معرفی بازی  Need for speed No limits

Need for Speed) NFS) یک بازی ویدیویی مسابقه ای است که توسط Electronic Arts منتشر شده و توسط Ghost Games ساخته شده است. این بازی حول مسابقات غیرقانونی خیابانی و وظایف بازیکنان برای تکمیل انواع مسابقه ها (ضمن فرار از اجرای قانون و تعقیب پلیس) تمرکز دارد.

Need for Speed (مخفف: NFS) بازی ویدیویی مسابقه ای چند مرحله ای برای ios و اندروید است که اولین بازی آن در 31 آگوست 1994 منتشر شد.

نسخه آزمایشی Need for Speed اکنون بدون پرداخت هزینه در دسترس است. Need for Speed به اینترنت نیاز دارد. تهیه کننده این بازی تأیید کرده است که  نمی توانید راه اندازی مجدد Ghost Games را به صورت آفلاین انجام دهید.

معرفی بازی  Need for speed No limits

داستان Need for Speed چیست؟

توبی مارشال (هارون پل) ، مکانیک  ماشین  است که ماشین ها  را در یک مدار زیر زمینی به رقابت می گذارد. او در تلاش برای نگه داشتن تجارت خود ، با اکراه با دینو بروستر ثروتمند اما خیانتکار (دومینیک کوپر) همکاری می کند. با این حال ، از دینو توبی  به دلیل جنایتی که او را به زندان می فرستد کینه به دل می گیرد . دو سال بعد ، توبی از انتقام دست بر می دارد  و تنها شانس او برای پایین کشیدن  و شکست دینو ، ضربه زدن به او در مسابقه است. اما تا فرارسیدن زمان مسابقه، او باید از ارتش پلیس فرار کند.

بررسی بازی Need for speed no limits

در واقع در این بازی داستانی وجود ندارد البته اینکه بازی داستانی ندارد بهتر از داستان بد می باشد و فقط باید مسابقه برگزار می شود. چند نوع مسابقه مختلف در بازی وجود دارد و هر مسابقه بسیار کوتاه است ، برخی از آنها تنها 30 ثانیه طول دارند. این خبر بسیار خوبی برای افرادی است که وقت کافی برای بازی ندارند ، اما اگر فقط می خواهید مسابقه دهید این مساله خوشایند نخواهد بود. در کل ، هرچند ، مسابقه بسیار سرگرم کننده است، ولی نیاز به سرعت دارد این امر باعث می شود در به روزرسانی اتومبیل ، قطعات و تنظیمات شخصی خودرو سخت گیر باشید.

در این بازی شما مقدار محدودی سوخت دارید. هر مرحله ای که بالا می روید و وارد مرحله جدید می شود باک بنزین شما پر می شود بعد از آن باید بنزین خرید کنید و نیاز هست برای بازی هزینه کنید. اگر از حالت تهاجمی و آزادی Need for speed no limits لذت نمی برید می توانید اون رو کنار بگذارید در غیر اینصورت این بازی بسیار سرگرم کننده است.

بهترین بازی Need for Speed کدام است؟

رتبه بندی بازی Need for Speed از بدترین به بهترین ها

  1.  Need for Speed: Most Wanted (2005) .
  2.  (Need for Speed: Underground 2 (2004) . …
  3.  (Need for Speed: Hot Pursuit (2010) …
  4.  (Need for Speed: Underground (2003) …
  5.  (Need for Speed: Shift 2 – Unleashed (2011) …
  6.  (Need for Speed: Hot Pursuit 2 (2002) …
  7.  (Need for Speed (2015) …
  8.  (Need for Speed: Undercover (2008) …

دانلود بازی Need for speed No limits

5 | (2)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//