10 بازی تیراندازی جذاب برای موبایل

مروزه بازی تیراندازی برای موبایل دارای طرفداران زیادی است و روز به روز بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. جذابیت این‌گونه بازی‌های به حدی است که با یک‌بار بازی کردن، دوست دارید بازی را ادامه بدهید تا مراحل بیشتری را طی کنید.

به همین دلیل ما در این مقاله از مجله تکنولوژی ایده آل تک سعی کرده‌ایم بهترین بازی‌های تیراندازی را برای انواع گوشی‌های همراه معرفی کنیم تا با استفاده از آن‌ها سرگرم شوید، پس تا انتها با ما همراه باشید.

بازی تیراندازی چیست؟

این‌گونه بازی‌ها به عنوان بازی‌های پرهیجان و اکشن شناخته شده‌اند، به همین دلیل ارزش دانلود و نصب را دارند. تمامی بازی‌هایی که در ادامه به معرفی آن‌ها پرداخته‌ایم، جزو بهترین بازهای سال 2022 هستند.

بازی تیراندازی، بهترین وسیله برای آزمایش مهارت‌ها و زمان واکنش شما است. این بازی‌ها حس رقابت را در فرد روشن می‌کند و باعث می‌شود در زندگی واقعی نیز فرد به دنبال رقابت با دیگر همسن های خود باشد.

به این‌گونه بازی‌ها FPS میگویند که دانلود تمام آنها از طریق لینک‌هایی که برای شما قرار داده‌ایم به صورت رایگان است. حتی می‌توانید آنها به راحتی در Google Play پیدا و نصب کنید.

بازی تیراندازی Modern Combat 5: Blackout

Modern Combat 5 یکی از محبوب‌ترین بازی‌های تیراندازی اندروید است که در لیست ما در صدر قرار گرفته است. این نسخه از بازی دارای گرافیگ بالایی است که از ابتدا بازی شاهد آن خواهید بود. دارای گیم پلی خیره کننده است و یک داستان عالی و هیجان انگیزی را روایت می‌کند.

بازی تیراندازی Modern Combat 5

صحنه‌های اکشن زیادی دارد، همچون صحنه پرتاب نارنجک که به زیبایی تصویرسازی شده است. داستان این بازی از این قرار است که دنیا دچار هرج و مرج شده است و شما باید با مشکلات آن مبارزه کنید تا پیروز نبرد شوید.

برای دانلود بازی زیبای Modern Combat 5 کافیست روی یکی از لینک‌های زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از اپ استور

دانلود برنامه از گوگل پلی

 

این بازی حالت چند نفره دارد و شما می‌توانید تیم قاتلان خود را بسازید و آنها را رهبری کنید. دارای پنج سطح مختلف است که می‌توانید با برنده شدن و رفتن به مراحل بالاتر سطح خود را ارتقا دهید.

همچنین دارای ماموریت های مختلفی است که شما را با چالش‌های زیادی روبرو می‌کند. گرافیک و موسیقی آن از سطح بالایی برخوردار است. برای شخصیت‌های داستان از صداپیشگان و بازیگران واقعی استفاده کرده‌اند که به آن احساس بسیار واقعی می‌دهد.

بازی اکشن Dead Trigger 2

این برنامه تا به امروز جزو محبوب‌ترین بازی‌های Android FPS است و برای این محبوبیت دلیلی خوبی دارد و آن چیزی نیست جز گرافیک بی نظیر و اعتیادآور آن! زمانی که وارد این بازی می‌شوید با صحنه‌های جذابی روبرو می‌شوید که قلب شما را به تپش می‌اندازد.

بازی اکشن Dead Trigger 2

در این برنامه از جزئیات به خوبی استفاده شده است و به گونه‌ای نورپردازی شده است که فکر می‌کنید در دنیای واقعی بازی می‌کنید. برای دانلود بازی تیراندازی Dead Trigger 2 کافیست روی یکی از لینک‌های زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از اپ استور

دانلود برنامه از گوگل پلی

 

داستان این بازی از این قرار است که شما با 40 میلیون نفر در سیاره باقی مانده‌اید و زامبی‌های قاتل در خیابان‌ها راه می‌روند که باید از چشم آنها پنهان بمانید تا جان سالم ببرید. برای مبارزه با آنها سلاح‌های پرقدرتی در اختیار دارید که با رفتن به سطوح بالا قدرت و نوع سلاحتان تغییر می‌کند.

