بهترین تفنگ در کالاف دیوتی موبایل در 2023

فصل 10 بازی محبوب Call of Duty منتشر شده است و این خبر، قرار است علاقمندان پرتعداد این بازی فوق‌العاده محبوب را حسابی به هیجان دربیاورد. یکی از اولین سوالاتی که پیش می‌آید، این است که بهترین تفنگ در بازی کالاف دیوتی موبایل در سال 2023 و آخرین نسخه این بازی کدام است؟

ما در آخرین فصل این بازی، با سورپرایزهای زیادی مواجه خواهیم شد! مسلسل جدید LAPA قرار است کلی سر و صدا به پا کند. البته Ballista و M16 هم با پیشرفت‌هایی همراه بوده‌اند.

همچنین تغییرات زیادی در نحوه شلیک کردن، تعادل اسلحه‌ها و … به وجود آمده است. همه این اتفاقات در کنار هم، سبب شده‌اند تا اسلحه‌ها که همیشه مهم‌ترین بخش Call of Duty را تشکیل می‌دهند، در فصل 10 هم بار اصلی جذابیت بازی را به دوش بکشند!

در این مقاله از مجله تکنولوژی ایده آل تک قصد داریم به بررسی بهترین تفنگ در کالاف دیوتی موبایل در فصل 10 این بازی بپردازیم. بنابراین حتما تا پایان با ما همراه باشید.

چند دسته سلاح در کالاف دیوتی موبایل وجود دارند؟

قبل از این‌که به بررسی بهترین اسلحه‌ها بپردازیم، اجازه دهید به سراغ یک موضوع کلی‌تر برویم: در فصل 10 کالاف دیوتی، به صورت کلی چند دسته سلاح وجود دارند؟

همه اسلحه های کالاف دیوتی

در آخرین فصل از بازی محبوب Call of Duty به طور کلی 9 دسته اسلحه زیر موجود هستند:

  • تپانچه
  • راکت‌انداز
  • melees
  • تفنگ ساچمه‌ای
  • مسلسل
  • تفنگ تهاجمی
  • مسلسل سبک
  • تک تیرانداز
  • نشانه‌گیر

اکنون ما باید از میان این 9 دسته، بهترین سلاح‌هایی که می‌توانید در فصل 10 بازی کالاف دیوتی موبایل در اختیار داشته باشید را شناسایی کرده و به شما عزیزان معرفی نماییم. پس در ادامه در کنار ما باشید.

بهترین تفنگ ثانویه در کالاف دیوتی موبایل فصل 10

از زمانی که تفنگ L-CAR 9 در فصل 6 کالاف دیوتی منتشر شد، به انتخاب اول بسیاری از حرفه‌ای‌ها برای تفنگ ثانویه در کالاف دیوتی تبدیل شد. اما این اسلحه در فصل 10 جای خود را به MW11 خواهد داد!

بهترین تفنگ ثانویه در کالاف دیوتی موبایل

MW11 یک تپانچه کلاسیک بسیار دقیق است که تقریبا با همان سرعتی که کلیک می‌کنید، شلیک خواهد کرد! همچنین شخصی‌سازی‌های زیادی دارد که می‌توانید مطابق سلیقه خود، آن‌ها را تنظیم نمایید.

بهترین شاتگان در کالاف دیوتی موبایل

انتخاب ما برای بهترین شاتگان، بدون هیچ تردیدی اسلحه R9-0 خواهد بود. این اسلحه، ترکیبی از یک تفنگ ساچمه‌ای نیمه خودکار و یک تفنگ پمپی است که به شما اجازه شلیک بیش از یک گلوله، قبل از پر کردن مجدد خشاب را می‌دهد.

بهترین شاتگان در کالاف دیوتی موبایل

همین مکانیسم شلیک سریع، R9-0 را در ردیف بهترین تفنگ در کالاف دیوتی موبایل قرار می‌دهد. به این ترتیب اگر در شات اول نتوانید به هدف بزنید، می‌توانید در کمتر از یک ثانیه، دوباره و با دقت بیشتر شلیک کنید.

خشاب‌های گرد بلند و شخصی‌سازی‌های زیاد، R9-0 را به یک تفنگ همه کاره تبدیل می‌کند. تنها اسلحه‌ای که می‌تواند در فصل 10 کالاف دیوتی با این تفنگ رقابت کند، اسلحه ساچمه‌ای KRM-262 است.

بهترین SMG در Call of Duty موبایل

در زمان انتخاب بهترین SMG در فصل 10 کار سختی پیش رو نداریم: همان‌طور که در فصل 9 هم مشاهده کردیم، این‌جا هم CBR4 حرف اول را در میان همه تفنگ‌ها می‌زند.

بهترین smg در کالاف دیوتی موبایل

البته توسعه دهندگان این اسلحه در آپدیت‌های آن، کمی دردسر ایجاد کردند؛ به شکلی که برای مدت کوتاهی، استفاده از CBR4 واقعا سخت و گیج کننده شد! اما بلافاصله همه چیز اصلاح شد و اکنون، این تفنگ به خوبی گذشته عمل می‌کند.

