13 بازی ماهیگیری برای گوشی های اندرویدی

بهترین هارو دانلود کن

آیا می‌خواهید در حالی که در خانه خود نشسته‌اید، لذت ماهیگیری را تجربه کنید؟ خب، این کار با کمک گوشی شما و این چند بازی ماهیگیری برای گوشی های اندرویدی، تجربه‌ای واقع گرایانه را به شما ارائه خواهد داد. ماهیگیری یکی از تفریحات محبوب در سراسر جهان است که طرفداران زیادی دارند.

اگر شما هم از علاقه‌مندان به ماهیگیری هستید، می‌توانید یکی از بازی‌های ماهیگیری موجود در گوگل پلی را در گوشی یا تبلت اندرویدی خود نصب کنید. در این مطلب، لیستی از ۱۳ بازی برتر ماهیگیری برای اندروید را گرد هم آورده‌ایم!

با ما همراه باشید تا با این بازی‌های محبوب آشنا شوید و اگر دوست داشتید، دانلود کنید و از بازی با آن‌ها لذت ببرید.

در مورد بازی های اندرویدی

بازی‌های ماهیگیری اندرویدی یکی از محبوب‌ترین ژانرهای بازی در پلتفرم اندروید هستند. این بازی‌ها شبیه‌سازی ماهیگیری را در قالب یک بازی، ارائه می‌کنند و به شما امکان می‌دهند تا به عنوان یک ماهیگیر، به محیط‌های مختلفی بروید و سعی کنید ماهی‌های مختلف را صید کنید.

در بازی‌های ماهیگیری اندرویدی، معمولا شما به عنوان یک شخصیت ماهیگیر عمل می‌کنید و باید از تجهیزات ماهیگیری مانند قایق، قلاب و ماهیگیری استفاده کنید تا ماهی‌های مختلف را صید کنید.

بازی‌های ماهیگیری معمولا گزینه‌ها و ویژگی‌های متنوعی را ارائه می‌دهند، از جمله انتخاب محیط‌های مختلف ماهیگیری، انواع ماهی‌ها و تکنیک‌های ماهیگیری مختلف.

علاوه بر صید ماهی، برخی بازی‌های ماهیگیری اندرویدی دارای اهداف و چالش‌های دیگری نیز هستند؛ به عنوان مثال، ممکن است بخواهید با سایر ماهیگیران مسابقه دهید، تجهیزات خود را ارتقا دهید یا به دنبال اکتشاف محیط‌های جدید باشید.

۱۳ بازی ماهیگیری برای گوشی های اندرویدی

1. بازی Fishing Hook

بازی Fishing Hook

بازی Fishing Hook در پلی استور 50 میلیون دانلود به دست آورده است. این تعداد، شاهکار کمی نیست، بنابراین جای تعجب نیست که این بازی ماهیگیری برای گوشی های اندرویدی یکی از پرفروش‌ترین‌ها باشد. این بازی دارای حالت‌های رتبه‌بندی شده و ویژگی‌های دستاورد است که بازیکنان را به رقابت برای تبدیل شدن به بهترین ماهیگیر تشویق می‌کند.

دانلود بازی از مایکت

دانلود از گوگل پلی

2. بازی Monster Fishing 2022

بازی Monster Fishing 2022

این بازی ماهیگیری از Nexelon inc به شما این امکان را می‌دهد که احساس صید صدها کیلوگرم ماهی را داشته باشید. همانطور که از نام آن پیداست، این بازی حس شکار ماهی‌های غول پیکر را به شما می‌دهد. اگر احساس صید ماهی بزرگ را دوست دارید، این بازی مطمئنا برای شما مناسب است.

دانلود بازی از مایکت

دانلود از گوگل پلی

3. بازی Fishing Life

بازی Fishing Life

در حالی که Monster Fishing 2022 یک بازی است که در آن می‌توانید ماهی‌های عظیمی را صید کنید، Fishing Life یک بازی معمولی است که فضای آرام‌تری را به شما ارائه می‌دهد. این بازی همچنین دارای عملکرد عالی در کنار گرافیک خیره کننده است. این بازی ماهیگیری برای گوشی های اندرویدی، تجربه متفاوتی را به شما ارائه می‌دهد.

