بهترین هدفون بیسیم در سال 2022 کدام است؟

وقتی پای هدفون بیسیم در میان باشد، همه ما نگران افت کیفیت صدای آن هستیم. با این حال، اگر بتوانیم یک هدفون بی سیم پیدا کنیم که کیفیت صدا را به بهترین شکل ممکن حفظ کند، برای همیشه از دست هدفون‌های سیمی مزاحم راحت خواهیم شد.

خوشبختانه دست شما در زمینه انتخاب یک هدفون باکیفیت وایرلس کاملا باز است؛ زیرا مدل‌های متنوعی از این محصولات در بازارهای کشورمان وجود دارند. اما اگر به دنبال بهترین هدفون بی سیم هستید، نیاز به تحقیق و جستجوی بیشتری خواهید داشت!

در این مقاله از مجله تکنولوژی ایده آل تک قصد داریم به بررسی بهترین هدفون بیسیم در سال 2022 بپردازیم. اگر شما هم به دنبال یک هدفون باکیفیت برای گوش دادن به موسیقی، مکالمه تلفنی، تماشای فیلم و … هستید، حتما تا انتها با ما همراه باشید.

مهم‌ترین ویژگی‌های یک هدفون بیسیم باکیفیت

یک هدفون وایرلس بدون اتصال مستقیم به تلفن هوشمند، رایانه و تبلت، امکان گوش دادن به موسیقی، مکالمه تلفنی و … را برای شما فراهم می‌کند. این هدفون‌ها از طریق بلوتوث وصل می‌شوند و اگر به درستی انتخاب شوند، می‌توانند بهترین کیفیت صدا را در اختیار شما قرار دهند.

مهم‌ترین ویژگی یک هدفون بیسیم باکیفیت

زمانی که درباره یک هدفون بیسیم باکیفیت صحبت می‌کنیم، باید به 4 فاکتور اصلی توجه داشته باشیم:

  • راحت بودن روی گوش
  • کیفیت صدای مناسب
  • عمر مناسب باتری
  • کاربری و اتصال آسان

امروزه بسیاری از هدفون‌های بی‌سیم دارای قابلیت حذف نویز فعال هستند که می‌تواند به صورت خودکار یا دستی (بر اساس صدای محیط) تنظیم شود. این محصولات همچنین دارای تنظیماتی هستند که می‌توان با تغییر آن‌ها، همه یا مقداری از نویز پس زمینه را حذف کرد.

برخی دیگر از تنظیمات در اپلیکیشن گوشی هوشمند شما قابل تغییر هستند. آن‌ها به شما اجازه می‌دهند تنظیمات EQ را تغییر دهید تا صدا را دقیقا همان‌طور که می‌خواهید بشنوید، پیکربندی کنید.

یک هدفون بیسیم مناسب باید حتما عمر باتری طولانی مدتی داشته باشد. به صورت کلی، باتری این محصول باید در هر بار شارژ، حداقل 6 ساعت دوام بیاورد. برخی از هدفون‌ها دارای کیف شارژ قابل حمل هستند که این گزینه، باعث می‌شود شارژدهی آن‌ها حداقل تا 20 ساعت تضمین شود!

از نظر راحتی، بسیاری از هدفون‌های بیسیم دارای نوک حلقه‌ای سیلیکونی هستند که بر اساس راحتی گوش شما، قابل تنظیم خواهند بود. در انتخاب یک هدفون حتما به عایق ضد آب برای مقاومت در برابر آب، باران و تعریق توجه ویژه‌ای داشته باشید.

بهترین هدفون بیسیم در سال 2022 (یک نگاه کلی)

ما در این مقاله، 7 مدل از بهترین هدفون‌های بی‌سیم سال 2022 را معرفی خواهیم کرد. اما قبل از بررسی تخصصی هر کدام از آن‌ها، اجازه بدهید در یک جدول کلی، نگاهی به همه این هدفون‌ها بیندازیم:

نام محصول تصویر نگاه سریع مزایا معایب
Bose QuietComfort Earbuds Bose QuietComfort Earbuds یک هدفون حرفه‌ای با توانایی کاهش نویز و عایق‌بندی عالی نویز برای تماس‌ها و کنترل‌های لمسی بصری حذف عالی سر و صدا

