بهترین بازی های رایگان اندرویدی 2019

همه ما می دانیم که همه بازیهای رایگان اندرویدی این روزها رایگان نیستند .در اینجا بهترین بازیهای رایگان اندرویدی و ios معرفی می شود تا بدون درگیر شدن در خریدهای بیش از حد داخل برنامه ، بتوانید راحت بازی کنید.

Another Eden

نویسنده عدن دیگر همان نویسنده Chrono Trigger می باشد. شباهت این دو بازی کاملاً آشکار است: شما یک قهرمان برگزیده هستید که باید به آینده و گذشته سفر کنید تا دنیا را از یک تهدید حفظ کنید.

در مقطعی از ماجرا، شما با یک شوالیه قورباغه به نام کوروش دوست می شوید.

نمای کلی بازی

  • کمی محتوا غافلگیرکننده در بازی
  • RPG فضای کلاسیک مدرن
  • داستانی حماسی که از دوران باستان ، حال و آینده می گذرد
  • بازی حاوی بیش از 60 آهنگ ضبط شده با ارکسترها و موسیقی محلی است.

بازی اندروید Another Edenدانلود بازی Another Eden

Alto’s Odyssey

ادیسه Alto یکی از بازیهای رایگان اندرویدی است. ویژگی های آن شامل مکانیک ساده ، گرافیک زیبا و سبکی آرامش بخش است. بازیکنان ضمن اجتناب از موانع، پرش های بزرگ با اسکی از روی تپه انجام می دهند. فضای این بازی شما را به سمت تپه های بیابانی ، سنگ نوردی روی دیوار و کاوش در خرابه های باستانی سوق می دهد ، اما طراحی صدا و موسیقی متن آرامش بخش و تغییر پالت های رنگی باعث می شود تا ماجراجویی های بیشتری به دست بیاورید.

این بازی گرافیک ساده ، اما موثر دارد و رنگ های تیره و شیب دار ، فضای خوبی را برای بازی ایجاد می کنند. بازی را بطور رایگان دانلود کنید. تبلیغات بازی محدود است. خریدهای درون برنامه ای وجود دارد ، اما همه آنها برای موارد سفارشی سازی هستند و کاملاً اختیاری است و تاثیری در بازی ندارند.

دانلود بازی Alto’s Odyssey دانلود بازی Alto’s Odyssey

Asphalt 9: Legends

Asphalt دارای محبوب ترین بازی های مسابقه ای موبایل است. Asphalt 8: Airborne و Asphalt Xtreme بزرگترین بازی ها بودند. با این حال ، Asphalt 9: Legends در ژوئیه سال 2018 اکران شد. آسفالت 9: افسانه ها جدیدترین بازی در این سری است. آسفالت 9: افسانه ها شامل 50 اتومبیل ، چالش ها ، و چند محتوا برای بازی  است. از مکانیزم حرکت خودکار استفاده می کند ، بنابراین شما نمی توانید شتاب خود را کنترل کنید. این باعث عصبانیت برخی بازیکنان شده است. گرافیک ها خوب هستند و عناصر اجتماعی نیز وجود دارد. این یک بازی freemium است. بنابراین ، جنبه رقابتی آنلاین ممکن است کمی کمرنگ شود.

دانلود بازی Asphalt 9: Legends دانلود بازی Asphalt 9: Legends

Brawl Stars

ستارگان نزاع جدیدترین بازی hit Supercell است. این بازی یک دعوا چند نفره آنلاین و همچنین برخی از عناصر MOBA است. بازیکنان با یک زن و شوهر از هم تیمی های خود وارد یک بازی می شوند ، با حریف ها نزاع می کنند و برای پیروزی تلاش می کنند. چند حالت بازی وجود دارد ، از جمله حالت ضرب و شتم مستقیم ، حالت جمع آوری کریستال ها ، یک حالت دزدگیر که در آن گنج حریف را می دزدید و یک حالت آزادمنشی و شجاعت که در آن حریفان خاصی را در یک تیم  کتک می زنید. این بازی مانند یک بازی Supercell است و این چیز خوبی است.

دانلود بازی Brawl Starsدانلود بازی Brawl Stars

Critical Ops

 Critical Ops (گزینه های انتقادی) یک تیرانداز اول شخص دارد. یک بازی اکشن فوق العاده جالب است به دلیل نوع محتوا تبدیل به یک بازی افسانه ای می شود ، زیرا از یک گرافیک بسیار خوب ساخته شده است .

در این بازی ، با تروریست ها در سطوح مختلف شهری می جنگید یا می توانید در صورت تمایل به عنوان تروریست بازی کنید. این یک بازی چند نفره آنلاین قوی است که می توانید با دوستان خود نیز بازی کنید. این بازی  مرتباً به روز می شود. اگر دوست دارید یک تیرانداز اول شخص کاملاً رایگان باشد ، NOVA 3: Freedom Edition نیز بسیار خوب است. هر دو بازی اندرویدی رایگان هستند که ارزش بازی دارند.

