بهترین بازی های آفلاین آیفون (15 بازی برتر iOS )

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که در حین انجام بازی با اینترنت همیشه نگران باتری آیفون و یا حجم اینترنت مصرفی خود هستید، می‌توانید با دانلود کردن یک بازی آفلاین در هر ژانری که دوست دارید، این نگرانی را از بین ببرید.

خبر خوب این که تعداد بازی‌های آفلاین و باکیفیتی که در اپ استور موجود است و همگی هم رایگان هستند، خیلی زیاد است. در این مقاله از ایده آل تک ما 15 بازی برتر آفلاین برای اجرا در سیستم عامل iOS را معرفی کرده‎‌ایم.

امیدوارم این بازی‌ها را دوست داشته باشید و با دانلود کردن‌شان حسابی سرگرم شوید.

بهترین بازی های آفلاین کم حجم آیفون

گاهی اوقات ممکن است دوست نداشته باشید که حجم زیادی از گوشی را به بازی‌ آفلاین آیفون اختصاص بدهید. از این رو فقط به دنبال بازی‌‌هایی باشید که با وجود حجم کم، بسیار جذاب باشند و بتوانید ساعت‌ها با آن مشغول شوید.

در ادامه ما 5 تا از بهترین بازی‌های آفلاین کم حجم آیفون را به شما معرفی خواهیم کرد:

1) بازی آفلاین آیفون The Revenge of Shinobi Classic

یکی از بازی‌های آفلاین آیفون، بازی The Revenge of Shinobi Classic است. این بازی یکی از بازی‌های نوستالژیک است که توسط کمپانی SEGA تولید و منتشر شده است.

بازی آفلاین آیفون The Revenge of Shinobi Classic

ورژن اصلی این بازی در کنسول بازی Sega منتشر شده بود. این کمپانی با طراحی ورژن جدیدتر ولی همان سبک قدیمی، توانست نظرهای مثبت بسیاری را به خود جلب کند.

برای دانلود این بازی جذاب در آیفون و آیپد، روی لینک زیر ضربه بزنید:

بازی آفلاین آیفون The Revenge of Shinobi Classic، تنها بازی ورژن قدیمی شرکت سگا نیست که دوباره منتشر شده است. چندین بازی قدیمی و نوستالژیک کنسول‌های بازی سگا مجددا برای سیستم‌عامل‌های iOS و اندروید، طراحی و منتشر شده‌اند.

در این بازی جذاب و کم حجم، شما نقش یک نینجای ژاپنی به اسم Joe Musashi را دارید که باید با چالش‌های زیادی روبه‌‌‎رو شوید. یکی از این چالش‌ها، انتقام‌جویی از یک گروه شیطانی به اسم Neo Zeed است که باید با آن مقابله کنید.

از جمله ویژگی‌های برجسته‌ای که The Revenge of Shinobi Classic دارد عبارتند از:

  • نسخه بازسازی شده بازی نوستالژیک The Revenge of Shinobi C کنسول SEGA
  • گیم‌پلی و ماجراجویی بسیار جذاب
  • مقابله با غول مرحله آخر در پایان هر راند از مسابقه
  • امکان دستیابی به امکانات بیشتر با پشت سر گذاشتن هر مرحله
  • دارای 4 درجه سختی مختلف از آسان به سخت

در طول بازی باید به جاهای مختلفی از دنیا سفر کنید و در این ماموریت‌ها، با چالش‌های زیادی روبه‎‌رو شوید. در کل این بازی بسیار جذاب و سرگرم‌کننده است.

معرفی 10 بازی آنلاین دو نفره موبایل به همراه لینک دانلود و آموزش
بخوانید

2) بازی ترسناک و کم حجم Granny 

اگر شما هم جزو افرادی هستید که همیشه به دنبال هیجان هستید و دوست دارید بازی‌های ترسناک آیفون انجام دهید، بازی آفلاین آیفون Granny را پیشنهاد می‌کنیم. این بازی توسط کمپانی بازیسازی DVloper طراحی و منتشر شده است.

بازی ترسناک و کم حجم Granny برای آیفون

بازی آیفون آفلاین Granny با وجود حجم بسیار پایینی که دارد، طراحی جذاب و سه بعدی دارد. در این بازی شما نقش نوه‌ مادربزرگ ترسناکی را دارید که در خانه‎‌ او زندانی شده‌اید. شما باید چالش‌های بسیاری را پشت سر بگذارید تا بتوانید از این خانه‎‌ ترسناک فرار کنید.