باس غنی

کنترل‌های لمسی بصری

گران قیمت بودن
Soundcore by Anker Life P3 Soundcore by Anker Life P3 این هدفون‌های بی‌سیم دارای یک برنامه کاربردی آسان برای گوشی‌های هوشمند و یک کیف شارژ تاشو است. سازگار با شارژ بی سیم Qi

نوک گوش سیلیکونی راحت

تاخیر کم در حالت بازی

عمر باتری متوسط
Soundpeats T3 Soundpeats T3 این هدفون از حذف فعال نویز، سه مدل نوک گوش و ارزش همه جانبه عالی برخوردار است. باس عالی

پنل‌های لمسی بصری در هر دو هدفون

شامل سه نوک گوش

عمر باتری متوسط

بدون حالت تاخیر کم برای بازی

گران بودن پلاستیک

AirPods Pro AirPods Pro این هدفون با قابلیت حذف نویز فعال، حالت‌های چندگانه گوش دادن و کنترل‌های حساس به فشار، عملکرد فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد. کنترل‌های لمسی بصری

مقاومت در برابر آب

24 ساعت شارژ باتری با کیف شارژ قابل حمل

ANC و EQ قابل تنظیم نیستند
Nothing Ear 1 Nothing Ear 1 این هدفون دارای یک طراحی شفاف منحصر به فرد، حذف نویز فعال و برنامه تلفن هوشمند برای کنترل صدا است. تشخیص داخل گوش

طراحی سبک و آینده‌نگر

متناسب برای برنامه‌های گوشی هوشمند

فقط دو حالت حذف نویز

فقط چهار پیش تنظیم EQ

Jabra Elite Active 75t Jabra Elite Active 75t این هدفون دارای ساختار مستحکم و استاندارد IP57 برای محافظت در برابر نفوذ گرد و غبار و آب است. حذف فعال نویز

درجه ضد آب IP57

شش ایستگاه از پیش تنظیم صوتی

سه ایستگاه از پیش تنظیم تماس

کنترل‌های لمسی خیلی حساس هستند
Sony WF-1000XM4 Sony WF-1000XM4 این هدفون از حالت‌های صوتی متعدد و نوک‌های پلی اورتان راحت برخوردار است. عمر باتری عالی

کنترل‌های لمسی شهودی و مبتنی بر ضربه

با استفاده از پدهای سازگار با Qi به صورت بی سیم شارژ می‌شود

فرایند اتصال آن به تلفن‌های هوشمند طولانی است.

هر کدام از این هدست‌های بیسیم، از یک جنبه خاص بهترین محسوب می‌شوند. ما در این مقاله بهترین بودن را از لحاظ کیفیت، قیمت، سیستم عامل گوشی هوشمند، حذف نویز و … بررسی کرده‌ و برای هر کدام از این معیار‌ها، یک هدفون بیسیم باکیفیت، معرفی کرده‌ایم.

بهترین هدفون بیسیم به صورت کلی: Bose QuietComfort Earbuds

هدفون Bose QuietComfort به دلیل حذف نویز عالی و کیفیت صدای فوق‌العاده، به عنوان بهترین هدفون بیسیم در سال 2022 انتخاب شده است. این محصول از هر لحاظ، می‌تواند لقب بهترین بودن را به خود اختصاص دهد.

هدفون بیسیم Bose QuietComfort Earbuds

بزرگترین مزیت این هدفون، قطعا حذف فعال نویز است که با 3 سطح مختلف از تنظیمات، کامل می‌شود. یک ضربه سریع روی هدفون سمت چپ، حالت شفافیت را فعال می‌کند که به شنوندگان امکان می‌دهد صدای پس زمینه را بشنوند.

کیفیت صدای فوق‌العاده، باس غنی و جزئیات قدرتمند از دیگر نقاط قوت هدفون Bose QuietComfort محسوب می‌شوند. جداسازی نویز در تماس‌ها هم بسیار واضح است، با وجود میزان صدای پس‌زمینه، صدای هر دو طرف تماس‌گیرنده، به وضوح شنیده می‌شود.

هدفون‌های Bose دارای کنترل‌های لمسی بصری هستند. مجموعه‌ای از ضربه‌ها، نگه‌داشتن و کشیدن انگشت به هدفون چپ یا راست، می‌تواند همه کارها (از توقف یک آهنگ گرفته تا بررسی سطح باتری برای رد تماس‌های دریافتی) را انجام دهد.

