14 شخصیت جالب بازی روبلاکس که باید با آنها بازی کنید

بازی روبلاکس برای شیفتگان آن، یک تجربه هیجان‌انگیز است. شما در این بازی می‌توانید معمار دنیای خود باشید، بازی‌های خودتان را بسازید یا بازی‌هایی را که دیگران ساخته‌اند، ادامه دهید. در این پلتفرم منحصربه‌فرد، شما می‌توانید میلیون‌ها شخصیت متفاوت بسازید.

ما در این مقاله می‌خواهیم شما را آشنا کنیم با برخی از جالب‌ترین شخصیت‌ها یا همان آواتارهایی که می‌توانید با آن‌ها بازی کنید. پس بدون هیچ حرف اضافه‌ای به سمت شخصیت های روبلاکس شیرجه می‌زنیم!

سبک بازی روبلاکس

بازی روبلاکس به شکلی ساخته شده که بتوانید به دلخواه خود، بهترین سرگرمی را برای اوقات فراغتتان بسازید. سبک این بازی از نوع ماینکرافت است؛ به همین دلیل هیچ محدودیتی حین ساخت اجزای بازی برایتان ایجاد نمی‌کند. می‌توان این بازی را یک ماشین بازی‌سازی دانست که سبک و مسیر آن نسبت به خلاقیت شما تغییر می‌کند. اوج جذابیت و طراحی خاص بازی roblox زمانی مشخص می‌شود که برای این کار، نیاز به‌هیچ دانش تخصصی‌ای ندارید.

این پلتفرم بخش‌های مختلفی دارد و دنیای بزرگی را در اختیارتان قرار می‌دهد. گیم روبلاکس مثل یک جهان باز است که می‌توانید در آن هم بازی‌های جدیدی بسازید و با دیگران به‌اشتراک بگذارید و هم بازی‌های طراحی شده توسط دیگران را تجربه کنید.

معرفی شخصیت های روبلاکس

برای آن که زحمات هنرمندان جبران شود، اکثر شخصیت‌های خوب روبلاکس پولی هستند. بنابراین اگر می‌خواهید با شخصیت‌های جذاب روبلاکس بازی کنید، باید به‌اندازه کافی روبوکس جمع کنید. با این مقاله همراه باشید تا با چند شخصیت باحال روبلاکس آشنا شوید.

Gang O’ Fries

اولین شخصیتی که می‌خواهیم با آن مقاله را شروع کنیم، یک دسته سیب‌زمینی سرخ‌شده است. یک پاکت سیب‌زمینی را تصور کنید که تعدادی خلال سیب‌زمینی در آن وجود دارد. خلال‌هایی که هر کدامشان دارای یک چهره متفاوت هستند. چهره‌هایی خندان، متعجب، عصبانی و غیره. یک شخصیت بسیار بامزه که نباید آن را از دست دهید. جالب است بدانید این شخصیت، برنده سومین مسابقه آواتار Roblox است.

Noob Attack – Mech Mobility

شخصیت جالب بعدی که باید به شما معرفی کنیم، یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های روبلاکس است. این شخصیت یک ربات زیباست که جلوی قفسه سینه آن باز است. نکته جالب این‌جاست که در قفسه سینه این ربات، یک بازیکن نوب (noob) قرار دارد. این شخصیت، برنده مسابقه طراحی Rthro 2018 است و طراحی بسیاری دقیقی دارد.

Roblox Zombie

اگر می‌خواهید یکی از بازی‌های ترسناک روبلاکس را بازی کنید شاید بد نباشد شما هم یک شخصیت ترسناک انتخاب کنید. چه شخصیتی ترسناک‌تر از زامبی می‌تواند هیجان بازی را افزایش دهد؟ Roblox Zombie یک آواتار وحشتناک است که می‌تواند بازی شما را هیجان‌انگیزتر کند. چهره وحشتناک این شخصیت، لباس‌های پاره او و از همه ترسناک‌تر پایی که گوشت آن کنده و استخوانش آویزان شده است، همان فاکتورهایی هستند که شما در یک بازی ترسناک نیاز دارید.

Rogue Space Assassin

طراحی این کاراکتر شبیه به شخصیت Taskmaster مارول -یک قاتل محبوب در دنیای خود- است. Rogue Space Assassin با داشتن یک پوشش تیره، عنصر ترسناک خود را تقویت می‌کند. اگر می‌خواهید یک قاتل ترسناک باشید، این آواتار می‌تواند یک همراه خوب برای شما باشد.

Knights of Redcliff: Paladin

در نگاه اول، به نظر نمی‌رسد که طراحی منحصربه‌فرد و دقیق این لباس برای روبلاکس باشد؛ اما با نگاهی دقیق‌تر می‌توان عناصر سنتی روبلاکس را در آن پیدا کرد.

شخصیت Knights of Redcliff: Paladin

پالادین یک شوالیه در زرهی طلایی و قرمز است که می‌توانید از بازی با آن و دیدن لباس زیبایش به‌وجد بیایید.