برای دانلود و نصب Granny در دستگاه‌های آیفون و آیپد، روی لینک زیر ضربه بزنید:

یکی از جذابیت‌های این بازی، موسیقی متن ترسناک و هیجان‌انگیزی است که در طول اجرای آن خواهید شنید. هر چه کمتر سر و صدا کنید و جاهای دور از دسترس را برای پنهان شدن انتخاب کنید، شانس بیشتری خواهید داشت که زنده از خانه‌ مادربزرگ ترسناک خارج شوید.

اگر به دنبال هیجان و ترشح آدرنالین بیشتر هستید، این بازی را شدیدا به شما پیشنهاد می‌کنیم. از جمله ویژگی‌های مثبتی که بازی Granny دارد عبارتند از:

  • موسیقی متن بسیار هیجان انگیز
  • طراحی و گرافیک سه بعدی با وجود حجم کم بازی
  • امکان حرکت در مکان‌های مختلف خانه و پنهان شدن در جاهای دست نیافتی
  • ماجراجویی کردن در جاهای خیلی ترسناک

3) بازی آفلاین Snake Rewind

Snake Rewind هم دیگر بازی بدون اینترنت آیفون با حجم کم است. این بازی یکی دیگر از بازی‌های سبک نوستالژیک است که در گوشی‌های نوکیا خیلی سال پیش انجام می‎‌دادیم.

بازی آفلاین Snake Rewind

کمپانی‌های بازی‌سازی Taneli Armanto و Rumilus Design این بازی را به سبک جدید و مدرن، مجددا طراحی و منتشر کرده‌‌اند. برای دانلود و نصب این بازی در آیفون و آیپد، روی لینک زیر ضربه بزنید:

بازی Snake Rewind، گرافیک جذاب و موسیقی و صداگذاری خیلی خوبی دارد. با این بازی می‌‌‎توانید ساعت‌ها مشغول شوید و از آن لذت ببرید. هر چه بیشتر بتوانید مار خود را بزرگ کنید، امتیاز بیشتری به دست خواهید آورد و مار شما قوی‎‌تر خواهد شد.

از جمله ویژگی‎‌های بازی Snake Rewind عبارتند از:

  • در اختیار داشتن میوه‌های مختلف که هر کدام قدرت خاصی به مار شما خواهد داد.
  • داشتن مراحل‌ و سطوح بازی مختلف و به چالش کشیدن مهارت‌های شما در بازی
  • داشتن قابلیت پرداخت درون برنامه‌ای و امکان دسترسی به آیتم‌های بیشتر
  • موسیقی و افکت‌های صوتی خیلی جذاب و بامزه
  • امکان رقابت با بازیکنان دنیا در ورژن آنلاین و …

نکت‎ه‌ جذاب در مورد بازی آفلاین آیفون Snake Rewind این است که علاوه بر ورژن آفلاین، می‌توانید از نسخه‌‎ی آنلاین هم در صورت تمایل استفاده کنید. خیلی راحت هم می‌توانید رکوردهای خود را با دوستان‌تان در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید و امتیاز بگیرید.

4) بازی آفلاین آیفون Spaceteam

یکی دیگر از بازی‌های آفلاین آیفون جذاب، بازی Spaceteam  است که حجم بسیار کمی از گوشی شما را به خود اختصاص خواهد داد. این بازی توسط کمپانی بازی‌‎سازی Henry Smith طراحی و منتشر شده و توانسته تاکنون جوایز بسیار زیادی را از آن خود کند.

بازی آفلاین آیفون Spaceteam

نکته‌ جالب در مورد این بازی این است که هم می‌توانید آن را به صورت آفلاین انجام دهید؛ هم می‌توانید به صورت گروهی و مولتی پلیر بازی کنید. در صورتی که دسترسی به اینترنت هم نداشته باشید، می‌‌توانید با نزدیکان خود این بازی را به صورت گروهی و با استفاده از بلوتوث انجام دهید و از آن لذت ببرید.

