بهترین هدست گیمینگ در سال 2022 کدام است؟

وقتی که پای انتخاب بهترین هدست گیمینگ وسط باشد، مطمئنا اولین چیزی که اهمیت دارد، کیفیت صدای فوق‌العاده است. اما نباید یک میکروفون عالی و راحتی روی گوش را هم فراموش کنید! همه این عوامل در کنار هم، می‌توانند یک هدست را به عنوان بهترین گزینه معرفی کنند.

گیمرهای حرفه‌ای ممکن است ساعت‌های متمادی مشغول بازی باشند؛ بنابراین باید هدست آنقدر سبک و راحت باشد که آن‌ها فراموش کنند که یک هدست روی گوش و گردن آن‌ها قرار دارد! میکروفون هم که برای تبادل نظر در گروه‌های بازی یا حتی برخی از قابلیت‌ها، کاملا ضروری به نظر می‌رسد.

اگر شما هم یکی از بازیکنان حرفه‌ای بازی‌های رایانه‌ای هستید، حتما تا پایان این مقاله با ما در مجله تکنولوژی ایده آل تک همراه باشید. زیرا امروز قصد داریم بهترین هدست‌های گیمینگ در سال 2022 را معرفی کنیم.

بهترین هدست ارزان گیمینگ

اگر عاشق بازی‌های رایانه‌ای هستید و از طرفی نمی‌خواهید برای خرید یک هدست، هزینه زیادی را متحمل شوید (که در وضعیت اقتصادی فعلی، قابل پیش‌بینی است)، این بخش دقیقا برای شما نوشته شده است!

در ابتدا به سراغ هدست‌هایی می‌رویم که در عین داشتن قیمت مناسب، کیفیت و قابلیت‌های مورد نظر گیمرها را ارائه می‌دهند. این هدست‌ها از برندهای مختلفی معرفیشده‌اند تا دست شما برای انتخاب، کاملا باز باشد.

هدست گیمینگ Astro Gaming A10

اولین پیشنهاد ما، هدست ارزان قیمت Astro Gaming A10 است که در حال حاضر با پرداخت مبلغی در حدود 1 میلیون و 500 هزار تومان، می‌توانید آن را از فروشگاه‌های معتبر کشور، خریداری نمایید.

هدست گیمینگ Astro Gaming A10

این هدست سیمی محصول شرکت Astro بوده و در رنگ آبی به بازار عرضه شده است. اگر به دنبال یک هدست وایرلس هستید، Astro Gaming A10 را فراموش کنید. با این‌حال، کاربران علاقمند به مدل‌های سیمی، کاملا از آن راضی خواهند بود.

برای استفاده از این هدست، به یک باتری لیتیوم یون نیاز دارید. وزن آن در حدود 350 گرم بوده و بالشتک‌های گوش آن، کاملا راحت و مناسب طراحی شده‌اند.

جدول مزایا و معایب هدست Astro Gaming A10

در جدول زیر می‌توانید با مهم‌ترین مزایا و البته معایب این هدست گیمینگ آشنا شوید:

مزایا معایب
طراحی سبک و راحت بوم میکروفون قابل تعویض نیست
عملکرد صوتی قوی عدم پشتیبانی از وایرلس
میکروفون خوب  
مقرون به صرفه  
بالشتک‌های باکیفیت با پوشش خوب  

این هدست سیمی آنالوگ، با تمام پلتفرم‌ها و دستگاه‌های بازی موجود (به جز گوشی‌های هوشمند فاقد جک هدست) سازگار است. این اطمینان را به شما می‌دهیم که در این رنج قیمت، هدستی بهتر از Astro Gaming A10 پیدا نخواهید کرد.

هدست گیمینگ REDRAGON H818 PRO

اگر به دنبال یک هدست بیسیم با قیمت مناسب هستید، باید به سراغ REDRAGON H818 PRO بروید. این هدست را هم‌اکنون می‌توانید با قیمت تقریبی 2 میلیون تومان، از فروشگاه‌های معتبر کشور خریداری نمایید.

هدست گیمینگ REDRAGON H818 PRO

این مدل دارای 12 متر برد است که برای گیمرها می‌تواند بسیار مناسب باشد. فناوری وایرلس 2.4 گیگاهرتز در ساخت آن به کار رفته و یک میکروفون همه جانبه با پاسخ عالی را هم در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

REDRAGON H818 PRO به دستگاه‌های مختلفی از قبیل رایانه‌های شخصی، ایکس باکس وان، PS4 و حتی تلفن‌های همراه به راحتی متصل می‌شود و از بالشتک‌های گوش پوشیده و باکیفیت برخوردار است.

