معرفی بهترین ایرپاد های زیر یک میلیون در بازارهای ایران

اولین برندی که از قرار دادن جک 3.5 میلی‌متری هدفون در ساخت‌ گوشی‌های خود خودداری کرد، برند اپل بود. همین امر موجب شد که بسیاری از افراد به دنبال خرید ایرپاد باشند. مثل همیشه شرکت اپل پرچم‌دار تولید این محصول بود، ولی کم‌کم برندهای معروف دیگری مثل سامسونگ، شیائومی و بسیاری برندهای متفرقه دیگر هم شروع به تولید این محصول کردند.

البته استفاده از ایرپاد مزایای بسیاری دارد که اولین مورد درگیر نبودن با سیم‌های هدفون و مشکلاتی که با باز کردن گره‌ها داشتیم است. دیگر مزیت استفاده از این محصولات سبک بودن و جابه‌جایی آسان آن است.

امروز در ادامه این مقاله از ایده آل تک، ما قصد داریم بهترین ایرپاد های زیر یک میلیون تومان در بازارهای ایران را به شما معرفی کنیم. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

بهترین ایرپاد ارزان شیائومی

شیائومی یک برند چینی درجه یک بوده که محصولاتش به نسبت سایر جنس‌های چینی بالاتر و بهتر است. در ادامه بهترین ایرپاد های زیر یک میلیون تومان برند شیائومی را به شما معرفی خواهیم کرد.

ایرپاد شیائومی مدل SP Buds3

ایرپاد شیائومی مدل SP Buds 3 طراحی بسیار خوبی دارد و هنگام استفاده از آن، به هیچ عنوان احساس خستگی و یا سنگینی نخواهید کرد؛ چرا که وزن هر کدام از این گوشی‌ها، تنها 5/4 گرم است. از همه مهمتر اینکه بر خلاف سایر مدل‌ها، در هنگام داشتن فعالیت‌های سنگین مثل ورزش کردن و … از گوش خارج نخواهد شد.

ایرپاد شیائومی مدل SP Buds3

ورژن بلوتوث که شرکت شیائومی در ساخت این ایرپاد از آن بهره گرفته است، بلوتوث نسخه 5/0 است که تقریبا با تمامی دیوایس‌ها هم‌خوانی دارد. باتری به کار رفته در طراحی این ایرپاد بسیار قوی است. ایرپادها ظرفیت 35 میلی‌آمپر دارد که تا 5 ساعت بی‌وقفه می‌توانید از آن استفاده کنید.

میکروفون‌های ایرپاد SP Buds 3، دارای قطر 12 میلی‌متری است که قابلیت نویز کنسلینگ دارد. این قابلیت این امکان را خواهد داد که در هنگام مکالمه، صداها را بدون کوچکتری نویز یا صداهای مزاحم بشنوید و تجربه عالی از مکالمه خود داشته باشید.

آخرین ویژگی بارز که در مورد بررسی این محصول نظرمان را به خود جلب کرد، صفحه لمسی به کار رفته شده در این ایرپاد بود. با استفاده از این قابلیت خیلی راحت می‌توانید تماس‌ها را مدیریت کنید، در هنگام پخش موسیقی با لمس ایرپاد موزیک‌ها را عقب و جلو کنید، از دستیار صوتی گوشی خود به راحتی استفاده کنید و …

اگر خیلی کلی بخواهیم به این ایرپاد از نظر قابلیت‌هایی که دارد نمره بدهیم، باید گفت که SP Buds 3 با این رنج قیمت، هر آنچه که از یک ایرپاد باید توقع داشته باشید را داراست.

مزایا و معایب ایرپاد شیائومی مدل SP Buds3

مزایای ایرپاد SP Bud 3 معایب ایرپاد SP Bud 3
کیفیت صدای خوب و قابل قبول از نظر طراحی بسیار مشابه ایرپادهای اپل است
مقاوم در برابر آب و گرد و غبار امکان پشتیبانی از AptX را ندارد
سبک و قابل استفاده در طولانی مدت اپلیکیشن اختصاصی برای مدیریت بهتر ندارد
داشتن نویز کنسلینگ  
داشتن کنترلرهای لمسی  
قیمت مناسب  
داشتن باتری‌هایی با طول عمر بالا  

 ایرپاد ارزان شیائومی مدل EARBUD PRO 2

یکی دیگر از بهترین ایرپاد های زیر یک میلیون، ایرپاد شیائومی مدل EARBUDS PRO 2 است. این مدل هم مقاوم در برابر گرد و غبار و آب است و خیلی راحت در هر جا که باشید ‌می‌توانید از آن استفاده کنید. ایرپاد EARBUDS PRO 2 طراحی ارگونومیک و حرفه‌ای دارد و به همین خاطر، به هیچ عنوان حین تمرینات ورزشی یا دویدن، از گوش خارج نمی‌شود.