دانلود بازی از مایکت

دانلود از گوگل پلی

4. بازی Ace Fishing: Wild Catch

بازی Ace Fishing: Wild Catch

این بازی با دارا بودن حالت بازی پرتره این امکان را به شما می‌دهد که احساس در دست گرفتن چوب ماهیگیری را داشته باشید. سطوح و نقاط ماهیگیری وجود دارد که می‌توانید انواع مختلفی از ماهی‌ها را برای افزودن به مجموعه خود صید کنید. همچنین می‌توانید ماهی‌های خود را قبل از فروش مجدد در آکواریوم قرار داده تا نگهداری کنید.

دانلود بازی از مایکت

دانلود از گوگل پلی

5. بازی Fishing Clash

بازی Fishing Clash

این شبیه‌ساز ماهیگیری، تعداد دانلودهای نسبتا زیادی دارد. Fishing Clash قطعا ارزش بازی کردن برای هر علاقه‌مند به ماهیگیری را دارد. این بازی یک تجربه ماهیگیری واقعی را ارائه می‌دهد و دارای حالت چند نفره است که می‌توانید با دوستان خود هم بازی کنید.

دانلود بازی از مایکت

دانلود از گوگل پلی

6. بازی Let’s Fish

بازی Let's Fish

این بازی بیش از 50 نقطه ماهیگیری مختلف با منظره‌های زرق و برق‌دار ارائه می‌دهد. می‌توانید از ماهیگیری از دریاچه‌ها تا رودخانه‌هایی که گونه‌های مختلفی از ماهی‌ها را در خود جای داده‌اند، لذت ببرید. در اوایل بازی، یک چوب ماهیگیری در اختیار شما قرار می‌گیرد که می‌توانید بعدا آن را ارتقا دهید تا به شما کمک کند تا بهتر صید کنید. در این بازی می‌توانید بیش از 650 گونه مختلف ماهی را صید کنید.

دانلود بازی از مایکت

دانلود از گوگل پلی

7. بازی Fishing Master 3D

بازی Fishing Master 3D

Fishing Master 3D بیش از 100 هزار بار دانلود را در فروشگاه Play از آن خود کرده است. در Fishing Master حس ماهیگیری واقعی را احساس خواهید کرد. این بازی همچنین ویژگی دوئل 1v1 را در زمان واقعی ارائه می‌دهد. همچنین می‌توانید برای رقابت با سایر بازیکنان به مسابقات ماهیگیری PvP بپیوندید. بازیکنان حس واقعی ماهیگیری را در تصاویر سه بعدی واقع گرایانه دریافت خواهند کرد.

دانلود اپلیکیشن از کافه بازار

دانلود از گوگل پلی

8. بازی Fishing Paradise 3D

بازی ماهیگیری برای گوشی های اندرویدی

Fishing Paradise 3D یک بازی ماهیگیری برای گوشی های اندرویدی از Brain Vault است. به طور چشمگیری، در این بازی، شما می‌توانید محیط ماهیگیری خود را ایجاد کنید. ماهی‌هایی که صید می‌کنید می‌توانند برای تجارت ماهیگیری خود استفاده شوند. هرچه ماهی بهتری صید کنید، قیمت فروش آن بیشتر است. همچنین می‌توانید از درآمد حاصل از فروش برای خرید تجهیزات ماهیگیری بهتر استفاده کنید.

دانلود از فارسروید

9. بازی Bass Fishing 3D

بازی Bass Fishing 3D

از شرکت پاسکال، Bass Fishing 3D شما را به شکار باس در رودخانه‌های مختلف زیبا دعوت می‌کند. انقدر این بازی جذاب است که می‌تواند برای چند ساعت شما را مشغول خود کند. این بازی علاوه بر گرافیک سه بعدی، گیم پلی ساده ای نیز دارد. شما سوار قایق می‌شوید و از اسکنر سونار خود برای جستجوی بهترین نقاط ماهیگیری استفاده می‌کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از دوربین زیر آب وضعیت را در زیر آب بررسی کنید.

