آیا بازی Assassin’s Creed Mirage کرک می‌‎شود؟

بالاخره بعد از مدت‌ها بازی Assassin’s Creed Mirage منتشر شد اما برای گیمرهای ایرانی خبر بدی را با خود به همراه دارد و به نظر می‌رسد که کرک بازی Assassin’s Creed Mirage به این زودی‌ها امکان پذیر نیست در ادامه در این خصوص بیشتر می‌پردازینم.

بازی Assassin’s Creed Mirage آخرین عنوان تولید شده اساسینز است، این بازی بر خلاف چند نسخه‌ی اخیر به ریشه‌های اصلی سری Assassin’s Creed وفادار بوده و گیم‌پلی شبیه به نسخه‌های اولیه بازی دارد. به همین دلیل بسیاری از علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی به شدت برای این عنوان انتظار کشیده‌اند.

جالب اینجاست که بازی Assassin’s Creed Mirage در بغداد جریان دارد و همچنین کارکترهای مربوط به ایران نیز در این اثر جذاب حضور داشته و داستان خوبی در خصوص تاریخ ایران و حشاشیون را نشان می‌دهد اما برخلاف انتظارات متاسفانه بازی Assassin’s Creed Mirage به این زودی‌ها برای اکثر گیمرهای ایرانی قابل بازی نیست، زیرا که کرک نخواهد شد.

طبق بررسی‌های منتشر شده، بازی Assassin’s Creed Mirage در اولین آپدیت خود در هنگام عرضه از از قفل ایمنی دنوو بهره‌مند شد. دنوو یکی از قوی‌ترین قفل‌ها در امنیت و تنظیم کرک نشدن برنامه‌ها است و در حال حاضر تنها امپرس می‌تواند این قفل را شکسته و بازی‌ها را کرک کند.

متاسفانه فعلا خبری از کرک بازی Assassin’s Creed Mirage در دست نیست و امپرس نیز واکنشی به کرک این عنوان پرمخاطب نداده است. احتمالا در روز‌های آینده شاهد این خواهیم بود که امپرس شروع به کرک بازی خواهد یا برای کرک به کمک مردمی نیاز خواهد داشت.

دنوو در حال حاضر یکی از بهترین محافظ‌ها برای بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود. با این که اکثریت از عملکرد قفل روی بازی‌ها ناراضی هستند اما همچنان باعث می‌‎شود که سازندگان برای امنیت بیشتر بازی‌های خود به سمت دنوو کشیده شوند. مشکل اساسی دنوو آسیب زدن به CPU و خراب کردن بهینه‌ی بازی گزارش شده است.

Assassin's Creed Mirage

لازم به ذکر است که نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 میراژ توسط گروه CyB1k کرک شده و اکنون برای کسانی که کنسول‌ آن‌ها کپی خور است قابل بازی خواهد اما فعلا خبری از نسخه‌ی ویندوز نیست. کرک بازی Assassin’s Creed Mirage دور از ذهن نیست وحتی امکان دارد به دلیل درخواست بالا به زودی کرک شود اما نمی‌توانیم با اطمینان کامل در این خصوص صحبت کنیم.

بازی Assassin’s Creed Mirage آخرین عنوان در سری اساسینز است که چندی پیش برای سیستم عامل‌های ویندوز، ایکس‌باکس سریز، ایکس باک وان و پلی‌استیشن 5 و پلی‌استیشن 4  منتشر شد. بازی در بغداد جریان داشته و شخصیت‌های ایرانی و تاریخی نیز در آن حضور ویژه‌ای دارد.

3 | (5)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//