با بهترین جایگزین اپ استور برای آیفون آشنا شوید

اپ استور مهم‌ترین و شناخته شده‌ترین منبع برای دانلود و نصب اپلیکیشن روی محصولات اپل است. تمامی کاربران محصولات اپل مانند آیفون و مک بوک، اپلیکیشن‌های خود را از اپ استور دانلود می‌کنند. اما جالب است بدانید که اپ استور تنها منبع شناخته شده برای دریافت برنامه‌های اپل نیست!

برنامه‌ های شبیه اپ استور نیز وجود داشته که افراد می‌توانند اپلیکیشن خود را در آن آپلود کرده یا اپلیکیشن مورد نیاز خود را از آن دانلود کنند. حتی در برخی از مواقع، این برنامه‌های جایگزین، سود بیشتری به برنامه‌نویسان می‌رسانند.

برای آشنایی با بهترین جایگزین اپ استور در ادامه این مقاله همراه ما در مجله تکنولوژی ایده آل تک باشید.

چرا باید به فکر جایگزین اپ استور باشیم؟

اولین فایده استفاده از اپ استور، برای برنامه نویسان است. برنامه نویسان می‌توانند اپلیکیشن‌های ساخته شده توسط خود را، در برنامه‌های جایگزین اپ استور آپلود کرده و از مزایای آن بهره‌مند شوند.

چرا باید به فکر جایگزین اپ استور باشیم ؟

یکی از اولین و واضح‌ترین مزایای استفاده از جایگزین اپ استور، هزینه کمتری است که برای ثبت اپلیکیشن در فروشگاه‌ها از افراد گرفته می‌شود. این هزینه‌ها گاه به نصف هزینه اپ استور هم می‌رسد.

دومین فایده‌ای که استفاده از برنامه شبیه اپ استور آیفون برای کاربران دارد، تبلیغ بهتر و موثرتر برنامه‌هاست. در این برنامه‌های جایگزین، اپلیکیشن‌های در حال رقابت اندازه اپلیکیشن‌های داخل اپ استور نیستند.

به همین دلیل برنامه‌های جدیدی که در اپ استور آپلود می‌شوند، با درصد شانس بیشتری به صدر جدول برنامه‌ها می‌روند. در این صورت اپلیکیشن بازدید و دانلود بیشتری هم خواهد داشت.

برخی از برنامه‌های جایگزین اپ استور، بومی‌سازی شده‌اند. در این صورت این برنامه‌ها می‌توانند پیشنهادات خود را برای دانلود و نصب اپلیکیشن، بر اساس منطقه جغرافیایی و نیازهای کاربران بدهند.

به طور مثال برخی از اپلیکیشن‌های ارائه خدمات تنها مربوط به منطقه خاصی بوده و افراد در منطقه‌های دیگر نمی‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. به همین دلیل برنامه‌های جایگزین اپ استور به کاربران اجازه می‌دهد که اپلیکیشن‌های مربوط به منطقه خود را پیدا کنند.

کاربران در برخی از برنامه‌های جایگزین اپ استور هم می‌توانند برنامه‌های پولی را به صورت کرک شده و رایگان دانلود کنند. همان‌طور که می‌دانید، بسیاری از اپلیکیشن‌هایی که داخل اپ استور مشاهده می‌شوند؛ پولی بوده و برای دانلود آن برنامه یا بازی باید مبلغی را به اپ استور پرداخت کرد.

چرا باید از جایگزین های فروشگاه اپ استور استفاده کنیم ؟

اما اپ‌های جایگزین اپ استور، این برنامه‌ها را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد. البته لازم به ذکر است که در برخی از مواقع، این برنامه‌ها ممکن است خیلی امنیتی زیادی نداشته باشند؛ چرا که از فیلترهای اپ استور عبور نکرده و استانداردهای آن را ندارند.

آخرین و شاید مهم‌ترین دلیلی که کاربران را به نصب و استفاده از برنامه جایگزین اپ استور تشویق می‌کند؛ فرار از جیل بریک است. همه کاربران iOS و آیفون، با محدودیت‌های فراوان این کمپانی برای نصب و استفاده از برنامه‌ها آشنا هستند.

