آیا می توان در بازی هی دی، جم را هک نمود؟

گوشی موبایل به یکی از پرکاربردترین وسایل مورد استفاده بشر در دنیای امروز تبدیل شده است که نقش بسزایی در پر کردن اوقات فراغت افراد دارد. بازی های مهیج و زیبایی برای گوشی های موبایل تولید می شود که برخی از آن ها به سرعت در بین گیمرها محبوب می شوند.

بازی هی دی یکی از بازی های دیجیتالی است که گیمرهای زیادی را درگیر خود کرده است. برخی از این گیمرها به دنبال آنند تا جم این بازی را هک کنند و مقدار زیادی از این الماس را در اختیار بگیرند. با ما همراه باشید تا اطلاعاتی در خصوص هک جم بازی هی دی برای شما ارائه دهیم.

معرفی بازی زیبا و پر طرفدار هی دی

بازی هی دی را شرکت سوپر سل تولید کرده است که در همان ابتدا به شدت پلیرهای زیادی را به خود جذب کرد. هی دی، گیمر را با یک مزرعه داری آشنا می کند و با توجه به گرافیک بالایی که دارد، یک حس بسیار خوب را به گیمر منتقل می کند.

این بازی گیمر را غرق خود می کند زیرا در ابتدا یک مزرعه در اختیار شما قرار می گیرد که هدف شما از بازی کردن، رونق بخشیدن به آن است. در ابتدا امکانات بسیار اندکی در اختیار شما قرار می گیرد که شما باید مرحله به مرحله با انجام مواردی چون کاشت و برداشت محصولات متنوع و سپس فروش آن ها درآمد زایی کنید.

با پیشرفت بازی و دریافت الماس و جم، می توانید از امکانات متنوع تری چون ماشین های صنعتی، دامپروری، بذر گیاهان جدیدتر و … برخوردار شوید. این بازی شما را به واقعیت بسیار نزدیک می کند و لذت زندگی کردن در یک روستای زیبا را به شما القا می کند.

اما این بازی تنها به مزرعه داری، رقابت در فروش و شناخته شدن به عنوان کشاورز نمونه محدود نمی شود زیرا در آپدیت جدید آن رقابت هایی به آن اضافه شده است و گیمرها با شرکت در این رقابت ها، هیجانی بی نظیر را تجربه خواهند کرد. Neighborhood این امکان را فراهم می آورد که گیمرها در اتحادیه های مختلف با یکدیگر به رقابت بپردازند.

مسابقات در بخش دربی، اسب سواری است که از لول و سطح 18 به بعد امکان بازی در این رقابت ها وجود دارد. در این رقابت ها باید با مراحل کاملا آشنا شوید، تا توانایی برنده شدن در این رقابت های هیجانی را داشته باشید.

نقش جم در بازی هی دی چیست؟

بازی هی دی نیز مانند سایر بازی های دیجیتالی در ابتدا تمام امکانات بازی را در اختیار گیمر قرار نمی دهد و باید آن ها را در طول بازی خریداری کرد. خریداری این امکانات به جم یا الماس احتیاج دارد که نقش پول در این بازی را ایفا می کند. با استفاده از جم می توان کارهایی چون آپدیت بازی، خریداری محصولات جدید و … را انجام داد.  بنابراین جم هی دی نقش بسیار مهمی در بازی ایفا می کند.

هک کردن جم در بازی هی دی امکان پذیر است؟

داشتن جم در بازی هی دی امکانات زیادی را در اختیار گیمر قرار می دهد، به همین دلیل معمولا برخی از کاربران با هک کردن بازی هی دی و جم درصدد کسب تعداد نامحدود جم برمی آیند. در ادامه نحوه هک کردن جم بازی هی دی را برای شما عزیزان معرفی کرده ایم.

  • در ابتدا باید از سایت های ایمن game hacker را دانلود کنید.
  • حال بازی هی دی را باز کنید و به صفحه بازی وارد شوید.
  • در صفحه بازی یک علامت به شکل آچار وجود دارد که این علامت و آیکون همان نرم افزارgame hacker  می باشد. با انتخاب و لمس این آچار برنامه game hacker باز می شود. قبل از لمس آچار مرغداری را باز کنید و سپس این آیکون را لمس نمایید.
  • البته قبل از اقدام باید تعداد جم هایی که در بازی دارید، را به خاطر بسپارید. با باز شدن نرم افزارgame hacker باید همین تعداد جم و الماس موجود در بازی را وارد کنید.
  • پس از وارد کردن تعداد سکه های خود در game hacker باز به همان مرغداری برگردید و از همان مرغی که از اول انتخاب کرده اید، مراقبت نمایید. به یاد داشته باشی که هزینه پرورش و نگه داری مرغ 10 سکه خواهد بود.
  • حال باید دوباره آچار را لمس نمایید تا برنامه game hacker باز شود. دوباره باید تعداد جدید سکه موجود در بازی را وارد کنید که تعداد آن، 10 سکه کمتر از مقدار قبلی است زیرا هزینه مرغ از آن کسر شده است.
  • پس از وارد کردن این اعداد، game hacker از شما می خواهد که تعداد سکه های مورد نیاز خود را وارد کنید که هر مقداری می تواند داشته باشد.
  • پس از وارد کردن این اعداد به بازی برگردید و مرغ انتخابی اولیه خود را باز هم پرورش دهید که با این کار تعداد سکه های شما زیاد خواهد شد و مراحل هک شما از این طریق افزایش پیدا کرده است.

این روش می تواند تعداد سکه های زیادی را برای گیمر به همراه داشته باشد، اما قطعا لذت بازی را از گیمر خواهد گرفت. البته کمپانی سوپر سل از هکرهای فوق العاده حرفه ای استفاده کرده است تا مانع هک بازی هی دی شود، به همین دلیل ممکن است در برخی از مواقع نتوان از این طریق سکه های خود را افزایش داد.

2.3 | (3)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//