برای دانلود و نصب این بازی آفلاین آیفون در دستگاه‌های مختلف، روی لینک زیر ضربه بزنید:

در Spaceteam شما در نقش یک فضانورد هستید که باید برای حفظ سفینه و سیاره‌‌ی خود بجنگید. در این بین باید با چالش‌های زیادی رو به رو شوید که از انفجار ستاره‌ها هم زنده بیرون بیایید. این بازی در عین حال که حجم پایینی دارد، از گرافیک و موسیقی متن فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

اگر شما هم از این سبک بازی‌ها خوشتان می‌آید، Spaceteam انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. از جمله ویژگی‌هایی که بازی Spaceteam دارد عبارتند از:

  • امکان بازی به صورت گروهی و بدون نیاز به اینترنت
  • طراحی بسیار جذاب و موسیقی متن هیجان انگیز
  • در اختیار داشتن مراحل خیلی زیاد
  • امکان بازی به صورت آنلاین و به صورت مولتی پلی

5) بازی آفلاین Crossy Road

بازی Crossy Road یا جاده‎‌های پرخطر، یکی دیگر از بازی‌های کم حجم و آفلاین است که در گوشی آیفون خود می‎‌توانید آن را داشته باشید. این بازی توسط کمپانی بازی‌‎سازی Yodo1 Games طراحی و برای سیستم‌عامل‎‎‌های آیفون و اندروید ارائه شده است.

فضای این بازی بسیار مینیمال و ساده است و در عین سادگی، لذت و هیجان بسیاری به شما خواهد داد. در Crossy Road شما باید به کمک قهرمانان کوچکی که قصد عبور از جاده‌های شلوغ دارند بروید.

برای دانلود و نصب این بازی در دستگاه‌های آیفون و آیپد، روی لینک زیر ضربه بزنید:

در این مسیر باید مراقب باشید که این قهرمانان با هیچ مانعی برخورد نکنند. هر چه بیشتر و بهتر بتوانید از این قهرمانان دفاع کنید، امتیاز بیشتری به دست خواهید آورد و آیتم‌های خیلی زیادی برای شما باز خواهد شد.

از جمله ویژگی‌های جذابی که بازی Crossy Road دارد عبارتند از:

  • داشتن کاراکترهای جذاب و مختلف برای محافظت از آنها در عبور از جاده‌ها
  • امکان بازی در دو حالت عمودی و افقی (لنداسکیپ)
  • کم و زیاد کردن میزان تنظیمات فریم برای کاهش مصرف و باتری و…
  • گرافیک بسیار بالا با وجود حجم کم
  • صداگذاری و موسیقی متن جذاب و هیجانی

نکته‌ اصلی که در این بازی باید به آن دقت داشته باشید، داشتن تمرکز بسیار بالا و انجام عکس العمل‌های به موقع در حین بازی است. این بازی به شدت در بالا بردن دقت و تمرکز شما موثر خواهد بود.

با 20 ترفند بازی فورتنایت برای حرفه‌ای شدن در این بازی آشنا شوید
بخوانید

بهترین بازی آفلاین جنگی آیفون

شاید شما از جمله افرادی باشید که به دنبال هیجان هستید و دوست دارید در اوقات فراغت، بازی‌های جنگی انجام دهید. ولی قصد ندارید که از اینترنت استفاده کنید و دوست دارید به بازی‌ها در حالت آفلاین دسترسی داشته باشید.

در ادامه ما قصد داریم 5 مورد از بهترین بازی‌های آفلاین جنگی در آیفون را به شما معرفی کنیم:

1) بازی آفلاین جنگی Sky Force Reloaded

اولین بازی آفلاین جنگی آیفون که قصد معرفی کردن آن را داریم، بازی Sky Force Reloaded است. این بازی توسط کمپانی Infinite Dreams طراحی و منتشر شده است. البته که این بازی ورژن‌های مختلفی دارد که این ورژن، از تمامی نسخه‌ها جذاب‌تر و کامل‌تر است.

بازی آفلاین جنگی Sky Force Reloaded

هدف اصلی شما در این بازی سوار شدن به روی انواع هواپیماهای جنگده در یک دنیای سه بعدی است و باید بتوانید که با تمامی دشمنان مقابله کنید. این بازی سبک اکشن و جنگی و گرافیک فول اچ دی خیره‌‎کننده‌ای دارد.