این محدودیت‌ها با جیل بریک کردن آیفون قابل دور زدن هستند. اما جیل بریک کردن آیفون به معنی خارج شدن آن از گارانتی است. مصرف باتری هم بالا رفته و در کل سیستم عامل به خوبی گذشته کار نخواهد کرد.

استفاده از جایگزین‌های اپ استور، به شما اجازه می‌دهد که بدون جیل بریک کردن، تمامی برنامه‌های مورد نیاز خود را نصب کنید.

بهترین جایگزین‌های اپ استور

اکنون که با مزایای استفاده از جایگزین‌های اپ استور آشنا شدیم؛ شاید برای شما هم سوال پیش آمده باشد که بهترین جایگزین اپ استور کدام است؟ پلتفرم‌های زیادی برای دانلود برنامه‌ها در آیفون وجود دارد. بدیهی است که تمامی این پلتفرم‌ها و برنامه‌ها، قابل اطمینان و امن نبوده و ممکن است دانلود از برخی از آن‌ها خطرناک باشد.

به همین دلیل ضروری است که افراد با برنامه‌های جایگزین اپ استور به خوبی آشنا شده و بهترین آن‌ها را انتخاب کنند. در ادامه این بخش، 5 مورد از بهترین جایگزین‌های اپ استور را برای شما معرفی کرده‌ایم.

برنامه iPhoneCake

برنامه iPhoneCake بی شک یکی از بهترین جایگزین‌های اپ استور است. بزرگ‌ترین مزیت این برنامه، این است که اپلیکیشن‌های پولی و پریمیوم اپل استور را کرک کرده و به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

برنامه جایگزین اپ استور iphonecake app

برای استفاده از برنامه iPhoneCake باید آن را داخل گوشی خود نصب کرده، یک اکانت ساخته و به راحتی اپلیکیشن‌های مختلف را دانلود کنید.

اپلیکیشن iPhoneCake یک پلتفرم revoke free است. این به آن معنی است که وقتی اپلیکیشنی را در این پلتفرم نصب می‌کنید؛ دیگر حتی در صورت پاک شدن سرورها و مجوزهای این پلتفرم، اپلیکیشن از گوشی شما پاک نخواهد شد و از کار نخواهد افتاد.

بسیاری از برنامه‌های جایگزین اپ استور، این ویژگی را نداشته و زمانی که مجوز بسته می‌شود؛ اپلیکیشن‌ها از روی گوشی شما پاک خواهند شد یا از کار خواهند افتاد.

تقریبا تمامی برنامه‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای استفاده در آیفون نیاز دارید؛ در اپلیکیشن iPhoneCake یافت می‌شود. حتی برنامه‌های رایگانی که در اپ استور قرار دارد هم در این برنامه پیدا می‌شود.

همچنین تعدادی از برنامه نویسان، بدون این که برنامه خود را در اپ استور آپلود کنند؛ آن را در پلتفرم iPhoneCake به ثبت رسانده‌اند. برای نصب iPhoneCake بر روی گوشی خود، باید به سایت این برنامه مراجعه کرد. پس از آن می‌توان برنامه را بر روی  گوشی نصب کرد.

برای دانلود نرم افزارها بر روی مک بوک، کاربران می‌توانند از سایت iPhoneCake استفاده کنند و تمامی اپلیکیشن‌های خود را به طور مستقیم روی دستگاه خود نصب کنند.

iPhoneCake در یک نگاه

  • دسترسی به برنامه‌های پریمیوم یا پولی به صورت کرک شده
  • امکان بارگذاری اپلیکیشن‌های طراحی شده با هزینه بسیار کمتر از اپ استور
  • دارای نوار ابزار جست و جو و دسته‌بندی‌های مختلف برای راحت‌تر پیدا کردن اپلیکیشن‌ها
  • دارای دانلود منیجر داخلی
  • پشتیبانی از iOS 9 به بالا
  • دارای مرورگر داخلی برای دسترسی ساده‌تر به اپلیکیشن‌ها از نسخه وب و گوشی

بررسی مزایا و معایب iPhoneCake

این برنامه و وب‌سایت مزایای بسیاری داشته که اولین و مهم‌ترین آن‌ها، رایگان بودن تمامی اپلیکیشن‌های آپلود شده در این پلتفرم است. این اپلیکیشن‌ها کاملا به صورت رایگان و قانونی در دسترس عموم قرار دارند.

