برنامه های کاربردی سامسونگ کدامند ؟ 15 اپلیکیشن برتر

سامسونگ یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در جهان است که در میان کاربران ایرانی نیز محبوبیت فراوانی دارد. این برند به خاطر سری گلکسی‌های پرچم‌دار خود که میلیون‌ها نفر از آن استفاده می‌کنند، شناخته شده است.

شرکت سامسونگ، برای ارائه تجربه‌ای بی‌عیب و نقص از گوشی هوشمند به کاربران خود، همیشه با برنامه‌های جدید عرضه می‌شود. از برنامه‌های انحصاری سامسونگ گرفته تا برنامه‌های Galaxy، صدها گزینه برای انتخاب دارید. اگرچه، همه کاربران سامسونگ از این برنامه‌ها آگاه نیستند.

در این مقاله از مجله تکنولوژی ایده آل تک شما را با برخی از بهترین برنامه‌های کاربردی سامسونگ که هر کاربری باید امتحان کند، آشنا می‌کنیم. لطفا تا پایان با ما همراه باشید.

بهترین آنتی ویروس های سامسونگ

بدافزار اندروید یک مشکل بزرگ است و یک ابزار مؤثر برای هکرهایی است که به دنبال سرقت اطلاعات شخصی هستند. با میلیاردها دستگاه اندرویدی که در سراسر جهان استفاده می‌شود، حتی اگر بتوانند درصد کمی از آن کاربران را هدف قرار دهند، می‌توانند آسیب‌های زیادی به بار آورند.

از طرف دیگر، کاربران اندرویدی نیازی به نگرانی ندارند زیرا هم‌زمان با رشد تهدیدات امنیتی، نرم‌افزار آنتی‌ویروس موبایل مؤثر نیز توانایی بیشتری پیدا کرده است.

در زیر سه مورد از بهترین برنامه آنتی‌ویروس برای دستگاه‌های اندرویدی که از بهترین اپلیکیشن‏های کاربردی سامسونگ نیز محسوب می‌شوند آورده شده است:

آنتی ویروس ESET

بیش از 600 هزار کاربر، ESET Mobile Security را روی گوشی‌ها و تبلت‌های خود نصب کرده‌اند. این نرم‌افزار همچنین ایمنی بلادرنگ را برای کاربران خود فراهم می‌کند. پس از نصب، دستگاه شما را برای هرگونه بدافزار اسکن می‌کند.

آنتی ویروس eset

همچنین دارای ویژگی‌های ضد فیشینگ است که به شما در مورد هرگونه وب‌سایت مخرب هشدار می‌دهد. ESET در صورت مشاهده موارد مشکوک، گزارش امنیتی مفصلی به شما ارائه می‌دهد.

همچنین دارای دو ویژگی اضافی Remote Lock و Remote Siren است که می‌تواند بسیار مفید باشد و امنیت بیشتری را برای گوشی هوشمند شما فراهم می‌کند.

برای دانلود و نصب این آنتی ویروس در گوشی‌های سامسونگ روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

دو نسخه وجود دارد، نسخه پایه رایگان است؛ در حالی‌ که نسخه برتر چند ویژگی دیگر را با اسکن برنامه‌ریزی‌شده و به‌روزرسانی خودکار برای پایگاه داده ویروس ارائه می‌دهد.

آنتی ویروس AVG

در میان برنامه‌ های کاربردی سامسونگ AVG ثابت کرده است که همان‌طور که یک راه‌حل مؤثر برای رایانه‌ها است اکنون می‌تواند خدمات خود را به تلفن‌های هوشمند و تبلت ها نیز گسترش داده و مانند یک سپر قوی برای ایمن نگه‌ داشتن آن‌ها از بدافزارها عمل کند.

آنتی ویروس avg

شما می‌توانید بدون نیاز به ثبت‌نام و پرداخت هزینه، نسخه اصلی را نصب کنید. پس از اتمام نصب، نرم‌افزار بلافاصله دستگاه شما را اسکن می‌کند تا کدها یا نرم‌افزارهای مخرب را بررسی کند. همچنین سریعا امنیت دستگاه شما را فراهم می‌کند و کدهای مخرب را حتی قبل از اجرای آن مسدود می‌کند.