برای دانلود و نصب این بازی در دستگاه‌های آیفون و آیپد، روی لینک زیر ضربه بزنید:

اگر دوست دارید به صورت مجازی تجربه‎‌ سوار شدن به روی یک سفیه‌ فضایی را داشته باشید، این بازی حس بسیار خوبی به شما خواهد داد. این بازی ویژگی‌ها و جذابیت‌های بسیاری دارد.

از جمله ویژگی‌هایی که بازی Sky Force Reloaded دارد و شما را به خودش معتاد خواهد کرد عبارتند از:

  • دارا بودن بیشتر از صدها مرحله‌ مختلف با چالش‌های متفاوت و هیجان انگیز
  • امکان ارتقا دادن انواع سپر، تفنگ، موشک، لیزر، مگابمب و مغناطیس سفینه با پشت سر گذاشتن هر مرحله
  • قابلیت به دست آوردن انواع هواپیماهای جنگنده و کارت‌های مختلف برای باز کردن قفل این آیتم‌ها
  • به دست آوردن امتیازهای بیشتر با کامل کردن تمامی هدف‌ها در تمامی حالت‌های بازی
  • قرار گیری در چالش‌ها و ماموریت‌های خیلی سخت و خطرناک برای نجات دادن شهروندان گرفتار
  • قابلیت شرکت در مسابقات هفتگی جدید در برابر بازیکنان دیگر از سراسر جهان در ورژن آنلاین
  • گرافیک بالا و موسیقی و صداگذاری جذاب و …

2) بازی جنگی آیفون Nonstop Knight

دومین بازی آفلاین جنگی آیفون، بازی Nonstop Knight یا شوالیه بی‎‌وقفه است. این بازی هم سبک جنگی و اکشن دارد و توسط کپمانی بازی‎سازی flare games طراحی و منتشر شده است.

بازی جنگی آیفون Nonstop Knight

در بازی Nonstop Knight شما در نقش یک شوالیه‌‎ای هستید که باید در سیاه چاله‌‎ها با دشمنان مقابله کند. در طول انجام دادن این بازی، شما هیچ کنترلی روی حرکت شخصیت اصلی نخواهید داشت و خود شخصیت به صورت اتومات حرکت خواهد کرد. به همین خاطر عنوان Nonstop قبل از کلمه‌ شوالیه آمده است.

برای دانلود و نصب این بازی آفلاین در آیفون و آیپد، روی لینک زیر ضربه بزنید:

نکته‎‌ جالب در مورد این بازی این است که این شوالیه بدون اینکه شما کاری انجام دهید، به دشمنان ضربه می‌‎زند. حالا وظیفه‎‌ اصلی که شما به عنوان کنترل کننده‌‎ Nonstop Knight در اختیار خواهید داشت، کنترل کردن و انتخاب قدرت‎‌ها و توانایی‌های این شوالیه است. شما تعیین کننده‌ اصلی این معیارها خواهید بود.

وظیفه‌ی دیگر شما ارتقا دادن شخصیت اصلی و اسلحه‌هایی است که در طول بازی به دست خواهید آورد. هر چه بیشتر بتوانید در مسابقات و چالش‌ها پیروز شوید، شانس خیلی بیشتری برای ارتقای قدرت و شخصیت شوالیه‌ خود خواهید داشت.

بازی Nonstop Knight جذابیت و قابلیت‎‎‌های بسیاری دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد:

  • در اختیار داشتن تجهیزات و آیتم‌های بیشتر با به دست آوردن صندوقچه‌هایی که در پایان هر رقابت به دست خواهد آورد.
  • امکان جمع کردن سکه‌ برای خرید آیتم‌های بیشتر
  • گرافیک و موسیقی متن بسیار جذاب و تاثیرگذار
  • هیجان انگیز و اعتیادآور
  • بدون نیاز به اینترنت

3) بازی جنگی LONEWOLF برای آیفون

دیگر بازی آفلاین آیفون که سبک جنگی دارد، بازی LONEWOLF یا گرگ تنها است. این بازی جذاب توسط کمپانی بازی‌سازی FDG Entertainment GmbH & Co.KG برای سیستم‌ عامل‌های iOS و اندروید طراحی و منتشر شده است.

