11 بازی جذاب نینتندو سوئیچ که نباید از دست بدهید +(تریلر)

نینتندو سوئیچ طیف وسیعی از بازی‌های متنوع و مختلف را در اختیار کاربران خودش قرار می‌دهد، از بازی‌های جهان باز گرفته تا بازی‌های مستقل و جذاب. این دستگاه بی‌تردید جایگاه خود را به‌عنوان یک غول‌ در صنعت بازی تثبیت کرده است و دارای مجموعه وسیع و متنوعی از بازی‌ها است که ترجیحات و خواسته‌های هر گیمری را برآورده می‌کند.

«Breath of the Wild»، «Ori and the Will of the Wisps» و «Hollow Knight: Silksong» بهترین بازی‌های نینتندو سویئچ محسوب می‌شوند. در این بازی‌ها آثار هنری زیبا، داستان سرایی و تأثیر احساسی که به گیمر القا می‌کند همگی سبب شده‌اند طرفداران بسیار زیادی در سرار جهان داشته باشند.

در این مقاله، جذاب‌ترین بازی‌های نینتندو سوییچ را معرفی می‌کنیم. در این لیست برای هر سلیقه‌ای یک بازی گنجانده شده است؛ بنابراین مطمئنا از میان آن‌ها بازی مورد علاقه خود را پیدا خواهید کرد.

1. بازی Breath of the Wild: The Legend of Zelda

اولین بازی که می‌خواهیم در این لیست به شما معرفی کنیم، بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild است که توسط منتقدان و گیمرها بسیار مورد تجمید و تحسین قرار گرفت. این بازی از فرنچایز محبوب Zelda  دنیای باز و گسترده ای که از نظر بصری خیره کننده است را برایتان به تصویر می‌کشد. بازیکنان در دنیای پسا آخرالزمانی پر از مناظر سرسبز، تپه‌های متحرک و مناطق شگفت‌انگیز به گشت و گذار می‌پردازند. سبک هنری بسیار جذاب به همراه قابلیت های نینتندو سوییچ تجربه بصری بی نظیری را برایتان ایجاد خواهد کرد.

2. بازی Ori and the Will of the Wisps

«Ori and the Will of the Wisps» یک بازی مسحورکننده است که داستانی صمیمانه را روایت می‌کند. این بازی جذاب برای نینتندو سویئچ در دنیایی بسیار زیبا و نقاشی شده اتفاق می‌افتد. استفاده خیره‌کننده از رنگ‌ها و محیط‌هایی که دقیق ساخته شده‌اند، لذت بصری آن را چندین برابر کرده است. هر فریم یک اثر هنری را به شما نشان می‌دهد و عمق احساسی روایت با جلوه های بصری نفس گیر آن بیشتر می شود.

3. بازی Gris

 

بازی جذاب «Gris» برای نینتندو سوییچ شاهکارانه زیبایی مینیمالیستی را به تصویر می‌کشد. این بازی دارای اسکرول کناری است و سفر احساسی یک دختر را در دنیایی پر از غم و اندوه روایت می کند. سبک هنری بازی که از آبرنگ الهام گرفته شده، شما را شیفته خود می‌کند و ار طریق تصاویر بصری احساسات مختلفی را در شما برمی انگیزد. «Gris» به شما نشان می‌دهد که بازی ها می توانند از نظر بصری خیره کننده و از نظر احساسی طنین انداز باشند.

4. بازی Celeste

«Celeste» یک بازی برای نینتندو سوییچ است که گیم پلی چالش برانگیز را با داستانی تاثیرگذار ترکیب می‌کند. اگرچه گرافیک آن ممکن است در نگاه اول ساده به نظر برسد، اما استفاده از تصاویر بصری بازی برای انتقال روایت، آن را از بقیه بازی‌ها متمایز می‌سازد. کوهی که از آن بالا می‌روید از نظر فیزیکی چالش برانگیز است و استعاره ای از مبارزات درونی قهرمان داستان می باشد که به زیبایی از طریق هنر زنده شده است.

5. بازی Cuphead

بازی «Cuphead» برای نینتندو سوییچ گیمرها را به دنیای کارتونی دهه 1930 می برد و پر از شخصیت‌های عجیب و غریب و نبردهای بی امان است. سبک هنری متمایز بازی که با دست طراحی شده، حس نوستالژی در انیمیشن را برایتان تداعی می‌کند. هر فریم به گونه‌ای ساخته شده تا شبیه یک کارتون کلاسیک باشد و نتیجه آن بازی بسیار جذاب است.

