بهترین هدست بی سیم با قیمت های مختلف

اگر این روزها به دنبال خرید هدست بیسیم رفته باشید؛ حتما متوجه تنوع موجود در بازار شده‌اید. قیمت و تنوع این هدست‌ها بالاتر از هندزفری‌های قدیمی است. به همین دلیل، انتخاب بهترین هدست بی سیم کار چندان آسانی نیست!

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چرا باید هدست بی سیم بخریم؟ یکی از این دلایل، حذف جک هندزفری از روی گوشی‌های جدید است. این گوشی‌ها برای به‌حداقل‌ رساندن جای نفوذ آب و گردوغبار، فاقد جک هندزفری هستند.

این مدل‌ها با آداپتور به هندزفری شما متصل می‌شوند؛ اما برای تجربه‌ی کیفیت و کارایی بیشتر، بهتر است که هدست بلوتوثی تهیه کنید. در ادامه‌ این مقاله از ایده آل تک همراه ما باشید تا با بهترین هدست‌ها و رنج قیمت آن‌ها آشنا شوید.

بهترین هدست بیسیم زیر 500 هزار تومان

در این بخش برای شما لیستی از بهترین هدست‌های اقتصادی زیر 500 هزار تومان تهیه کرده‌ایم. این هدست‌ها از قابلیت‌های متعدد مانند حذف نویز بالا برخوردار نبوده و چندان مناسب گیمرها نیستند.

اما می‌توانند یک هدست مناسب برای انجام مکالمات روزانه و گوش‌ دادن به موسیقی باشند. اگر قصد خرید بهترین هدست بی سیم ارزان را دارید؛ ادامه‌ این بخش را از دست ندهید.

QCY T13

یکی از بهترین هدست‌های بی سیم ارزان موجود در بازار، QCY T13 چینی است. این کمپانی نسبت به قیمت این محصول، عمر باتری بسیار عالی، عملکرد مناسب در تماس‌های تلفنی و ویدیویی و در کل یک هدست بی سیم بسیار عالی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

هدست بیسیم QCY T13

محفظه‌ شارژ این هدست بی سیم می‌تواند با هر بار شارژ، تا 3 مرتبه گوشی‌ها را برای شما شارژ کند. هدست QCY T13 دارای کنترل لمسی در بالای صفحه‌ است. با وجود صفحه‌های کنترل موجود روی گوشی‌ها، کارایی کنترل آن چندان تعریفی نداشته و نمی‌توان با آن صدا را کم‌ و زیاد کرد.

این هدست بیسیم برای تماشای فیلم مناسب است و صدای پخش‌شده با تصویر هماهنگی دارد. سیستم حذف نویز آن خیلی قوی نیست، اما قطعا می‌توانید در یک محیط نسبتا شلوغ نیز با این هدست بدون هیچ مشکلی مکالمه کنید.

هدست بی‌سیم QCY T13 در یک نگاه

  • پشتیبانی از بلوتوث 5.1 و کدک AAC
  • عمر باتری 5 الی 7 ساعت با یک‌بار شارژ
  • دارای درایور داینامیک 7.2 میلی‌متری
  • دارای کنترل‌های لمسی
  • دارای 4 میکروفون
  • دارای قابلیت حذف نویز
  • دارای سیستم شارژ سریع
  • شروع قیمت از 350 هزار تومان

آیا هدست QCY T13  ارزش خریدن دارد؟

کیفیت این محصول نسبت به قیمت آن، خارق‌العاده است. بی‌شک می‌توان گفت که با این قیمت، چیزی نیست که این محصول در اختیارتان نگذارد. اگر به بازی‌ کردن علاقه دارید و هدست بی سیم خود را برای گیمینگ می‌خواهید؛ این هدست به شما پیشنهاد نمی‌شود.

طراحی آن نیز به شکلی است که احتمال افتادن زیاد آن از گوش هنگام ورزش‌کردن، شما را کلافه خواهد کرد. اما برای استفاده‌ روزمره، بی‌شک می‌توانید این هدست بی سیم ارزان را تهیه کنید.

Haylou T15

هدست بی سیم Haylou T15 یکی از مقرون‌ به‌صرفه‌ترین و باکیفیت‌ترین هدست‌های اقتصادی موجود در بازار است. طراحی کلی این محصول چندان رضایت‌بخش نیست. محل قرارگرفتن گوشی‌ها جوری است که برای شنیدن بهتر صدا، باید آن را کمی جابه‌جا کنید.

هدست بیسیم Haylou T15

نکته‌ دیگر درباره‌ طراحی آن، این است که به‌ راحتی از گوش شما سر خورده و پایین می‌افتد. این امر علاوه بر کلافه‌ کننده‌ بودن؛ امنیت هدست شما را نیز پایین می‌آورد. کنترل‌های تعبیه‌ شده روی این محصول سیستم ساده‌ای دارند. می‌توانید با یک‌ بار ضربه، آهنگ را رد کرده و با دو بار ضربه، به آهنگ قبلی بازگردید.

وضوح صدا و باس پخش‌ شده از این دستگاه نسبتا خوب است. اما برای شنیدن موسیقی با بهترین کیفیت باید کمی آن را در گوش جابه‌جا کنید که خود می‌تواند باعث خستگی گوش و درد آن شود.

تمرکز این هدست بیشتر روی صداهای بم و بلند است و صداهای ریز را خیلی خوب پخش نمی‌کند. در همین راستا، برای گیمینگ و شنیدن صداهای ریز بازی و هماهنگی با جلوه‌های ویژه گزینه‌ی مناسبی نیست.

