۱۵ بازی ترسناک آیفون: آیا شجاعت دارید این بازی‌ها را انجام دهید؟

بسیاری از افراد ممکن است دسترسی به کنسول‌های بازی نداشته باشند و از طرفی دیگر، به انجام بازی‌های ترسناک و هیجانی علاقه داشته باشند. خبر خوب اینکه در این مقاله 15 بازی ترسناک آیفون که بالاترین میزان دانلود و محبوبیت را بین بازی‌های موجود داشتند را به شما معرفی کرده‌ایم.

اگر شما هم از علاقمندان بازی‌های ترسناک هستید و دوست دارید در اوقات فراغت‌تان از این بازی‌ها لذت ببرید، در ادامه‌ی این مقاله از ایده آل تک با ما همراه باشید.

بازی ترسناک چند نفره آیفون

گاهی اوقات ممکن است دوست داشته باشید این سبک بازی‌ها را به صورت چند نفره و یا آنلاین بازی کنید. در ادامه ما 5 بازی ترسناک آیفون که به صورت چند نفره می‌‎‌‌توانید آنها را انجام دهید، به شما معرفی خواهیم کرد.

1) بازی ترسناک Slender Man Hide

یکی از بازی‌های ترسناک آیفون که می‎‌توانید آن را به صورت گروهی بازی کنید، بازی Slender Man Hide است. این بازی توسط کمپانی بازی‌سازی AGaming+ تهیه و منتشر شده است. نکته‎‌ اصلی در مورد این بازی این است که شما باید سرعت و دقت عمل بسیار بالایی داشته باشید.

بازی ترسناک Slender Man Hide

هر چه دقت بیشتری در نشانه‌گیری و پیدا کردن علائم داشته باشید، شانس بالاتری در برنده شدن خواهید داشت. برای دانلود و نصب Slender Man Dark Forest در دستگاه‌های آیفون، روی لینک زیر ضربه بزنید:

از جمله ویژگی‌‎هایی که در مورد بازی ترسناک Slender Man Dark Forest می‌توان نام برد عبارتند از:

  • امکان ماجراجویی کردن در مکان‌های متفاوتی از جمله جنگل‌های تاریک و ترسناک
  • جستجو کردن برای پیدا کردن نشانه‌های مختلف و راه فرار
  • موسیقی متن ترسناک و دلهره‌آور در حین جستجو در جنگل
  • گرافیک بسیار بالا، فول اچ دی و 3 بعدی

2) بازی هیجانی و ترسناک Dead by Daylight

دومین بازی ترسناک آنلاین این لیست، بازی Dead by Daylight یا مرگ قبل از طلوع است. این بازی توسط کمپانی بازی‌سازی Online Survival Horror تهیه و منتشر شده است و یکی از پر مخاطب‌ترین و خوش ساخت‌‎ترین‌های ژانر وحشت است.

بازی هیجانی و ترسناک Dead by Daylight

dead by daylight در اولین سالی که منتشر شد، لقب جنجالی‎‌ترین و هیجانی‌ترین بازی‌های ژانر وحشت را به خود اختصاص داد. این بازی تجربه‏‌ای غیرقابل توصیف را برای شما خواهد داشت.

Dead by Daylight را شما باید در 4 گروه 5 نفره بازی کنید. 1 گروه اسم گروه بازماندگان یا Survivors را دارد یک نفر از این بازیکنان نقش قاتل یا همان Killer را دارد.

برای دانلود و نصب این بازی هیجان‌انگیز در دستگاه‌های آیفون، روی لینک زیر ضربه بزنید:

قبل از شروع بازی، بازیکنان باید تصمیم بگیرند که چه کسی قاتل شود و چه کسانی باید جزو بازماندگان باشند. بعد از انتخاب بازیکنان، وارد بازی خواهید شد و باید تمامی ماموریت‌‌هایی که به شما سپرده خواهد شد را به خوبی انجام دهید.

وظیفه‌ی اعضای بازماندگان در این بازی تعمیر کردن ژنراتورهای برق و پیدا کردن برخی آیتم‎‌های ضروری است. در کنار این وظایف، باید راه فرار را برای سایر هم گروهی‌ها هموار کنید. قاتل هم باید بتواند گروه بازماندگان را پیدا کرده و آنها را به جایی به اسم Sacrificial Hook برسناند.