مزایا و معایب iPhoneCake

افراد می‌توانند اپلیکیشن‌های خود را نیز با هزینه‌ای بسیار پایین در این پلتفرم آپلود کرده و پس از انجام بررسی‌های لازم توسط iPhoneCake، برنامه برای استفاده کاربران بارگذاری می‌شود.

یکی از جنبه‌های منفی iPhoneCake این است که حتما باید از iOS 9 الی 14 استفاده کنید. این یعنی دستگاه‌های قدیمی که از سیستم عامل به روز شده iOS پشتیبانی نمی‌کنند؛ قابلیت استفاده از این پلتفرم را نخواهند داشت.

اما در یک نگاه کلی، می‌توان گفت که iPhoneCake بی شک می‌تواند یک جایگزین مناسب برای اپ استور باشد.

برنامه Panda Helper

یکی دیگر از برنامه‌های جایگزین اپ استور که موفق به کسب محبوبیت بسیاری در بین کاربران شده، پلتفرم Panda Helper است. در این پلتفرم جایگزین اپ استور هم کاربران می‌توانند به راحتی برنامه‌های کرک شده را به صورت رایگان دانلود کنند.

برنامه جایگزین اپ استور Panda Helper

در واقع این پلتفرم بیشتر یک برنامه خارجی برای نصب برنامه‌ها و بازی‌های مختلف است. علاوه بر اپ استور، Panda Helper را می‌توان برای اندروید هم استفاده کرد.

برنامه Panda Helper کاملا امن بوده و با استفاده از آن به راحتی می‌توان تمامی برنامه‌های مورد نیاز را بدون نیاز به اپ استور دانلود کرد. دیگر برای دریافت برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های مورد نیاز خود، نیازی به جیل بریک کردن و دردسرهای بعد آن نخواهید داشت.

در واقع این برنامه از یک سند رایگان استفاده کرده و تمامی برنامه‌های اپ استور را برای کاربران آیفون فراهم می‌کند.

این برنامه دو نسخه رایگان و پریمیوم دارد. افرادی که از نسخه رایگان Panda Helper استفاده می‌کنند؛ باید بدانند که این برنامه‌ها و اپلیکیشن‌ها از اسناد رایگان و معمولی استفاده می‌کنند.

در صورتی که اپل متوجه آن‌ها شده و کاربری آن‌ها را باطل کند؛ کاربران دیگر قادر به استفاده از اپلیکیشن‌های خود نخواهند بود. در واقع به بیان بهتر باید گفت که این برنامه جایگزین اپ استورrevoke free نبوده و باید برای استفاده دائم از اپلیکیشن‌های آن، نسخه پریمیوم را تهیه کرد.

استفاده از Panda Helper کاملا رایگان است. برای دانلود برنامه‌ها با استفاده از Panda Helper نیازی به اتصال به اپل آی دی خود ندارید. در واقع تنها کافی است که یک حساب کاربری در خود پلتفرم Panda Helper ایجاد کرده و این پلتفرم اطلاعات دیگری از شما درخواست نخواهد کرد.

کافی است تا سری به وب سایت این برنامه جایگزین اپ استور، به آدرس pandahelp.vip زده و با دانلود برنامه بر روی دستگاه خود، از آن استفاده کنید.

Panda Helper در یک نگاه

  • برنامه دارای دو نسخه رایگان و پریمیوم است.
  • دسترسی به اطلاعات ایدی اپل نداشته و کاملا ایمن است.
  • تمامی برنامه‌های آپلود شده در Panda Helper توسط تیم امنیتی آن بررسی می‌شوند.
  • قابل استفاده در اندروید و آیفون
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • دانلود تمامی برنامه‌ها رایگان است

بررسی مزایا و معایب Panda Helper

در یک نگاه کلی می‌توان گفت که Panda Helper پتانسیل‌های کافی برای این که جایگزین اپ استور باشد را دارد. برخی از مزایای این پلتفرم، شامل سرعت و پشتیبانی عالی آن، امنیت بسیار بالای آن و فراهم کردن برنامه‌های پریمیوم به صورت رایگان است.

بررسی مزایا و معایب Panda Helper

اما یکی از معایب این پلتفرم این است که شما نمی‌توانید در طولانی مدت از برنامه‌های آن در نسخه رایگان استفاده کنید. چرا که اپل به صورت مرتب این اسناد رایگان و عمومی را شناسایی و باطل می‌کند. تقریبا هر چند وقت یک بار شما باید برای استفاده از سند جدید منتظر باشید.

