گرافیکی ترین بازی های اندروید در سال 2023

تا سال 2019، فقط می‌توانستید بازی‌های گرافیکی خوب را با وضوح‌بالا، مشخصات و کارت‌های گرافیکی که توسط رایانه‌های شخصی بزرگ پشتیبانی می‌شد، انجام دهید.

اما امروزه رم در جدیدترین دستگاه اندرویدی بین 8 تا 12 گیگابایت و دارای پردازنده 8 هسته‌ای است که اندروید را به دستگاهی قدرتمندتر و سازگارتر برای لذت بردن از بازی‌های گرافیکی خوب تبدیل می‌کند.

تا سال 2023، بسیاری از بازی‌های پشتیبانی شده از رایانه شخصی با دستگاه‌های اندرویدی نیز سازگار شده‌اند. بازی‌هایی وجود دارند که برای اندروید در دسترس هستند و می‌توانند گرافیک بالایی را به شما ارائه دهند که مطمئنا عاشق آن‌ها خواهید شد.

در این مقاله از مجله تکنولوژی ایده آل تک قصد داریم به معرفی گرافیکی ترین بازی های اندروید بپردازیم. اگر شما هم از علاقمندان به این بازی‌ها هستید، حتما تا پایان با ما همراه باشید.

گرافیکی‌ترین بازی‌ های جنگی اندروید

انسان‌ها همیشه با مفهوم جنگ هیجان‌زده می‌شوند. همه ما اکنون می‌توانیم از طریق گوشی هوشمند همین هیجان را داشته باشیم. بازی‌های زیادی در فروشگاه بازی وجود دارد و پیدا کردن یک بازی جنگی هیجان‌انگیز ممکن است بسیار پیچیده به نظر برسد.

در مورد بررسی فهرستی از بهترین بازی‌ های جنگی برای اندروید تا انتها با ما همراه باشید و مطمئنا بازی‌های هیجان‌انگیزی برای امتحان خواهید یافت:

Brothers in Arms® 3

اولین بازی در فهرست گرافیکی‌ترین بازی‌های اندروید یکی از اعتیادآورترین بازی‌های جنگی به نام Brother in Arms 3 است. این بازی دارای انیمیشن‌های عالی و گرافیک سه‌بعدی است که جذابیت آن را برای بازیکنان خود بیشتر می‌کند. شما می‌توانید به‌سرعت یاد بگیرید که این بازی را انجام دهید. با این‌ حال، اگر می‌خواهید حرفه‌ای شوید، باید روزانه بازی کنید.

بازی گرافیکی Brothers in Arms® 3

این بازی دارای سلاح‌های بسیار متنوع است. شما می‌توانید بهترین را برای خود انتخاب کنید. همچنین می‌توانید تنظیمات داخلی و خارجی خود را تنظیم کنید که برای شما مناسب‌تر است.

بازی دارای چهار نقشه است که باید آن‌ها را بررسی کنید. با شروع این بازی، فرصت‌های مختلفی به دست خواهید آورد. شما می‌توانید در حالت چندنفره بازی کنید و بهترین سربازان را از سراسر جهان جمع‌آوری کنید.

برای دانلود و نصب این بازی جذاب، روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

اگر نه، حالت تک‌نفره نیز وجود دارد. شما می‌توانید به مکان‌های مختلف حمله کنید. همچنین می‌توانید هر از چند گاهی سرباز خود را ارتقا دهید. همچنین رویدادهای ویژه‌ای برگزار می‌شود که در آن جوایز هیجان‌انگیزی کسب می‌کنید.

بازی‌های رایگان اغلب یا بسیار کوتاه هستند، یا به دلیل پرداخت‌های دیواری و خریدهای درون‌برنامه به‌شدت با مشکل مواجه می‌شوند، اما Brothers in Arms 3 چنین ویژگی ندارد.

شما هرگز احساس نمی‌کنید که مجبور هستید به خرج کردن پول متوسل شوید، و حتی زمانی که از شما خواسته می‌شود صبور باشید، اغلب انتظار بیش‌ از حد طولانی نیست.

اکشن مبتنی بر پوشش بصری و سرگرم‌کننده است، و حتی با وجود اینکه اکثر سطوح کاملا کوتاه هستند، گیم پلی هرگز خیلی محدود یا خطی به نظر نمی‌رسد

War Machines

همه گیمرها دوست ندارند بازی‌های جنگی را با اسلحه انجام دهند. بعضی‌ها عاشق بازی با تانک‌های نظامی هستند. به همین دلیل، War Machines در رتبه دوم فهرست گرافیکی‌ترین بازی‌های اندروید قرار دارد.