در مورد این بازی می‌توان گفت که به جرات جزو بهترین بازی‌های ترسناک آیفون است که باید در گوشی خود داشته باشید. از جمله ویژگی‎‌های بازی Dead by Daylight می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گرافیک خیلی عالی و طراحی سه بعدی به همراه کلی جزئیات
  • وجود بیش از ده شخصیت مختلف به همراه قابلیت‌‎های کاملا منحصر به فرد
  • قابلیت شخصی‌سازی تمامی شخصیت‎ها و استفاده کردن از لباس‌های دلخواه
  • امکان خرید آیتم‎‌‎‎‎های مختلف مثل اسلحه، مهارت‌‌های خاص و…
  • امکان جستجو در نقشه و پیدا کردن مکان‌های مخوف و ترسناک
  • انجام دادن کار گروهی و نجات هم گروهی‌‌‏ها برای پیشبرد هر چه بهتر بازی
  • موسیقی متن بسیار هیجانی و دلهره‌آور
  • قابلیت اعمال کردن تغییرات مختلف در گرافیک بازی

3) بازی ترسناک آیفون Dead plague: Zombie Outbreak

سومین بازی ترسناک چند نفره آیفون، بازی DEAD PLAGUE: Zombie Outbreak است. این بازی هم توسط کمپانی بازی‎سازی GameSpire Ltd طراحی و منتشر شده است.

بازی ترسناک آیفون Dead plague: Zombie Outbreak

داستان بازی به این صورت است که یک ویروس خطرناک و ناشناخته وارد جزیره‌‌‎ای که شما ساکن آن هستید، شده است. این ویروس موجب حمله‎‌ زامبی‎‌ها شده است.

برای دانلود و نصب این بازی ترسناک و هیجان‌انگیز، روی لینک زیر ضربه بزنید:

شما در نقش یک مامور پلیس باید وارد مکان‌های مختلف جزیره شده و این موجودات خطرناک را بکشید. این زامبی‌ها را شما باید به صورت گروهی و شلیک کردن به سمت سرشان از پا دربیاورید.

هر چقدر زامبی‌های بیشتری را بکشید، هم امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد و هم اینکه آیتم‌ها و اسحله‌های خیلی حرفه‌‌‎ای‌تری پیدا خواهید کرد.

از جمله ویژگی‌های بسیار جذابی که بازی DEAD PLAGUE: Zombie Outbreak دارد عبارتند از:

  • داشتن صدها مرحله‌ بسیار جذاب و هیجانی
  • گرافیک فول اچ دی و طراحی سه بعدی
  • گیم پلی بسیار اعتیادآور و هیجانی
  • کنترل‌‌های لمسی عالی
  • صداگذاری فوق العاده مهیج و دلهره‌‌‎آور

4) بازی ترسناک Bigfoot Monster Hunter

چهارمین بازی ترسناک آیفون که می‌توانید آن را به صورت گروهی انجام دهید، بازی Bigfoot Monster Hunter است. این بازی توسط کمپانی بازی‌سازی OneTonGames طراحی و منتشر شده است.

بازی ترسناک Bigfoot Monster Hunter

داستان اصلی بازی Bigfoot Monster Hunter در مورد گم شدن انسان‌ها توسط یک هیولای پرمو به اسم بیگفوت در جنگل‌‎های شمالی است. وظیفه‌ اصلی شما به عنوان شکارچی، پیدا کردن حقیقت و از بین بردن این هیولا است.

برای دانلود و نصب این بازی در دستگاه‌های آیفون، کافیست روی لینک زیر ضربه بزنید:

در این بازی با چالش‎‌های بسیاری روبه‎‌‌‌رو خواهید شد. جالب است بدانید که Bigfoot Monster Hunter بیش از 50 میلیون بار تا به امروز دانلود شده است. این موضوع نشان‎دهنده‌‎ جذابیت این بازی است.