برنامه CokernutX

برنامه CokernutX یکی دیگر از برنامه‌های جایگزین اپ استور است که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته شده است. این برنامه بهترین جایگزین برای اپلیکیشن جیل بریک Cydia بوده و تمامی کاربران آیفون را از جیل بریک و دردسرهای بعد از آن نجات خواهد داد. در این پلتفرم، تمامی کاربران می‌توانند به سادگی اپلیکیشن‌های مورد نیاز خود را دانلود کنند.

برنامه جایگزین اپ استور CokernutX

علاوه بر این که برنامه CokernutX نیازی به دسترسی به اپل آی دی ندارد؛ نیازی به ساخت حساب کاربری هم نیست. تنها کافی است که کاربران این پلتفرم، آن را نصب کرده و با چند حرکت انگشت، از امکانات آن استفاده کنند.

با دانلود بازی‌های کرک شده از این پلتفرم، درست مانند چیت کد عمل کرده‌اید و می‌توانید قلب، سکه یا هر چیز دیگری را بی نهایت برای خود خریداری کنید.

یکی از مزایای استفاده از پلتفرم CokernutX، دسته بندی‌های بسیار عالی این پلتفرم است. علاوه بر نوار ابزار جست و جویی که در این برنامه جایگزین اپ استور تعبیه شده است؛ کاربران می‌توانند در بین دسته بندی‌های مختلف اپلیکیشن یا بازی به گشت و گذار مشغول شده و برنامه مورد نظر خود را دانلود کنند. لازم به ذکر است که برخی از کاربران اندروید هم می‌توانند مانند کاربران IOS از این پلتفرم استفاده کنند.

در همان صفحه اصلی CokernutX می‌توان وارد بخش‌های مختلف شد و پلتفرم را روی دستگاه مورد نظر مانند آیفون، مک بوک و… نصب کرد. پس از نصب این جایگزین اپ استور، تنها کافی است تا در بین برنامه‌های آن گشته و اپلیکیشن مورد نظر خود را به صورت کاملا رایگان دانلود کنید.

یکی از امکاناتی که این اپلیکیشن در اختیار شما قرار می‌دهد؛ امکان دانلود بازی‌های هک شده و دارای چیت کد است.

CokernutX در یک نگاه

  • برنامه جایگزین اپ استور کاملا رایگان
  • بدون نیاز به جیل بریک و روت کردن گوشی
  • امکان دانلود برنامه‌های پریمیوم و بازی‌های هک شده
  • قابل استفاده بر روی اندروید
  • برنامه‌ها کاملا ایمن بوده و از فیلترهای مختلفی رد شده‌اند

بررسی مزایا و معایب CokernutX

یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های این برنامه جایگزین اپ استور، کاملا رایگان بودن آن است. در این پلتفرم تمامی بازی‌های محبوب و اپلیکیشن‌های پولی به صورت هک شده و رایگان قرار دارند.

بررسی مرایا و معایب CokernutX

این پلتفرم نیازی به دسترسی داشتن به اطلاعات گوشی یا اپل آی دی شما را نداشته که همین موضوع باعث بالاتر رفتن امنیت آن می‌شود. برای استفاده از اپلیکیشن‌های موجود در CokernutX نیازی به برنامه جیل بریک Cydia ندارید و می‌توانید در امنیت کامل برنامه‌های مورد نظر خود را دانلود کنید.

یکی از معایب بزرگی که در این برنامه به چشم می‌خورد؛ revoke free نبودن آن است. با استفاده از این برنامه، ممکن است به طور مکرر با از کار افتادن اپلیکیشن‌ها مواجه شوید.

برنامه BuildStore

برنامه BuildStore یکی از اولین جایگزین‌های اپ استور برای دانلود رایگان برنامه در آیفون بوده است که از سال 2013 فعالیت خود را آغاز کرده است. هدف اصلی BuildStore ساخت بستری برای برنامه نویسان است تا با انتشار اپلیکیشن‌های خود پیشرفت داشته باشند.