 ایرپاد ارزان شیائومی مدل EARBUD PRO 2

نکته‌ قابل تأمل دیگر در مورد ایرپاد EARBUDS PRO 2 شیائومی، داشتن قابلیت نویزکنسلینگ و عدم خارج شدن هرگونه صدا در هنگام گوش دادن به موسیقی و مکالمه است. از این رو به راحتی می‌توانید در هر مکانی بدون داشتن هیچ استرسی مشغول مکالمه و یا گوش دادن به موزیک باشید.

قابلیت عالی دیگر این ایرپاد، داشتن طول عمر باتری در حالت استندبای و مکالمه است. در حالت استندبای این هدفون قابلیت نگهداری شارژ تا 80 ساعت و در حالت مکالمه یا پخش موسیقی هم قابلیت نگهداری شارژ تا 4 ساعت را دارد.

مزایا و معایب ایرپاد شیائومی مدل EARBUDS PRO 2

مزایای ایرپاد EARBUDS PRO 2 معایب ایرپاد EARBUDS PRO 2
قابلیت اتصال سریع به دیوایس‌های اپل و اندروید ضعف در شنیدن برخی صداها به خاطر طراحی
کیفیت صدای خوب عدم امکان کم و زیاد کردن موسیقی از طریق لمس
داشتن کنترلرهای لمسی سبک طراحی می‌توانست بهتر باشد
قابلیت نویز کنسلینگ  
امکان پشتیبانی از دستیارهای صوتی siri و…  
مقاوم در برابر گرد و خاک و آب  

ایرپاد شیائومی مدل Mi Airdots Air2s 2022

یکی دیگر از بهترین ایرپاد های زیر یک میلیون تومان، ایرپاد شیائومی مدل Mi Airdots Air 2s است. این ایرپاد، طراحی بسیار زیبا و ظریفی دارد و در استفاده طولانی مدت، احساس خستگی یا سنگینی در گوش نخواهید داشت.

ایرپاد شیائومی مدل Mi Airdots Air2s 2022

تکنولوژی بلوتوثی به کار رفته در این مدل، بلوتوث 5/0 است که به راحتی با هر دیوایس اندروید یا آیفون متصل می‌شود. علاوه بر این از پروتکل‌های مختلفی مثل HFP ،A2DP ،HSP و AVRCP و نویز کنسیلینگ نیز استفاده کرده که بهترین تجربه از کار کردن با یک ایرپاد را برای شما فراهم می‌کند.

از دیگر نقاط قوت این هندزفری بلوتوثی، باتری لیتیوم یونی با ظرفیت ۴۰ میلی‌آمپر است که تا 3 ساعت بی‌وقفه امکان مکالمه و یا گوش دادن موسیقی را خواهید داشت.

نکته‌ جالب توجه در مورد این ایرپاد این است که روی کیس شارژر و محفظه نگه‌دارنده ایرپادها، یک نشانگر LED تعبیه شده است که به راحتی می‌توان با استفاده از این نمایشگر، میزان شارژ باقی‌مانده ایرپاد و کیس را مشاهده کرد.

مزایا و معایب ایرپاد شیائومی مدل Mi Airdots Air 2s

مزایای ایرپاد Mi Airdots Air 2s معایب ایرپاد Mi Airdots Air 2s
پشتیبانی از انواع دستیارهای صوتی مثل سیری و… ندارد!
شارژ وایرلس  
داشتن LED روی کیس  
کیفیت ارگونومیک  
قیمت مناسب به نسبت کارایی‌ها  

بهترین ایرپاد نوکیا زیر 1 میلیون

برند نوکیا هم یکی از قدیمی‌ترین و شناخته شده ترین برندهای محصولات دیجیتال از جمله تلفن‌های همراه است. این شرکت اخیرا ایرپادهای مختلفی در رنج‌های قیمت گوناگون را تهیه و به بازار ارائه کرده است. در ادامه ما قصد داریم بهترین ایرپاد های زیر یک میلیون تومان برند نوکیا را به شما معرفی کنیم:

هندزفری بی سیم نوکیا مدل E3102

هندزفری بی‌سیم نوکیا مدل E3102 یکی از باکیفیت‌ترین و اقتصادی‌ترین هندزفری‌ها با رنج قیمت زیر یک میلیون تومان است. این هندزفری از بلوتوث نسخه 5/1 بهره گرفته است و با تمامی دستگاه‌های اندروید و آیفون نیز سازگاری دارد. با استفاده از این ورژن بالای بلوتوث، سرعت متصل شدن هندزفری‌ها با تلفن همراه بسیار سریع‌تر و راحت‌تر شده است.