سرعت آتش بسیار سریع و پس زدن کم از مهم‌ترین ویژگی‌های تفنگ CBR4 محسوب می‌شوند. قطعا در فصل 10 کالاف دیوتی، افراد زیادی را با این اسلحه خواهید کشت. اما حتما چند بار هم با CBR4 کشته خواهید شد!

بهترین AR در فصل 10 کالاف دیوتی موبایل

AR یا همان تفنگ‌های تهاجمی در فصل 10 نسبت به نسخه‌های قبلی، با تغییرات زیادی مواجه نشده‌اند. به همین دلیل، ما برای انتخاب بهترین AR به سراغ یک اسلحه قدیمی یعنی M13 می‌رویم.

بهترین تفنگ تهاجمی در بازی کالاف دیوتی موبایل

M13 در برد بسیار دقیق است، خروجی آسیبش مناسب است و نرخ آتش بالایی هم دارد. جالب است بدانید که در ابتدای فصل 9، خروجی آسیب آن در وضعیت بتل رویال هم به شکل قابل ملاحظه‌ای بهبود پیدا کرد.

شاید تنها رقیب M13 برای انتخاب به عنوان بهترین تفنگ تهاجمی، اسلحه Peaceekeeper MK2 باشد که با توجه به کاهش قابل ملاحظه برد آن در فصل 10، عملا توان رقابت با M13 را از دست می‌دهد.

بهترین LMG در COD موبایل فصل 10

در کلاس اسلحه‌های سبک یا همان LMG، اسلحه Hades که در میان کاربران فصول قبل محبوب بود، در فصل 10 هیچ حرفی برای گفتن ندارد! به همین دلیل، ما مجبور شدیم به سراغ Holger 26 برویم.

بهترین lmg در کالاف دیوتی موبایل

Holger 26 اکنون یک اسلحه سبک 100 گلوله‌ای است که با برد دقیق، نرخ آسیب مناسب و گستردگی کمتر گلوله، حتی از فصل‌های قبل هم مرگبارتر و دقیق‌تر شده است.

بهترین تفنگ تیرانداز در کالاف دیوتی موبایل

کلاس تفنگ‌های تیرانداز در فصل 10 نسبت به فصل 9، هیچ تغییری نداشته است. بنابراین بهترین تفنگ در این کلاس، همچنان مدل محبوب و حرفه‌ای SKS خواهد بود.

بهترین تفنگ تیرانداز در بازی کالاف دیوتی

SKS برای کاربران نسخه کامپیوتر کالاف دیوتی، از زمان‌های قدیم یک اسلحه محبوب بوده و این موضوع در نسخه موبایل COD هم به خوبی دیده می‌شود.

این تفنگ قدرتمند توانایی کشتن با یک شلیک به سر یا دو شلیک به بالا تنه را دارد. بنابراین اگر می‌خواهید حریفان خود را از راه دور نابود کنید، انتخابی بهتر از SKS نخواهد داشت!

بهترین تفنگ تک تیرانداز در Call of Duty فصل 10

در فصل 8 بازی کالاف دیوتی موبایل، ما شاهد ورود اسلحه تک تیراندازی به نام ZRG 20mm بودیم که به زودی نام خود را به عنوان بهترین اسلحه کلاس خود، مطرح نمود. اما در فصل 10 دیگر اسمی از آن نخواهید شنید؛ زیرا جای خود را به یک تک تیرانداز بسیار بهتر داده است!

بهترین تفنگ تک تیرانداز در بازی کالاف دیوتی

فصل 10 زمان اوج‌گیری دوباره DL Q33 است و اکنون هیچ تردیدی درباره بهترین بودن این تفنگ در دسته تک تیراندازها وجود ندارد! تحرک بیشتر و شلیک سریع‌تر، دو فاکتور برتری DL Q33 نسبت به ZRG هستند.

کلام پایانی

خب اکنون می‌توانید در هر کدام از دسته‌های مختلف اسلحه‌های بازی محبوب Call of Duty، بهترین تفنگ را انتخاب نموده و شانس خود را برای موفقیت در برابر رقیبان، به شکل قابل ملاحظه‌ای افزایش دهید.

در این مقاله به بررسی بهترین تفنگ در کالاف دیوتی موبایل در فصل 10 پرداختیم. در صورتی که اسلحه‌های دیگری را می‌شناسید که به آن‌ها اشاره نشده است، حتما نام آن‌ها را در بخش نظرات، با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول 

بهترین تفنگ ثانویه در کالاف دیوتی موبایل در فصل 10 کدام است؟

در فصل 10 بازی کالاف دیوتی موبایل و در دسته تفنگ‌های ثانویه، اسلحه‌ای بهتر از MW11 پیدا نخواهید کرد.

بهترین تفنگ تک تیرانداز در فصل 10 کالاف دیوتی موبایل کدام است؟

فصل 10 بازی کالاف دیوتی موبایل، فصل اوج‌گیری دوباره تفنک تک تیرانداز محبوب DL Q33 است.

امتیازی به این نوشته بدهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//