جدول مزایا و معایب هدست گیمینگ REDRAGON H818 PRO

در جدول زیر می‌توانید با مهم‌ترین مزایا و البته معایب این هدست مقرون به صرفه آشنا شوید:

مزایا معایب
تاخیر بسیار کم صدا امکان تداخل با سایر دستگاه‌های وایرلس
راحتی مناسب برای استفاده در تمام طول روز  
پاسخ‌‌گویی عالی به لطف میکروفون 9.5 میلی‌متری  
مقرون به صرفه  
دارای هدبند سبک  

این هدست از صدای فراگیر 7.1 برخوردار است و به این ترتیب، می‌توانید حتی ضعیف‌ترین صداها را هم به صورت واضح و بدون هیچ مشکلی بشنوید.

هدست گیمینگ RAZER KRAKEN

سومین و آخرین هدست گیمینگ ارزان قیمت که امروز به شما عزیزان معرفی می‌کنیم، مدل RAZER KRAKEN است. هم‌اکنون می‌توانید این مدل را با قیمتی در حدود 2 میلیون و 300 هزار تومان، از فروشگاه‌های معتبر کشور خریداری نمایید.

هدست گیمینگ RAZER KRAKEN

این هدست سیمی هم از کانال‌های صدای 7.1 پشتیبانی می‌کند و به این ترتیب، می‌توانید از آن برای بازی‌های رایانه‌ای، گوش دادن به موسیقی و تماشای فیلم و سریال، به راحتی و بدون هیچ مشکلی استفاده کنید.

RAZER KRAKEN بدون شک یکی از مدل‌های بهترین هدست گیمینگ است که به راحتی به انواع دستگاه‌های ایکس باکس، کامپیوتر، PS4 و PS5 و تلفن‌های همراه دارای جک هدست 3.5 میلی‌متری متصل می‌شود.

جدول مزایا و معایب هدست گیمینگ RAZER KRAKEN

در جدول زیر می‌توانید با مهم‌ترین مزایا و معایب این هدست، بیشتر آشنا شوید:

مزایا معایب
دارای میکروفون جداکننده نویز و جمع شونده عدم پشتیبانی از وایرلس
وضوح صدای عالی و باس عمیق تنها در رنگ سبز موجود است
کابل صوتی 3.5 میلی متری با کنترل‌های درون خطی  
مقرون به صرفه  
سبک، انعطاف‌پذیر و بسیار بادوام  

RAZER KRAKEN از یک قاب آلومینیومی برخوردار است و به شکلی طراحی شده است که اگر تمام طول شبانه‌روز هم روز گوش شما باشد، احساس خستگی و کلافه شدن، نخواهید داشت.

بهترین هدست گیمینگ تا 5 میلیون تومان

اگر می‌خواهید برای خرید بهترین هدست گیمینگ کمی بیشتر هزینه کنید و با پرداخت حداکثر 5 میلیون تومان مشکلی ندارید، حتما باید نگاه ویژه‌ای به مدل‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم، داشته باشید.

هدست گیمینگ Razer Barracuda X

با پرداخت مبلغی در حدود 3 میلیون تومان، می‌توانید یکی از بهترین و در عین حال، مقرون به صرفه‌ترین هدست‌های گیمینگ موجود در بازارهای ایران، یعنی Razer Barracuda X را از فروشگاه‌های معتبر کشور خریداری نمایید.

هدست گیمینگ Razer Barracuda X

این هدست بیسیم هم محصول شرکت خوشنام و مطرح Razer است و تنها 250 گرم وزن دارد! میکروفون آن به راحتی جدا شده و باتری هم می‌تواند تا 20 ساعت شارژ را نگه دارد! بنابراین تقریبا تمام طول شبانه‌روز را می‌توانید از Barracuda X استفاده کنید.

بسیاری از کاربران می‌گویند که از نظر کیفیت صدا، این هدست در رنج قیمت خود کاملا بی‌رقیب است! Razer Barracuda X از فرستنده USB-C استفاده می‌کند (در صورت نداشتن پورت USB-C رایگان در دستگاه خود، کابل USB-A هم در جعبه قرار دارد)

به این ترتیب، این هدست فوق‌العاده قابلیت اتصال به هر دستگاهی از قبیل کنسول‌های بازی، رایانه‌های شخصی و حتی تلفن‌های همراه اندرویدی را دارد.

