بزرگترین موج ویدیو گیم های 2023 در راه است (تریلر و معرفی)

فصل انتشار بهترین بازی‌ها از راه رسیده است. مجموعه‌ای گسترده از بازی‌ها برای گیمر‌ها، شیفتگان بازی کامپیوتری و کنسول‌ها در همین ماه عرضه می‌شوند. از فرانچایز‌های Ubisoft و Marvel تا عناوین رنگارنگ نینتندو، برای همه در هر سلیقه‌ای بازی‌هایی تا چند روز آینده منتشر خواهد شد. در ادامه به برخی از برجسته‌ترین بازی‌ها اشاره می‌شود.

بازی Assassin’s Creed Mirage

Assassin’s Creed Mirage در 13 مهر همین ماه منتشر می‌شود که آن را سیزدهمین بازی اصلی در سری بازی‌های اکشن ماجراجویی تاریخی طولانی مدت خود معرفی کرده است.
داستان Mirage در بغداد سال ۸۶۱ میلادی، در جایی که امروز به عنوان عراق شناخته می‌شود، اتفاق می‌افتد. بازیکن‌ها با دشمنان می‌جنگند و از طریق داستان اصلی به عنوان Basim Ibn Ishaq، پیش ‌می‌روند. قهرمان Mirage در مقایسه با آدمکش‌های قبلی در این سری سریع‌تر است و ترجیح می‌دهد به جای مبارزه در بیرون، به طور مخفیانه حرکت کند.

بازی مرد عنکبوتی 2 (Marvel’s Spider-Man 2)

 

استودیو اینسامنیاک گیمز، بازی مرد عنکبوتی 2 را در تاریخ 28 مهر، به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 5 عرضه می‌کند. احتمال دارد این بازی در نهایت برای کاربران PC هم عرضه شود، همانند نسخه‌های قبلی مرد عنکبوتی و مرد عنکبوتی: (Miles Morales).

بازی برادران سوپر ماریو و دوستان

برادران سوپر ماریو، در تاریخ 28 مهر انحصارا برای کنسول‌های نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.
در بازی برادران سوپر ماریو، ماریو و دوستانش باید با بوسر مبارزه کنند تا سرزمین پادشاهی را نجات دهند. گیمر‌ها نقش ماریو را برعهده می‌گیرند و باید بپرند، بدوند، سکه‌ها را جمع‌آوری کنند و از دشمنان اجتناب کنند تا در هفت منطقه مختلف بازی از موانع عبور کنند.

بازی سونیک سوپر استار

در همین ماه، سونیک سوپر استار در تاریخ 25 مهر، برای PC، کنسول‌های ایکس باکس، نینتندو سوئیچ و کنسول‌های پلی استیشن، عرضه می‌شود.
گیمر‌ها قادر خواهند بود به عنوان خارپشت آبی یا بازی در حالت چندنفره، لذت ببرند. این بازی با گرافیک مدرن خود، تجربه‌ای ارائه می‌دهد که مطمئنا طرفداران را دوباره جذب می‌کند.

بازی فورتزا موتوراسپورت

آیا به بازی‌های مسابقه اتومبیل رانی علاقه‌مند هستید؟ فورتزا موتوراسپورت، 18 مهر برای کنسول‌های نسل فعلی ایکس باکس و PC عرضه می‌شود. این بازی به بازیکنان حالت چندنفره، بیش از ۵۰۰ خودروی مختلف برای انتخاب و مجموعه‌ای از مسیر‌های مسابقه واقعی جهان که در بازی شبیه‌سازی شده‌اند، ارائه می‌دهد.
در کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و فورتزا موتوراسپورت از Ray Tracing، HDR و همچنین رزولوشن Ultra HD ۴K پشتیبانی می‌کند. همچنین به عنوان بخشی از سرویس اشتراک بازی ایکس باکس و PC Game Pass مایکروسافت در دسترس خواهد بود.

بازی The Fabled

The Fabled یک RPG فانتزی رایگان است که NFT‌های اختیاری ارائه می‌دهد و تا چند روز آینده برای کامپیوتر‌های شخصی عرضه می‌شود.

در این بازی بازیکنان می‌توانند با استفاده از شمشیر بجنگند، به درون مه آبی بی‌پایان نفوذ کرده و به اسکلت‌های مسحور و سایر دشمنان شیطانی حمله کنند.

بنابراین چه در جستجوی مقداری ژانر وحشت قرون وسطایی باشید یا یک سکوباز رنگارنگ، بازی‌های زیادی برای هر پلتفرمی که ترجیح دهید، وجود دارد.

امتیازی به این نوشته بدهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//