6. بازی Spiritfarer

«Spiritfarer» یک بازی ماجراجویی منحصر به فرد و احساسی است که در آن شما به عنوان راهنمای روح بازی می‌کنید و ارواح را در زندگی پس از مرگ هدایت می‌کنید. تصاویری با دست کشیده شدند و پالت رنگی ملایم بازی، فضایی آرام و متفکرانه را ایجاد کرده است. این بازی که برای نینتندو سوییچ ساخته شده جلوی زیبایی دارد و درس های ارزشمندی از زندگی از طریق هنر و داستان سرایی به شما القا می‌کند.

7. بازی A Short Hike

بازی «A Short Hike» برای نینتندو سوییچ یک بازی بسیار لذت بخش است که به بازیکنان امکان می دهد دنیای جذابی و جدیدی را تجربه کنند. جلوه‌های بصری بازی مانند دریاچه‌های درخشان، جنگل‌های انبوه و قله‌های کوه یک روز آرامش‌بخش را برایتان می‌سازند. سادگی بازی A Short Hike قدرت آن را چندین برابر کزده و بازیکنان را در دنیای زیبایش مجذوب خود ساخته است.

8. بازی Untitled Goose Game

بازی «Untitled Goose Game» که در زمان انتشارش سر و صدای زیادی به پا کرد، یک بازی عجیب و غریب و خنده دار است. در این بازی یک غاز شیطانی در دهکده‌ای به خرابکاری مشغول می‌شود. سبک هنری مینیمالیستی و جالب آن با گیم پلی کمدی به خوبی ترکیب شده و تجربه جالبی را می‌توانید با آن خواهید داشت. سادگی جلوه‌های بصری و جنبه های کمدی این بازی را باید حتما امتحان کنید.

9. بازی Stardew Valley

«Stardew Valley» ممکن است گرافیک خیره کننده ای نداشته باشد، اما تصویری از زندگی روستایی را نمایش می‌دهد که هم جذاب است و هم دل نشین. توجه بازی به جزئیات در محیط‌ها، فصل‌ها و طراحی شخصیت‌ها، تجربه‌ای دنج و لذت‌بخش از کشاورزی را برایتان به ارمغان می‌آورد. با این بازی می‌توانید آرامش و حس و حال زندگی روستایی را تجربه کنید و از آن لذت ببرید.

10. بازی Hades

بازی جذاب «Hades» برای نینتندو سویچ یک بازی اکشن است که در دنیای مردگان اساطیر یونان اتفاق می‌افتد. شخصیت ها و محیط‌ها در این بازی بسیار دقیق طراحی شدند. این بازی خدایان و هیولاهای یونانی را به طور منحصر به فرد و جذاب به تصویر می‌کشد. ویژگی‌های هنری بازی Hades داستان‌سرایی آن را عمق‌تر می‌کند و گشت و گذار در دنیای مردگان یک تجربه بصری ارزشمند به شما ارائه می‌دهد.

11. بازی The Artful Escape

آخرین بازی جذاب برای نینتندو سوییچ که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم بازی The Artful Escape است. این بازیِ خیرکننده، بازیکنان را به یک سفر موسیقی روانگردان می‌برد. جلوه‌های بصری سورئال و ماورایی  در این بازی شما را شیفته خود خواهد کرد. ترکیبی از موسیقی، هنر و داستان‌گویی آن، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی سمعی و بصری را برایتان ایجاد می‌کند که مرزهای شگفتی در بازی را جابجا کرده است.

کلام آخر

نینتندو سوییچ یکی از محبوب‌ترین کنسول‌های بازی است که با تنوع و کیفیت بازی‌های خود، گیمرهای زیادی را به خود جذب کرده است. در این مقاله، ما ۱۱ بازی جذاب و برتر این کنسول را برای شما معرفی کردیم و امیدوار بازی مورد علاقه خود را از بین این موارد پیدا کنید. اگر نینتندو سوییچ دارید باید حتما این بازی‌ها را امتحان کنید؛ بسیار خوشحال می‌شویم اگر تجربیات خود را در نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

امتیازی به این نوشته بدهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//