بازی گرافیکی اندروید War Machines

اگر شما هم یکی از آن‌هایی هستید که دوست دارید تانک برانید، پس این بازی برای شما مناسب است. شما می‌توانید با تانک‌های خطرناک و قوی وارد جنگ شوید و با تکنیک‌های جنگی خود دشمنان خود را شکست دهید.

شما باید با ارتش‌های دیگر بجنگید و از ارتش خود دفاع کنید. تنها در این صورت به‌عنوان بهترین فرمانده نظامی جهان شناخته خواهید شد. تانک‌های نظامی پیشرفته‌ای در این بازی موجود است. بااین‌حال، شما باید آن‌ها را باز کنید.

برای دانلود این بازی گرافیکی، کافیست روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

این بازی برای گوشی‌های اندرویدی موجود است و می‌توانید آن را به‌صورت رایگان از گوگل پلی دانلود کنید. از آن‌جایی‌ که این بازی دارای حالت آنلاین است، می‌توانید با دوستان خود نیز تیم شوید.

زمین‌های جنگی و منطقه صنعتی فوق‌العاده وجود دارد. اگر می‌خواهید پیروز باشید، به یاد داشته باشید که بهترین تانک و ارتش مناسب را انتخاب کنید. تنها در این صورت به مزیتی برای شکست دادن تانک‌های دشمن خود خواهید رسید.

World War Heroes

یکی از بهترین بازی‌ های گرافیکی اندروید با مضمون و اساس جنگ جهانی است. از نام، می‌توانید حدس بزنید که این بازی بر اساس جنگ جهانی 2 ساخته شده است.

بازی جنگی گرافیکی World War Heroes

جنگ جهانی 2 نقش مهمی در واقعی‌تر شدن این بازی‌ها ایفا می‌کند. این بازی دارای نقشه‌هایی است که مکان‌هایی از جنگ جهانی دوم گرفته شده است. اگر تازه وارد این بازی هستید، جای نگرانی نیست. یک راهنمای کامل برای گیرهای جدید دارد.

این بازی به‌صورت تیراندازی اول‌ شخص است که بسیار درخشان طراحی‌شده و دارای طیف گسترده‌ای از سلاح‌ها و حالت‌های متعددی است که می‌توانید در تمام طول روز آن‌ها را بازی کنید.

برای دانلود و نصب این بزای گرافیکی در دستگاه‌های اندروید، روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

شما می‌توانید با استفاده از سلاح‌های مرگبار و همچنین رانندگی با وسایل نقلیه نظامی دشمنان خود را نابود کنید. علاوه بر این، شما می‌توانید سلاح‌های سفارشی خود را از طریق جوایز خریداری کنید، که در صورت استفاده درست، به‌ اندازه کافی قوی هستند تا دشمن شما را نابود کنند. این بازی دارای صدای جنگ آرامش‌بخش و واقعی است.

Real Commando Secret Mission

همان‌طور که در مورد بازی‌های تیراندازی اول‌شخص صحبت کردیم، یکی دیگر از بهترین بازی‌های اندروید با گرافیک بالا در این دسته، Real Commando Secret Mission  است. اگر عاشق تک‌تیرانداز هستید، این بازی برای شما عالی است.

بازی گرافیکی Real Commando Secret Mission

این بازی دارای مأموریت‌های تک‌تیرانداز است که می‌توانید آن‌ها را برای کسب جوایز تکمیل کنید. بازی و برنده شدن شما را به سطوح جدید ارتقا می‌دهد. این بازی همچنین شامل مأموریت‌های ترور واقع‌گرایانه است که یک سطح کاملا جدید است. مأموریت‌ها بسیار چالش‌برانگیز هستند. آن‌ها برای رسیدن به موفقیت به یک برنامه کامل نیاز دارند.

برای دنلود و نصل این بازی گرافیکی، رو لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

این بازی یکی از بهترین بازی‌های جنگی است که به‌ صورت آفلاین نیز قابل بازی است. گرافیک خوب است که در حین بازی رندر عالی می‌شود. همچنین می‌توانید بازی را روی تبلت نیز انجام دهید و از کنترلرها نیز پشتیبانی می‌کند.

Code of War

Code of War مانند یک بازی تیراندازی قدیمی است؛ اما دارای گرافیک و ویژگی‌های پیشرفته است که باعث شده ما آن را در فهرست گرافیکی‌ترین بازی‌ های اندروید قرار دهیم.