از جمله مهم‌ترین قابلیت‌های این هدست گیمینگ عبارتند از:

  • میکروفون HyperClear قابل جدا شدن
  • اتصال پرسرعت 2.4 گیگاهرتز
  • گوش‌گیرهای چرخان برای تناسب و راحتی بیشتر
  • درایورهای 40 میلی‌متری Razer TriForce
  • کاهش نویز پس زمینه برای بهبود کیفیت صدا
  • کنترل‌های روی هدست

در حالی که میکروفون Razer Barracuda X به گونه‌ای تنظیم شده است که نویز پس‌زمینه را برای ضبط صدای بهتر در حین بازی کاهش دهد، همچنین می‌توان آن را به راحتی جدا کرد تا هدست برای استفاده از تلفن همراه مناسب‌تر باشد.

هدست گیمینگ SONY NEW GOLD

هدست وایرلس New Gold ساخت شرکت مطرح سونی بوده و همراه با یک دانگل USB عرضه می‌شود. این هدست در حال حاضر در بازارهای ایران، با قیمتی در حدود 3 میلیون و 300 هزار تومان به فروش می‌رسد.

هدست گیمینگ New Gold

این هدست به طور ویژه برای استفاده در PS4 و PS5 طراحی شده است؛ با این‌حال روی رایانه‌های شخصی هم به خوبی کار می‌کند. همچنین از یک جک 3.5 میلی‌متری برخوردار است تا کاربران تلفن‌های همراه هم بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.

اگر از New Gold روی PS4 استفاده کنید، می‌توانید از کیفیت صدای فراگیر 7.1 کاناله لذت ببرید. با این‌حال، کاربران سیستم عامل ویندوز و تلفن‌های همراه، تنها کیفی استریو را تجربه خواهند کرد.

برخی از مهم‌ترین قابلیت‌ها و ویژگی‌های هدست New Gold سونی عبارتند از:

  • تنظیم پیش فرض تقویت باس
  • بالشتک‌های راحت و مناسب برای استفاده در تمام طول روز
  • ماندگاری بالای باتری
  • بهترین کیفیت صدا در PS4

برای استفاده از این هدست گیمینگ، به یک باتری لیتیوم پلیمر نیاز دارید. البته ناگفته نماند New Gold تقریبا 490 گرم وزن دارد که در مقایسه با سایر مدل‌ها، مقداری سنگین‌تر به نظر می‌رسد.

هدست گیمینگ LOGITECH G935

در ادامه معرفی مدل‌های بهترین هدست گیمینگ در بازارهای ایران، به Logitech G935 می‌رسیم. این هدست سیمی که برای رایانه‌های شخصی طراحی شده است، هم‌اکنون در حدود 4 میلیون و 600 هزار تومان قیمت دارد.

هدست گیمینگ Logitech G935

این هدست از کانال‌های صوتی 7.1 پشتیبانی می‌کند و در رنگ مشکی/آبی روانه بازار شده است. باتری این هدست با روشنایی پیش فرض تا 8 ساعت و بدون روشنایی، تا 12 ساعت دوام می‌آورد.

Logitech G935 با فناوری بیسیم 2.4 گیگاهرتز از بالاترین کیفیت صوتی ممکن پشتیبانی می‌کند. یک میکروفون پیشرفته 6 میلی‌متری از دیگر امکانات عالی این هدست محسوب می‌شود.

برخی از مهم‌ترین قابلیت‌ها و امکانات این هدست عبارتند از:

  • هدفون DTS پیشرفته
  • پاسخ فرکانسی 100 هرتز تا 10 کیلوهرتز
  • برد 15 متر در فضای بسته و 20 متر در فضای باز
  • نورپردازی مبتنی بر بازی Lightsync RGB
  • امکان سفارشی‌سازی تنظیمات از طریق نرم افزار Logitech G hub

این هدست از طریق USB به کامپیوترهای شخصی متصل شده و با ویندوز و مک سازگار است. نداشتن جک 3.5 میلی‌متری را می‌توان بزرگترین نقطه ضعف Logitech G935 دانست.

بهترین هدست گیمینگ در ایران

اگر برای شما به عنوان یک گیمر، فقط کیفیت هدست اهمیت دارد و نگران پرداخت هزینه‌های سنگین نیستید، 2 مدلی که در ادامه معرفی می‌کنیم، حتما نظر شما را به خود جلب خواهند کرد.

هدست گیمینگ CORSAIR HS75 XB

با پرداخت مبلغی در حدود 7 میلیون و 500 هزار تومان، می‌توانید هدست بیسیم بیسیم فوق‌العاده باکیفیت Corsair HS75 XB با باتری 20 ساعته را از فروشگاه‌های معتبر کشور خریداری نمایید.