اگر شما هم جزو علاقمندان این ژانر از بازی‌های موبایلی هستید، دانلود کردن Bigfoot Monster Hunter بی‌شک نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. از جمله قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی که بازی Bigfoot Monster Hunter دارد عبارتند از:

  • در اختیار داشتن دوربین‌های جاسوسی فوق حرفه‌‌‌‎ای
  • ساخت تله‌های مختلف با پیاده کردن استراتژی‌های هوشمندانه
  • در اختیار داشتن اسلحه‌های خیلی زیاد و متنوع
  • موسیقی متن بسیار هیجانی
  • گرافیک بسیار بالا
  • امکان پرداخت درون برنامه‌ای و دسترسی پیدا کردن به آیتم‌های بیشتر و حرفه‌‌‎ای‌تر

5) بازی ترسناک و گروهی Deadrite Hunt

آخرین بازی چند نفره ترسناک آیفون که در این لیست به شما معرفی خواهیم کرد، بازی Deadrite Hunt  است. این بازی توسط کمپانی Azur Interactive Games Limited طراحی و منتشر شده است. در این بازی شما امکان شرکت کردن در مسابقات مختلف در دو دسته‎‌‌ شکارچی و هیولا را خواهید داشت.

بازی ترسناک و گروهی Deadrite Hunt

در این بازی اگر شما نقش هیولا را انتخاب کنید، باید بازی را به تنهایی در مقابل 4 بازیکن دیگر انجام دهید. ولی در نظر داشته باشید که قدرت هیولا به نسبت سایر بازیکنان خیلی بیشتر است و شانس برنده شدن خیلی زیادی در مقابل این 4 نفر خواهد داشت.

برای دانلود و نصب بازی Deadrite Hunt در دستگاه‌های آیفون، روی لینک زیر ضربه بزنید:

اگر در بازی نقش شکارچی را انتخاب کنید، باید به صورت گروهی این هیولا را شکست دهید و یا از دست آن فرار کنید. در کل فرقی نمی‌کند که در این بازی نقش هیولا را انتخاب کنید یا شکارچی. هر دو قابلیت‌های خاص و هیجان‌های مخصوص خوردشان را دارند.

بازی Deadrite Hunt از نظر گرافیکی طراحی بسیار خوبی دارد. در طی بازی هم می‌‌‎توانید به آیتم‌های بسیای دست پیدا کنید و از آنها استفاده کنید. در کل این بازی ویژگی‏‌های بسیار جذابی دارد و به شدت آن را به شما پیشنهاد خواهیم کرد.

از جمله ویژگی‎‌‌هایی که بازی Deadrite Hunt دارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گیم پلی بسیار جذاب
  • امکان بازی کردن با بازیکنان آنلاین در سراسر دنیا
  • پرداخت درون برنامه‌ای و دسترسی به آیتم‌های بیشتر
  • تغییر دادن کنترلرهای بازی و شخصی‌سازی کردن آنها
  • موسیقی بسیار جذاب و گرافیک سه بعدی و بسیار پیشرفته

بازی ترسناک آفلاین آیفون

گاهی اوقات هم ممکن است دوست داشته باشید که بازی ترسناک آیفون در گوشی داشته باشید؛ ولی به صورت آفلاین آن را بازی کنید. خبر خوش اینکه بازی‌های ترسناک آیفون به صورت آفلاین بسیاری وجود دارد.

در ادامه 5 تا از بهترین بازی‌های آفلاینی که می‌توانید در گوشی خود داشته باشید را معرفی خواهیم کرد.

1) بازی ترسناک آفلاین Eyes

بازی Eyes یا چشم‌ها، اولین بازی ترسناک آفلاین آیفون است که در این لیست به شما معرفی خواهیم کرد. این بازی توسط کمپانی بازیسازی Paulina Pabis & Michał Pabis طراحی و منتشر شده است که تا به امروز بیش از 50 میلیون بار در سراسر دنیا دانلود شده است.

بازی ترسناک آفلاین Eyes

این بازی در ژانر بازی‎‌های ترسناک و دلهره‌آور است که گرافیک و گیم‌پلی بسیار جذابی دارد. در بازی Eyes شما باید به دنبال خانه‏‌های قدیمی و متروکه باشید و تمامی اشیای قیمتی را در این مکان‌ها جمع‌آوری کنید. در این بین با چالش‌های بسیاری روبه‌رو خواهید شد که جذاب و هیجان‌انگیز هستند.

