بازی کریپتویی همستر کامبت؛ هر آنچه باید بدانید!

همستر کامبت (Hamster Kombat) به‌عنوان یک پدیده‌ای جدید در عرصه بازی‌های مبتنی بر رمز ارز در پلتفرم تلگرام شناخته می‌شود، جایی که کاربران می‌توانند از طریق مشارکت فعال، ارزهای دیجیتالی را کسب کنند.

بازی همستر کامبت در تلگرام، که اخیرا به شهرتی گسترده دست یافته، به بازیکنان این امکان را می‌دهد که تنها با ضربه زدن به صفحه گوشی خود، ارز مجازی به دست آورند. در پی موفقیت‌های قابل توجه بازی‌های تلگرامی دیگری که با رمزارزها کار می‌کنند مانند نات کوین، شاهد ظهور بازی‌های بیشتری با وعده‌های ایردراپ هستیم.

لازم به ذکر است که با وجود اینکه نات کوین با ورود به بازارهای معاملاتی، امکان تبدیل سکه‌های مجازی به پول واقعی را فراهم کرده، اما هنوز هیچ وایت‌پیپری ندارد و برای آن هیچ برنامه‌ریزی یا کاربرد مشخصی تعیین نگردیده است. آینده این پروژه با توجه به نظر کارشناسان و شواهد متعددی که نشان می‌دهد احتمالا هیچ وقت به پول نقد تبدیل نخواهد شد، همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

نقشه‌ی راه بازی همستر کامبت برای ایردراپ شامل چند مرحله‌ می‌شود: مذاکره با صرافی‌ها، مذاکره با بازارسازان، همکاری‌های کلیدی و لیست وظایف. درحال‌حاضر میلیون‌ها کاربر درحال جمع‌آوری سکه در بازی مذکور هستند و در صورت لیست‌شدن توکن آن در صرافی‌ها، می‌توان سکه‌های داخل بازی را به پول واقعی تبدیل کرد.

همستر کامبت (Hamster Kombat) چیست؟

همستر کامپت چیست

همستر کامبت، یک بازی کلیکی تلگرامی است که در آن بازیکنان با هر بار لمس صفحه یا تپ کردن روی آن، امتیاز به دست می‌آورند که قابل استفاده در قسمت‌های متنوعی از بازی هستند. همچنان مشخص نیست که چه کسانی یا کدام تیم پشت ساخت این بازی هستند، اما به تازگی خبری منتشر شده که همستر کامبت قصد دارد به اکوسیستم TON بپیوندد و توکن‌های بازی به زودی در شبکه The Open Network، لانچ خواهند شد. اما باز هم باید به این نکته اشاره کنیم که این فقط یک احتمال است.

در بازی همستر کامبت، شما به عنوان مدیرعامل یک صرافی ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کنید که با پیشبرد مأموریت‌ها و انجام دادن کارهای تعیین‌شده، امکان کسب امتیازات و درآمد بیشتری را خواهید داشت. سازندگان این بازی با هدف آموزش مفاهیم مختلف رمزارزها از جمله احراز هویت (KYC)، استیکینگ و دیگر جنبه‌ها، یک تجربه سرگرم‌کننده و مأموریت‌محور را طراحی کرده‌اند.

با توجه به اینکه بازی همستر کامبت تازه چند ماهی است که روانه بازار شده و هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد، انتظار یک وایت پیپر جامع را نمی‌توان داشت. در واقع، توسعه‌دهندگان در وب‌سایت رسمی بازی اعلام کرده‌اند که به زودی وایت پیپر مربوط به این بازی منتشر خواهد شد، اما زمان دقیق انتشار آن مشخص نیست. نکته قابل توجه در مورد جنبه‌های فنی بازی، وجود یک نقشه راه است که در وب‌سایت بازی موجود است و انتظار می‌رود تا پایان سال ۲۰۲۴، بخش‌های کلیدی و اصلی این بازی Tap To Earn به اتمام برسند.

در این مقاله، به بررسی ویژگی‌های منحصربه‌فرد این بازی پرداخته‌ایم که باعث می‌شوند همستر کامبت از دیگر بازی‌های مشابه متمایز شود. تولیدکنندگان این بازی، با ابتکار و خلاقیت، اکوسیستمی جذاب و متفاوت ایجاد کرده‌اند که نه تنها گیمرها را به چالش می‌کشد، بلکه با ارائه مکانیزم‌های نوآورانه، تجربه‌ای دائمی و پایدار را برای آن‌ها فراهم می‌آورد. همستر کامبت، با توجه به استقبال گسترده‌ای که از سوی جامعه رمزارزها و دوستداران بازی‌های موبایل دریافت کرده، به عنوان یکی از پرطرفدارترین جایگزین‌های نات کوین شناخته می‌شود.

اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر درباره این بازی هیجان‌انگیز هستید و می‌خواهید قبل از اینکه فرصت را از دست بدهید، در آن شرکت کنید، دعوت می‌کنیم تا بخش آموزش استخراج همستر کامبت را از دست ندهید.

آموزش بازی کریپتویی همستر کامپت

برای شروع بازی Hamster Kombat و جمع‌آوری سکه‌های مجازی، ابتدا باید ربات تلگرامی پروژه را اجرا کنید. برای انجام این کار، به حساب کاربری تلگرام و همچنین لینک ربات نیاز دارید.