بازی گرافیکی Code of War

مفهوم این بازی بر اساس گروگان ها است، زیرا شما باید مردم را از دست تروریست‌ها نجات دهید. این شامل نقشه های مختلف نبرد مانند آزتک، نقشه قطار، شهر مخفی و بسیاری دیگر است.

امکانات سلاح بی پایان است. شما می توانید تفنگ، نارنجک، مین، زره و … داشته باشید، اگر می‌خواهید در این بازی برنده شوید، باید سعی کنید نقاط ضعف دشمن خود را پیدا کنید.

برای دانلود این بازی جذاب و گرافیکی، روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

این بازی از نظر بازی تیراندازی چند نفره فوق العاده است. شما می توانید به صورت انفرادی یا با تیم بازی کنید، همچنین می‌توانید به قبیله های مختلف بپیوندید. علاوه بر این، بازی شامل بهینه سازی FPS است. بنابراین، اگر دستگاهی با منابع کم دارید، نگران آن نباشید!

بازی‌ های گرافیکی استراتژیک اندروید

استراتژی یکی از قدیمی‌ترین انواع بازی در تاریخ بشر است. چه شطرنج، چه بازی‌های تخته‌ای یا حتی برخی از بازی‌های کارتی، ما از مدت‌ها قبل از اینکه کامپیوتری وجود داشته باشد، بازی‌های استراتژیک انجام می‌دادیم.

بازی‌های استراتژی راه طولانی را پیموده‌اند، اما فرض اصلی استفاده از مغز برای شکست دادن حریفان حتی تا به امروز نیز صادق است. این یک راه فوق‌العاده برای آزمایش خودتان است تا ببینید چقدر می‌توانید خلاق باشید.

در ادامه فهرست گرافیکی‌ ترین بازی‌ های اندروید با موضوع استراتژیک را معرفی می‌کنیم.

The Battle of Polytopia

نبرد Polytopia یکی از بهترین بازی‌های استراتژی نوبتی است. در اینجا شما باید یک امپراتوری بسازید و جنگجویان خود را برای مبارزه با قبایل شیطانی آموزش دهید.

بازی گرافیکی استراتژیک The Battle of Polytopia

با برنده شدن، امپراتوری شما به‌صورت زمانی افزایش می‌یابد. این یک بازی استراتژیک خوب است که قبل از حرکت باید دو بار فکر کنید زیرا موقعیت منحصربه‌فردی را تجربه خواهید کرد.

در حین بازی از تعادل عالی مدیریت امن اما موقعیت استراتژیک پیچیده لذت ببرید. شما به‌راحتی می‌توانید بدون مشکل گیم پلی بازی را درک کنید. برای دانلود این بازی استراتژیک، روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

این بازی یکی از بهترین بازی‌های اندروید با گرافیک بالا با مضمون استراتژیک آنلاین است که سیستم کنترل کاملی را که روی صفحه‌نمایش داده می‌شود در اختیار شما قرار می‌دهد.

یک طراحی عالی که برای دستگاه‌های تلفن همراه بسیار مناسب است، دریافت کنید. بنابراین می‌توانید از هر جایی بازی کنید. شما می‌توانید قبیله خود را از بین چندین قبیله انتخاب کنید و با فن‌آوری‌های جدید که از ابتدا قفل شده‌اند، امپراتوری خود را مسابقه دهید.

شما می‌توانید نیروهای خود را از خشکی به دریا ببرید و قایق‌های خود را برای یک جنگ دریایی واقعی ارتقا دهید.

Clash Royale

کلش رویال از محبوب‌ترین بازی‌ های اندروید با گرافیک بالا و یک بازی استراتژی چندنفره آنلاین است که در آن باید با سایر بازیکنان آنلاین مبارزه کنید. شما می‌توانید با جمع‌آوری کارت‌های کافی با شکست دادن حریف، قفل واحدهای رزمی را بازکنید.

بازی گرافیکی Clash Royale

کلش رویال دارای ویژگی‌هایی است که کار با آن آسان است. مهارت‌های خود را بهبود ببخشید تا زمانی که سطح بالا می‌روید، بتوانید نیروهای خود را به‌صورت استراتژیک طراحی و جایگزین کنید. کلش رویال یک بازی جنگی چندنفره دیوانه کننده و سرگرم‌کننده است .

ترفند کلی این بازی ب این صورت است که باید کارت‌های قدرتمند را جمع‌آوری کنید و کارت‌های موجود خود را ارتقا دهید و با باز کردن سینه‌ها قفل معکوس را بازکنید. با آموزش عرشه نبرد، دشمن خود را شکست خواهید دهید.