هندزفری بی سیم نوکیا مدل E3102

از دیگر مزایای استفاده از این ایرپاد مدل نوکیا این است که هندزفری‌ها حتی با فاصله 30 فوتی از گوشی هم امکان کار کردن را دارد و هیچ مشکلی در این مورد نخواهید داشت.

علاوه بر این امکان دستیابی به دستیارهای هوشمندی مثل google assistant، Bixby و Siri را خواهید داشت و بدون نیاز به بیرون آوردن گوشی، می‌توانید تمامی دستورات مثل برقراری تماس‌های تلفنی، پخش کردن موزیک و… را انجام دهید.

باتری به کار رفته شده در این هندزفری، باتری 350 میلی‌آمپر است و می‌توانید تا 5 ساعت بدون وقفه از هندزفری‌ها بدون استرس داشتن از تمام شدن باتری، استفاده کنید. علاوه بر این، این هندفری دارای گواهی‌نامه ip44 است که در واقع گواهی اثبات بر مقاومت بالای این هندزفری در مقابل گرد و خاک و آب است.

مزایا و معایب هندزفری بی سیم نوکیا مدل E3102

مزایای هندزفری بی‌سیم نوکیا مدل E3102 معایب هندزفری بی‌سیم نوکیا مدل E3102
قیمت اقتصادی کیفیت صدای نسبتا ضعیف
سبکی و راحتی در استفاده بسیار ظریف و نازک
دارای نویز کنسلینگ طراحی می‌توانست بهتر باشد
دارای نمایشگر LED برای نشان دادن شارژ  

ایرپاد نوکیا مدل E3100

در طراحی ایرپاد نوکیا مدل E3100 از رنگ‌های شاد و جذاب استفاده شده و همین امر موجب شده که افراد زیادی به خرید این ایرپاد زیبا و اقتصادی روی بیاورند.

طراحی این ایرپاد به گونه‌ای است که روی بدنه هر هدفون، یک چراغ نمایشگر به صورت LED طراحی شده است که برای جفت کردن گوشی و هندزفری‌ها و نشان دادن میزان باتری، مورد استفاده قرار می‌گیرد. با عوض شدن رنگ چراغ‌های هدفون می‌توانید مطمئن شوید که چه زمانی هندزفری‌ها نیاز به شارژ شدن دارند.

ایرپاد نوکیا مدل E3100

محدوده عملکرد این ایرپاد تا 10 متر است؛ به این معنی که تا فاصله 10 متری هندزفری تا گوشی، امکان استفاده از این هندزفری‌ها وجود دارد. علاوه بر این، این محصول قابلیت سازگاری با انواع گوشی‌های هوشمند با هر سیستم عاملی را دارد و به راحتی می‌تواند به دستیارهای صوتی مثل Google assistant، Bixby و Siri نیاز متصل شود.

مزایا و معایب ایرپاد نوکیا مدل E3100

مزایای ایرپاد نوکیا مدل E3100 معایب ایرپاد نوکیا مدل E3100
طراحی زیبا و هوشمندانه باتری ضعیف کیس هندزفری
بسیار سبک در هنگام استفاده عدم استفاده راحت از دکمه‌ها
کیفیت صدای قابل قبول عدم داشتن قابل Auto Pause
اتصال سریع گوشی و هندزفری  
کیفیت قابل قبول باتری گوشی‌ها  

هندزفری بی سیم نوکیا مدل E3101

قطر گوشی‌های این هندزفری تنها 13 میلی‌متر است که خیلی راحت می‌‎توان آن را داخل گوش قرار داد و بدون هیچ احساس سنگینی و یا خستگی، ساعت‎‌ها از آن استفاده کنید.

هندزفری بلوتوثی E3101

ورژن بلوتوث به کار رفته در هندزفری بی‎سیم نوکیا مدل E3101، بلوتوث 5/1 است که به سرعت به هر گوشی هوشمند با هر سیستم عاملی قابل جفت شدن است.

 

از دیگر مزایای استفاده از هندزفری E3101 این است که ضد آب بوده و از آن حتی به هنگام شنا کردن هم می‎‌توان استفاده کرد. باتری بسیار قوی 350 میلی‌آمپر دارد که تنها با یکبار شارژ کردن، می‌توانید تا 20 ساعت بدون وقفه از هندزفری خود استفاده کنید!

