معرفی و دانلود 10 مورد از بهترین بازی های داستانی اندروید

امروزه بازی‌های اندروید هواداران زیادی دارند. این در حالیست که در گذشته اهمیت چندانی به آن‌ها داده نمی‌شد. بازی‌های اندرویدی از تنوع زیادی برخوردار هستند که به طور کلی به دو بخش آنلاین و آفلاین تقسیم می‌شوند.

در این میان بازی‌های داستانی طرفداران بسیاری دارند؛ چرا که معمولا در آن‌ها هدف خاصی دنبال می‌شود و طوری وانمود می‌سازد که گویا کاربر به طور طبیعی در محیط داستان بازی قرار گرفته است. به همین دلیل گزینه بسیار خوبی برای سرگرمی ‌بازیکنان تلقی می‌شوند.

در این مقاله از ایده آل تک می‌خواهیم شما را با 10 مورد از بهترین بازی های داستانی اندروید آشنا کنیم. اگر هوادار بازی‌های اندرویدی هستید، بدون شک این مطلب برایتان مفید خواهد بود و در انتها قصد نصب این بازی‌ها را خواهید داشت.

بهترین بازی‌ های داستانی آنلاین اندروید

بازی های داستانی اندروید که به صورت آنلاین هستند جذابیت زیادی دارند. این روزها تا نام بازی آنلاین اندرویدی به میان می‌آید، ذهن‌ها فورا به سمت بازی‌هایی همچون Pubg Mobile و Call of duty Mobile روانه می‌شوند.

گفتنی است که این دو بازی محبوبیت فراوانی دارند؛ ولی بازی‌های آنلاین اندرویدی به این دو بازی محدود نمی‌شوند. کما اینکه این بازی‌ها صرفا حالت مولتی پلیر و آنلاین دارند و خبری از بخش داستانی در آن‌ها نیست.

اگر علاقه‌مند به بازی‌های آنلاین و داستانی هستید، در ادامه 5 مورد از برترین‌ها را معرفی می‌کنیم. این بازی‌ها محبوبیت بالایی دارند و دانلودشان نیز به آسانی صورت می‌گیرد.

بازی Genshin Impact

از بهترین بازی های داستانی اندروید می‌توان به Genshin Impact اشاره کرد. این بازی گیم پلی فوق‌العاده جذابی دارد. بازی به سبک Open World است. داستان بازی به این صورت است که باید در ابتدا با خدایی ناشناخته بجنگید. کاراکتر بازی به سبک سوم شخص است و در همان اول بیشترشان قفل هستند.

بازی آنلاین Genshin Impact

با بازی کردن به صورت مکرر و کسب امتیاز می‌توانید کاراکترهای دیگر را نیز باز کنید. این بازی ماجراجویی به صورت آنلاین است و قادر هستید با کاربران دیگر به ماجراجویی‌های مختلف بپردازید. گرافیک خیره کننده آن باعث شده که جذابیت بازی چند برابر شود.

برای دانلود و نصب بازی Genshin Impact در دستگاه‌های اندروید، روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

از دیگر ویژگی‌های این بازی داستانی اندروید، اشتراکش با دیگر پلتفرم‌ها و کنسول‌هاست. بدین معنا که شما به راحتی می‌توانید به وسیله تلفن همراهتان با کاربران PS4 و PC و IOS رقابت کنید.

نکته دیگری که در خصوص بازی Genshin Impact می‌توان از آن یاد کرد این است که تا زمانی که سطح یا لول شما به 16 نرسد نمی‌توانید به صورت رقابتی با کاربران دیگر بازی کنید.

این ویژگی بسیار خوبی است؛ چون شما را مجبور می‌کند که در سطح مبتدی بمانید و مهارت‌های لازم را کسب کنید. بعد از کسب مهارت و رسیدن به لول 16 می‌توانید با کاربران حرفه‌ای بازی کنید.

بازی داستانی اندروید Among us

به جرات می‌توان یکی از بهترین بازی های داستانی اندروید را بازی Among Us (در میان ما) معرفی کرد. این بازی سبکی به شدت ماجراجویی دارد. به این صورت است که شما و چندین کاربر دیگر به صورت همزمان در یک سفینه حاضر می‌شوید.

بازی آنلاین Among us

اگر شما هم طرفدار بازی‌های داستان محور اندروید هستید، توصیه می‌کنیم که حتما این بازی را دانلود کنید. بازی امانگ آس در حال حاضر در فروشگاه گوگل به صورت رایگان قابل دانلود است. با کلیک بر روی لینک زیر می‌توانید آن را دانلود کنید.

