ارائه شده روی این محصول از نوع 2.5 اینچ است که سایز استاندارد برای هارد اکسترنال محسوب می‌شود.

هارد اکسترنال ارزان قیمت Western Digital My Passport Hard Drive 4TB

طراحی این هارد به‌ گونه‌ای است که سادگی منحصر به‌ فرد آن، هر سلیقه‌ای را راضی خواهد کرد. برای افرادی‌ که اطلاعات زیادی برای ذخیره‌سازی دارند، ظرفیت 4 ترابایتی این هارد دیسک  بسیار مناسب است.

ابعاد بسیار کوچک و وزن مناسب این دستگاه باعث می‌شود که به‌ راحتی بتوانید همیشه آن را با خود همراه داشته باشید. اگر قصد تهیه‌ یک هارد اکسترنال زیر 3 میلیون را دارید، این مدل با رنگ‌بندی جذاب مشکی، قرمز و آبی می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

هارد اکسترنال 2 ترابایتی Seagate Ultra Touch

Seagate ultra touch یک هارد اکسترنال قابل‌ حمل مبتنی بر HDD برای افرادی است که حداقل به ظاهر درایو خود و عملکرد آن (و شاید بیشتر) اهمیت می‌دهند.

هارد اکسترنال Seagate Ultra Touch

ظاهر جعبه‌ای سنتی یک هارددیسک را با زیبایی‌شناسی مدرن‌تر و در عین‌ حال مهار شده‌تر ترکیب می‌کند که شامل کناره‌ها و پشت‌های رنگارنگ با یک پنل جلویی با احساس تازگی است.

SECURITY FIRST با رمزگذاری سخت‌افزاری فعال شده با رمز عبور، عکس‌ها، فیلم‌ها و موارد دیگر را ایمن و آسان مدیریت کنید. با لپ‌تاپ‌ها و رایانه‌های شخصی USB-C و USB 3.0 یکپارچه کار می‌کند.

هارد اکسترنال عالی برای ویندوز یا مک، به سادگی از فایل‌ها با یک کلیک نسخه پشتیبان تهیه کنید یا پشتیبان‌گیری خودکار روزانه، هفتگی یا ماهانه را برنامه‌ریزی کنید. ممکن است برای استفاده با Time Machine نیاز به فرمت مجدد باشد.

هارد اکسترنال ای دیتا مدل HD770G ظرفیت 2 ترابایت

هارد اکسترنال جذاب HD770G به دلیل لبه‌های شیب‌دار و دو نوار RGB که به شکل پرتو طراحی شده‌ است. طبق استانداردهای نظامی و به لطف ساختار سه لایه محکم که توسط پوسته سیلیکونی مقاوم در برابر ضربه، کمک‌ فنرهای محکم و فنرهای هارد دیسک آویزان شده است، تقریبا همه‌ چیز را تحمل می‌کند. این هارد اکسترنال می‌تواند از فاصله 1.22 متری سقوط کند.

هارد اکسترنال HD770G

برای جلوگیری از ریختن گرد و غبار و آب با استاندارد IP68 طراحی شده است، می‌توان آن را به مدت 120 دقیقه بدون آسیب در عمق 2 متری آب انداخت.

با فضای ذخیره‌سازی کافی، می‌توانید فضای محدود کنسول PS4 یا Xbox خود را به بازی‌های خود بیاورید. البته نه تنها برای بازی‌های کنسولی بسیار کارآمد است حتی برای بازی‌های کامپیوتری نیز گزینه بسیار مناسبی است.

هارد اکسترنال سیلیکون پاور آرمور A15 با ظرفیت 2TB

Armor A15 از یک سیلیکاژل مقاوم در برابر ضربه تشکیل شده است که از ساختار داخلی به بیرون مانند یک سپر اضافی برای مقاومت در برابر له شدن استفاده می‌کند.

هارد اکسترنال ارزان Silicon Power Armor A15

علاوه بر این، Armor A15 مطابق با MIL-STD-810F (تست ترانزیت) ارتش ایالات‌ متحده به کاربران در هنگام مواجهه با سخت‌ترین شرایط، طیف کاملی از محافظت را ارائه می‌دهد.