لینک ربات

پس از ورود به ربات Hamster Kombat در تلگرام، متن خوش‌آمدگویی با گزینه‌ی شروع بازی نمایش داده می‌شود. روی Start ضربه بزنید تا به صفحه‌ی بازی انتقال داده شوید. در منوی پایین این بازی بخش‌های Exchange ،Mine ،Friends ،Earn و Airdrop را می‌بینیم که هرکدام را توضیح خواهیم داد.

بخش Exchange

در بخش Exchange بازی Hamster Kombat که صفحه‌ی اصلی محسوب می‌شود، سکه‌ای بزرگ با نماد بازی یعنی همستر دیده می‌شود که با ضربه‌زدن روی آن می‌توانید سکه‌های مجازی جمع‌آوری کنید. در این صفحه اطلاعاتی مثل تعداد سکه‌های کسب‌شده و موارد دیگر نیز نمایش داده می‌شوند.

صفحه اصلی بازی همستر کامبت

با ضربه‌زدن روی Boost وارد بخش ارتقادهنده‌های بازی می‌شوید. در بالای صفحه‌ی Boost و زیر عنوان Free daily boosters گزینه‌ی Full energy را داریم که با ضربه‌زدن روی آن می‌توانید تا سقف مشخصی که با علامت رعدوبرق نشان داده‌ شده است، بی‌وقفه برای دریافت سکه ضربه بزنید. در بخش Boosters دو گزینه‌ی Multitap و Energy limit را داریم که به‌ترتیب برای افزایش تعداد سکه‌های دریافتی در ازای هر ضربه و افزایش ظرفیت انرژی به‌کار می‌روند.

بخش Mine

در قسمت Mine بازی می‌توانید با پرداخت مقداری از سکه‌های جمع‌آوری‌شده، کارت‌های استخراج خریداری کنید. با خرید هرکدام از این کارت‌ها به‌طور روزانه یا ساعتی و کاملاً خودکار سکه به‌دست خواهید آورد. به‌عنوان مثال در تصویر زیر با خرید کارت BTC Pair و پرداخت ۲۵۰ سکه، سیستم بازی هر ساعت به‌طور خودکار ۴۰ سکه به حسابتان اضافه خواهد کرد.

همستر تلگرام

بخش Friends ،Earn و Airdrop

با اشتراک‌گذاری لینک دعوت اختصاصی خود در بازی Hamster Kombat می‌توانید پاداش دریافت کنید که به‌صورت سکه به حساب شما اضافه خواهد شد. با هر دعوت موفق ۵٬۰۰۰ سکه‌ دریافت خواهید کرد و اگر کاربر مورد نظر حساب تلگرام پریمیوم داشته باشد، این پاداش به ۲۵٬۰۰۰ سکه افزایش خواهد یافت.

بخش Friends ،Earn و Airdrop

در بخش Earn با انجام کارهای ساده‌ای مثل عضویت در کانال یوتیوب بازی، عضویت در کانال تلگرام، صفحه‌ی ایکس (توییتر سابق) و موارد دیگر می‌توانید سکه‌های اضافه به‌عنوان پاداش دریافت کنید.

درنهایت بخش Airdrop را داریم که در آن مراحل رسیدن به ایردراپ واقعی بازی Hamster Kombat و وضعیت تکمیل آن‌ها را مشاهده می‌کنید. درحال‌حاضر بخش مذاکره با صرافی‌ها، مذاکره با بازارسازان و همکاری‌های کلیدی انجام شده‌اند و فقط مرحله‌ی لیست وظایف برای دریافت ایردراپ باقی مانده است.

سوالات متداول

آیا روش بدون زحمتی برای تپ کردن صفحه وجود دارد؟

برای ضربه زدن به سکه همستر نیاز نیست تا وقت و انرژی زیادی بگذارید؛ زیرا برای این کار می‌توانید با دانلود برنامه‌های کلیک خودکار مخصوص اندروید و ios این کار را بسیار سریع و آسان انجام دهید.

آیا همستر ارزش امتحان کردن دارد؟

هیچ تضمینی برای کسب درآمد واقعی در بازی‌های کریپتویی وجود ندارد اما اگر کنجکاو هستید و وقت دارید، ضرری ندارد که آن را امتحان کنید.

در صفحه‌ی اصلی بازی Hamster Kombat روی Friends ضربه بزنید و در صفحه‌ی بعد گزینه‌ی Invite Friends را انتخاب کنید تا لینک دعوت اختصاصی شما ایجاد شود. اکنون می‌توانید این لینک را برای دوستان خود بفرستید.

دیلی کمبو (Daily Combo) همستر کمبت چیست؟

در ربات همستر کامبت و در تب Mine بخشی به اسم Daily Combo وجود دارد که هر ۲۴ ساعت به‌روز می‌شود.

شما در این بخش با پیداکردن سه کارت ویژه می‌توانید ۵ میلیون سکه‌ی داخل بازی جایزه بگیرید.

چگونه ۵ میلیون سکه دیلی کمبو را دریافت کنیم

برای دریافت ۵ میلیون سکه‌ی بخش کمبو همستر کامبت باید سه کارت مخصوص هر روز را از چهار بخش Markets ،PR&Team ،Legal و Specials خریداری کنید.

امتیازی به این نوشته بدهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//