برای دانلود و نصب این بازی گرافیکی، روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

جامعه نبرد خود را ایجاد کنید و کارت‌های خود را به اشتراک بگذارید. شما می‌توانید قبل از مبارزه با سایر قبیله‌ها، دوستان خود را به یک نبرد خصوصی برای قضاوت در مورد نقاط قوت خود دعوت کنید.

Civilization Revolution 2

Civilization Revolutیکی از موفق‌ترین بازی‌های استراتژی نوبتی آنلاین برای دستگاه‌های اندرویدی و جزو سنگین‌‎ترین بازی‌های اندروید است. در این بازی خود را به‌عنوان یک رهبر افسانه‌ای بیابید که در تلاش برای ساختن قدرتمندترین امپراتوری است.

بازی گرافیکی استراتژیک Civilization Revolution 2

با حمله به پایتخت‌های آن‌ها، جمع‌آوری طلا و به دست آوردن شهرها بر مخالفان خود مسلط شوید. دانش تاکتیکی و استراتژی خود را برای اداره جهان پیاده کنید.

ارتش قدرتمند خود را با جدیدترین واحدهای رزمی پر از نیروهای ویژه و تجهیزات بسازید. فنّاوری مدرن را در یکی از بهترین گرافیکی‌ترین بازی‌های اندروید دریافت کنید و بر دیگران تسلط پیدا کنید.

برای دانلود این بازی استراتژیک اندروید، روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

کشور خود را با زیرساخت‌ها و خدمات مدرن توسعه دهید. از گرافیک سه‌بعدی لذت ببرید و هر از گاهی به‌روزرسانی را دریافت کنید. رویدادهای مهم را پیدا کنید و از نبردها در سناریوی واقعی لذت ببرید. خیالتان راحت این بازی با نمایش تبلیغات شتاب شما را خراب نمی‌کند.

ROME: Total War

بدون شک یکی دیگر از بهترین بازی‌ های گرافیکی اندروید در دسته‌بندی بازی‌های استراتژیک، Total War است که شما را به 270 سال قبل از میلاد می‌برد.

بازی گرافیکی اندورید ROME: Total War

در ابتدا باید کنترل یک خانواده رومی را در دست بگیرید. دو گزینه مجزا برای گیم پلی دارد: نبرد تاکتیکی بلادرنگ و کمپین استراتژیک مبتنی بر نوبت. از نیروهای خود برای مبارزه با نیروهای دشمن استفاده کنید و استراتژی و تاکتیک‌های خود را برای تکمیل اهداف تعیین شده در نقشه اجرا کنید.

از جنگیدن با جانبازان واقعی جنگ در کنار هم لذت ببرید. از سلاح‌های علامت تجاری دوران باستان استفاده کنید و آن را واقعی احساس کنید. از تاکتیک‌های جنگی خود استفاده کنید و در نبردهای بلادرنگ بجنگید.

برای دانلود و نصب این بازی گرافیکی جذاب، روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

از رابط کاربری آسان و کاربرپسند صفحه لمسی برای فرماندهی نیروهای خود استفاده کنید. از سناریوی واقعی و هیجان‌انگیز میدان جنگ با مدل سه‌بعدی لذت ببرید. با استفاده از نقشه کمپین، امور عمرانی، اقتصادی و سایر امور را مدیریت کنید.

Clash of Clans

کلش آف کلنز یکی از سنگین‌ترین بازی‌های اندروید استراتژیک آنلاین است. در اینجا شما به‌ عنوان یک رئیس دهکده عمل خواهید کرد و با شکست دادن سایر قبیله‌ها ارتشی شکست‌ناپذیر می‌سازید.

بازی گرافیکی Clash of Clans

برای بهبود دهکده و ارتش خود با پیروزی در جنگ‌ها ثروت جمع‌آوری کنید. برای جنگ بعدی، نیروهای خود را به درجه بالاتری آموزش دهید. می‌توانید به یک قبیله دیگر بپیوندید و از جنگ‌های حماسی قبیله‌ای لذت ببرید.

از دهکده خود با سلاح‌های دفاعی، دیوارها و تله‌ها محافظت کنید. استراتژی نبرد خود را ترسیم کنید تا با چندین ترکیب در نبردی بر دیگران پیروز شوید. به یک قبیله بپیوندید و یک تیم بسازید تا با سایر قبیله‌های متخاصم مبارزه کنید.

برای دانلود بازی محبوب کلش آف کلنز، روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

شما می‌توانید برای بررسی و تقویت دفاع خود با همنوعان خود دعوای دوستانه داشته باشید. با آموزش آن‌ها برای ارتقاء به سطح بعدی، مجموعه‌ای قوی‌تر از نیروها را به دست آورید. از توسعه مداوم بازی، ازجمله رابط کاربرپسند لذت ببرید.