بهترین هدفون بیسیم زیر 3 میلیون تومان: Soundcore by Anker Life P3

اگر به دنبال یک هدفون باکیفیت و در عین حال مقرون به صرفه هستید، Soundcore می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما باشد. یک حالت بازی با تاخیر کم و یک حالت Ambient با تنظیمات مختلف بر اساس فرکانس‌های گوناگون نویز، از جمله بهترین ویژگی‌های این محصول به شمار می‌روند.

هدفون بیسیم Soundcore by Anker Life P3

حالت Outdoor نویز پس‌زمینه را کاهش می‌دهد و حالت Indoor خروجی صدا را بهینه می‌کند. عمر باتری این هدفون با روشن بودن حالت فعال نویز، به 7 ساعت می‌رسد. البته با استفاده از کیف شارژ قابل حمل، می‌توانید تا 35 ساعت روی شارژدهی آن حساب کنید.

این هدفون بیسیم به اندازه کافی راحت است. 5 جفت گوشواره سیلیکونی در اندازه‌های مختلف، باعث شده تا Soundcore برای همه افراد، به یک انتخاب مناسب تبدیل شود. فراموش نکنید که راحتی دقیقا به اندازه کیفیت صدا مهم است؛ بنابراین حتما به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشید.

بهترین لپ تاپ گیمینگ در سال 2023 | معرفی 5 مدل برتر
بخوانید

بهترین هدفون بیسیم زیر 1/5 میلیون تومان: Soundpeats T3

Soundpeats T3 یک هدفون بی‌سیم باکیفیت است که بسیاری از ویژگی‌های هدفون‌های حرفه‌ای را ارائه می‌دهد و در عین حال، قیمت بسیار مناسبی هم دارد. حذف نویز فعال، کنترل‌های لمسی روی هر دو گوشی و کیفیت صدای عالی (به ویژه در محیط‌های کم سر و صدا) از مهم‌ترین قابلیت‌های این هدفون ارزان قیمت محسوب می‌شوند.

هدفون بیسیم Soundpeats T3

البته نمی‌توانید از Soundpeats T3 انتظار کیفیت صدای فوق‌العاده را داشته باشید؛ ولی در مجموع و نسبت به مبلغی که پرداخت می‌کنید، صدای واضحی به گوش شما خواهد رسید. این هدفون از سه نوک گوش برخوردار است که آن را برای خردسالان و بزرگ‌سالان، به یک محصول مناسب تبدیل می‌کند.

یکی از نقاط ضعف این هدفون، عمر باتری محدود آن است. اگر حالت ANC را روشن کرده باشید، بیش از 5/5 ساعت نمی‌توانید روی شارژدهی آن حساب کنید. جعبه شارژ Soundpeats T3 برای دو بار شارژ کافی است.

بهترین هدفون بیسیم برای آیفون: AirPods Pro

اگر یکی از کاربران آیفون هستید و به دنبال یک هدفون بیسیم فوق‌العاده می‌گردید، AirPods Pro که یکی از محصولات جذاب شرکت اپل است، می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد. حذف فعال نویز یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های این محصول حرفه‌ای محسوب می‌شود.

هدفون بیسیم AirPods Pro

این هدفون در هر بار شارژ، 4/5 ساعت شارژدهی باتری را ارائه می‌دهد. البته نگران نباشید؛ زیرا با کیف شارژ قابل حمل، شارژدهی باتری AirPods Pro به 24 ساعت هم خواهد رسید. لازم به ذکر است که رتبه IPX4 باعث می‎‌شود این محصول در برابر آب مقاوم باشد.

یکی دیگر از مزایای این هدفون، وجود کنترلر‌های مختلف روی ساقه‌های هدفون است. کنترل‌های حساس به فشار امکان فشردن و نگه داشتن سریع را برای جابه‌جایی بین حالت‌های مختلف فراهم می‌کنند، در حالی که فشار سریع، آهنگ شما را پخش یا متوقف می‌کند.

بهترین هدفون بیسیم برای اندروید: Nothing Ear 1

The Nothing Ear 1 یک هدفون بی‌سیم فوق‌العاده است که ویژگی‌های فوق‌العاده را همراه با یک قیمت مناسب، به کاربران اندروید عرضه می‌کند. یکی از ویژگی‌های مورد علاقه ما در این محصول، بی وزنی و ساقه‌های کوتاه و صاف و طراحی پلاستیکی شفاف آن است.