علاوه بر تمامی این موارد که اشاره شد، روی کیس هندزفری نمایشگر LED تعبیه شده است که میزان شارژ کیس را نشان می‌دهد و به راحتی می‌توانید هر زمان که نیاز شد، اقدام به شارژ کیس هندزفری خود کنید.

مزایا و معایب استفاده از هندزفری نوکیا مدل E3101

مزایای ایرپاد نوکیا مدل E3101 معایب ایرپاد نوکیا مدل E3101
سازگار با انواع سیستم عامل‌ها عدم داشتن قابلیت نویز کنسلینگ
مقاوم در برابر آب و گرد و خاک قطر بالای گوشی به نسبت مدل‌های مشابه
قیمت مناسب عدم داشتن قابل Auto Pause
باتری با طول عمر بالا  

بهترین هندزفری ایرپاد زیر 1 میلیون

6 هندزفری بلوتوث که بالا به شما معرفی کردیم، از برندهای شناخته شده‌ای مثل شیائومی و نوکیا بودند. محصولات باکیفیت از برندهای کمتر شناخته شده هم وجود دارند که می‌توانید از آنها استفاده کنید. در ادامه ما قصد داریم 4 تا از بهترین ایرپاد های زیر میلیون در بازارهای ایران را به شما معرفی کنیم.

هدست بلوتوثی لنوو مدل MARLP

هدست بلوتوثی لنوو مدل MARLP یکی از با کیفیت‌ترین و اقتصادی‌ترین مدل‌ ایرپادهایی است که با قیمت زیر یک میلیون تومان می‌توانید آن را خریداری کنید. محدود عملکرد این ایرپاد تا 10 متر است؛ یعنی اگر شما با گوشی 10 متر فاصله داشته باشید، خیلی راحت می‌توانید از طریق این وسیله به تمامی تماس‌های خود پاسخ دهید و موزیک گوش کنید.

عمر باتری هدفون در حالت مکالمه 7 ساعت و عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی 5 ساعت است. با یک بار شارژ کامل هدفون، امکان نگهداری شارژ تا 72 ساعت را دارد!

هدست بلوتوثی لنوو مدل MARLP

این هدست بلوتوث، ضد آب و ضد تعریق و گرد و غبار بوده و در هر حالتی قابل استفاه است. با استفاده از چراغ کوچکی که در روی بدنه تعبیه شده است، خیلی راحت می‌توانید مشاهده کنید که چه زمانی نیاز به شارژ کردن دارد.

به طور کلی می‌توان گفت که اگر به دنبال یک هدفست بلوتوث طرح ایرپاد با کیفیت بالا هستید، هدست بلوتوثی لنوو مدل MARLP انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

مزایا و معایب هدست بلوتوثی لنوو مدل MARLP

مزایای هدست بلوتوثی لنوو مدل MARLP معایب هدست بلوتوثی لنوو مدل MARLP
طول عمر بالای باتری در حالت مکالمه و استندبای عدم داشتن اپلیکیشن اختصاصی
قیمت مناسب  
طراحی زیبا  

هندزفری بی سیم اوی مدل EL T29 2021

دومین و یکی دیگر از بهترین ایرپاد های زیر یک میلیون تومان، هندزفری بی سیم اوی مدل EL T29 2021 است. این مدل طراحی بسیار خاص و منحصر به فردی دارد و در همان نگاه اول، نظر شما را به خود جلب می‌کند.

هندزفری بی سیم اوی مدل EL T29 2021

اولین چیزی که در این هندزفری مورد توجه قرار می‌گیرد، داشتن نمایشگر روی بدنه کیس ایرپاد است. میزان شارژ دستگاه و باتری‌های هر کدام از سری‌های ایرپاد به نمایش داده می‌شود. به راحتی می‌توانید پس از کم شدن شارژ کیس یا سری‌های ایرپاد، آنها را شارژ کنید و ساعت‌ها بدون هیچ دغدغه‌ای از آن استفاده کنید.