AVG یکی از بهترین ابزارها برای استفاده به‌عنوان آنتی‌ویروس است. نه‌تنها یک اسکنر آنتی‌ویروس کارآمد ارائه می‌دهد و از حریم خصوصی شما محافظت می‌کند، بلکه این توانایی را دارد که دستگاه شما را در صورت سرقت یا گم ‌شدن مکان‌یابی کند.

برای دانلود یکی از برنامه های کاربردی سامسونگ و نصب آن، روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

علاوه بر این، ویژگی اسکن آن به پیام‌های متنی و وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید گسترش می‌یابد. این ویژگی‌ها در نسخه ارتقا یافته و ارتقا یافته AVG موجود است.

آنتی ویروس Avast

امنیت تلفن همراه Avast مستقل از Google Play است و ابزارهای امنیتی مختلفی از جمله ویژگی اصلی آنتی ویروس، ویژگی سپر وب مورد استفاده برای اسکن، امکان به روز رسانی کاربران در مورد URL های مخرب و ویژگی مشاور حریم خصوصی در کنار گزینه های امنیتی پیشرفته برای ضد سرقت را در اختیار شما قرار می دهد.

آنتی ویروس avast

آنها همچنین به کاربران خود اجازه می‌دهند تا کارهایی از جمله پاک کردن تاریخچه، قفل کردن تلفن یا فعال کردن آژیرهای دستگاه خود از طریق پیامک را انجام دهند.
Avast به عنوان یکی از کاربردی ترین برنامه های سامسونگ شناخته می شود زیرا اساسا برای اسکن برنامه های موجود و آینده برای هر گونه بدافزار طراحی شده است.

برای دانلود و نصب این آنتی ویروس روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

این آنتی ویروس دارای ویژگی محافظت در زمان واقعی از دستگاه شما است. این نرم افزار همچنین به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای آنتی ویروس در سال 2018 در نظر گرفته شد.

بهترین برنامه های کاربردی چت سامسونگ

تلفن‌های هوشمند ما، ارتباط مستمر و فوری با خانواده، دوستان و همکاران ما را امکان‌پذیر می‌کنند. به نظر می‌رسد که برنامه‌های کاربردی سامسونگ خدمات غنی در زمینه پیام‌رسانی ارائه می‌دهند که انواع تعاملات را با دیگران شامل می‌شوند، از پیام‌های متنی رایگان گرفته تا تماس صوتی و تصویری تا اشتراک‌گذاری عکس و فایل با مزیت رمزگذاری.

ما گزینه‌های مختلف زیادی را موردبررسی قراردادیم، بنابراین در ادامه برخی از بهترین برنامه‌های کاربردی چت سامسونگ را آورده شده است:

WhatsApp (واتساپ)

WhatsApp با بیش از 2 میلیارد کاربر فعال ماهانه، محبوب‌ترین برنامه چت امروزی است. این برنامه از انواع حالت‌های ارتباطی مانند پیام‌های متنی، تماس‌های صوتی و تصویری، چت‌های گروهی و حتی ویژگی استوری مانند اینستاگرام که واتس اپ آن را “وضعیت” می‌نامد، پشتیبانی می‌کند.

برنامه چت واتساپ از برنامه های کاربردی سامسونگ

تقریبا همه افراد دیگری که واتس‌اپ را روی تلفن‌های خود نصب کرده‌اند، به وسیله‌ای برای دسترسی سریع به دوستان، خانواده و همکاران تبدیل شده است. علاوه بر این، برنامه به‌طور مداوم به‌روز می‌شود تا ویژگی‌های جدیدی را ارائه دهد که تجربه کاربران خود را افزایش می‌دهد.

این برنامه از تماس‌های صوتی و تصویری گروهی با حداکثر هشت نفر پشتیبانی می‌کند. در هنگام تنظیم از شما می‌خواهد که به مخاطبین خود اجازه دسترسی بدهید تا برنامه بتواند به‌طور خودکار لیست مخاطبین شما را پر کند.

یکی از چیزهایی که در مورد این برنامه بسیار جذاب است، به‌ غیر از محبوبیت گسترده آن، اضافه شدن رمزگذاری سرتاسر برای حفظ حریم خصوصی و امنیت است، هرچند که متعلق به متا (فیس‌بوک) است.