برنامه جایگزین اپ استور BuildStore

بسیاری از این اپلیکیشن‌هایی که توسط برنامه نویسان ساخته می‌شوند؛ در اپ استور مورد تایید قرار نگرفته و رد خواهند شد. به همین دلیل BuildStore از سال 2013 سعی در حمایت از برنامه نویسان و کاربران اپلیکیشن‌ها داشته است.

برنامه جایگزین اپ استور BuildStore، بستری را برای بارگذاری اپلیکیشن‌های رد شده توسط اپ استور و دانلود اپلیکیشن‌های پریمیوم اپ استور فراهم کرده است.

با وجود این که بیشتر اپلیکیشن‌های طراحی شده در این پلتفرم مورد قبول قرار می‌گیرند؛ اما از طرفی از زیر قوانین سفت و سختی هم عبور می‌کنند. به طور مثال هیچ کدام از این اپلیکیشن‌ها نباید حاوی ویروس یا کدهای مخرب باشند.

همین یک قانون BuildStore برای پذیرش اپلیکیشن کافی است تا به شما اطمینان بدهد که گوشی شما در معرض خطر حملات ویروسی قرار نخواهد گرفت و می‌توانید به این برنامه جایگزین اپ استور اطمینان کنید.

استفاده از پلتفرم BuildStore بسیار راحت است. تنها کافی است تا وارد این لینک شده و در سایت ثبت نام کنید. پس از ثبت نام، لینک دریافت برنامه جایگزین اپ استور برای شما فرستاده می‌شود.

دستگاهی که قصد دارید تا در آن برنامه‌های مورد نظر خود را نصب کنید را باز کرده و لینک را در آن اجرا کنید. پس از چند دقیقه، اپلیکیشن در دستگاه شما نصب خواهد شد.

بعد از آن می‌توان به راحتی داخل برنامه رفت و اپلیکیشن‌های مورد نیاز را دانلود کرد. لازم به ذکر است که علاقه مندان می‌توانند اپلیکیشن خود را هم به همین سادگی بارگذاری کنند.

BuildStore در یک نگاه

  • امکان استفاده رایگان از پلتفرم
  • تمامی برنامه‌ها از فیلتر عبور کرده و امن هستند
  • بدون نیاز به دسترسی به اپل آیدی
  • بدون نیاز به جیل بریک یا روت کردن گوشی
  • اولین پلتفرم جایگزین اپ استور

بررسی مزایا و معایب BuildStore

این پلتفرم، یکی از قدیمی‌ترین و اولین پلتفرم‌های جایگزین اپ استور است. به همین دلیل می‌توان تا حدود زیادی به آن اعتماد کرد. استفاده از آن هم به طول کامل و برای تمامی کاربران رایگان است.

مرایا و معایب buildstore

اما باید در نظر داشت که بیشتر اپلیکیشن‌های این پلتفرم، اپلیکیشن‌های به ثبت رسیده در آن هستند. امکان دانلود برنامه‌های پریمیوم و استفاده از آن‌ها وجود دارد؛ اما در نظر داشته باشید که خبری از بازی‌های هک شده نیست.

در کل می‌توان گفت که اگر به دنبال جایگزین امن اپ استور هستید؛ BuildStore بهترین گزینه است.

برنامه TutuApp

آخرین جایگزین اپ استور در لیست امروز، برنامه TutuApp است. این برنامه هم مانند سایر پلتفرم‌های جایگزین اپل، بستری برای آپلود برنامه‌های غیر رسمی که توسط اپ استور تایید نشده‌اند است.

برنامه TutuApp

در کنار این برنامه‌ها، کاربران می‌توانند برنامه‌های پریمیوم و بازی‌های هک شده را نیز به راحتی و بدون نیاز به جیل بریک دانلود کنند.

برای دانلود و نصب برنامه جایگزین اپ استور، TutuApp، تنها کافی است که به وب سایت آن مراجعه و اپلیکیشن را برای دستگاه مورد نظر دانلود کرد. دانلود و نصب این اپلیکیشن کاملا رایگان بوده و بر روی هر دو سیستم عامل اندروید و iOS قابل نصب است.

در این پلتفرم، برنامه نویسان می‌توانند برنامه‌های خود را که در اپ استور مورد تایید قرار نگرفته‌اند را آپلود کنند. تنها کافی است که برنامه کد مخرب یا ویروسی به همراه نداشته باشد.

