چگونه بازی زولا را برای موبایل و کامپیوتر دانلود کنیم؟

بازی زولا یکی از محبوب‌ترین بازی‌های کامپیوتری در ایران است که طرفداران خاص خودش را دارد. در این مقاله ما قصد داریم که به آموزش دانلود بازی زولا هم برای کامپیوتر و هم تلفن‌های هوشمند اندروید و آیفون بپردازیم.

اگر شما هم از علاقمندان به بازی‌های رایانه‌ای و به ویژه بازی‌های آنلاین هستید، در ادامه با مجله تکنولوژی ایده آل تک همراه باشید. زیرا امروز قصد داریم شما را با صفر تا صد دانلود بازی محبوب و پرطرفدار زولا (Zula) آشنا کنیم.

چگونه بازی زولا را برای موبایل و کامپیوتر دانلود کنیم؟

بهترین و معتبرترین سایتی که می‌توان از طریق آن بازی زولا را دانلود کنید، وب‌سایت رسمی این بازی است که خیلی راحت با کلیک کردن بر روی این لینک می‌توانید به این بازی دسترسی داشته باشید.

شاید جالب باشد که بدانید در حال حاظر بیشتر از دو میلیون نفر در این سایت ثبت‌نام کرده‌اند و روزانه چیزی حدود 700 هزار نفر به صورت آنلاین به انجام این بازی مشغول هستند.

آموزش دانلود بازی زولا برای کامپیوتر

اولین کاری که برای دانلود بازی زولا برای کامپیوتر باید انجام دهید این است که به وب‌سایت رسمی این بازی که Zula.ir است وارد شوید.

وب سایت رسمی زولا

بعد از وارد شدن به صفحه اصلی، باید روی گزینه ثبت‌نام کلیک کنید و حساب کاربری خود را در سایت زولا بسازید. برای ثبت‌نام در این سایت نیاز به یک آدرس ایمیل معتبر و رمزعبور قوی دارید که این رمزعبور باید 6 الی 12 کاراکتر متشکل از چند حرف و چند عدد و … باشد.

نکته‌ی مهمی که در مورد ایمیلی که برای ثبت‌‌نام وارد می‌کنید این است که حتما این ایمیل معتبر باشد و امکان دسترسی به آن را داشته باشید. چرا که اگر زمانی پسورد را فراموش کردید و به هر دلیلی اگر نتوانستید به اکانت خود وارد شوید، این آدرس ایمیل کلید ورود مجدد به اکانت شما خواهد بود.

ثبت نام در زولا

بعد از وارد کردن نام کاربری و رمزعبور وارد صفحه و لینک دانلود بازی زولا خواهید شد. با کلیک کردن روی دکمه‌ی «رایگان دانلود کن» منتظر بمانید تا دانلود با موفقیت به پایان برسد و فایل نصب روی سیستم شما ذخیره شود.

یک نکته مهم در مورد دانلود باز زولا برای کامپیوتر وجود دارد. بعد از اینکه وارد پنجره‎ نصب بازی می‌‎شوید، دو گزینه پیش رو خواهید داشت. یکی گزینه‌ی «دانلود مستقیم» است و دیگری «دانلود با نرم‌افزار مدیریت دانلود» است که می‌توانید با توجه به امکاناتی که در کامپیوتر خود دارید آن را انتخاب کنید.

لینک دانلود بازی zula

بعد از اینکه با یکی از دو گزینه‌ دانلود که سایت زولا در اختیار شما قرار داده، فرایند دانلود به اتمام رسید، باید برنامه را باز کنید تا فایل‌های مورد نیاز بازی بارگزاری شوند.

نکته‌ای که در مورد نصب و بارگزاری فایل‌های مورد نیاز بازی زولا باید به آن توجه داشته باشید این است که به هیچ وجه در طی این فرایند اتصال به اینترنت را قطع نکنید و در صورتی که مجبور به این کار شدید، حتما از دکمه‌ی “pause” که در همین بخش تعبیه شده استفاده کنید.

بعد از به پایان رسیدن فرایند بارگزاری اطلاعات، باید مکانی که قصد نصب بازی زولا دارید را مشخص کنید و روی دکمه‌ی “next” کلیک کنید. بعد روی گزینه‌ “install” کلیک می‌کنید و نصب بازی شروع خواهد شد.