برای دانلود و نصب Eyes در دستگاه‌های آیفون، روی لینک زیر ضربه بزنید:

از جمله قابلیت‌هایی که بازی ترسناک آیفون آفلاین Eyes دارد عبارتند از:

  • گیم‌پلی بسیار هیجانی و اعتیادآور
  • بدون نیاز به اینترنت و بازی به صورت آفلاین
  • قابلیت پرداخت درون برنامه‌ای برای دسترسی به آیتم‎‌های بیشتر
  • گرافیک بسیار خیره کننده و موسیقی متن هیجانی

2) بازی آفلاین Emily Wants to Play Too

دومین بازی ترسناک آفلاین که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، بازی Emily Wants To Play است. این بازی توسط کمپانی SKH Apps طراحی و منتشر شده است. گیم‌پلی و داستان این بازی به نوبه‌ خود بسیار خاص است و به شدت شما را درگیر خود خواهد کرد.

بازی آفلاین Emily Wants to Play Too

هدف اصلی شما در بازی Emily Wants to Play Too نجات پیدا کردن از یک عروسک در یک خانه‌ تسخیر شده توسط ارواح است. شما به عنوان یک مامور ارسال پیتزا به این خانه وارد خواهید شد و توسط سه عروسکی که یکی از آنها Emily است، زندانی خواهید شد. اگر بتوانید از این چالش زنده بیرون بیایید، برنده‌ی بازی خواهید بود.

برای دانلود و نصب این بازی، روی لینک زیر ضربه بزنید:

از جمله قابلیت‌هایی که بازی ترسناک آیفون Emily Wants to Play Too دارد عبارتند از:

  • موسیقی متن و صداهای بسیار هیجان انگیز
  • محیط‎‌های متنوع برای کشف و مشغول شدن در طول بازی
  • کنترلرهای لمسی عالی و قابل شخصی سازی کردن
  • طراحی 3 بعدی و گرافیک بسیار بالا

3) بازی ترسناک آفلاین DEAD TRIGGER 2

سومین بازی آفلاین آیفون که قصد معرفی کردن آن به شما را داریم، بازی DEAD TRIGGER است. این بازی جذاب و ترسناک و سبک زامبی هم توسط  کمپانی بازی‌سازی Madfinger Games تهیه و منتشر شده است.

بازی ترسناک آفلاین DEAD TRIGGER 2

این بازی جذاب به چهار مرحله تقسیم می‌شود. در مرحله‌ اول باید یک تعداد مشخصی از زامبی‌ها را بکشید تا به بتوانید به مرحله‌ بعدی دست پیدا کنید. بعد از اتمام این مرحله برای کشتن زامبی‎‌ها، یک تایم محدودی خواهید داشت و اگر بتوانید در این تایم مشخص تمای زامبی‌ها را از بین ببرید، می‌توانید وارد مرحله‌ی سوم شوید.

در مرحله‌‎ی سوم بازی Dead Trigger شما باید یک سری وسایل را از یک نقطه‎‌ی مشخص به یک نقطه‌ی دیگر منقل کنید. در حین رفتن به این مسیر، با زامبی‌های بسیاری روبه‌‎رو خواهید شد. اگر بتوانید تمامی این زامبی‌ها را از بین ببرید، برنده خواهید شد.

مرحله‌‏ آخر هم شامل یک سری چالش‌های مخصوص خودش است. کار شما محافظت کردن از یک دروازه است. در این مرحله شما اسحله‌های مختلف با قدرت‌های خاص خواهید داشت. اگر بتوانید تعداد زیادی از این زامبی‌ها را به قتل برسانید، اسحله‌ها هم قدرت بیشتری پیدا خواهد کرد و شانس خیلی بیشتری خواهید داشت.