هدفون بیسیم Nothing Ear 1

در صورتی که حالت نویز فعال باشد، شارژدهی باتری به 4/5 ساعت می‌رسد. این در حالیست که اگر این حالت خاموش باشد، شارژدهی به 6 ساعت افزایش پیدا می‌کند. البته این زمان با استفاده از کیف شارژ قابل حمل به 34 ساعت هم خواهد رسید.

یکی دیگر از مزیت‌های The Nothing Ear 1 ارائه یک اپلیکیشن اختصاصی اندروید به نام ear (1) است. رابط کاربری ساده این برنامه، از سبک خود هدفون تقلید می‌کند و برای چهار پیش تنظیم EQ و دو حالت حذف نویز (سبک یا حداکثر) مناسب است.

این اپلیکیشن گزینه روشن کردن تشخیص داخل گوش را هم ارائه می‌کند که به شما امکان می‌دهد وقتی هدفون‌ها برداشته می‌شوند، صدا متوقف شود و وقتی هدفون در گوش شما قرار می‌گیرد، صدا به طور خودکار شروع به پخش شدن کند.

بهترین هدفون بیسیم برای تمرین و ورزش: Jabra Elite Active 75t

ورزشکاران حرفه‌ای، تمرین کننده‌های معمولی و حتی افرادی که به صورت منظم یا آماتور ورزش می‌کنند، باید نگاه ویژه‌ای به Jabra Elite Active 75t داشته باشند. این هدفون، کاملا قدرتمند است و تمام شگفتی‌های حذف نویز فعال، شارژ سریع و کنترل‌های لمسی بصری را با یک ساختار بسیار مقاوم ترکیب می‌کند.

هدفون بیسیم Jabra Elite Active 75t

این هدفون از استاندارد IP57 پشتیبانی می‌کند. به این معنی که می‌توانید تا 30 دقیقه آن را در زیر آب قرار دهید؛ بدون این‌که هیچ آسیبی ببیند. یک روکش دستگیره متنی باعث می‌شود که هر چقدر هم که عرق کنید، باز هم هدفون از گوش شما جدا نشود.

مانند Nothing Ear 1، این هدفون هم دارای یک برنامه اختصاصی تلفن هوشمند با Jabra Sound+ است که به کاربران امکان می‌دهد یکی از شش ایستگاه از پیش تنظیم صدا و سه پیش تنظیم تماس را انتخاب کنند.

تنها نقطه ضعف این هدفون، کنترل‌های بیش از حد حساس آن هستند. این وضعیت ممکن است باعث توقف ناخواسته آهنگ شود.

بهترین هدفون بیسیم از نظر حذف نویز: Sony WF-1000XM4

Sony WF-1000XM4 از نظر حذف نویز، مانند یک موتور قدرتمند عمل می‌کند. این هدفون، چندین حالت صدا را برای کنترل میزان صدای بیرونی بر اساس جایی که هستید، ارائه می‌دهد.

هدفون بیسیم Sony WF-1000XM4

نگه داشتن فشار جزئی روی هدفون سمت چپ حتی به شما امکان می‌دهد تنظیمات حذف نویز را تغییر دهید، بنابراین می‌توانید در صورت لزوم بخشی از نویز پس‌زمینه خود را وارد کنید. نوک های پلی اورتان این هدفون هم باعث می‌شوند یک عایق قدرتمند روی گوش شما ایجاد شود.

Sony WF-1000XM4 یک برنامه اختصاصی گوشی هوشمند برای این هدفون است که می‌توانید به کمک آن، حتی نویزها را به میزان بیشتری هم حذف کنید.

کلام آخر

برای انتخاب یک هدفون بیسیم، باید نکات زیادی را مد نظر قرار دهید. راحتی، کیفیت صدا، عمر باتری و کاربری آسان از جمله مهم‌ترین فاکتورهایی هستند که در زمان خرید، باید به آن‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشید.

ما در این مقاله به معرفی 7 مدل از بهترین هدفون بیسیم در سال 2022 پرداختیم. در صورتی که همچنان در این رابطه سوال یا ابهامی دارید، حتما در بخش نظرات با ما در میان بگذارید تا در اولین فرصت، پاسخ‌گوی شما عزیزان باشیم.

2.7 | (3)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//