مزایا و معایب هندزفری بی سیم اوی مدل EL T29 2021

مزایای هندزفری بیسیم اوی EL T2 2021 معایب هندزفری بیسیم اوی EL T2 2021
کیفیت صدای بسیار عالی ندارد!
داشتن نمایشگر روی کیس شارژر  
قیمت عالی  
وزن بسیار سبک  

هندزفری بلوتوثی جوی روم مدل JR-TN1

هندزفری بلوتوثی جوی روم مدل JR-TN1 یکی دیگر از بهترین ایرپاد های زیر یک میلیون است که کیفیت صدای بسیاری فوق‌العاده‌ای دارد. جنس بدنه این هندزفری ساخته شده از پلاستیک ABS است که مقاومت بسیار بالای در برابر آب و گرد و غبار دارد.

هندزفری بلوتوثی جوی روم مدل JR-TN1

وزن هر کدام از ایرپادها، تنها 55 گرم است. از این رو در استفاده طولانی مدت به هیچ عنوان احساس خستگی نخواهید کرد. علاوه بر این گوشی‌ها دارای کنترلرهای دستی هستند که به راحتی می‌توانید از آن در هر حالتی استفاده کنید.

میزان ظرفیت باتری کیس 600 میلی‌آمپر و ظرفیت باتری ایرپادها هم 35 میلی‌آمپر است. از این رو امکان مکالمه و گوش دادن به موسیقی تا 4 ساعت بدون وقفه را خواهید داشت.

مزایا و معایب هندزفری بلوتوثی جوی روم مدل JR-TN1

مزایای هندزفری بلوتوثی جوی روم JR-TN1 معایب هندزفری بلوتوثی جوی روم JR-TN1
مقاومت در برابر رطوبت و عرق عدم داشتن اپلیکیشن اختصاصی
طول عمر بالای باتری  
طراحی ارگونومیک  
قیمت عالی  

هدفون بی سیم یوسمز مدل US-SM001

هدفون بی‌سیم یوسمز مدل US-SD001 طراحی بسیار خاص متناسب با گوش انسان و حالتی ارگونومیک دارد. از این هدفون به راحتی در هر گوشی و با هر سیستم عاملی می‌توانید استفاده کنید. این وسیله بسیار سبک است و در استفاده کردن‌های طولانی مدت، به هیچ عنوان در گوش احساس خستگی نخواهید کرد.

هدفون بی سیم یوسمز مدل US-SM001

علاوه بر تمامی مواردی که گفته شد، هدفون بی‌سیم یوسمز مدل US-SD001 دارای قابلیت نویز کنسلینگ است و از این رو به راحتی می‌‌‌توانید حتی در مکان‌‌های شلوغ به مکالمه بپردازید. باتری بسیار باکیفیت 300 میلی‌آمپر دارد که با یکبار شارژ کردن، امکان 3 ساعت مکالمه بدون وقفه را خواهید داشت.

مزایا و معایب هدفون بی‌سیم یوسمز مدل US-SD001

مزایای هدفون بی‌سیم یوسمز US-SD001 معایب هدفون بی‌سیم یوسمز US-SD001
قابلیت نویز کنسلینگ میزان نگهداری شارژ متوسط
مقاوم در برابر گرد و غبار و آب عدم داشتن اپلیکیشن اختصاصی
طراحی سبک و ارگونومیک  

نتیجه گیری

در این مقاله به بهترین ایرپاد های زیر یک میلیون تومان با کیفیت عالی را به شما معرفی کردیم. این روزها داشتن یک ایرپاد ارزان با کیفیت بالا یکی از ملزومات به شمار می‌آید.

چرا که بیشتر سازندگان تلفن‌های هوشمند، پورت مخصوص قرارگیری هندزفری را در طراحی‌های خود حذف کرده‌اند، از این رو داشتن همچنین وسیله‌ای بسیار مفید خواهد بود.

سوالات متداول

آیا با استفاده از کنترلرهایی که روی ایرپادها تعبیه شده است، امکان پاسخ‌گویی به تماس‌ها وجود دارد؟

بله – برای استفاده کردن از قابلیت، کافیست پس از زنگ خوردن گوشی دوبار روی هندزفری ضربه بزنید تا تماس تلفنی برقرار شود.

آیا امکان شستشوی ایرپادهایی با قابلیت ضد آب وجود دارد؟

بله – در صورتی ضدآب بودن ایرپادی که خریداری می‌کنید، به راحتی می‌توانید آن را با آب شسشتو دهید تا کثیفی‌های روی آن را پاک کنید.

آیا امکان کم و زیاد کردن صدای موسیقی با استفاده از کنترلرها وجود دارد؟

بله – در صورتی که ایرپاد شما این قابلیت را داشته باشد، دقیقا مثلا حالتی که بالاتر در مورد پاسخگویی تماس‌ها گفتیم، امکان کم و زیاد کردن موزیک هم وجود دارد.

5 | (2)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//