دانلود برنامه از گوگل پلی

از میان شما، یک نفر به عنوان قاتل و خرابکار وجود دارد. هیچکس او را نمی‌شناسد و تنها خودش می‌داند که چه کاره است. این خرابکار وظیفه دارد که افراد حاضر در سفینه را بدون اینکه کسی متوجه شود به قتل برساند. در مقابل، بازیکنان دیگر هم وظیفه دارند که این شخص را شناسایی کنند.

شناسایی شخص مخرب کار آسانی نیست؛ چرا که دقیقا همرنگ بازیکنان دیگر است. در صورت شناسایی او بازی به اتمام می‌رسد. این بازی را هم می‌توان به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین بازی کرد.

معرفی بازی EVE Echoes

بازی EVE Echoes یک بازی آنلاین، داستانی و رایگان است. البته با وجود رایگان بودن آن، قابلیت پرداخت درون برنامه‌ای هم برای برخی امکانات دارد. سفر به دنیایی از آینده و در کنار آن ماجراجویی‌های مختلف از ویژگی‌های انحصاری در این بازی هستند.

بازی داستانی EVE Echoes

بازی داستانی اندروید EVE Echoes یک بازی جذاب و با گرافیک خارق‌العاده است. بدون شک بهترین گزینه برای سرگرمی‌هایتان خواهد بود. شما می‌توانید آن را در فروشگاه گوگل به صورت رایگان دانلود کنید.

دانلود برنامه از گوگل پلی

چیزی که جذابیت و زیبایی آن را چند برابر کرده، برخورداری از قابلیت مولتی پلیر است. شما در این بازی به همراه بازیکنانی که از سراسر دنیا حاضر هستند باید به مقابله با دشمنان بپردازید. با سفینه خود به هر جای کهکشان سفر کنید و آیتم‌های گوناگون جمع آوری کنید.

به طور کلی این بازی یک بازی تعاملی قلمداد می‌شود. باید با تمامی ‌بازیکنان تعامل داشته باشید. حال این بازیکنان می‌خواهند دوست شما باشند یا دشمنتان؛ به هر حال برای پیروزی در مبارزات و کسب امتیازات بالا باید همکاری‌های لازم را داشته باشید.

بازی داستانی اندروید Darkness Rises (ظهور شیاطین)

«ظهور شیاطین» نام یک بازی آنلاین ماجراجویی است که طرفداران زیادی دارد. در این بازی شما در محیطی تاریک قرار دارید. شیاطین در هر زمان آماده حمله به دروازه‌های شهر را دارند و شما باید با آن‌ها مقابله کنید.

بازی داستانی آنلاین Darkness Rises

بازی Darkness Rises دارای گیم‌پلی جذاب است که به جرات می‌توان آن را از بهترین بازی‌های داستان محور اندروید دانست. این بازی دارای امتیاز 4.3 در گوگل‌پلی است. هم‌اکنون می‌توانید آن را از فروشگاه پلی استور به صورت کاملاً رایگان دانلود کنید.

دانلود برنامه از گوگل پلی

می‌توانید اعضای تیم خود را از میان طیف گسترده‌ای از کاراکترها انتخاب کنید و به وسیله آن‌ها دشمنان را نابود سازید. از ویژگی‌های بسیار جذاب این بازی قابلیت گیلد است.

پشما می‌توانید با دوستان خود به صورت مشترک بازی کنید و ساعت‌ها در کنار هم لذت ببرید. در این بازی هر چه بیشتر پیشرفت کنید، موجوداتی که قرار است با آن‌ها مبارزه کنید قدرتمندتر و خبیث‌تر خواهند شد.

معرفی بازی Survivalist: invasion (بازمانده: تهاجم زامبی‌ها)

بازی داستانی اندروید Survivalist: invasion از دیگر بازی‌های زیبایی است که به صورت آنلاین اجرا می‌شود. در این بازی شما در نقش یک سرباز هستید که طی حوادثی هواپیمایش در جزیره‌ای سقوط می‌کند. پس از گذشت ساعاتی به هوش می‌آید و متوجه می‌شود که بسیاری از سرنشینان هواپیما در این حادثه از بین رفته‌اند.