Critical Ops در حال حاضر در Google Play ، Apple Appstore و Amazon Appstore در دسترس است. این نسخه قبلاً از طریق Facebook Gameroom در رایانه های شخصی در دسترس بود ، اما در تاریخ 10 ژوئیه 2017 تعطیل شد.

دانلود بازی Critical Ops دانلود بازی Critical Ops

EA Sports games

EA بازار بازی های ورزشی را در خود جای داده است. از جمله بازی های Madden NFL Overdrive ، FIFA Soccer ، NBA Live Mobile ، EA Sports UFC و غیره. این بازی ها بسیار مشابه هستند. شما می توانید در آن واقعا ورزش کنید. گرافیک ها معمولاً بسیار مناسب هستند .

متأسفانه ، EA تنها توسعه دهنده ای است که بازی ها را برای بیشتر ورزش ها ارائه می دهد تا به طور پیش فرض آنها را به بهترین شکل ممکن تبدیل کند. چند بازی فوتبال (Dream League Soccer) و Motorsport (Motorsport Manager Mobile 3) وجود دارند که واقعاً خوب هستند. EA همچنین برخی از بازی های محبوب freemium مانند Star Wars: Galaxy of Heros را دارد که به نظر می رسد مردم واقعاً دوست دارند.

Final Fantasy Brave Exvius

شاید بتوان گفت اژدهای شجاع Final Fantasy بهترین بازی Freemium با مضمون Final Fantasy است. این مجموعه شامل ، کاوش در شهر واقعی و سیاه چال ، گنجینه های پنهان ، سیاه چال های مخفی ، و … است. بازی  ساده ای است.

اگر عاشق Final Fantasy هستید ، می توانید Mobius Final Fantasy و Final Fantasy Record Keeper را نیز امتحان کنید.

دانلود بازی Final Fantasy Brave Exvius دانلود بازی Final Fantasy Brave Exvius

Hearthstone

Hearthstone یک بازی استراتژیک است که توسط Blizzard ساخته و در سال 2014 منتشر شد. .سنگ فرش یک بازی دوئل کارت است که در آن شما کارت ها را قفل می کنید ، کشتی می سازید و سپس سایر بازیکنان از کشتی ای که ساخته اید برای دوئل استفاده می کنند. شما می توانید چندین عرشه را بسازید . می توانید از طریق تلفن همراه یا رایانه شخصی وارد حساب کاربری خود شوید . اگر نمی خواهید در جنگ PvP در زمان واقعی با بازیکنان واقعی روبرو شوید ، می توانید برای تمرین بر روی بعضی از رباتها ضربه بزنید. بازی رایگان است که امتحان کردن آن آسان است. این بازی قطعاً یکی از بهترین بازیهای رایگان اندرویدی در خارج از کشور است.

دانلود بازی Hearthstone

HQ Trivia

HQ Trivia یک بازی جالب است. این یک بازی زنده است که همه بازیکنان به طور همزمان با هم رقابت می کنند. یک میزبان وجود دارد که سؤال می کند و مردم در زمان واقعی پاسخ می دهند. 12 سوال در هر دور با یک تایمر ده ثانیه ای وجود دارد.

HQ Trivia شامل جوایز نقدی واقعی می باشد.

دانلود بازی HQ Triviaدانلود بازی HQ Trivia

Pocket City

Pocket City یکی از بهترین بازی های سال 2018 است. این بازی بسیار شبیه بازی های قدیمی Sim City است. شما یک شهر می سازید ، زیرساخت های خود را ایجاد می کنید ، اطمینان حاصل کنید که همه افراد به اندازه کافی کار و بازی می کنند و حتی بر تأثیرات زیست محیطی شما نیز نظارت می کنند. بازیکنان در هنگام بازی ماموریت هایی را برای امتیازات تجربه و ساختمان های بازشدنی دریافت می کنند. بازی به طرز حیرت انگیزی عمیق است و می توانید گزارشاتی در مورد چگونگی خوشحالی شهروندان خود تهیه کنید. کنترل ها به طور شگفت آور برای یک بازی موبایل مناسب هستند و دارای تنوع محتوا هستند. نسخه رایگان کمی کوچکتر از نسخه برتر آن است اما هر دو نسخه خوب هستند. نسخه رایگان شامل تبلیغات است.

دانلود بازی Pocket City

Pokemon Go

Pokemon Go بزرگترین بازی موبایل 2016 بود. اگرچه محبوبیت آن کمی کاهش یافته است ، این بازی هنوز هم گزینه ای بسیار خوب و رایگان است. بازیکنان می توانند دنیای واقعی پیرامون خود را کشف کنند و همزمان با گرفتن Pokemon ، ورزشگاهها و Pokestops را پیدا کنند. موارد جدید شامل Pokemon افسانه ای ، نبردهای مربوط به حمله ، نبردهای مربیان (با برخی از احتیاط ها) و موارد دیگر است.

دانلود بازی Pokemon Goدانلود بازی Pokemon Go

5 | (1)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//