در ابتدای بازی روی تمام سلاح‌ها مانند اره برقی و اسلحه گاتلینگ قفل وجود دارد که با صبر و ادامه دادن به بازی می‌توانید با پرداخت پول سلاح بخرید و قفل روی آن‌ها را بردارید.

بازی تیراندازی اندورید Call of Duty: Mobile

این برنامه نسبت به دیگر بازی‌ها، کاملا جدید است و در اواخر سال 2019 به بازار عرضه شد. این بازی با اینکه جدیدالورود است، ولی به عنوان بهترین بازی تیراندازی اندروید 2020 شناخته شده است. آخرین نسخه این بازی، با مشارکت Tencent Games ساخته شده است که توانسته نواقص موجود در نسخه‌های ابتدایی آن را برطرف کند.

بازی تیراندازی Call of Duty: Mobile

برای دانلود بازی محبوب Call of Duty: Mobile روی یکی از لینک‌های زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از اپ استور

دانلود برنامه از گوگل پلی

در این بازی از شخصیت‌های محبوب استفاده شده است، به همین دلیل از آن خسته نمی‌شوید، حتی اگر سال‌ها به بازی با آن بپردازید. تمام سلاح‌هایی که در این برنامه به کار برده شده است، حالت طبیعی و زیبایی دارد که فرد را در جای خود میخکوب می‌کند.

در این بازی می‌توانید از مأموریت‌های کلاسیک لذت ببرید و با نبردهای چند نفره سخت روبه‌رو شوید. همچنین می‌توانید در مبارزه‌های حماسی آن شرکت کنید و تا آخرین نفر همانند Fortnite در مقابل رقبای خود ایستادگی کنید.

بازی هیجان‌انگیز Unkilled

بازی Unkilled یکی از ساخته‌های شرکت Dead Trigger است که به عنوان بازی تیراندازی زامبی شناخته شده است. اگر به دنبال بازی‌های این سبکی هستید، می‌توانید این بازی را امتحان کنید؛ به طور حتم عاشق آن می‌شوید.

بازی تیراندازی Unkilled

با اجرای این بازی مشاهده می‌کنید گرافیک آن در چه حدی عالی و منحصر به فرد است، زیرا گرافیک آن اعم از سایه‌ها، بازتاب‌ها، انفجار و موارد دیگر واقعی ساخته شده‌اند. برای یک بازی این عمل شگفت انگیز و بسیار جذاب است که چگونه به جزئیات پرداخته‌اند.

برای دانلود بازی تیراندازی Unkilled روی یکی از لینک‌های زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از اپ استور

دانلود برنامه از گوگل پلی

 

در Unkilled با بیش از 300 ماموریت و هزاران زامبی برای کشتن، ساعت‌ها مشغول خواهید بود. به علاوه، کنترل‌های بازی در گوشی همراه به گونه‌ای طراحی شده است که کار با آن آسان و سرگرم کننده باشد.

توسعه دهندگان این بازی با NVIDIA به طور نزدیک برای گرافیک واقعی همکاری کرده‌اند تا جذابیت آن را دو چندان کنند. همچنین این برنامه بر بروی کنسول اندروید SHIELD به صورت عالی اجرا می‌شود.

بازی تیراندازی Guns of Boom

یکی دیگر از بازی‌های محبوب و پرطرفدار تیراندازی، Guns of Boom است. این بازی جزء محبوب‌ترین بازی تیراندازی آیفون است. نه تنها آن را می‌توانید بر روی گوشی‌های آیفون نصب کنید؛ بلکه نرم افزار آن برای اندروید نیز موجود است.

بازی تیراندازی Guns of Boom

این بازی تقریبا مشابه Team Fortress است که از روزهای قدیم روایت می‌کند. در جایی که شما در حال بازی با چندین شخصیت مختلف، در یک محیط پر اکشن و سریع هستید. به علاوه، در هر فصل جدید دستاوردها و اهداف جدید و سرگرم کننده‌ای دریافت می‌کنید.