بازی جنگی LONEWOLF برای آیفون

اگر خیلی کلی بخواهیم در مورد بازی LoneWolf نظر دهیم، این بازی یک بازی بسیار جذاب با تضادهای اخلاقی است! در این بازی ممکن است در همان دقیقه‌ی اول احساس کنید که در یک محیط خیلی آرام و بی‌هیاهو قرار گرفته‌اید. ولی چیزی نخواهد گذاشت که یک گرگ به شما حمله می‌کند و سپس مورد تیراندازی قرار می‌‎گیرید و همه چیز در کسری از ثانیه دگرگون خواهد شد!

برای دانلود و نصب این بازی جنگی در آیفون و آیپد، روی لینک زیر ضربه بزنید:

در بازی آفلاین آیفون Lonewolf شما نقش یک قاتل بسیار مرموز و حرفه‌ای را خواهید داشت. تلاش شما در بازی تلاش برای رسیدن به مجلس یک سازمان جنایی است. در طول بازی اسلحه‎‌ها و آیتم‌های بسیاری دریافت خواهید کرد تا بتوانید کشت و کشتار بیشتری را انجام دهید.

در مورد این بازی می‌توان گفت که جذاب‌ترین بازی آفلاین آیفون است که می‌توانید در گوشی خود داشته باشید. از جمله ویژگی‎‌هایی که LONEWOLF دارد عبارتند از:

  • داشتن بیش از 5 ساعت حالت داستانی
  • امکان بازی کردن در بیش از 30 ماموریت هیجان انگیز
  • در اختیار داشتن بیش از 20 سلاح مختلف
  • طراحی بسیار خاص منحصر به فرد و داشتن گرافیک فول اچ دی
  • موسیقی متن هیجان انگیز و صداگذاری‌های طبیعی

میزان هیجان و کشت و کشتار این بازی به حدی بالاست که اگر کمتر از 18 سال سن داشته باشید، اجازه‌ دانلود کردن آن را نخواهید داشت! در طول بازی شما باید بتوانید با پشت سرگذاشتن مراحل مختلف، 20 اسلحه‌ی مخفی را در 4 فصل مختلف بازی بدست بیاورید.

4) بازی جنگی آفلاین Overkill

چهارمین بازی آفلاین iOS سبک جنگی، بازی Overkill است. این بازی توسط کمپانی بازی‌سازی Craneballs طراحی و منتشر شده است. در این بازی شما نقص فرمانده‌‎ اصلی یک گروه هستید.

بازی جنگی آفلاین Overkill

وظیفه‎‌ اصلی شما به عنوان فرمانده این است که با افرادی که به شما حمله کرده‏‌اند مقابله کرده و اجازه ندهید تا شما را از بین ببرند. برای دانلود و نصب Overkill در آیفون و آیپد، روی لینک زیر ضربه بزنید:

در این بازی هرچقدر عکس العمل‌های سریع‌تری داشته باشید، شانس بیشتری برای زنده ماندن خواهید داشت. تصمیم‌گیری‌های لحظه‌ای هم یکی دیگر از جذابیت‌های این بازی است. هر چقدر سریع‌تر بتوانید تصمیم‌گیری کنید، شانس بیشتری در این بازی خواهید داشت.

با رد کردن هر مرحله‎، آیتم‌ها و اسلحه‎‌های بیشتری به شما داده خواهد شد. از طرفی دیگر، هرچقدر اسحله‎‌های بیشتری داشته باشید، شانس زنده ماندن بیشتری خواهید داشت. برخی از ویژگی‎‌های بازی اکشن Overkill عبارتند از:

  • ارتقا دادن اسحله‌هایی که به دست آورده‌اید
  • گرافیک بسیار بالا به همراه صداگذاری‌های جذاب
  • مبارزه کردن با دشمنان سه بعدی و وحشتناک خون آشام
  • داشتن مراحل متنوع و چالش برانگیز
  • قابلیت کنترل و فرستادن هواپیماهای بدون سرنشین
  • در اختیار داشتن نمایشگاه اسحله، برای انتخاب کردن
  • در اختیار داشتن کاراکترهای واقعی و حالت‌های مختلف بازی

5) بازی جنگی آیفون Hitman Sniper

آخرین بازی آفلاین جنگی آیفون که قصد معرفی کردن آن را به شما داریم، بازی Hitman Sniper است. این بازی، توسط کمپانی بازی‌سازی  SQUARE ENIX Ltd طراحی و منتشر شده است.