گرافیکی‌ ترین بازی‌ های ورزشی اندروید

ورزش در زمین، در زمین سبز یا در پیست سرگرم‌کننده است، اما می‌تواند در صفحه‌نمایش کوچک نیز سرگرم‌کننده باشد. برنامه‌های سرگرم‌کننده زیادی وجود دارد که به شما امکان می‌دهد ورزش‌های موردعلاقه خود را از راحتی روی مبل خود تجربه کنید.

برنامه‌های ورزشی از تمرکز بر یک صفحه شطرنج و اصالت گرفته تا بی‌نقص بودن  و ورزش‌های رزمی و ابرقهرمانی را شامل می‌شود. همه‌چیز فقط به این بستگی دارد که شما در حال و هوای کدام‌یک از آن‌ها هستید.

از بولینگ گرفته تا بوکس و بیس‌بال، در ادامه به چند مورد از بهترین بازی‌های ورزشی اندروید که در دسته  گرافیکی‌ ترین بازی‌ های اندروید نیز قرار دارند را همراه با لینک رایگان دانلود، به شما معرفی خواهیم کرد.

FIE Swordplay

FIE Swordplay با موضوع ورزش محبوب شمشیربازی یکی از بازی‌های اندروید با گرافیک بالا ورزشی است که بسیار محبوب و پرامتیاز در میان کاربران فضای مجازی است. در این بازی شما یک سلاح انتخاب می‌کنید، تجهیزات خود را به‌خوبی تنظیم می‌کنید و با مخالفان مبارزه می‌کنید.

بازی گرافیکی FIE Swordplay

این بازی دارای تکنیک‌های شمشیربازی واقعی، گرافیک زیبا، کنترل‌های آسان، PvP آنلاین، حالت داستانی و پشتیبانی رسمی از فدراسیون بین‌المللی شمشیربازی است که آن را به یک انتخاب ارزشمند برای این لیست تبدیل می‌کند.

برای دانلود این بازی ورزشی محبوب، روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

شمشیربازی محبوب‌ترین ورزش نیست، اما این قطعا یک بازی ورزشی عالی است.

FIFA Soccer

FIFA Soccer جدیدترین بازی در فرنچایز فیفا است. همچنین یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ورزشی است. این فهرست شامل بیش از 550 تیم واقعی است. که شامل ستارگان گذشته و حال می‌شود.

بازی گرافیکی ورزشی FIFA Soccer

این بازی همچنین به این دلیل که شامل برخی از بهترین گرافیک‌های یک بازی موبایلی است که تابه‌حال دیده‌ایم می‌توان آن را در دسته سنگین‌ترین بازی‌های اندروید قرار داد.

این یک بازی EA است. بنابراین، شما باید برای همه چیزهای رایگان بازی آماده شوید. انتظار یک بازی کاملا بی‌نقص را نداشته باشید، اما قطعا بالاتر از حد متوسط ​​است.

برای دانلود این بازی محبوب، روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

به‌علاوه، با مواردی مانند به‌روزرسانی فهرست و گاهی اوقات حتی برخی تغییرات مکانیکی، به‌روزرسانی‌های سالانه دریافت می‌کند.

Golf Star

فقط چوب گلف را بگیرید و تاب بخورید. شروع با Golf Star به همین راحتی است . گلف باز شما می‌تواند مطابق با دلخواه شما سفارشی شود، و حالت شغلی شما را در یک سری چالش‌ها قرار می‌دهد که به شما کمک می‌کند بفهمید چگونه می‌توانید بر زمین گلف تسلط داشته باشید.

بازی گرافیکی Golf Star

با کمی تمرین می‌توانید بدون ذره‌ای شک در قضاوت خود با فیزیک و نحوه خواندن سبزه‌ها آشنا شوید. برای دانلود این بازی جذاب، روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

از طرف دیگر، می‌توانید به حالت تورنمنت یا حالت حسن نیت پرش کنید و در رقابت‌های 1v1 در مقابل بازیکنان دیگر بازی خود را به چالش بکشید.

F1 Mobile Racing

سرعت و آدرنالین را در یکی از گرافیکی‌ترین بازی‌های اندروید با عنوان ورزش تجربه کنید. مجموعه معتبر مسابقه‌ای با انواع و اقسام محتوا و آماده‌سازی در اختیار شماست.