برای دانلود و نصب این پیام رسان در گوشی‌های سامسونگ روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

همچنین از GIF ها و ویژگی‌های ویرایش مانند اسنپ چت برای سرگرمی پشتیبانی می‌کند. ویژگی‌های جدید شامل پیام‌های ناپدید شونده که به شما امکان می‌دهد چت‌های خود را پس از هفت روز ناپدید کنید و تصاویر پس‌زمینه سفارشی جدید برای روشن‌تر کردن چت‌هایتان می‌شوند.

واتس‌اپ همچنین ویژگی‌های متمرکز بر حفظ حریم خصوصی مانند امکان خروج بی‌صدا از گروه‌ها (هیچ عضوی به‌جز مدیر اطلاع داده نمی‌شوند) و مسدود کردن اسکرین شات برای پیام‌های View Once اضافه کرده است.

تلگرام

تلگرام یک برنامه پیام‌رسان همه‌کاره است که بیش از هر برنامه دیگری در لیست کاربردی‌ترین برنامه‌های سامسونگ برای چت مورد استقبال قرار می‌گیرد.

پیام رسان تلگرام برای سامسونگ

برخی از مزایای متفاوت این پیام‌رسان عبارت‌اند از: نظرسنجی‌های گروهی، سفارشی‌سازی تم، پیام‌های زمان‌بندی‌شده، ادغام ربات و کانال‌ها.

توسعه‌دهندگان تلگرام به‌طور مکرر به‌روزرسانی‌ها را منتشر می‌کنند و ویژگی‌های جدیدی را اضافه می‌کنند و این برنامه را قوی‌تر می‌کنند. به‌ غیر از چت‌های متنی و گروهی، این برنامه از تماس‌های ویدیویی و اشتراک‌گذاری بدون تأخیر صفحه نیز پشتیبانی می‌کند.

برای دانلود و نصب تلگرام در گوشی‌های سامسونگ روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

تلگرام حتی امکان پخش زنده را به تعداد نامحدودی بیننده در گروه‌ها و کانال‌ها می‌دهد. چت‌های خصوصی و گروهی در تلگرام به‌طور پیش‌فرض رمزگذاری نمی‌شوند تا زمانی که ویژگی «چت‌های مخفی» را فعال کنید.

این اپلیکیشن در پلتفرم‌های موبایل و دسکتاپ کار می‌کند. می‌توانید تاریخچه چت را در فضای ابری ذخیره کنید و فایل‌ها را بدون محدودیت در اندازه به اشتراک بگذارید. پشتیبانی از استیکرها و گیف‌ها، ویرایش عکس و ویدیو و چت‌های گروهی برای حداکثر 200 هزار نفر وجود دارد.

Skype (اسکایپ)

اسکایپ یکی دیگر از برنامه‌های محبوب است که به شما امکان می‌دهد پیامک ارسال کنید و با مردم در هر نقطه از جهان تماس بگیرید. برای دسترسی آسان، می‌توانید از این برنامه در تلفن و همچنین دسکتاپ خود استفاده کنید.

اسکایپ یکی از برنامه های کاربردی سامسونگ

این برنامه به شما امکان می‌دهد صفحه‌ها را به اشتراک بگذارید، به تماس‌های ویدیویی رایگان بپیوندید، مکالمات را ضبط کنید و فایل‌ها را به اشتراک بگذارید، که می‌تواند برای استفاده شخصی و حرفه‌ای مفید باشد.

برای بهتر کردن تجربه‌تان، ویژگی تماس ویدیویی همچنین کاهش نویز، واکنش‌های سفارشی و حالت Together را ارائه می‌دهد که در آن می‌توانید همه شرکت‌کنندگان را به‌طور هم‌زمان ببینید.

برای دانلود و نصب یکی از برنامه های کاربردی سامسونگ روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

ویژگی‌های جدید شامل رمزگذاری سرتاسر پیام‌ها، ترجمه هم‌زمان به ۴۲ زبان مختلف و گزینه‌های مختلف اشتراک‌گذاری صفحه مانند بزرگ‌نمایی/کوچ کردن است.