بعد از پایان یافتن فرایند نصب بازی ممکن است از شما درخواست شود که کامپیتور را ریستارت کنید؛ ولی نیاز به انجام این کار نیست و می ‌توانید بدون ریستارت کردن، به بازی نصب شده دسترسی داشته باشید.

روی install کلیک کنید تا نصب بازی شروع شود

نرم‌افزارهای مورد نیاز برای اجرای بهتر بازی زولا در کامپیوتر

  • آخرین نسخه درایور کارت
  • دایرکت ایکس Directx
  • نرم افزار ++Microsoft Visual C
  • نرم افزار Microsoft .NET Framework
  • نرم افزار Nvidia PhysX : در بازی‌هایی که ارور dll دارند باید از این نرم افزار استفاده کنید.
  • نرم افزار openAL: در بازی‌هایی که ارور dll دارند باید از این نرم افزار استفاده کنید.
  • نرم افزار XNA Framework Redistributable : یکی از اصلی‌ترین نرم افزارهای مورد نیاز برای اجرای بازی زولا است.

دانلود بازی زولا برای اندروید و آیفون

بازی زولا در ابتدا تنها برای سیستم‌های کامپیوتری طراحی شده بود و امکان اجرای آن بر روی تلفن‌های هوشمند وجود نداشت. مدتی‌ است سازندگان این بازی محبوب نسخه‌های بازی زولا در اندروید و آیفون را نیز طراحی کرده‌اند و به جمع طرافداران این بازی اضافه کرده‌اند.

این بازی در ورژن اندروید و آیفون به گونه‌‎ای طراحی شده که در بسیاری از تلفن‌های همراه قابل اجراست و به راحتی می‌توانید با استفاده از قابلیت تغییر تنظیمات گرافیکی، نسبت به صفحه نمایش و نوع گوشی موبایل این تنظیمات را تغییر دهید و به اجرا هرچه بهتر این بازی کمک کنید.

از جمله ویژگی‌هایی که بازی زولا در اندروید و آیفون دارند عبارتند از:

  • بازی اکشن و هیجان‌انگیز آنلاین همراه با دیتا
  • گرافیک بسیار بالا و HD
  • وجود انواع مپ‌های مختلف در داخل بازی
  • داشتن اسلحه‌های متفاوت
  • محیطی بسیار جالب و کاربر پسند
  • قابلیت بازی کردن به صورت آنلاین و گروهی و …

نصب بازی زولا در تلفن‌های هوشمند اندروید و آیفون فرق خیلی زیادی با ورژن کامپیوتر ندارد و به راحتی می‌توانید آن را نصب و استفاده کنید.

برای نصب بازی زولا در اندروید کافیست با توجه به نسخه سیستم عامل تلفن همراه خود (اندروید یا iOS) روی یکی از لینک‌های زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از اپ استور

دانلود برنامه از گوگل پلی

بعد از دانلود فایل نصبی بازی زولا باید اپلیکیشن “ZArchiver Pro” را با کلیک بر روی این لینک دانلود کنید. بعد از وارد شدن به این “ZArchiver” باید وارد پوشه دانلود شوید و فایل نصبی را نصب کنید و فایل دیتا را با زدن دکمه‌ی “extract here”  از حالت فشرده خارج کنید.

بعد فولدری که از حالت فشرده خارج شده را باید کپی کنید و وارد پوشه‌ی اندروید و سپس پوشه‌ی “obb” شوید و فایل را در آنجا کپی کنید. بعد با استفاده از برنامه‌های تغییر آی پی در گوشی می‌توانید بازی زولا را اجرا کنید.

نصب zula در گوشی

در مورد نسخه آیفون بازی زولا هم هیچ مشکلی ندارید و نصب و اجرای آن بسیار ساده است. کافیست با رفتن به وب‌سایت رسمی زولا و یا اپ استور  و کلیک بر روی این لینک اقدام به این کار بکنید و به راحتی برنامه را نصب و از آن استفاده کنید.

جمع بندی

در این مقاله از ایده آل تک ما خیلی کامل در مورد نصب و ثبت‌نام بازی زولا در کامپیوتر و نسخه‌ی اندروید و آیفون این بازی گفتیم و لینک‌های دانلود معتبر و اصلی این بازی را برای شما قرار دادیم. امیدوارم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد و اطلاعات ارزشمندی را در مورد این بازی به شما داده باشیم.

1 | (1)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//