بهترین اسپیکر خانگی JBL

در سال‌های اخیر برند معتبر و معروف جی بی ال آمریکایی با تولیدات با کیفیت و بی‌نظیر خود توانسته سهم عمده‌ای از بازار کالاهای صوتی را به خود اختصاص دهد. این برند در تولیدات خود همیشه از تکنولوژی‌های برتر در این عرصه کمک گرفته تا بتواند نیاز تمام سلایق را به بهترین نحو ممکن رفع کند.

توان خروجی و صدای رسا و واضح اسپیکرهای جی بی ال همراه با بدنه مقاوم و ضد آب همراه با باطری‌های بی نظیر، توانسته محبوبیت این برند را بین جوانان افزایش دهد. اینها تنها بخشی از قابلیت‌های اسپیکرهای جی بی ال است.

اگر شما نیز به اسپیکرهای بلوتوثی علاقه دارید و به دنبال خرید بهترین اسپیکر jbl  خانگی هستید با ما همراه باشید تا شش نمونه از بهترین اسپیکرهای این برند را به شما معرفی کنیم.

JBL Bar 1000

اسپیکر JBL Bar 1000  که از دو قطعه تشکیل شده، تجربه پخش موسیقی و یا تماشای فیلم با صدایی سه بعدی مانند سینما را برای شما فراهم خواهد کرد. این اسپیکر از دو قطعه شامل اسپیکر فراگیر و ساب‌ووفر تشکیل شده که هردو بی‌سیم هستند و قابل جدا شدن می‌باشند.

یعنی شما می‌توانید برای داشتن صدای بهتر، این قطعه‌ها را در هر جای خانه که دوست دارید قرار دهید. این اسپیکر با توان خروجی ۸۸۰ وات صدایی فوق‌العاده واضح و رسا را برای تماشای فیلم و یا لذت بردن از پخش موسیقی به شما خواهد بخشید.

از دیگر ویژگی‌های این سیستم صوتی خانگی می‌توان به قابلیت کنترل آن از طریق گوشی با نرم افزار JBL One، ایجاد صدای طبیعی با تکنولوژی MultiBeam، وضوح صدای بسیار بالا با فناوری PureVoice و ساب‌ووفر ۱۰ اینچی اشاره کرد.

JBL Bar 1000

JBL Bar 9.1 True Wireless Surround with Dolby Atmos

اسپیکر فوق حرفه‌ای JBL Bar 9.1 را نمی‌توان تنها یک ساند بار خانگی تلقی کرد. این سیستم صوتی بسیار قدرتمند می‌تواند به عنوان اسپیکری قوی برای پخش فیلم و آهنگ حتی برای مهمانی‌های بزرگ نیز استفاده شود.

برند جی بی ال توانسته با فناوری‌های نوین خود ساندباری تمام عیار برای شما تولید کند تا بدون اتصال سیمی و با بلوتوث بتوانید به راحتی به این اسپیکر وصل شده و از صدای عالی آن لذت ببرید.

وجود دو پورت ورودی و خروجی تصویر HDMI، درایور‌های پیشرفته برای نمایش دقیق فرکانس‌ها، اتصال دو اسپیکر به صورت وایرلس و بدون نیاز به کابل برق، قابلیت انتقال و پشتیبانی کیفیت تصویری 4K، توان‌خروجی 820 وات، ساب‌ووفر 10 اینچ و ریموت کنترل بی‌سیم تنها بخشی از قابلیت‌ها و امکانات این ساند بار فوق حرفه‌ای خانگی است.

JBL Bar 800

اگر به صدای Surround یا همان صدای سه بعدی علاقه دارید ما به شما اسپیکر JBL Bar 800 را معرفی می‌کنیم. این ساند بار خانگی قدرتمند چهار تکه، این قابلیت را برای شما فراهم می‌کند که آن‌ها از هم جدا کرده و بدون اتصالات سیمی در هر جایی از اتاق قرار داده و با فناوری PureVoice صدایی با وضوح بالا و رسا را تجربه کنید.