بهترین شبکه های اجتماعی سامسونگ

معیاری که ما برای تعیین اندازه یک شبکه اجتماعی استفاده می‌کنیم «تعداد کاربران فعال» است – مجموع تعداد کاربران منحصربه‌فردی که در حال حاضر در پلتفرم ثبت‌نام کرده‌اند. این معیاری است که در سراسر صنعت فناوری به‌عنوان شاخص کلیدی محبوبیت، تعامل و رشد در تنظیم فهرست بهترین شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌شود.
در ادامه بهترین برنامه‌های کاربردی سامسونگ در سایت شبکه اجتماعی که توسط ارائه‌دهنده پیشرو در صنعت داده‌های تجاری، محاسبه شده است، معرفی خواهند شد:

فیس‌بوک با 2.9 میلیارد کاربر فعال

فیس‌بوک قهرمان بلامنازع سنگین‌وزن پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی است. فیس‌بوک غول‌پیکرترین رسانه اجتماعی است که نه‌تنها به جهان نشان داد که اینترنت چگونه می‌تواند باشد، بلکه اساسا نحوه تعامل انسان‌ها با یکدیگر را نیز تغییر داد.

فیسبوک یکی از برنامه های کاربردی سامسونگ

هرروز 1.93 میلیارد کاربر از فیس‌بوک بازدید می‌کنند. همچنین بیش از 7 میلیون تبلیغ‌ کننده فعال در فیس‌بوک وجود دارد.

در مقایسه با دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، فیس‌بوک در میان کاربران ۱۲ تا ۳۴ ساله محبوب‌ترین است، اگرچه سهم آن‌ها در ایالات‌متحده از این جمعیت در حال کاهش است.

برای دانلود و نصب فیسبوک به عنوان یکی از برنامه های کاربردی سامسونگ روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

کاربران شبکه اجتماعیی فیس‌بوک ابتدا باید در آن نام‌نویسی کنند. بعد از نام‌نویسی، امکان ایجاد نمایه شخصی، افزودن سایر کاربران به فهرست دوستان، دریافت و ارسال پیام و تنظیمات مربوط به آگاه‌سازی از تغییرات دوستان خود فراهم خواهد شد.

از امکانات دیگر این سیستم می‌توان به پیوستن به گروه‌های مورد علاقه، یافتن همکاران، هم‌کلاسی‌ها، پسندیدن پست‌ها، بیان دیدگاه و دسته‌بندی دوستان اشاره کرد.

یوتیوب با 2.291 میلیارد کاربر فعال

دومین پلتفرم رسانه اجتماعی محبوب در لیست ما، یوتیوب با 2.29 میلیارد کاربر ثبت‌نام شده است. با این حال، از آنجایی‌ که هر کسی می‌تواند از محتوای YouTube لذت ببرد، صرف‌نظر از اینکه کاربر ثبت‌شده باشد یا نه، این رقم ممکن است دقیق‌ترین نشان دهنده محبوبیت واقعی این پلتفرم نباشد.

یوتیوب برای اندروید

پلتفرم اشتراک‌گذاری ویدئو که در سال 2005 راه‌اندازی شد، در ابتدا قرار بود یک سرویس دوست‌یابی باشد، بنا بر گزارش‌ها، بنیان‌گذاران آگهی‌هایی را در Craigslist منتشر کردند تا زنان را به ارسال ویدیوهایی از خود که در مورد شریک ایده‌آل خود صحبت می‌کنند، ترغیب کنند.

اپلبیکیشن یوتیوب به‌عنوان یکی از برنامه های کاربردی سامسونگ در تمام مدل‌های گوشی‌های هوشمند این برند قرار دارد اما اگر نیاز به نصب  و یا به‌روزرسانی داشتید می‌توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

این شرکت نه تنها بر موانع فنی و قانونی متعددی در مسیر خود برای تبدیل شدن به پلتفرم پیشرو برای اشتراک‌گذاری ویدیو در جهان غلبه کرد، بلکه هدف خرید 1.65 میلیارد دلاری گوگل نیز شد.

اینستاگرام با 1.221 میلیارد کاربر فعال

محبوب‌ترین اپلیکیشن اشتراک‌گذاری عکس جهان با مجموع 1.22 میلیارد کاربر فعال جهانی در رتبه سوم فهرست برنامه‌های کاربردی سامسونگ در زمینه رسانه‌های اجتماعی  قرار دارد.

اینستاگرام یکی از برنامه های کاربردی سامسونگ

اینستاگرام که توسط کارمند سابق گوگل، کوین سیستروم، در سال 2009 تأسیس شد، محصول یک تحلیل فوق‌العاده سخت‌گیرانه از چشم‌انداز رسانه‌های اجتماعی در آن زمان است.