در این بازی شما در نقش یک مامور خواهید بود که در پشت بام ساختمان‌های بلند قرار گرفته‌اید. شما تنها ١۵ دقیقه فرصت دارید تا محل را از وجود دشمنان پاک‌سازی کنید و خودتان را نجات دهید.

برای دانلود و نصب Hitman Sniper در دستگاه‌های آیفون و آیپد، روی لینک زیر ضربه بزنید:

هرچقدر مهارت‌های بیشتری در تیراندازی و هوش و ذکاوت بیشتری داشته باشید، شانس بیشتری برای زنده ماندن خواهید داشت. این بازی ویژگی‌‎های بسیاری دارد که در ادامه، به برخی از آن‌ها اشاره کرده‌ایم:

  • داشتن بیش از 150 ماموریت مختلف برای انجام دادن
  • در اختیار داشتن بیش از 15 اسلحه‌ مختلف برای استفاده
  • انجام دادن ماموریت‌های خاص در مکان‌های مختلف
  • پشتیبانی از لیدربورد برای رقابت با دوستان جهانی در حالت آنلاین
  • گرافیک فول اچ دی و صداگذای مهیج و کنترلرهای عالی و دقیق

بهترین بازی استراتژی آفلاین آیفون

اگر به دنبال بازی‌های سبک استراژی هستید و دوست ندارید برای بازی کردن با این سبک بازی‌ها، درگیر اینترنت باشید، 5 بازی که در ادامه معرفی خواهیم کرد، نظر شما را به خود جلب خواهد کرد:

1) بازی The Battle of Polytopia

اولین بازی استراتژی آیفون به صورت آفلاین، بازی The Battle of Polytopia یا نبرد پولی توپیا است. یکی بازی جذاب که توسط کمپانی Midjiwan AB طراحی و منتشر شده است. شما با نصب کردن آن، یک بازی استراتژی جذاب و با گرافیک و موسیقی متن بسیار تاثیربرانگیز خواهید داشت.

بازی The Battle of Polytopia

در چالش‌هایی که در این بازی با آن مواجه خواهید شد، سرزمین‌های جدید را کشف کرده و به فناوری‌ها و اسلحه‌های جدید دست پیدا می‌کنید. برای دانلود و نصب the battle of Ploytopia در آیفون و آیپد، روی لینک زیر ضربه بزنید:

نکته‎‌ جذاب در مورد بازی the battle of Ploytopia این است که شما تجربه‌‎ای کاملا متفاوت را خواهید داشت. می‎‌توانید برای خود یک قبیله انتخاب کنید و با جستجو کردن در جنگل‌های اطراف و جنگیدن با امپراطوری‌های مختلف، قبیله‎‌ خود را بزرگ و بزرگتر کنید.

اگر شما هم از طرفداران سبک بازی‎‌های استراتژیک هستید و دوست دارید این سبک بازی‎‌ها را به صورت آفلاین انجام دهید، این بازی مناسب شماست. از جمله ویژگی‌هایی که بازی جذاب The Battle of Polytopia دارد عبارتند از:

  • تجربه یک بازی سبک استراتژیک از نوع civilization
  • امکان کشف کردن آیتم‌ها و اسلحه‌های مختلف برای پیشرفت بیشتر در بازی
  • قابلیت بازی کردن به صورت آنلاین
  • داشتن سه حالت مختلف بازی: Perfection و Domination و Creative
  • شرکت در مسابقات Mirror و رویارویی با افراد قبیله‌‎های مختلف در حاات آنلاین
  • گرافیک بالا و صداگذاری و موسیقی متن هیجان انگیز
  • اضافه شدن ویژگی‌های جدید پس از هر بار آپدیت کردن

2) بازی آفلاین آیفون Helix Jump

دومین بازی استراتژیک آفلاین آیفون، بازی Helix Jump  است. این بازی جذاب توسط کمپانی بازیسازی VOODOO برای سیستم‌ عامل‎‌های اندروید و  iOS طراحی و منتشر شده است.