بازی گرافیکی F1 Mobile Racing

شما می‌توانید ماشین F1 خود را انتخاب و سفارشی کنید، به‌عنوان بخشی از ده تیم رسمی در مسابقات شرکت کنید و با بازیکنانی از سراسر جهان به رقابت بپردازید.

می‌توانید F1 Mobile Racing را در اپ استور و گوگل پلی به‌صورت رایگان دریافت کنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

چه کسی قرار است اولین نفری باشد که به خط پایان می‌رسد؟ درحالی‌که مسیرهای مختلف، ماشین‌ها، مسابقه‌ها را امتحان می‌کنید و از گرافیک‌های درجه یک لذت می‌برید، متوجه شوید.

بسکتبال موبایلی زنده NBA

NBA Live همه‌چیز در مورد ساخت تیم رؤیایی شما و مدیریت آن است؛ اما زیاد پیچیده نیست که بتوان ادعا کرد که یکی از سنگین‌ترین بازی‌های اندروید است.

بازی گرافیکی NBA

همه بازیکنان فوق ستاره‌ای که می‌خواهید در یک مکان. هرچه بیشتر بازی کنید، بیشتر می‌توانید بازیکنان کلاسیک و افسانه‌ای، زمین‌ها، پیراهن‌ها و موارد دیگر را جمع‌آوری کنید.

با چندین رویداد زنده و توانایی ارتقاء مهارت‌های بازیکنان خود از آن لذت ببرید. چندین حالت بازی برای بالا بردن سرعت یا کاهش آن وجود دارد. برای دانلود این بازی جذاب، روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

NBA Live Mobile Basketball برای اندروید و iOS به‌صورت رایگان در دسترس است، با برخی از ویژگی‌های پولی که می‌توانید درصورتی‌که می‌خواهید تیم خود را سریع‌تر رشد دهید، از آن‌ها استفاده کنید.

و اگر می‌خواهید بدون هیچ‌گونه مدیریت تیمی به سراغ یک جایگزین گیم‌پلی خالص بروید، می‌توانید بسکتبال موبایل NBA 2K را به‌جای آن انتخاب کنید، زیرا همین امکانات را به شما ارائه می‌دهد.

بازی های گرافیکی مزرعه ای اندروید

اگر شما هم جزو افرادی که عاشق بازی‌های کشاورزی بر روی ps، رایانه یا دستگاه تلفن همراه هستید درحالی‌که حوصله کشاورزی در دنیای واقعی را ندارید، توانایی کشاورزی در دنیای دیجیتال یک ماجراجویی کاملاً جدید را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

وقتی از مزرعه خود مراقبت می‌کنید و با افرادی که از مزارع بازدید می‌کنند در تعامل هستید، بسیار آرام و آرامش‌بخش است. با در نظر گرفتن این ایده آرامش‌بخش، ما بازی‌های گرافیکی مزرعه‌ای را برای دستگاه‌های اندرویدی گردآوری کرده‌ایم و آن‌ها را در ادامه این مقاله قرار داده‌ایم، پس از نگهداری از محصولات خود و اطمینان از تغذیه حیوانات مزرعه‌تان لذت ببرید!

Farm Frenzy Inc

Farm Frenzy Inc یکی از بازی‌های اندروید با گرافیک بالا با درون‌مایه مزرعه شاد است که در هر مرحله از بازی به ماجراهای جدید وارد می‌شوید.در این بازی باید منتظر ده‌ها حیوان خنده‌دار باشید که هرکدام در نوع خود غیرمعمول هستند.

بازی مزرعه ای Farm Frenzy Inc

اجرای چنین برنامه‌ای حداقل یک‌بار، متوقف کردن آن بسیار دشوار خواهد بود. در بازی، تعداد بی‌نهایت سطح را خواهید یافت که در هر یک از آن‌ها منتظر انجام کارهایی هستید، به‌عنوان مثال، یک دوجین خوک پرورش دهید، مبلغ مشخصی را از فروش محصولات به دست آورید یا مقداری کتلت گوشت سرخ کنید.

گاهی اوقات همه این کارها باید به‌طور هم‌زمان انجام شوند و گاهی اوقات کارهای کوچک داستانی به آن‌ها اضافه می‌شود، به‌عنوان یک قاعده، آن‌ها تأثیر زیادی در گیم پلی بازی ندارند، در پایان سطح یک جایزه مفید به شما داده می‌شود که در مراحل بعدی به شما کمک خواهد کرد.

برای دانلود این بزای مزرعه‌ای گرافیکی، روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

همچنین می‌توانید محصولات را بازیافت کنید، نمونه‌هایی از تخم‌مرغ را می‌توان با آرد تخم‌مرغ درست کرد و از آن به‌نوبه خود ماکارونی یا لازانیا تهیه کرد، اما برای این کار، ابتدا باید گیاهان مخصوصی را خریداری کنید.