برای دنلود و نصب این بازی در دستگاه‌های آیفون، روی لینک زیر ضربه بزنید:

از جمله ویژگی‎‌های بازی Dead Trigger عبارتند از:

  • داشتن مراحل بسیار متنوع
  • پشت سر گذاشتن چالش‌های مختلف
  • در اختیار داشتن اسلحه‌های مختلف و بالا بردن قدرت‌شان با کشتن زامبی‌های بیشتر
  • موسیقی متن هیجانی
  • گرافیک 3 بعدی و بسیار باکیفیت

4) بازی آفلاین Into The Dead 2

بازی Into the Dead 2 چهارمین بازی ترسناک آیفون به صورت آفلاین است. این بازی توسط استودیوی بازی‏سازی PIKPOK طراحی و منتشر شده است. این بازی قابلیت‌های بسیاری دارد که حتما آن را دوست خواهید داشت و برای گوشی خود دانلود خواهید کرد.

بازی آفلاین Into The Dead 2

در این بازی، کل انسان‌های دنیا از بین رفته‌اند و شما و چند نفر دیگر، تنها بازمانده‌‎ها هستید. کل دنیا پر از زامبی‌های خطرناک شده است که باید از خودتان در مقابل آنها حفاظت کنید.

در این مسیر با چالش‌های بسیار روبه‌رو خواهید شد. شما باید بتوانید با استفاده از اسلحه‌هایی که پیدا می‌کنید، تمامی زامبی‌ها را از بین ببرید تا خود و سایر بازماندگان را حفاظت کنید.

برای دانلود و نصب این بازی در دستگاه‌های آیفون، روی لینک زیر ضربه بزنید:

بازی Into the Dead 2 ویژگی‌‎ها و قابلیت‎‌های بسیاری دارد. از جمله شاخص‌ترین ویژگی‎‌های آن عبارتند از:

  • داشتن بیش از صد مرحله‌ مختلف و متنوع
  • موسیقی متن و گرافیک بسیار جذاب
  • قابلیت پرداخت دورن برنامه‌ای
  • کشف مکان‌های دست نیافتنی و…

5) بازی ترسناک آیفون Identity V

آخرین بازی ترسناک آیفون که می‎‌توانید آن را به صورت آفلاین هم در اختیار داشته باشید، بازی Identity V یا نفر پنجم است. این بازی را شرکت بازی‎‌سازی NetEase Games تولید و منتشر شده است.

بازی ترسناک آیفون Identity V

در بازی Identity V شما در شرایط بسیار سخت، عجیب و ترسناک گرفتار شده‎‌اید و باید بتوانید جان خود را نجات دهید. شما باید به یک کلبه‌‎ وارد شوید که در آن انسان‎‌‌های زیادی گرفتار شده‎‌اند.

برای دانلود و نصب این بازی در دستگاه‌های آیفون، روی لینک زیر ضربه بزنید:

در این بازی شما با دو گروه کاملا متفاوت روبه‌‎رو خواهید شد. یکی گروه بازماندگان یا Survivors است و دیگر گروه شکارچیان یا Hunters. شما باید در نقش گروه بازماندگان، تمام تلاش خود را بکنید که از دست شکارچیان نجات پیدا کنید.

بازی Identity V سبکی بسیار جذاب و هیجانی دارد که ساعت‎‎‌ها شما را به خود مشغول خواهد کرد. از جمله قابلیت‌های کلی که در مورد این بازی می‎‌توان نام برد عبارتند از:

  • گرافیک بی‌نظیر و کاملا سه بعدی
  • گیم پلی حرفه‏‌ای و داینامیک سوم شخص
  • امکان پیدا کردن سلاح‏‌ها، آیتم‌ها و ابزارهای گوناگون
  • صدا گذاری‌های خاص و موسیقی متن بسیار شنیدنی
  • دارای بخش‏‌های مدیریتی و شخصی‌سازی متنوع

بازی کم حجم ترسناک آیفون

آخرین بخش بازی‌های ترسناک آیفون که قصد داریم به شما معرفی کنیم، بازی‌های کم حجم ترسناک هستند. این بازی‌ها با وجود حجم بسیار پایینی که دارند، گرافیک بسیار خوب و کیفیت قابل قبولی دارند و حسابی شما را سرگرم خواهند کرد.

1) بازی کم حجم Slender Man Origins 3

اولین بازی کم حجم آیفون در ژانر ترسناک که به شما معرفی خواهیم کرد، بازی Slender Man Origins 3 است. این بازی توسط کمپانی بازی‌سازی BIGZUR تهیه و منتشر شده است.