هدست گیمینگ CORSAIR HS75 XB

این هدست قابلیت اتصال به ایکس باکس‌های سری S و X و One و همچنین انواع رایانه‌های شخصی را دارد. میکروفون آن کلیه نویزها را حذف کرده و البته به راحتی قابل جدا شدن است.

هدست گیمینگ Corsair HS75 XB بیش از 9 متر برد دارد که برای گیمرها، مناسب به نظر می‌رسد. پشتیبانی از قابلیت Dolby Atmos باعث می‌شود صداهای بازی با کیفیت 3 بعدی پخش شوند و کاربران بتوانند در کمترین زمان ممکن واکنش نشان دهند.

برخی دیگر از قابلیت‌ها و ویژگی‌های این هدست گیمینگ عبارتند از:

  • درایورهای صوتی نئودیمیوم 50 میلی‌متری با کیفیت بالا و تنظیم سفارشی
  • یک میکروفون یک طرفه کاملا جداشدنی و حذف کننده نویز
  • گوش‌کاپ‌های قابل تنظیم مجهز به پدهای گوش چرمی مخملی و فوم حافظه ویسکوالاستیک
  • ساخته شده با یوک‌های آلومینیومی محکم برای ضربه زدن و ارائه صدای فوق‌العاده بازی برای سال‌ها
  • شارژ راحت با کابل USB C

Corsair HS75 XB چه از نظر راحتی و چه به لحاظ عمر باتری به گونه‌ای طراحی شده است که گیمرها می‌توانند برای یک شبانه‌روز کامل و بدون هیچ مشکلی، از آن استفاده کنند.

هدست گیمینگ VIRTUOSO RGB WIRELESS 

هدست بیسیم Corsair Virtuoso RGB در حدود 8 میلیون تومان قیمت دارد و با دستگاه‌های PS4 و رایانه‌های شخصی کار می‌کند. باتری این هدست می‌تواند بیش از 20 ساعت شارژ نگه دارد و از این نظر، تمام طول روز هیچ مشکلی نخواهید داشت.

هدست گیمینگ VIRTUOSO RGB WIRELESS 

صدای فراگیر 7.1 در رنج قیمت این هدست، یک ویژگی کاملا قابل انتظار بوده و علاوه بر آن، Virtuoso RGB از یک میکروفون جداشدنی و بسیار باکیفیت برخوردار است.

راحتی طولانی مدت برای پوشیدن در تمام طول روز با پدهای گوش فوم مموری Premium که با شکل سر شما مطابقت دارد فراهم شده است. همچنین یک هدبند نرم با بالش سبک وزن هم در ساخت Virtuoso RGB لحاظ شده است.

برخی دیگر از قابلیت‌های این هدست باکیفیت عبارتند از:

  • فناوری فوق سریع Slipstream Corsair Wireless برای صدایی با کیفیت بالا و تأخیر بسیار کم
  • میکروفون 9.5 میلی متری با پهنای باند بالا
  • ساخته شده با آلومینیوم سبک وزن
  • یک جفت درایور بلندگوهای نئودیمیومی با چگالی بالا 50 میلی‌متری منطبق با گستره فرکانس 20 هرتز تا 40000 هرتز

جالب است بدانید که هدست Virtuoso RGB دارای برد 18 متری در محیط‌های بسته است. به این ترتیب می‌توانید در یک گستره دل‌خواه از کنسول بازی یا رایانه خود فاصله گرفته و همچنان به سادگی بازی کنید.

کلام آخر

اکنون و در پایان این بررسی، می‌توانید به راحتی و متناسب به هزینه‌ای که می‌خواهید بکنید، هدست گیمینگ مناسب و مورد نظر خود را به راحتی انتخاب و خریداری نمایید.

در این مقاله به بررسی بهترین هدست گیمینگ موجود در بازارهای ایران پرداختیم. در صورتی که همچنان در این رابطه سوال یا ابهامی دارید، حتما در بخش نظرات با ما در میان بگذارید تا در اولین فرصت، پاسخ‌گوی شما عزیزان باشیم.

سوالات متداول 

بهترین هدست گیمینگ زیر 2 میلیون تومان کدام است؟

هدست بیسیم REDRAGON H818 PRO با قیمتی معادل 2 میلیون تومان می‌تواند انتخابی عالی برای علاقمندان به بازی‌های کامپیوتر باشد.

آیا همه هدست های گیمینگ به موبایل متصل می‌شوند؟

خیر. این هدست‌ها تنها در شرایطی به تلفن‌های همراه متصل می‌شوند که هم هدست و هم گوشی از جک هدست 3.5 میلی‌متری برخوردار باشند.

2 | (1)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//