این اسپیکر نه تنها برای لذت بردن از موسیقی و فیلم بلکه برای  برگذاری یک مهمانی بزرگ در خانه نیز می‌تواند با توان خروجی ۷۲۰ وات کاملاً مناسب باشد. این اسپیکر با دو درایور در اسپیکرهای جدا شونده JBL Bar 800 صدای فراگیر 3 بعدی Dolby Atmos® که فناوری برتر جی بی ال است را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

ساب‌ووفر بی‌سیم 10 اینچی، قابلیت پشتیبانی از دستیار صوتی، نرم‌افزار JBL One و … تنها بخشی از قابلیت‌های این سیستم صوتی بی‌نظیر است.

 JBL Bar 500

بیسی که یک ساب ووفر ۱۰ اینچی برای شما ایجاد خواهد کرد می‌تواند تماشای فیلم دلخواهتان را هیجان انگیزتر و دلچسب‌تر نیز کند. البته که پخش موسیقی با فناوری PureVoice با اسپیکرهای جدای این ساند با توان خروجی ۵۹۰ وات نیز بسیار دلنشین است.

اگر به دنبال سیستم صوتی خانگی قدرتمند هستید JBL Bar 500 می‌تواند نیاز شما را برآورده کند. اسپیکرهای دارای دستیار صوتی، نرم‌افزار JBL One، صدای فراگیر Dolby Atmos و MultiBeam و wi-fi داخلی از دیگر امکانات این ساند بار است.

 JBL Bar 500

JBL Quantum Due

اگر اهل گیم و بازی هستید و دوست دارید صدایی با وضوح بالا و قوی دریافت کنید ما به شما اسپیکر گیمینگ جی بی ال را پیشنهاد می‌کنیم. این اسپیکر بدون اتصال با سیم می‌تواند لذت گیم کنار دوستانتان را برای شما دو چندان کند.

فناوری‌های استفاده شده در این دستگاه می‌تواند صدایی با بیس نرم و روان برای شنیدن تمام صداهای یک گیم را فراهم خواهد کرد. این سیستم صوتی با داشتن وزنی حدود ۲۸۰۰ گرم، قابلیت حمل و جابجایی راحت را برای شما ایجاد کرده است.

JBL Quantum Due

JBL Pulse 4

اگر به دنبال پخش صدا و موسیقی بدون اتصال سیم هم در خانه و هم در بیرون از خانه با باطری قابل شارژ هستید ما به شما  JBL Pulse 4 را معرفی می‌کنیم. این اسپیکر قوی توانایی پخش صدای ۳۶۰ درجه با وضوح بسیار بالا را برای شما میسر می‌سازد.

بدنه مستحکم و ضد آب این سیستم صوتی استفاده از آن را در هر شرایط آب و هوایی ممکن ساخته است. باطری قابل شارژ این اسپکیر توانایی پخش آهنگ تا ۱۲ ساعت مداوم بدون اتصال به برق را دارا می‌باشد.

از دیگر ویژگی‌های جذاب این سیستم صوتی نورپردازی زیبای آن هنگام پخش آهنگ است که می‌تواند لحظات خوشی را برایتان رقم بزند.

در نهایت باید گفت…

بسیاری از از افراد نه تنها برای مهمانی‌های بزرگ بلکه در خانه برای تماشای یک فیلم آخر هفته‌ای یا لذت بردن از موسیقی آرامش بخش، دوست دارند تا اسپیکر قدرتمندی را تهیه کنند. اسپیکرهای ساند بار و خانگی مارک جی بی ال می‌تواند گزینه ایده‌آلی برای این کار باشد.

این اسپیکرها با قابلیت‌های فوق‌العاده و امکانات بی نظیر خود می‌توانند نیاز شما را رفع کرده و تا سالیان دراز برای شما به خوبی کار کنند. اگر قصد خرید یک سیستم صوتی کنار تلوزیون خود دارید مشخصات اسپیکر‌های معرفی شده را به خوبی مطالعه کنید تا بهترین اسپیکر خانگی را تهیه کنید.

3.5 | (2)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//