برای دانلود بازی Guns of Boom روی یکی از لینک‌های زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از اپ استور

دانلود برنامه از گوگل پلی

این بازی دارای کنترل‌های بصری است که با استفاده از آن‌ها بازی بهتری می‌توانید داشته باشید. همچنین در آن از حالت واقعیت افزوده استفاده شده است. این بازی به شما این امکان را می‌دهد حتی زمانی که مرده‌اید می‌توانید بازی بازیکنان دیگر را مشاهده کنید.

یکی دیگر از چیزهایی که در مورد Guns of Boom توجه بازیکنان را به خود جلب کرده است، گرافیک آن است. به دلیل گرافیک نه چندان بالای آن، گوشی‌های قدیمی نیز برای اجرای آن به مشکلی برنمی‌خوردند. تقریبا می‌توانید آن را روی هر تلفن یا تبلت نصب کنید.

بازی اکشن Bullet Force

Force یک بازی تیراندازی مدرن FPS سریع و اکشن است. در این بازی به همه چیز مانند نقشه‌ها، عکسبرداری و حتی سفارشی‌سازی فکر و برنامه ریزی شده است. حالت چندنفره را می‌توانید در این بازی فعال کنید و با یک گروه چهار نفره بازی کنید.

بازی تیراندازی Bullet Force

دارای بخش‌های متنوعی همچون؛ مسابقه مرگ تیمی، بازی تفنگ و فتح (تسخیر پرچم) است. شما به عنوان تروریست یا ضد تروریست بازی می‌کنید و سلاح‌های زیادی برای انتخاب خواهید داشت. تقریبا شبیه بازی Counter-Strike است.

برای دانلود و نصب بازی Force روی یکی از لینک‌های زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از اپ استور

 

دانلود برنامه از گوگل پلی 

یکی از جذابیت‌های این بازی، حالت‌های سفارشی آن است که می‌توانید انتخاب کنید. در سفارشی سازی آن می‌توانید پوسته‌ها، سلاح‌ها، سلاح‌های ثانویه، مهمات، نارنجک‌ها و موارد دیگر را سفارشی کنید.

همچنین با ادامه بازی و گذراندن مراحل مختلف، قفل‌های دیگر مهمات برای شما باز می‌شود که با استفاده از آنها می‌توانید از رقبای خود پیشی بگیرید. اگر می‌خواهید با دوستان خود به صورت آنلاین بازی کنید؛ باید اطلاعات سفارشی خود که شامل نام‌ قبیله و لینک بازی است را در اختیار دوستانتان قرار دهید.

بازی هیجان‌انگیز Shadowgun War Games

آیا تا به حال خواسته‌اید Overwatch را در اندروید یا آیفون همراه بازی کنید؟ خب، این تقریبا همان چیزی است که می‌توانید در Shadowgun مشاهده کنید؛ زیرا به عنوان یک بازی کاملا جنگی شناخته شده است.

بازی تیراندازی Shadowgun War

شما می‌توانید در نبردهای عظیم 5v5 شرکت کنید و با توانایی‌های منحصربه‌فرد خود بجنگید و برنده میدان شوید. با شخصی سازی قهرمان خود می‌توانید، در نبردهای مرگ تیمی برنده شوید و یا پرچم‌ها را تسخیر کنید.

برای دانلود و نصب بازی تیراندازی Shadowgun کافیست روی یکی از لینک‌های زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از اپ استور

 

دانلود برنامه از گوگل پلی 

بازی Shadowgun War با دارا بودن حالت‌های چند نفره و نقشه‌های جذاب، بهترین تجربه PvP در موبایل است که در سال 2020 به عنوان بهترین بازی تیراندازی رایگان برای اندروید عرضه شده است.

این نسخه از بازی توسط توسعه دهندگان Unkilled و Dead Trigger 2 وارد بازار شده است؛ به همین دلیل برای کسانی که از قبل بازی Shadowgun را انجام داده‌اند، انتخاب مناسبی است.

بازی تیراندازی Critical Ops

Critical Ops یک بازی تیراندازی اول شخص و چند نفره برای اندروید است. این بازی بسیار سریع است و مهارت‌، واکنش و دقت شما را درست مانند Counter-Strike مورد آزمایش قرار می‌دهد.