دانلود بازی از مایکت

دانلود از گوگل پلی

10. بازی Fishing Rivals

بازی Fishing Rivals

Fishing Rivals یک بازی با گرافیک بالا، با کیفیت و واقعی است. این بازی یک لیگ رقابتی دارد که در آن بازیکنان می‌توانند برای بالاترین جایگاه رقابت کنند. یک بازی رایگان از FunnyPack Inc.، Fishing Rivals تا به حال 1 میلیون بار دانلود شده است. این بازی گیم پلی نسبتا ساده‌ای دارد. می‌توانید در مکان‌های مختلف ماهیگیری کنید و تجهیزات ماهیگیری خود را ارتقا دهید.

دانلود بازی از مایکت

دانلود از گوگل پلی

11. بازی Fishing World

بازی ماهیگیری برای گوشی های اندرویدی

اگر می‌خواهید به دور دنیا سفر کنید و در عین حال ماهی‌های بزرگ را شکار کنید، باید بازی Fishing World را تجربه کنید. شما می‌توانید ماهی‌ها را از سراسر جهان جمع آوری کنید و فعالیت‌های سرگرم کننده دیگری انجام دهید. اگر شیفتگی به ماهی دارید، قطعا این بازی را دوست خواهید داشت. شما انواع مختلفی از میله‌های ماهیگیری را پیدا خواهید کرد و همیشه باید آن‌ها را ارتقا دهید تا به شما در صید بزرگتر کمک کند.

دانلود بازی از مایکت

دانلود از گوگل پلی

12. بازی Fishing Adventure

بازی Fishing Adventure

اگر به دنبال یک بازی ماهیگیری برای گوشی های اندرویدی هستید که تجربه متفاوتی را ارائه دهد، پس باید این بازی را امتحان کنید. Fishing Adventure ابزارهای زیبای ماهیگیری مانند قاشق و چنگال را ارائه می‌دهد. این بازی ماهیگیری یک بازی گرافیکی سخت نیست. با گیم پلی کژوال آن می‌توانید به راحتی از این بازی لذت ببرید. شما می‌توانید شخصیت‌های مختلفی را به عنوان آواتار خود انتخاب کنید که همین ویژگی نیز این بازی را کاملا منحصر به فرد می‌کند.

دانلود بازی از مایکت

دانلود از گوگل پلی

13. بازی Rapala Fishing

بازی ماهیگیری برای گوشی های اندرویدی

بازی Rapala Fishing به شما این امکان را می‌دهد که با گیم پلی ساده و بدون کاهش لذت ماهیگیری در رودخانه، ماهیگیری کنید. جدای از آن، لازم نیست نگران زمان بازی باشی؛ زیرا این بازی به شما امکان می‌دهد بدون نگرانی در مورد محدودیت زمان یا انرژی بازی کنید. جدا از سفر با قایق، می‌توانید در مسابقات ماهیگیری مختلف نیز در بازی شرکت کنید.

دانلود بازی از مایکت

دانلود از گوگل پلی

کلام آخر

برای دوستداران ماهی تصمیم گرفتیم لیستی از بهترین بازی‌های ماهیگیری اندروید را تهیه کنیم. آیا چیزی آرامش بخش‌تر از ماهیگیری یا خیره شدن به ماهی‌های آکواریومی وجود دارد؟ ممکن نیست؛ به همین دلیل است که ماهیگیری یک سرگرمی محبوب است و عاشقان ماهی به داشتن غیرمعمول‌ترین ماهی‌ها و مکان‌های آکواریوم در خانه خود اعتیاد دارند.

بنابراین، اینها برخی از بهترین بازی‌های ماهیگیری اندروید 2024 هستند که یک تجربه هیجان‌انگیز به شما ارائه می‌دهند. بازی‌های سه‌بعدی و دوبعدی مجذوب کننده که خود، دریایی از هیجان هستند و برای شما لحظاتی خوش را ثبت می‌کنند.

امتیازی به این نوشته بدهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//