با این فن های خنک کننده، دیگر نیازی به استراحت گوشی نیست!

اگر ساعت‌های زیاد با گوشی خود مشغول بازی هستید، پس حتما باید فن خنک کننده گوشی داشته باشید. اگرچه ممکن است یک ایده احمقانه به نظر برسد، اما برخی از موبایل‌ها به سرعت گرم می‌شود و این می‌تواند برای دستگاه شما مضر باشد. حرارت زیادی عمر باتری را کاهش می‌دهد و  باعث می‌شود بازی شما گیر کند.

خوشبختانه، فن خنک کننده گوشی این مشکل شما را حل خواهد کرد. در این مقاله پنج تا از بهترین فن های خنک کننده گوشی به شما معرفی می‌کنیم تا دیگر در هنگام بازی با گوشی خود نیازی نباشد تایم استراحت و خنک شدن به آن بدهید.

فن‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم همگی وظیفه اصلی خود که خنک کردن گوشی شما است را به خوبی انجام می‌دهند، اما همچنین ویژگی‌های دیگری مانند ضبط ویدیو، پخش زنده و GPS را هم در خود جای داده‌اند. وقتی از این دستگاه استفاده کنید می‌توانید پیشرفت‌هایی در بسیاری از عملکردهای گوشی خود ببینید، زیرا گوشی های خاص و قدرتمند معمولا در انتقال حرارت ضعیف عمل می‌کنند.

1. فن خنک کننده گوشی SakuraClub

فن خنک کننده گوشی SakuraClub

اگر به دنبال راهی ارزان قیمت برای خنک نگه داشتن گوشی خود هستید، فن خنک کننده گوشی SakuraClub می تواند این کار را برای شما انجام دهد. به‌عنوان یکی از فن های اقتصادی‌تر در این لیست، دیگر بهانه‌ای از لحاظ قیمت برای تهیه فن گوشی نخواهید داشت. این دستگاه برای خنک نگه داشتن گوشی عملکرد خوبی دارد اما بسته به گوشی، ممکن است برای قرار دادن آن در محل مناسب مشکل داشته باشید.

وقتی این فن روی گوشی Google Pixel 6 قرار می‌گیرد، برآمدگی بزرگ دوربین استفاده از گوشی را دشوار کند، زیرا خنک کننده SakruaClub در پشت دستگاه بسیار بزرگ است. با این حال، اگر دستگاهی با دوربین استاندارد دارید، این فن برایتان مناسب خواهد بود، زیرا هنوز هم عملکرد خوبی برای خنک کردن دستگاه شما دارد.

2. فن خنک کننده Neveika

فن خنک کننده گوشی Neveika

اگر به دنبال یک خنک کننده با ویژگی های مختلف هستید، خنک کننده تلفن همراه Neveika برایتان مناسب خواهد بود. با استفاده از این فن می‌توانید برای مدتی طولانی بازی کنید، بدون اینکه نگران داغ شدن دستگاهتان باشید. این دستگاه گرما را به سرعت از بین می برد و عمر باتری شما را بهبود می‌بخشد.

بزرگترین نقطه ضعف این دستگاه ناحیه ای است که در آن قرار می‌گیرد. اگر دستگاه نازکی دارید، بهترین اتصال را بین فن و تلفن خود نخواهید داشت، بنابراین باید قبل از خرید مطمئن شوید که با گوشی شما سازگار است. گوشی های ضخیم تر برای این فن مناسب هستند.

3. فن خنک کننده مغناطیسی GoHZQ با باتری

فن خنک کننده مغناطیسی GoHZQ با باتری

اگر ساعت‌هایی زیادی سرگرم بازی در گوشی خود هستید، خنک کننده گوشی GoHZQ شما را از شر سیم شارژر خلاص می‌کند. برای کسانی که از آیفون 13 استفاده می کنند، آهنربا در پشت به خوبی کار می‌کند و به شما امکان می دهد از بازی مورد علاقه خود بدون هیچ سیمی لذت ببرید.

کسانی که از دستگاه اندرویدی استفاده می کنند، این دستگاه بهترین انتخاب شما نیست، زیرا از صفحه آهنربایی بزرگ در پشت تلفن شما استفاده می کند. بنابراین قبل از زدن آهنربا باید مطمئن شوید که این صفحه کاملاً روی تلفن شما کار می کند.

4. فن گوشی Chroma

فن خنک کننده گوشی Chroma

این فن یکی  از قوی‌ترین خنک کننده‌ها است و در کنار عملکرد فوق العاده ظاهر بسیار جذابی هم دارد. اگر می‌خواهید بیشتر خرج کنید،  مطمئن باشید که این دستگاه بهترین عملکرد را ارائه می دهد و به خصوص در دستگاه هایی با فناوری Magsafe فوق العاده عمل می کند. اما، اگر گوشی شما Magsafe ندارد، یک گیره نیز ارائه می‌دهد که تقریباً روی هر گوشی سوار می‌شود.

بزرگترین عیب این محصول قیمت زیاد آن است. درست است که فن بسیار قوی است، اما اگر بازی‌های سنگین را به مدت طولانی در گوشی خود اجرا نمی‌کنید، نیازی نیست این مقدار پول خرج کنید.

5. فن گوشی Black Shark Fun Cooler 2 Pro

فن گوشی Black Shark Fun Cooler 2 Pro

Black Shark Fun Cooler 2 Pro با سنجش دما، گزینه های مختلف نورپردازی RGB و با اثر خنک کنندگی تقریباً فوری، بهترین فنی است که می توانید در حال حاضر برای گوشی خود تهیه کنید. این فن در Google Pixel 6 تست شد. گوگل پیکسل 6 به طور متوسط 40 درجه داشت و با گذشت زمان در آزمایش نیم ساعته دما به طور پیوسته بالا می‌رفت. در این تست بازی نسبتاً متلاطم اجرا میشد و گاهی اوقات درجه حتی بالاتر میرفت و تقریبا امکان بازی وجود نداشت.

اما، با خنک کننده Black Shark 2 Pro، این میزان به شدت کاهش یافت. به طور متوسط، دما در درجه 25 تا 35 در نوسان بود و بازی بسیار روانتر از همیشه قبل اجرا میشد.

امتیازی به این نوشته بدهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//