بازی کم حجم Slender Man Origins 3

داستان بازی Slender Man Origins 3 داستان ناپدید شدن یک سری دانش‌آموز در مدرسه است. شما به عنوان قهرمان این داستان، باید بتوانید این دانش‎‌آموزان را پیدا کنید.

برای دانلود و نصب این بازی در دستگاه‌های آیفون، روی لینک زیر ضربه بزنید:

اگر به دنبال این سبک بازی‌ها هستید، این بازی مناسب شماست. از جمله ویژگی‎‌هایی که بازی Slender Man Origins 3 دارد عبارتند از:

  • محیط بازی کاملا سه بعدی
  • گرافیک بسیار بالا و HD
  • دارای صداگذاری بسیار حرفه ای
  • انواع محیط‎‌های ترسناک و هیجانی

2) بازی کم حجم و ترسناک Mental Hospital

دومین بازی کم حجم آیفون که به شما معرفی خواهیم کرد، بازی Mental Hospital است. این بازی هم توسط کمپانی بازی‌سازی AGaming+ تولید و منتشر شده است.

بازی کم حجم و ترسناک Mental Hospital

در این بازی شما در نقش یک گزارشکر هستید که به دنبال گزارش تهیه کردن از خبرهای محلی هستید. در این بین با یک بیمارستان روبه‌رو خواهید شد که توسط موجوداتی عجیب و غریب تسخیر شده است.

برای دانلود و نصب این بازی ترسناک، روی لینک زیر ضربه بزنید:

شما باید با استفاده از دوربین فیلمبرداری که در اختیار دارید، تمامی حوادث را ضبط کنید و با این موجودات عجیب و غریب برای حفظ جان مردم تلاش کنید. بازی Mental Hospital بسیار هیجانی و جذاب است. اگر شما هم به دنبال بازی‎‌های هیجان انگیز ولی کم حجم هستید، این بازی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

از جمله قابلیت‌هایی که بازی Mental Hospital دارد، عبارتند از:

  • حجم بسیار کم ولی با کیفیت بالا
  • موسیقی متن هیجانی
  • دارا بودن بیش از 100 مرحله پر چالش
  • در اختیار داشتن اسلحه‌ها و آیتم‌های مختلف برای نجات جان خود
  • قابلیت پرداخت درون برنامه‌ای و دسترسی پیدا کردن به آیتم‌های بیشتر و حرفه‌ای‌تر

3) بازی True Fear: Forsaken Souls

سومین بازی ترسناک آیفون با حجم کم که می‌‎توانیم به شما معرفی کنیم، بازی True Fear: Forsaken Souls است. این بازی توسط کمپانی The Digital Lounge طراحی و منتشر شده است.

بازی True Fear: Forsaken Souls

در این بازی شما وارد خانه‌‏ای بسیار مرموز خواهید شد و در این بین با ماجراهای هیجانی و ترسناک بسیاری روبه‌‎رو خواهید شد. اگر شما از طرفداران بازی‌های ماجراجویی با کمی چاشنی ترس هستید، این بازی مناسب شماست و بسیار از آن لذت خواهید برد.

برای دانلود و نصب این بازی در دستگاه‌های آیفون، روی لینک زیر ضربه بزنید:

بازی True Fear: Forsaken Souls  قابلیت‎‌های بسیاری دارد. اگر خیلی کلی بخواهیم در مورد آن نظر دهیم، این قابلیت‌ها عبارتند از:

  • داشتن مراحل بسیار زیاد و قابل تأمل
  • گیم‌پلی بسیار روان و اعتیادآور
  • موسیقی متن و گرافیک قابل قبول
  • حجم کم و امکان بازی کردن به صورت آفلاین

4) بازی ترسناک آیفون Five Nights at Freddy’s

چهارمین بازی ترسناکی که قصد داریم به شما معرفی کنیم، بازی Five Nights at Freddy’s یا پنج شب در کنار فردی است. این بازی سراسر هیجان و ترس، توسط کمپانی بازیسازی Clickteam USA LLC طراحی و منتشر شده است.