بازی آفلاین آیفون Helix Jump

در این بازی شما باید بتوانید با به کارگیری یک استراتژی خاص، کنترل توپ‎‌ها را به عهده بگیرید و توپ را از آخرین طبقه به اولین طبقه منتقل کنید. برای دانلود و نصب Helix Jump در آیفون و آیپد، روی لینک زیر ضربه بزنید:

هرچه بهتر و بیشتر در این بازی تلاش کنید و استراتژی‌های متفاوتی را پیاده کنید، شانس بیشتری برای کسب امتیازات خواهید داشت. از جمله قابلیت‎‌هایی که بازی آفلاین آیفون Helix Jump دارد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • داشتن بیش از 100 مرحله مختلف
  • گیم‌پلی و طراحی بیسار ساده و مینیمال
  • موسیقی متن جذاب و آرامش بخش
  • به چالش کشیدن ذهن و مغز با پیاده کردن استراتژی‌های مختلف برای کنترل کردن توپ‌ها

هر چه بیشتر در این بازی جلو بروید، مراحل سخت‌تر خواهد شد و باید بتوانید با فکر و تصمیم‌گیری درست، کنترل این توپ‌ها را به دست بگیرید. این بازی طراحی و گرافیک بسیار جذابی دارد. شک نکنید که با یک بار بازی کردن، عاشقش خواهید شد.

3) بازی جذاب Zombie Tsunami آیفون

سومین بازی بدون اینترنت آیفون که سبک استراژیک دارد، بازی  Zombie Tsunami است. این بازی توسط کمپانی بازی‌سازی Mobigame S.A.R.L طراحی و منتشر شده و تا به امروز بیش از 500 میلیون بار، دانلود شده است!

بازی جذاب Zombie Tsunami آیفون

در بازی استراتژی آفلاین آیفون Zombie Tsunami شما نقش یک زامبی را دارید که باید تمامی دشمنان مقابل را به زامبی تبدیل کنید. گرافیک این بازی حالت دو بعدی و بسیار ساده و در عین حال جذاب است.

شما باید با عبور کردن از موانع مختلف مثل انواع ماشین، هواپیما، دره و… جان خود را حفظ کنید و آدم‌های سالم را به زامبی تبدیل کنید. برای دانلود و نصب Zombie Tsunami در آیفون و آیپد، روی لینک زیر ضربه بزنید:

در این بازی هرچقدر استراتژی بهتری داشته باشید، شانس بیشتری برای اضافه کردن افراد به گروه زامبی‌های خود خواهید داشت. Zombie Tsunami بیش از 300 مرحله‌ مختلف دارد که در هر مرحله با کسب امتیازات بیشتر، شانس قوی‌تر شدن و به دست آوردن آیتم‌های بیشتر را خواهید داشت.

از جمله قابلیت‌هایی که بازی استراتژی Zombie Tsunami دارد عبارتند از:

  • داشتن بیش از 300 مرحله‌ مختلف جذاب و چالش برانگیز
  • امکان کشف کردن و ماجراجویی در 11 مکان مختلف
  • امکان کسب امتیازات و پول‌های بیشتر پس از به پایان رساندن هر مرحله
  • جمع‌ کردن سکه‌های بیشتر برای خرید آیتم‌های حرفه‌ای‌تر در بازی
  • گرافیک بسیار بالای فول اچ دی به همراه موسیقی متن و صداگذاری بسیار هیجان انگیز

4) بازی استراتژیک آفلاین آیفون Zen Pinball

چهارمین بازی آفلاین آیفون سبک استراتژی این لیست، بازی Zen Pinball است. این بازی هم توسط کمپانی بازی‎سازی Zen Studios تولید و منتشر شده است. تا به امروز این بازی بیش از 10 میلیون بار توسط کاربران دانلود شده است که این نشان‌دهنده‎‌ی محبوبیت بالای آن است.

بازی استراتژیک آفلاین آیفون Zen Pinball

این بازی استراتژی ورژن آپدیت شده و جدیدتر بازی نوستالژیک پین بال در ویندوز  XP است. در این ورژن جدید بازی پین بال، گرافیک بازی خیلی جذاب‌تر و موسیقی حین بازی هم بسیار هیجانی‌تر شده است.

برای دانلود و نصب این بازی آفلاین آیفون در دستگاه‌های مختلف، روی لینک زیر ضربه بزنید:

هر چقدر بهتر بتوانید استراتژی مناسبی برای کنترل توپ‌ها در بازی داشته باشید، شانس بیشتری برای برنده شدن و کسب امتیازات بیشتر در Zen Pinball خواهید داشت.

