پرفروش ترین مدل های پمپ باد 2022

کمپرسورهای باد یکی از پرکاربردترین دستگاه ها در صنایع مختلف هستند. مدل ها و برندهای متنوع این دستگاه ها، ممکن است انتخاب را برای کاربران آن تا حدی مشکل سازند. اما می توان پرفروش ترین مدل های پمپ باد 2022 را در اولویت قرار داد.

چرا که همواره مدل های پرفروش بر اساس فاکتورهایی چون مناسب بودن قیمت پمپ باد، کیفیت و عملکرد بهینه برای کاربران مختلف شناخته می شوند. از این رو، خرید این مدل ها می تواند دغدغه کاربران را بابت بهترین راندمان کاهش دهد.

اگر شما هم برای کسب و کار خود به یکی از مدل های پرفروش پمپ باد نیاز دارید، در ادامه با ما همراه باشید.

پرفروش ترین مدل های پمپ باد بر اساس ظرفیت مخزن

ظرفیت مخزن یکی از ویژگی هایی است که در انتخاب کمپرسورهای باد باید مد نظر قرار گیرد. صنایع بزرگ و کوچک مختلف با توجه به نیاز کاری خود می توانند از ظرفیت های متنوع پمپ های باد استفاده کنند.

کمپرسور باد 250 لیتری

کمپرسور باد 250 لیتری

کمپرسور باد 250 لیتری در مواردی که میزان هوای فشرده مورد نیاز 150 لیتر بر دقیقه باشد، بهترین گزینه معرفی می شود. طول عمر بالا و قابلیت اطمینان زیاد از ویژگی های این مدل کمپرسور باد است. کمپرسور باد 250 لیتری با دو نوع مخزن ایستاده و خوابیده طراحی و به بازار عرضه می شود. کاربرد این مدل بیشتر در صنایع یا کسب و کارهای کوچک تعریف می شود. برخی از این کاربردها عبارتند از:

  • دستگاه های پنوماتیکی کوچک
  • کارگاه های تولید قطعات ساختمانی
  • کارگاه های نجاری

جهت جلوگیری از استهلاک این مدل پمپ باد باید به دو نکته زیر توجه داشت:

  • توانایی کار طولانی مدت کمپرسور باد وجود دارد یا خیر؟
  • در زمان کار طولانی مدت کمپرسور، تایم استراحت کافی برای آن در نظر گرفته شود.

کمپرسور باد 350 لیتری

کمپرسور باد 350 لیتری یکی از پرفروش ترین مدل های پمپ باد برای مشاغل صنعتی مختلف است. این مدل از کمپرسورها به صورت دایم کار قابل استفاده هستند. مخزن این پمپ های باد از ورقی با ضخامت 3 میل تهیه شده است. این موضوع، در جلوگیری از سوراخ شدن و پوسیدن مخزن نقش مهمی دارد. از موارد کاربرد این مدل پمپ باد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نقاشی ساختمان
  • وصل کردن بکش بادی
  • آپاراتی ها
  • دستگاه های چاپ و بسته بندی
  • جک های پنوماتیک صنعتی

کمپرسور باد 500 لیتری

توان و قدرت بالای کمپرسور باد 500 لیتری، آن را در لیست پرفروش ترین مدل های پمپ باد قرار می دهد. این ویژگی باعث می شود تا در هنگام استفاده از این دستگاه، به هیچ وجه نیازی به خاموش کردن کمپرسور وجو نداشته باشد. گرچه این مدل پمپ باد دارای صدا و لرزش زیادی است، اما، جهت استفاده در تایم های طولانی، کارایی فوق العاده ای دارد. استهلاک کمتر و طول عمر بالا از دیگر مشخصات فنی این مدل است.

کمپرسور باد 750 لیتری

برای کسب و کارهای صنعتی بزرگ، یکی از مناسب ترین کمپرسورهای باد، ظرفیت 750 لیتری این دستگاه هاست. مزیت استفاده از این نوع پمپ های باد، بهره گیری آنها از دو هواساز دو سیلندره است. در این صورت، با معیوب شدن یکی از هواسازها، هواساز دیگر قابل استفاده است. از این رو، توقفی در فرایند تولید ایجاد نمی شود.

پرفروش ترین مدل های پمپ باد بر اساس عملکرد

پرفروش‌ترین پمپ های باد بر اساس عملکرد

کمپرسورهای باد، نقش مهمی در فشرده سازی و کاهش حجم هوا دارند. این عملکرد در انواع مختلف دستگاه های کمپرسور، به اشکال مختلفی انجام می شود. همین تفاوت در عملکرد، کاربری متفاوتی از انواع پمپ باد تعریف می کند. با توجه به عملکرد و نوع کاربرد کمپرسورهای باد، برخی از مدل های آنها، پرمصرف تر هستند و در گروه پرفروش ترین مدل های پمپ باد قرار می گیرند.