پس از دانلود بازی Farm Frenzy Inc.، فرصت مبارزه با بازیکنان از گوشه و کنار کره زمین را در دستگاه اندرویدی خود بیدار می‌کنید و ثابت می‌کنید که چه کسی پیشرفته‌ترین مزرعه را دارد، علاوه بر این مزرعه کاملاً رایگان است.

FarmVille 2: Country Escape

FarmVille 2: Country Escape یک شبیه‌ساز کشاورز برای اندروید است که شخصیت اصلی آن دختر جوانی است که زمین را از والدینش به ارث برده است. او برای دیدن دارایی‌های خود می‌رود و از آنچه  می‌بیند وحشت‌زده می‌شود، زیرا مدت‌هاست که این سایت متروکه شده و تمام ساختمان‌های روی آن عملا ویران شده است. پس از اندکی تفکر، قهرمان تصمیم می‌گیرد در دارایی‌های خود بماند و با دستان خود بهشتی را بسازد.

بازی گرافیکی استراتژیک Country Escape

اولین چیزی که بلافاصله پس از ورود به بازی نظر شما را جلب می‌کند گرافیک زیبا است که در اینجا نسبت به نسخه قبلی بسیار بهتر و زیباتر شده است. یک محیط دقیق، اشیاء ساخت‌وساز، مزارع، گیاهان، حیوانات و بسیاری موارد دیگر.

بلافاصله مشخص می‌شود که توسعه‌دهنده برای شگفت‌زده کردن طرفداران به‌طور کامل برنامه‌ریزی کرده است. هرروز بیش از چند میلیون بازیکن از بازی بازدید می‌کنند که به لطف فرصت‌های اجتماعی به‌خوبی اجراشده، زمان زیادی را در بازی صرف می‌کنند.

برای دانلود این بازی گرافیکی جذاب، روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

در گیم پلی هیچ‌چیز غیرعادی وجود ندارد، زیرا همه‌چیز مطابق با روند این سبک از بازی‌ها اتفاق می‌افتد. بنابراین در ابتدای بازی منتظر آموزش هستیم که در آن هر عمل نمایش داده می‌شود و وارد جریان امور می‌شود و پس از آن اولین وظیفه ظاهر می‌شود و یک بازی رایگان شروع می‌شود.

ارز بازی مهم‌ترین جزئیات است، زیرا هیچ ساختمانی بدون آن امکان‌پذیر نیست، بنابراین همیشه سعی کنید محصولات مازاد را برای فروش بفرستید تا لحظاتی وجود نداشته باشد که همه منابع برای ساختن داشته باشید اما پولی وجود نداشته باشد.

FarmVille: Tropic Escape

بازیکنان این فرصت را دارند که به یک تعطیلات هیجان‌انگیز بروند، که با ماجراهای مختلف، معماها و مأموریت‌های اضافی پر خواهد شد – همه این‌ها در بازی رنگارنگ FarmVille: Tropic Escape موجود است.

بازی استراتژیک Tropic Escape

کاربر یک هتل شخصی با کارگاه‌ها می‌سازد، همه‌چیز اطراف را با گیاهان گرمسیری و حیوانات زیبا تزئین می‌کند. برای توجه گردشگران به مؤسسه جدید، پرورش میوه‌های عجیب‌وغریب مانند انبه، نارگیل، آناناس و غیره ضروری است.

بازیکنان با دلفین سرگرم‌کننده ماهی کاپری می‌گیرند و با اودنی میمون منطقه را کاوش می‌کنند. به شما امکان می‌دهد مناطق جدیدی را کشف کنید و حقایق جالبی در مورد جزیره بیاموزید و همچنین چیزهای کمیاب و کالاهای منحصربه‌فرد را بیابید.

برای دانلود این بازی گرافیکی، روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

همچنین غذاهای با کوکتل مهم هستند: ماهی‌های دریایی چاشنی شده، پینا کولادا، و در همه جا حلقه‌هایی با گل آویزان شده است. FarmVille: Tropic Escape را در اندروید دانلود کنید و همین حالا از مناظر زیبا لذت ببرید.

Family Farm Seaside

بازی Family Farm Seaside یکی از پرطرفدارترین بازی‌های دنیا و درعین‌حال از بازی های اندروید با گرافیک بالا محسوب می‌شود. بازی‌های مزرعه مدت‌هاست که در بین کاربران بسیار محبوب شده‌اند، اما به لطف طراحی باکیفیت، طرح جذاب و سهولت مدیریت، مزرعه خانوادگی به‌سرعت موقعیت پیشرو را به دست آورده است.