برای دانلود و نصب اینستاگرام روی دستگاه‌های سامسونگ، روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

یکی از پایدارترین کمک‌های اینستاگرام به دنیای دیجیتال مارکتینگ، ایجاد «اینفلوئنسر» بود. خوب یا بد، محبوبیت برخی از کاربران به نمایه‌های آن‌ها حالتی « آرزو آمیز» داد، که به‌ زودی منجر به تولد یک کانال بازاریابی کاملا جدید شد که به مردم عادی قدرت داد تا از شهرت خود کسب درآمد کنند.

بهترین برنامه های کاربردی ذخیره سازی سامسونگ

مدیریت فضای ذخیره سازی گوشی هوشمند یا تبلت اندرویدی شما می تواند خسته کننده باشد. برنامه‌ها با عکس‌ها، ویدیوها و سایر اسناد برای فضا مبارزه می‌کنند، و بازی‌ها با درگیر شدن و ظاهر بهتر، فضای بیشتری را اشغال می‌کنند.

کمبود فضا در تلفن یا رایانه لوحی شما یک نگرانی رایج است و یافتن بهترین فضای ذخیره سازی برای Android می تواند مشکل باشد. با این حال، ما بهترین برنامه های سامسونگ که برای فضای ذخیره سازی و استفاده شخصی در اندروید وجود دارد را در زیر رتبه‌بندی کرده‌ایم.

My Files

My Files همه فایل‌های گوشی هوشمند شما را مدیریت می‌کند، درست مانند کاوشگر فایل در رایانه شما. همچنین می‌توانید فایل‌های ذخیره‌شده در کارت‌های SD، درایوهای USB و فایل‌های ذخیره‌سازی ابری متصل به تلفن هوشمند خود را هم‌زمان مدیریت کنید.

برنامه my file در گوشی های سامسونگ

پوشه My Files به‌عنوان یکی از برنامه های کاربردی سامسونگ در اکثر دستگاه‌های Galaxy از قبل نصب شده است. این پوشه به شما کمک می‌کند تا فایل‌های ذخیره شده در دستگاه یا مکان‌های دیگر (به‌عنوان مثال Samsung Cloud، Google Drive یا کارت SD) را مدیریت و سازمان‌دهی کنید.

برای دانلود و نصب این برنامه در گوشی های سامسونگ روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

با استفاده از My Files، می‌توانید تصاویر، فیلم‌ها، فایل‌های صوتی و اسناد خود را مشاهده کنید، فایل‌ها را از حافظه داخلی و خارجی منتقل کنید و داده‌ها را حذف کنید. برای پیدا کردن پوشه My Files، با استفاده از جستجوی برنامه یا در پوشه پیش‌فرض Samsung در صفحه برنامه‌های خود جستجو کنید.

File Manager

TRANSSION File Manager یک مدیر فایل رابط قدرتمند و ساده است که از چندین عملیات روتین پشتیبانی می‌کند. از طبقه‌بندی فایل‌های انحصاری Whatsapp، Messenger، Facebook و Instagram و همچنین موسیقی، ویدئو، تصاویر، اسناد و غیره پشتیبانی می‌کند تا به شما در مدیریت تلفن خود کمک کند.

برنامه file maanger یکی از برنامه های کاربردی سامسونگ

مدیر فایل از بهترین برنامه‌های سامسونگ است که از عملکردهای تمیز کردن حرفه‌ای پشتیبانی کرده و می‌تواند به شما کمک کند فضای تلفن خود را آزاد کنید.

برای دانلود و نصب File Manager به عنوان یکی از برنامه های کاربردی سامسونگ روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

این برنامه به‌طور مرتب خود را به روز می‌کند تا بهترین تجربه را به شما ارائه دهد و شما می‌توانید از آن برای مدیریت فضای ذخیره‌سازی آسان گوشی و فایل‌های اندرویدی خود استفاده کنید.

Dropbox

اگر برای ذخیره داده‌های خود از قبیل عکس و فیلم به یک فضای ایمن ابری نیاز داشتید Dropbox بهترین انتخاب خواهد بود. با Dropbox Cloud Drive، عکس‌ها، اسناد و فایل‌ها را به ابر آپلود و انتقال دهید.