بازی داستانی آنلاین Survivalist: invasion

اگر شما به بازی‌های داستانی و اکشن علاقه دارید، بی تردید بازی «بازمانده: تهاجم زامبی‌ها» می‌تواند شما را حسابی سرگرم کند. این بازی جذاب و دوست داشتنی را می‌توانید از فروشگاه گوگل به صورت کاملا رایگان دانلود کنید.

دانلود برنامه از گوگل پلی

نکته جالب و البته ترسناک بازی آنجاست که سرباز متوجه می‌شود در آن جزیره پر از زامبی است. بسیاری از مسافران هواپیما نیز توسط آن زامبی‌ها کشته شده‌اند. شما باید در نقش این سرباز بازی کنید و با حمله زامبی‌ها مقابله کنید و داستان بازی را دنبال نمایید.

بهترین بازی داستانی اندروید (آفلاین)

نوع دیگر از بازی های داستانی اندروید به صورت آفلاین هستند. این بازی‌ها که به مراتب تعدادشان از بازی‌های آنلاین بیشتر است، در انواع مختلف و با داستان‌هایی شگفت انگیز عرضه شده‌اند.

بازی‌های داستانی آفلاین هواداران بسیاری دارند و در بیشترشان ماجراجویی‌ها و اتفاقات جالبی رخ می‌دهد. در ادامه به معرفی چند مورد از زیباترین و بهترین آن‌ها می‌پردازیم:

معرفی مجموعه بازی‌های Assassins creed

Assassin’s creed نام یکی از بازی های داستانی اندروید است که به صورت آفلاین اجرا می‌شود. در اصل این بازی اولین بار برای کنسول و رایانه عرضه شد. به علت کسب محبوبیت زیاد میان کاربران، نسخه موبایل آن نیز توسط همان کمپانی سازنده یعنی Ubisoft عرضه گردید.

بازی آفلاین Assassins creed

برای دانلود و نصب بازی Assassin’s creed در دستگاه‌های اندروید، روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

این بازی داستان‌ها و ماجراجویی‌های زیادی را در پی دارد. سبک آن سوم شخص است. شما در این بازی شخصیت یک جنگجوی حرفه‌ای را بر عهده دارید. در ماموریت‌های متعددی باید به سراغ دشمنان بروید و در مقام انتقام با آن‌ها مبارزه کنید و شکستشان دهید.

علت اینکه در ابتدا از این بازی با عنوان مجموعه بازی‌های Assassins creed یاد شد این است که چندین بازی با این عنوان وجود دارند. هر کدام از آن‌ها در دوره‌ای عرضه شده‌اند.

اگر قصد بازی کردن این گیم زیبا را دارید پیشنهاد می‌کنیم که از اولین نسخه آن شروع کنید و به ترتیب تا نسخه پایانی بازی کنید. چرا که این بازی داستانی است و معمولا نسخه‌های آن متمم و دنباله یکدیگر هستند.

معرفی بازی Grand theft auto Vice City

حتما تاکنون نام بازی GTA Vice Citz را شنیده‌اید. کمتر کسی پیدا می‌شود که با این بازی نوستالژی خاطره نداشته باشد. جی‌تی‌ای وایس سیتی که از بازی‌های داستان محور اندروید محسوب می‌شود دارای ماموریت‌های بی نظیر و با گیم پلی فوق العاده عالی است.

بازی داستانی GTA Vice Citz

برای دانلود و نصب این بازی جذاب در دستگاه‌های اندروید، روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

این بازی برای نخستین بار برای کنسول و سپس برای PC عرضه شد. نسخه موبایل آن نیز در دهه اخیر عرضه شده که توانسته به همان نسبت مخاطبان زیادی جذب کند.

شخصیت این بازی «تامی ‌ورستی» نام دارد که همه او را با نام «تامی» می‌شناسند. در بازی جی‌تی‌ای وایس سیتی کنترل تامی ‌را به دست می‌گیرید و در خانواده مافیایی خود با دشمنان مبارزه و آن‌ها را نابود می‌کنید.

بازی داستانی اندروید The Silent Age

از دیگر بازی های داستانی اندروید که بسیار جذاب و سرگرم کننده است The Silent Age نام دارد. شما در این بازی نقش یک سرایدار نظافتچی را بر عهده دارید.

بازی داستانی آفلاین The Silent Age

برای دانلود و نصب بازی داستانی The Silent Age کافیست روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

داستان آن به این صورت است که در زیرزمین یک ساختمان با یک پیرمرد که در حال مرگ است روبرو می‌شوید. این پیرمرد به شما وسیله‌ای می‌دهد که با آن می‌توانید به گذشته سفر کنید.