کمپرسور هوا پیستونی (رفت و برگشتی)

پمپ های باد پیستونی، از قدیمی ترین انواع کمپرسورها هستند. کمپرسور هوای رفت و برگشتی، در ظرفیت های 3000-10 لیتری جهت تامین هوای فشرده مورد استفاده قرار می گیرند. فشار هوای استاندارد تولید شده در این مدل پمپ های باد، 12-8 بار است. کمپرسورهای باد پیستونی، بهترین نوع مدل های پمپ باد برای دستگاه هایی هستند که حداکثر حجم هوای مورد نیاز آنها 1200 لیتر بر دقیقه است. جهت تامین فشارهای بالای 10 بار نیز، این نوع کمپرسورهای باد بهترین گزینه برای استفاده هستند. موارد کاربرد پمپ باد پیستونی عبارت است از:

  • کارواش
  • صنعت چوب
  • کارگاه های رنگ آمیزی
  • تعمیرگاه های خودرو

کمپرسور باد اسکرو

کمپرسور باد اسکرو

کمپرسور باد اسکرو یکی از پرفروش ترین مدل های پمپ باد هستند. برای ظرفیت های تولید هوا بیش از 2000 لیتر بر دقیقه، کمپرسورهای باد اسکرو بهترین گزینه معرفی می شوند. فشرده سازی هوا در این مدل ها، با استفاده از روتورهای داخل دستگاه انجام می شود. پمپ باد اسکرو، در زمره بهترین کمپرسورهای باد صنعتی قرار می گیرند. این مدل کمپرسورها عموما در صنایع بزرگ و نیازمند به ظرفیت بالای هوای فشرده مورد استفاده قرار می گیرند. کاربرد کمپرسور باد اسکرو عبارت است از:

  • یخچال فریزرها
  • کولرهای گازی
  • سیستم های پنوماتیک
  • صنعت هواپیماسازی
  • تجهیزات دندانپزشکی

کمپرسور باد اویل فری (بدون روغن)

کمپرسورهای اویل فری از جدیدترین نسل این دستگاه ها هستند. ویژگی مهم این مدل پمپ ها باد، بی صدا بودن و عدم وجود روغن در هوای خروجی آنهاست. کاربرد عمده کمپرسورهای اویل فری در صنعت غذایی، مصارف پزشکی، بیمارستانی و خانگی است.

پمپ باد روغنی

یکی دیگر از پرفروش ترین مدل های پمپ باد، کمپرسورهای روغنی است. در این مدل از پمپ های باد، روغن به عنوان خنک کننده پیستون و عملکرد بهتر دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد. مزایای کاربری این مدل کمپرسورهای باد عبارت است از:

  • برخوردار از دوام بیشتر (در مقایسه با سایر انواع کمپرسورها)
  • کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری، به دلیل روغنکاری پیستون
  • کاهش صدای تولید شده توسط دستگاه
  • کاربردی ترین کمپرسورها برای پروژه های ساختمانی عظیم

کمپرسور باد فندکی

کمپرسور باد فندکی، از ابزارهای ضروری و پرکاربرد در خودروها محسوب می شود. این نوع کمپرسورها با اتصال به باتری ماشین کار می کنند. کاربرد اصلی این مدل پمپ های هوا جهت باد کردن وسایلی چون لاستیک، توپ، تشک های بادی و … در مواقع مورد نیاز است. کمپرسورهای باد فندکی در دو مدل تک سیلندر و دو سیلندر در بازار موجود هستند. انواع دو سیلندر پمپ های باد فندکی، قدرت بالاتر و قابلیت بیشتری نسبت به نوع تک سیلندر دارند.

سخن آخر

کمپرسورهای باد انواع مختلفی دارند. بر همین اساس، برای کاربردهای متنوعی مورد استفاده قرار می گیرند. خرید بهترین کمپرسورهای هوا می تواند اطمینان شما را جهت دستیابی به بهترین عملکرد در خروجی دستگاه تامین کند.

از این رو، توصیه می شود با توجه به نیاز کاری خود، پرفروش ترین مدل های پمپ باد 2022 را مورد استفاده قرار دهید. قطعا، این مدل ها از کیفیت و کارایی بالاتری نیز برخوردار هستند. انتخاب آن ها می تواند بیشترین بازدهی و طول عمر کمپرسور باد را برای شما تضمین کند، ضمن اینکه، هزینه های تعمیر و نگهداری دستگاه را کاهش می دهد.

امتیازی به این نوشته بدهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//