در صورتی که برنامه کار کند و از فیلتر ویروس و کدهای مخرب هم عبور کرده باشد؛ در لیست برنامه‌های قابل دانلود اپ استور قرار می‌گیرد.

علاوه بر برنامه‌های غیر رسمی و برنامه‌های پریمیوم، می‌توان در برنامه TutuApp که یکی از جایگزین‌های اپ استور است؛ بازی‌های هک شده و دارای چیت کد را دانلود کرد.

البته باید در نظر داشت که بیشتر اوقات برنامه‌ها از کار افتاده و باید مدتی برای امکان استفاده دوباره از آن‌ها صبر کرد. این مشکل از اپلیکیشن TutuApp نبوده و به دلیل این است که اپ استور، مجوزهای رایگان مربوط به برنامه‌ها را شناسایی و حذف می‌کند.

TutuApp در یک نگاه

  • یکی از برنامه‌های جایگزین اپ استور با بیشترین امتیاز از طرف کاربران
  • امکان استفاده رایگان از تمامی اپلیکیشن‌ها
  • امکان آپلود و بارگذاری اپلیکیشن‌های طراحی شده
  • تمامی برنامه‌های این پلتفرم کاملا امن هستند
  • قابل استفاده در هر دو سیستم عامل اندروید و iOS

بررسی مزایا و معایبت TutuApp

این برنامه بی شک یکی از بهترین جایگزین‌های اپ استور است. چرا که کاربران بسیاری به این پلتفرم امتیاز مثبت داده‌اند. Revoke Free نبودن پلتفرم می‌تواند گاهی کلافه کننده باشد؛ چرا که برنامه‌ها تقریبا با فاصله‌های کوتاهی از کار می‌افتند.

مزایا و معایب TutuApp

رابط کاربری این برنامه بسیار ساده بوده و همه می‌توانند به راحتی با آن کار کنند. فیلترهای این پلتفرم برای بررسی اپلیکیشن‌های ثبت شده بسیار قوی بوده و از بابت امنیت خیال کاربران را راحت می‌کنند. اگر موضوع از کار افتادن تقریبا زیاد برنامه‌ها را در نظر نگیریم؛ TutuApp می‌تواند بهترین جایگزین اپ استور باشد.

کلام آخر

در این مقاله با 5 مورد از بهترین جایگزین‌های اپ استور آشنا شدیم. این که از قابل اطمینان بودن و امن بودن جایگزین اپ استور اطمینان داشته باشیم؛ امر مهمی است.

چرا که برخی از پلتفرم‌های جایگزین اپ استور، با وجود این که امکانات زیادی را به کاربران خود ارائه می‌دهند؛ اما متاسفانه برنامه‌های آن‌ها دارای ویروس و کدهای مخرب بسیار زیادی است.

تمامی برنامه‌های معرفی شده در این مقاله، امن و قابل اعتماد هستند. اگر شما هم تجربه استفاده از این جایگزین‌های اپ استور را داشته‌اید؛ تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید. از این که تا پایان مقاله همراه ما بودید سپاس گزاریم.

سوالات متداول

بهترین اپلیکیشن جایگزین اپ استور کدام است؟

امروزه بیشتر افراد به برنامه iPhoneCake اعتماد زیادی داشته و از آن استفاده می‌کنند. یکی از بهترین مزایای این پلتفرم، از کار نیفتادن برنامه‌هاست. برای آشنایی بیشتر با این جایگزین اپ استور، به این مقاله مراجعه شود.

جایگزین‌های اپ استور قابل اعتماد هستند؟

تمامی پلتفرم‌های جایگزین اپ استور قابل اعتماد نیستند. ضروری است که پلتفرم‌های امن و قابل اعتماد جایگزین اپ استور را بشناسید. در این مطلب 5 مورد از مورد اعتمادترین برنامه‌های شبیه اپ استور معرفی شده‌اند.

مزیت استفاده از جایگزین اپ استور چیست؟

مهم‌ترین مزیت استفاده از جایگزین اپ استور، دور زدن محدودیت‌های اپل بدون استفاده از جیل بریک و از بین بردن گارانتی گوشی است. سایر مزایای استفاده از جایگزین اپ استور را می‌توانید در این مطلب مطالعه کنید.

5 | (2)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//