شما باید به گذشته بروید و از اتفاقات ناگواری که قرار است در آینده (زمان حال سرایدار و پیرمرد) بیفتد جلوگیری کنید. این بازی سرگرم کننده را می‌توانید از فروشگاه گوگل به صورت کاملا رایگان دانلود نمایید.

معرفی بازی The Walking Dead

The Walking Dead نام یک بازی داستانی به سبک زامبی است. اگر شما هم علاقمند به بازی‌های زامبی هستید، این بازی می‌تواند بهترین و مهیج‌ترین گزینه برای شما باشد. کاراکتر اصلی بازی که در واقع کنترلش به دست شماست «Lee» نام دارد.

بازی داستانی The Walking Dead

این بازی به صورت رایگان در فروشگاه گوگل قابلیت دانلود دارد. کافیست بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

داستان بازی به این صورت است که Lee توسط یک مامور پلیس دستگیر شده و سوار بر اتومبیل هستند. ناگهان خودرو تصادف می‌کند. بعد از تصادف، مامور پلیس می‌میرد و وقتی Lee چشمانش را باز می‌کند، متوجه می‌شود که در میان صدها یا شاید هزاران زامبی قرار گرفته است.

Lee نمی‌داند که چه شده و چه اتفاقاتی قرار است رخ دهد. شما در این بازی باید کنترل Lee را بر عهده بگیرید و با زامبی‌ها بجنگید و خود را از این وضعیت اسفبار رها سازید.

معرفی بازی داستانی اندروید Brothers: A Tale Of Two Sons

یکی دیگر از بازی‌های داستان محور اندروید که سبک اکشن دارد Brothers: A Tale Of Two Sons است. در این بازی شما به وسیله اسب خود به مناطق مختلف سفر می‌کنید و ماموریت‌های گوناگونی را پشت سر می‌گذارید.

بازی داستانی Brothers: A Tale Of Two Sons

این بازی جذاب و سرگرم کننده را می‌توانید از گوگل پلی استور به صورت کاملا رایگان دانلود کنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

مبارزه با گاوچران‌ها و راهزن‌ها و البته پیروز شدن بر آن‌ها لذت بازی را چندین برابر می‌کند. به جرات می‌توان این بازی را از محبوب ترین بازی‌های شوتر به حساب آورد.

بازی Brothers: A Tale Of Two Sons از گرافیک بالا و خیره کننده‌ای برخوردار است. شما باید ماموریت‌ها و داستان‌های زیبا و خاطره‌انگیزی را در این بازی با موفقیت به پایان برسانید تا داستان بازی به اتمام برسد.

کلام آخر

در این مقاله به معرفی ده مورد از بازی های داستانی اندروید اعم از آنلاین و آفلاین پرداخته شد. تمامی ‌این بازی‌ها قابلیت دانلود از گوگل پلی را دارند. این بازی‌ها از طرفداران زیادی برخوردار هستند؛ چرا که موضوعات بسیار جالب و به یادماندنی‌ای دارند.

در صورتی که در زمینه بازی های داستانی اندروید سوالی دارید، یا اگر تاکنون این بازی‌ها را نصب و اجرا کرده‌اید از شما دعوت می‌کنیم که در قسمت نظرات همین مطلب تجربه کاربری خود را ارائه دهید.

سوالات متداول

آیا بازی های داستانی اندروید بر روی همه تلفن‌های همراه هوشمند نصب می‌شوند؟

بله؛ معمولا تمامی ‌تلفن‌های همراه هوشمند اندرویدی قابلیت نصب این بازی‌ها را دارند.

آیا بازی‌های آنلاین و داستانی اندروید مصرف اینترنت بالایی دارند؟

خیر؛ به طور کلی بازی‌های آنلاین اندروید اینترنت زیادی مصرف نمی‌کنند؛ مگر اینکه برخی دیتاهای موجود در بازی، احتیاج به دانلود داشته باشند.

آیا بازی های داستانی اندروید مناسب همه سنین هستند؟

معمولا این بازی‌ها برای تمامی ‌سنین برنامه‌ریزی شده‌اند. ولی با توجه به وقوع برخی صحنه‌های خشن، بهتر است که کودکان زیر 12 سال بازی نکنند.

5 | (2)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//