بازی تیراندازی C-Ops

C-Ops یک بازی تیراندازی نظامی است که شامل مبارزه با تروریست‌ها و ضد تروریست‌ها، بمب‌ها، نارنجک‌ها، سلاح‌ها و موارد دیگر است. شما می‌توانید با دوستان خود بجنگید و نبردهای متفاوتی را تجربه کنید.

برای دانلود بازی محبوب Critical Ops روی یکی از لینک‌های زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از اپ استور

دانلود برنامه از گوگل پلی

همچنین می‌توانید به سرورهای دیگر وصل شوید و با یک تیم تصادفی بازی کنید و از تابلوهای امتیازات صعود کنید. این بازی کاملا رایگان است و می‌توانید از لینک زیر آن را دانلود کنید. اگر می‌خواهید امکانات آن را سفارشی سازی کنید؛ باید از خریدهای درون برنامه‌ای استفاده کنید.

بازی اکشن PUBG Mobile

این بازی در سال 2019 طوفانی به پا کرد که حتی در این سال‌ها از سرعت آن چیزی کاسته نشده است. این بازی به عنوان یک بازی تیراندازی سوم شخص شناخته شده است که می‌توانید در حالت FPS نیز بازی کنید.

برای دانلود بازی تیراندازی PUBG Mobile کافیست روی یکی از لینک‌های زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از اپ استور

دانلود برنامه از گوگل پلی

داستان این بازی از این قرار است که 100 بازیکن در یک جزیره رها شده‌اند و شما باید آنها را دور هم جمع کنید. آخرین بازیکنی که باقی می‌ماند؛ برنده مسابقه است. این بازی فوق العاده سرگرم کننده است و با یک‌بار بازی به طور حتم معتاد به آن می‌شوید.

بازی تیراندازی NOVA Legacy

این بازی ترکیبی از NOVA و Halo است که در بازی‌های رایانه‌ای دارای محبوبیت بالایی است. حال شما می‌توانید این بازی را در گوشی همراه خود با گرافیک بالایی بازی کنید.

بازی تیراندازی NOVA Legacy

دارای نقشه‌های متعددی است که در مسابقه‌ها از آن‌ها می‌توانید استفاده کنید. این بازی زمانی که هنوز گوشی‌های همراه آنچنان قدرتمند نبودند، دارای تیراندازهای شگفت انگیزی بود.

برای دانلود بازی محبوب NOVA Legacy کافیست روی یکی از لینک‌های زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از اپ استور

دانلود برنامه از گوگل پلی

در این نسخه جدید گرافیک‌های سه بعدی و صدا بهبودیافته است؛ بنابراین، می‌توانید با استفاده از لباس‌های جنگی نسل بعدی با دشمنان مبارزه کنید و بشریت را در این بازی حماسی نجات دهید.

در این برنامه شما می‌توانید از سلاح‌های زیادی استفاده کنید. همچنین دارای حالت چند نفره با حداکثر 12 بازیکن است که بهترین صحنه‌های اکشن را می‌توانید در این برنامه مشاهده کنید. این بازی دارای گرافیک خیره کننده، صحنه تیراندازی جذاب و خط داستانی عالی است.

بیشتر بازی‌های که به صورت رایگان از آنها استفاده می‌کنید، دارای تبلیغاتی هستند که این حالت کاملا عادی است، پس سخت نگیرید و از این بازی ها لذت ببرید.

سخن آخر

یکی از بازی‌های مورد علاقه گیمرها، بازی تیراندازی است که روز به روز بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. نسخه‌های جدید و به روزی وارد بازار می‌شود که باعث رقابت شدید کمپانی‌ها سر کیفیت و گرافیک آنها می‌شود.

اگر شما نیز جزو آن دسته افرادی هستید که به دنبال این دسته از بازی‌هایی هستید، ما به شما 10 بازی برتر سال 2022 را پیشنهاد می‌دهیم که با نصب آن‌ها پشیمان نخواهید شد. هر کدام از این بازی‌ها طرفداران مخصوص به خود را دارد که دوست دارند در سبک خود امتیازهای بالایی بگیرند.

امتیازی به این نوشته بدهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//