برنامه مدیریت فایل Dropbox

از عکس‌ها، اسناد و فایل‌های دیگر در درایو ذخیره‌سازی ابری پشتیبان‌گیری و همگام‌سازی کنید و از هر دستگاه و هر مکان به آن‌ها دسترسی داشته باشید. با اشتراک‌گذاری پیشرفته، به‌ راحتی عکس‌ها و اسناد را به اشتراک بگذارید تا با درایو ابری و عکس Dropbox به هر کجا ارسال کنید.

بهترین پلیرهای سامسونگ

در مقایسه با سایر دستگاه‌های اندرویدی، سامسونگ به خاطر صفحه‌ نمایش غنی خود مشهور است. هنگام تماشای ویدیو با سامسونگ می‌توانید تجربه بصری بهتری داشته باشید.

در این میان، یک برنامه پخش‌کننده ویدیوی خوب واقعا اهمیت دارد. کافی است به این 3 مود از بهترین برنامه‌های کاربردی سامسونگ در زمینه پخش‌کننده ویدیو و موسیقی با شتاب سخت‌افزاری و سایر ویژگی‌های مفید که در زیر به آن‌ها پرداخته‌ایم نگاهی بیندازید:

HD Video Player – Media Player

HD Video Player یک پخش‌کننده ویدیوی ساده و سریع است که با آن می‌توانید ویدیوهای HD و فول HD را تقریبا با تمام فرمت‌ها پخش کنید! با حرفه‌ای‌ترین فناوری و استفاده از حافظه کمتر، پخش‌کننده ویدیو به شما امکان می‌دهد از فیلم‌های روان‌تر و باکیفیت‌تر لذت ببرید!

بهترین پخش کننده ویدیویی سامسونگ

این پخش‌کننده ویدیوی یکی از سامسونگ بهترین برنامه‌های کاربردی سامسونگ در زمینه پخش‌ کننده ویدیو و موسیقی با کیفیت بالا است که می‌توانید امتحان کنید.

برای دانلود و نصب این پلیر سامسونگ روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

پس از آخرین به‌روزرسانی آن، می‌توانید کیفیت ویدیویی روان‌تر و بهتری را در تلفن یا تبلت سامسونگ خود نسبت به قبل دریافت کنید. شما همچنین می‌توانید اکولایزر پنج باند و تقویت‌ کننده باس را هنگام تماشای فیلم در سامسونگ دریافت کنید.

تذکر: برخی کاربران گزارش داده‌اند که پخش‌کننده ویدیوی سامسونگ هنگام پخش با وضوح 1920×180 کار نمی‌کند.

Samsung Video Library

این پخش‌ کننده ویدیوی خاص سامسونگ برای پخش کلیپ‌های ویدیویی در تمام سری‌های گلکسی سامسونگ است. خوب، می‌توانید محتوای ویدیویی را در Samsung Galaxy Player و سایر دستگاه‌ها مدیریت و مرور کنید.

برنامه Samsung Video Library یکی از برنامه های کاربردی سامسونگ

به‌ عنوان‌ مثال، می‌توانید یک ویدیو را با محافظت از رمز عبور در اینجا خصوصی کنید. از معایب این برنامه‌ کاربردی سامسونگ این است که ویدیو را از آخرین موقعیتی که تماشا کرده‌اید شروع نمی‌کند. ویژگی کوچک کردن به زوم آن نیز هنوز در دسترس نیست.

در صورتی که در به روز رسانی برنامه‌های سامسونگ مشکلی دارید، می‌توانید نگاهی به مطلب نحوه به روز رسانی برنامه‌های گوشی سامسونگ بیاندازید.

کلام آخر

به‌ غیراز برنامه‌های جدید انحصاری سامسونگ، تعداد زیادی برنامه وجود دارد که به‌طور خاص برای دستگاه‌های سامسونگ طراحی شده‌اند. در اینجا برخی از این برنامه‌های ساخته شده برای سامسونگ” وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را امتحان کنید.

در این مقاله ما شما را به دنیای بهترین برنامه‌های سامسونگ در تمام زمینه‌ها بردیم و سعی کردیم در حد توان تعریف کاملی از هر یک را به شما ارائه دهیم.

خوشحال می‌شویم اگر تجربه استفاده از هرکدام از برنامه‌های کاربردی سامسونگ را دارید، آن را با ما و دوستان خود در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

3.5 | (6)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//