از جمله قابلیت‌هایی که بازی Zen Pinball دارد عبارتند از:

  • داشتن بیش از 300 مرحله مختلف
  • گرافیک فول اچ دی و موسیقی متن هیجانی
  • امکان خرید درون برنامه‌ای با متصل شدن به اینترنت
  • حجم بسیار پایین با وجود گرافیک بالای بازی و …

5) بازی استراتژیک آفلاین آیفون Fallout Shelter

آخرین بازی که در این مقاله قصد داریم به شما معرفی کنیم، بازی جذاب Fallout Shelter است. این بازی توسط کمپانی بازی‎سازی Bethesda Softworks LLC طراحی و منتشر شده است.

بازی استراتژیک آفلاین آیفون Fallout Shelter

در بازی Fallout Shelter شما نقش یکی از بازمانده‎‌های فاجعه‌های اتمی را ایفا خواهید کرد. شما یک فرمانده هستید که وظیفه‌‎تان ساخت پناهگاه و گسترش دادن این مکان برای پناهجوها خواهد بود.

در طول بازی شما باید بتوانید برای افرادتان نیروگاه تأمین و توزیع برق، آب و غذا و تمامی امکانات یک زندگی بی‌دغدغه را تامین کنید. برای دانلود و نصب Fallout Shelter در دستگاه‌های آیفون و آیپد، روی لینک زیر ضربه بزنید:

هدف شما به عنوان فرمانده‎‌ اصلی بازی Fallout Shelter ساخت یک زندگی ایده‎‌آل خواهد بود. در این مسیر هم مشخص است که با موانع بسیاری روبه‎‌رو خواهید شد. با به کار گیری استراتژی‌های کارآمد و حساب شده، می‌توانید با تمامی این چالش‌ها روبه‎‌رو شوید و ایده‌آل‌ترین مکان را برای افراد خود بسازید.

از جمله ویژگی‌هایی که بازی Fallout Shelter دارد عبارتند از:

  • ساختن بهترین طاق‎‌ها و فراهم کردن امنیت شهروندان
  • به دست آوردن منابع ارزشمند نیروگاه‌های دشمنان
  • محافظت از ساکنان شهر با ساختن پناهگاه‌های امن و محکم
  • گرافیک بسیار بالا
  • صداگذاری فوق العاده
  • گیم پلی منحصر به فرد

کلام آخر

در این مقاله ما 15 بازی برتر آفلاین برای اجرا کردن در سیستم عامل iOS را به شما معرفی کردیم. مزیت اصلی تمامی این بازی‌ها این است که هر کدام ژانرهای خاص خودشان را دارند و برای اجرای آن‌ها، هیچ نیازی به اینترنت ندارید.

شما می‌توانید با نصب کردن این بازی‌ها و انجام دادنشان در اوقات فراغت، نهایت لذت را ببرید و ساعت‌ها سرگرم شوید. امیدوارم این مطالب برای شما مفید بوده باشد.

سوالات متداول

آیا برای پرداخت درون برنامه‌ای تمامی بازی‌ها، نیاز به متصل شدن به اینترنت را داریم؟

بله – برای دسترسی پیدا کردن به این قابلیت قبل از هر چیزی باید اکانت خود را شارژ کنید و سپس اقدام به خرید آیتم‌های پولی بازی کنید.

آیا با متصل شدن به اینترنت، تمامی مراحلی که در حالت آفلاین بازی کرده بودیم پاک خواهند شد؟

خیر – اطلاعات شما پاک نخواهد شد و در واقع با متصل شدن به اینترنت تمامی مراحلی که پیش برده‌اید، در اکانت شما ذخیره خواهد شد و اگر زمانی به هر دلیلی بازی پاک شد، امکان بازیابی مجدد تمامی مراحلی که پشت سر گذاشته‌اید را خواهید داشت.

آیا امکان دسترسی به بازی‌های آفلاین آیفون در سیستم عامل اندروید نیز وجود دارد؟

بله – شما خیلی راحت با سرچ کردن نام تمامی بازی‌هایی که در این مقاله معرفی کردیم در گوگل پلی، می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

5 | (1)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//