بازی گرافیکی Family Farm Seaside

این بازی کاملا رایگان است و نیازی به دانلود محتوای پولی اضافی ندارد. اکنون تعداد کاربرانی که در مزرعه خانوادگی بازی می‌کنند بیش از 50 میلیون نفر است.

در بازی، تعداد زیادی حیوانات خانگی، انباری جادار برای تولید و مجموعه عظیمی از گیاهان خواهید یافت. آن‌ها هرگز محو نمی‌شوند اما با فروش ماهرانه برای شما سود به ارمغان می‌آورند.

برای دانلود این بازی جذاب، روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

علاوه بر این، می‌توانید دو مزرعه کامل بسازید: یکی در ساحل دریا و دومی در جزیره. نکته اصلی موفقیت در سطوح اولیه و جمع‌آوری پول و تجربه کافی برای ادامه بازی است.

با پیشرفت و به دست آوردن تجربه بازی، می‌توانید گیاهان جدید بیشتری را رشد دهید، ساختمان‌های تولید مفیدی بسازید و به‌طور منظم دستاوردهایی دریافت کنید که برای آن‌ها جوایزی به شما تعلق می‌گیرد. بازی جهانی است، بنابراین می‌توانید به‌راحتی با بازیکنان سراسر جهان در حالت آنلاین رقابت کنید.

Farm Paradise: Hay Island Bay

آیا آرزوی داشتن یک جزیره گرمسیری کوچک در اختیار را دارید؟ پس آن را همان‌طور که باید ایجاد کنید. بازی Farm Paradise: Hay Island Bay در اجرای ایده کمک خواهد کرد. آفتاب داغ، ساحل شنی و گیاهان عجیب‌وغریب منتظر شما هستند.

بازی گرافیکی Hay Island Bay

در جزیره خود در اقیانوس وسیع، ابتدا باید یک مزرعه بسازید. کشت محصول برای حمایت از معیشت. همچنین شما می‌توانید انواع حیوانات خانگی داشته باشید تا احساس تنهایی نداشته باشید و حتی یک باغ‌وحش بسازید و آن را با گونه‌های عجیب‌وغریب جانوران پرکنید.

شما خسته نخواهید شد، هنوز کار زیادی در پیش است. مهارت‌های خود را بهبود بخشید، وظایف چالش‌برانگیز را پشت سر بگذارید و فرصت‌های جدید را کشف کنید.

برای دانلود این بازی جذاب گرافیکی، روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

می‌توانید هتل، فرودگاه، مغازه، قهوه و ساختمان‌های دیگر بسازید. به یک سفر به ساختمان‌های مرموز بروید و منابع ارزشمند و مصنوعات باستانی را بیابید.

خود را در زیر نخل موز و نارگیل با دوستان خود سرگرم کنید، به آن‌ها کمک کنید تا وظایف خود را در جزایر خود انجام دهند و دستاوردهای خود را در یکی از گرافیکی‌ترین بازی‌های اندروبد به اشتراک بگذارید.

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم تا تعداد زیادی از گرافیکی‌ترین بازی‌های اندروید در ژانرهای مختلف را به شما همراهان همیشگی ایده‎آل تک معرفی کنیم. قطعاً این لیست نمی‌تواند همه را راضی کند زیرا ترجیحات همیشه ذهنی هستند.
ما نظر خود را در مورد بازی‌ها شکل می‌دهیم و همچنین به لیست‌های مشابه دیگر برای مقایسه نگاه می‌کنیم. البته، خوشحالیم که بازی‌هایی را که به نظر شما شایسته حضور در این لیست هستند، توصیه می‌کنیم.
اگر هنوز احساس می‌کنید که به دیگر عناوین محبوب فهرست نشده ظلم کرده‌ایم، در نظرات به ما بگویید!

سؤالات متداول

گرافیکی‌ترین بازی اندروید به‌صورت آفلاین چیست؟

️ اگر دوست دارید بازی گرافیکی اندروید انجام دهید، ولی ترجیح می‌دهید بدون اتصال به اینترنت بازی کنید، بازی‌هایی مثل Endless Nightmar، گریس و Dead Trigger 2 را به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین بازی گرافیکی اندروید در سال 2023 کدام است؟

بازی GTA Trilogy بهترین و گرافیکی‌ترین بازی اندروید در سال 2023 معرفی شده است که برای طرفداران بسیاری مورد تشویق واقع شده است.

5 | (1)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//