بازی ترسناک آیفون Five Nights at Freddy’s

داستان اصلی این بازی در مورد چهار ربات عروسکی از جمله Freddy Fazbear است که شب‌ها رفتارهای غیر قابل پیش‎بینی و ترسناکی انجام می‎‌دهند و تبدیل به موجوداتی خبیث می‌‎شوند. شما نقش نگهان را خواهید داشت که باید از طریق چک کردن دوربین‎‌ها، رفتار این عروسک‌های خبیث را ردیابی کنید.

برای دانلود و نصب این بازی ترسناک در دستگاه‌های آیفون، روی لینک زیر ضربه بزنید:

این بازی جذاب تاکنون بیش از 10 میلیون بار در پلتفرم‌های مختلف دانلود شده است. اگر شما هم از طرفداران این سبک بازی‌ها هستید، این بازی را شدیدا به شما پیشنهاد می‌کنم.

از جمله قابلیت‌هایی که بازی Five Nights at Freddy’s دارد عبارتند از:

  • موسیقی متن بسیار هیجانی
  • داشتن بیش از 300 مرحله‎ی مختلف
  • گرافیک بسیار بالا با وجود اشغال کردن کمترین حجم در گوشی
  • دارای قابلیت پرداخت درون برنامه‌ای برای دسترسی به آیتم‌های بیشتر

5) بازی کم حجم آیفون Forever Lost

آخرین بازی که در این لیست به شما معرفی خواهیم کرد، بازی Forever Lost است. این بازی در استودیوی بازی‌سازی Glitch Games تولید و منتشر شده است و تاکنون بیش از 5 میلیون بار در اپ استور دانلود شده است.

بازی کم حجم آیفون Forever Lost

این بازی به عنوان یکی از بهترین بازی‌‏های ماجراجویی سال 2012 انتخاب شده بود و مدال نقره را از آن خود کرده بود. برای دانلود و نصب Forever Lost در دستگاه‌های آیفون، روی لینک زیر ضربه بزنید:

در این بازی شما در یک مکان مخفوف قرار خواهید داشت که باید با چالش‌های بسیاری روبه‌رو شوید و جان خود را نجات دهید. از جمله ویژگی‎‌هایی که بازی Forever Lost دارد عبارتند از:

  • داشتن انواع پازل های دو بعدی point And click مختلف
  • در اختیار داشتن تعداد بسیاری از موارد و آیتم‌ها برای جمع آوری و قوی‌تر کردن خودتان
  • دارای موسیقی متن فیلم فوق العاده زیبا و هیجان انگیز
  • داشتن گرافیک اچ دی بسیار عالی و صداگذاری هیجان انگیز و بسیار واقعی

کلام آخر

در این مقاله ما 15 بازی ترسناک آیفون را به شما معرفی کردیم. برخی از بازی‌ها را شما می‌توانید به صورت آنلاین و گروهی بازی کنید و برخی از آنها را می‌توانید به صورت آفلاین و با کمترین میزان اشغال شدن حجم داخلی گوشی استفاده کنید.

در صورتی که همچنان به اطلاعات بیشتری درباره این بازی‌ها نیاز دارید، حتما در بخش نظرات همین مقاله با ما در ارتباط باشید تا در اولین فرصت، پاسخ‌گوی شما عزیزان باشیم.

سوالات متداول

آیا مصرف اینترنت در بازی‌های ترسناک آیفون بالاست؟

بله – میزان مصرف اینترنتی که این بازی‌ها دارند، به نسبت بالاست و بهتر است که از وای فای برای این بازی‌ها استفاده کنید تا فشار کمتری به گوشی وارد شود و به باتری آسیبی وارد نشود.

آیا در بازی‌های آفلاین امکان ذخیره شدن میزان پیشرفت بازی وجود دارد؟

بله – با متصل شدن به اینترنت و وصل شدن به بازی، تمامی دیتاها در اکانت شما ثبت خواهد شد. در چنین حالتی اگر به هر دلیلی بازی پاک شود، امکان بازیابی بازی وجود خواهد داشت.

آیا برای نصب و دانلود این بازی‌ها هزینه‌ای باید پرداخت شود؟

خیر – تمامی بازی‌هایی که در این لیست به شما معرفی شده در اپ استور رایگان بوده و برای دانلود آن‌ها، نیازی به پرداخت هزینه نخواهید داشت.

5 | (1)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//