Rusty & Copper

یک دایناسور کوچک را تصور کنید؛ حالا یک مرد را هم در نظر بگیرید که روی کول این دایناسور سوار شده و دایناسور با دست‌هایش پاهای مرد را گرفته است تا نیفتد. بامزه است؛ نه؟ اگر می‌خواهید در محیط‌های ژوراسیک و جنگلی بازی کنید، این لباس می‌تواند بسیار سرگرم‌کننده باشد. اگر دوست دارید در کنار یک دوست به ماجراجویی بپردازید Rusty & Copper می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

Elemental Crystal Golem

دوست دارید به یک گولم (Golem) تبدیل شوید؟ پس این شخصیت را از دست ندهید. Elemental Crystal Golem یک گولم شامل تعدادی سنگ شناور است که به‌وسیله یک کریستال طلایی به‌هم وصل شده‌اند. طراحی این شخصیت به‌گونه‌ای ا‌ست که می‌توانید با آن، نقش‌های متفاوتی بازی کنید. کل بدنه این شخصیت مشکی ا‌ست که با رنگ طلایی کریستال‌های آن، کنتراست زیبایی ایجاد کرده است.

Nick Bass

Nick Bass یک پری دریایی معکوس است و البته کمی زشت‌تر از آن! همه افراد، پری‌دریایی‌ها را به بالاتنه انسانی و پایین‌تنه یک ماهی می‌شناسند. Nick Bass روند را تغییر داده است؛ بالاتنه او شبیه ماهی و پایین‌تنه‌اش مثل انسان است. Nick Bass یک تی‌شرت و شلوارک پوشیده است و یک دمپایی انگشتی به پا دارد.

با این توصیفات واقعا عذر می‌خواهیم اگر این شخصیت را با پری دریایی مقایسه کردیم. پری دریایی کجا و Nick Bass کجا؟ با این حال امتحان‌کردن این شخصیت خالی از لطف نیست. مخصوصا اگر عاشق شخصیت‌های عجیب هستید.

Pumpkin Reaper

اگر از شخصیت‌هایی که پایین‌تنه انسانی و بالاتنه‌ای متفاوت دارند خوشتان می‌آید، این شخصیت هم می‌تواند برای شما جذاب باشد. Pumpkin Reaper در نگاه اول شبیه به یک مترسک در جشن هالووین است؛ اما در واقع یک کشاورز‌ است با کله یک کدوتنبل! دورتادور این شخصیت را طناب بسته‌‌اند؛ انگار که می‌خواهند جلوی وارفتن او را بگیرند. همه این‌ عناصر باعث می‌شوند شخصیتی ساخته شود که احتمالا دوست نداشته باشید در شب مواجه با آن شوید!

Erisyphia

اگر دختر هستید، ممکن است عاشق این شخصیت ‌شوید؛ البته پسرها هم عاشقش می‌شوند! گفته می‌شود Erisyphia الهه خورشید دنیای روبلاکس است. بال‌های باشکوه آن می‌توانند این گفته را تایید کنند. این شاهزاده‌خانم یک لباس سفید و بنفش به‌تن کرده است و میله خورشیدمانندی به دست دارد.

CATS…IN SPACE: Medic Lily

با وجود شخصیت‌های انسانی زیادی که در روبلاکس وجود دارد، انتخاب یک شخصیت حیوانی می‌تواند شما را از بقیه متمایز کند. این شخصیت یک گربه است؛ اما یک گربه معمولی نیست. او در اصل یک پزشک فضایی ا‌ست؛ روی لباس فضایی او علامت صلیب پزشکی را می‌توانید ‌ببیند. ویژگی بامزه این شخصیت، وجود یک آژیر قرمزرنگ روی سرش است.

Blue Collar Cat

این بار به‌جای یک گربه فضایی، می‌توانید یک گربه معمولی باشید؛ البته نه خیلی معمولی! Blue Collar Cat یک گربه نارنجی‌ است که یک پیراهن آبی به تن دارد. از ظاهرش پیداست که یک کارمند پشت میزنشین است و اصلا از روزهای اول هفته خوشش نمی‌آید!

شخصیت Blue Collar Cat

Police Officer Nash

اگر تا این‌جا با شخصیت‌های عجیب‌وغریبی که معرفی کردیم نمی‌توانید کنار بیایید و دوست دارید یک آواتار نرمال باشید، با Police Officer Nash آشنا شوید؛ یک افسر پلیس منحصربه‌فرد که احتمالا با «عینک ریبون اصل‌» خود، دل شما را می‌برد!

Beekeeper

اگر از پوشیدن لباس مشاغل لذت می‌برید، این شخصیت را امتحان کنید. با Beekeeper یک لباس زنبورداری ساده خواهید داشت.  با این حال، ظاهر این لباس به‌گونه‌ای ا‌ست که انگار یک فرد شرور پشت آن قرار دارد.

شخصیت Beekeeper

روبلاکس را از بازار دانلود کنید

حتی اگر با تمام شخصیت ‌های روبلاکس هم آشنا شوید، تا زمانی که این بازی را دانلود نکنید نمی‌توانید با این کاراکترها زندگی کنید. شما اکنون اقدام به دانلود روبلاکس از بازار با اینترنت نیم‌بها کنید و از دنیای شگفت‌انگیز آن لذت ببرید.

5 | (1)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//