این دستتگاه نه‌ تنها با فشار دادن یک دکمه از اطلاعات شما نسخه پشتیبان تهیه می‌کند، بلکه از نرم‌افزار اختصاصی نیز پشتیبانی می‌کند که امنیت رمز عبور و عملکرد پشتیبان را ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند داده‌های خود را با خود جابه‌جا کنند و همچنان از محافظت 100٪ برخوردار باشند.

SuperSpeed ​​USB 3.2 Gen 1 (USB 3.1 Gen 1 & USB 3.0) که در این دستگاه مورد استفاده است می‌تواند سرعت خواندن/نوشتن فوق‌العاده‌ای را ارائه دهد که باعث صرفه‌جویی در وقت گران‌بهای کاربران برای ویرایش یا ذخیره آسان فایل‌های بزرگ ازجمله گرافیک و ویدیوهای HD می‌شود.

هارد دیسک اکسترنال USB3.2 توشیبا مدل Canvio Basics ظرفیت 4 ترابایت

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای افزودن فضای ذخیره‌سازی به رایانه‌تان را با هارد دیسک قابل‌حمل Canvio Basics Toshiba کشف کنید، که عملکرد ساده وصل و بازی را ارائه می‌دهد. برای استفاده با PC 4 و بدون نیاز به نصب نرم‌افزار همواره آماده است.

هارد اکسترنال Canvio Basics

می‌توانید به‌طور مستقیم فایل‌ها را به رایانه یا لپ‌تاپ خود بکشید و رها کنید. Canvio Basics فضایی را برای جمع‌آوری در اندازه‌ای ارائه می‌دهد که می‌توانید در هر جایی ببرید.

Canvio Basics با طراحی شیک و مشکی مات که فشرده‌تر از همیشه است، یک هارد دیسک قابل‌ حمل واقعی است – حمل و نگهداری آسان در هر جیب یا کیف.

Canvio Basics مطابق با استانداردهای کیفی کلاس جهانی توشیبا ساخته شده است، قابلیت اطمینان آزمایش شده را ارائه می‌دهد و با ضمانت محدود استاندارد 1 ساله 3 ارائه می‌شود، بنابراین می‌توانید احساس اطمینان کنید.

کلام آخر

در این آموزش معرفی هارد اکسترنال ارزان قیمت موجود در بازار امروز ذکر شده است. انتخاب بهترین‌ها از بین آن‌ها همیشه بزرگ‌ترین چالش خواهد بود. فاکتورهای زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید و هر دستگاهی را مرور کنید و بررسی آن زمان می‌برد.

هدف اصلی باید انتخاب موردی باشد که نیازهای شما را برآورده کند، فضای کافی داشته و سرعت خواندن و نوشتن سریع داشته باشد. با فهرستی از بهترین هارددیسک‌های ذکرشده در بالا، مطمئنا می‌توانید محصول مورد علاقه خود را متناسب با بودجه پیدا کنید.

امیدواریم پس از خواندن مقاله، تجربه خود را برای خرید هارد دیسک اکسترنال مورد نظر خود، با ما به اشتراک بگذارید.

سؤالات متداول

آیا هارد اکسترنال ارزان قیمت قابل اعتماد هستند؟

فارغ از هر نوع هزینه و بودجه‌ای، یک هارد اکسترنال تقریبا به اندازه هر هارد داخلی قابل‌ اعتماد خواهد بود تا زمانی که از یک سازنده معتبر تهیه شود. با سازندگان اثبات شده مانند Western Digital، Seagate، SanDisk، Samsung و Kingston همراه باشید و داده‌های شما باید امن باشد.

آیا هارد اکسترنال ارزان قیمت سریع هستند؟

امروزه حتی هارد دیسک‌های چرخشی سنتی (HDD) سرعت خواندن/نوشتن بسیار خوبی را ارائه می‌کنند که 7200 دور در دقیقه استاندارد است. حتما این مورد را زمان خرید بررسی کنید و از مواردی که از استانداردهای قدیمی 5400 دور در دقیقه استفاده می‌کنند اجتناب کنید.

چگونه هارد اکسترنال را انتخاب کنم؟

این بستگی زیادی به این دارد که قرار است از دستگاه خود برای چه کاری استفاده کنید و چه چیزی برای شما اهمیت دارد. برای انتخاب هارد اکسترنال باید فضا، طراحی، سرعت نوشتن و سرعت خواندن را در نظر بگیرید.

5 | (1)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//