هدست بی سیم Haylou T15 در یک نگاه

  • پشتیبانی از بلوتوث 5.0 و کدک AAC
  • دارای استاندارد IPX5 (در برابر عرق و نم باران مقاوم است)
  • 3 تا 5 ساعت عمر باتری
  • عمر عالی باتری محفظه‌ شارژ (این محفظه گوشی‌ها را تا 15 بار شارژ می‌کند.)
  • دارای یک میکروفون
  • دارای سیستم حذف نویز
  • شروع قیمت از 470 هزار تومان

آیا هدست Haylou T15  ارزش خریدن دارد؟

از نقاط ضعف این هدست می‌توان به طراحی ضعیف آن اشاره کرد که در گوش به‌ خوبی جای نمی‌گیرد. صداهای ریز پخش خیلی خوبی نداشته و اتصال آن با گوشی یا دستگاه‌های دیگر گاهی دچار مشکل می‌شود.

تاخیر دریافت صدا هنگام بازی بسیار زیاد است و هنگام مشاهده‌ فیلم در آیفون، متوجه می‌شوید که صدا با تصویر هماهنگ نیست. اما از طرفی عمر باتری این محصول بسیار عالی است و صداهای پخش‌ شده وضوح و کیفیت خوبی دارند.

اگر تنها یک هدست خوب برای انجام مکالمات خود و گوش‌دادن به موسیقی می‌خواهید و عمر باتری برایتان مهم است، هایلو تی 15 قطعا انتخابی مناسب برای شماست.

Haylou GT7

طراحی این هدست کاملا کامپکت است و به‌ راحتی می‌توانید با یک دست با آن کار کنید. گوشه‌های گرد محفظه‌ی شارژ آن باعث می‌شود تا به‌ سادگی در جیب شما قرار بگیرد و هنگام راه‌ رفتن شما را اذیت نکند.

هدست بیسیم Haylou GT7

برای چند ساعت می‌توانید به‌ راحتی و بی‌ هیچ‌ مشکلی این گوشی‌ها را داخل گوش خود قرار داده و از گوش‌دادن به موسیقی لذت ببرید. اما پس از گذشت چند ساعت، احتمالا گوش شما احساس خستگی خواهد کرد.

این هدست نسبت به دو هدست دیگری که در ابتدای این مقاله معرفی شدند، برای بازی مناسب‌تر است. گوشی‌های این هدست دارای کنترل‌های لمسی هستند که در دفترچه‌ راهنما، طرز کار با آن‌ها نوشته شده است.

این کنترل‌ها بسیار کارآمدند؛ اما امکان برگرداندن آهنگ و کم یا زیاد کردن صدا وجود ندارد. در نگاهی کلی، می‌توان گفت که این محصول نسبت به قیمت خوبی که دارد؛ بهترین هدست وایرلس اقتصادی است.

Haylou GT7 در یک نگاه

  • پشتیبانی از بلوتوث 5.2 و کدک AAC
  • عمر باتری 4 الی 5 ساعت
  • محفظه‌ شارژ با یک‌بار شارژ کامل می‌تواند گوشی‌ها را تا سقف 3 بار شارژ کند
  • هر گوشی دارای 2 میکروفون است
  • دارای سیستم حذف نویز
  • شروع قیمت از 480 هزار تومان

آیا Haylou GT7  ارزش خریدن دارد؟

طراحی این هدست خوب و سبک است و می‌توانید تا چند ساعت بدون خستگی از آن استفاده کنید. متاسفانه این محصول استاندارد ضد آب و ضد گردوغبار ندارد. اما می‌تواند برای مدت کوتاهی نم باران یا عرق را تحمل کند.

نسبت به سایر هدست‌های زیر 500 هزار تومان، این محصول مناسب‌ترین گزینه برای گیمرهاست. اگر به دنبال یک هدست بی سیم با وضوح صدای بالا هستید؛ هایلو GT7 انتخاب مناسبی برای شماست.

بهترین هدست زیر 1 میلیون تومان

تفاوت قیمت هدست‌های این بخش با بخش قبلی آن‌قدر زیاد نیست. اما با یک‌بار استفاده، متوجه تفاوت کیفیت آن‌ها خواهید شد. هدست‌های معرفی‌ شده در این بخش دارای سیستم حذف نویز و وضوح صدای بالاتری هستند.

برای پیداکردن بهترین هدست بیسیم بین 500 هزار تومان تا 1 میلیون تومان، با ادامه‌ این مقاله همراه ما باشید.

Redmi buds 3 lite

Redmi buds 3 lite یا Redmi Buds 3 Youth Edition می‌تواند عنوان بهترین هدست بی سیم شیائومی را به خود اختصاص دهد. طراحی اولترا کامپکت یا فوق جمع‌ و جور آن، به شما امکان می‌دهد که تا ساعت‌ها بدون خستگی و احساس درد به موسیقی گوش داده یا مکالمه کنید.

هدست بیسیم Redmi buds 3 lite

سیستم کنترل تاچ این هدست رد کردن آهنگ، جواب‌ دادن به تلفن، فعال‌ کردن دستیار صوتی و فعال‌ کردن حالت بازی را برایتان امکان‌پذیر می‌کند؛ اما امکان برگرداندن آهنگ و کم یا زیاد کردن صدا وجود ندارد.

این محصول دارای حالت گیمینگ یا Gaming mode است. اما پیشرفت زیادی نسبت به سری‌های قبلی در آن دیده نمی‌شود. تاخیر دریافت صدا نسبتا زیاد بوده و صدا با جلوه‌های ویژه چندان هماهنگ نیست.

هدست بی سیم Redmi buds 3 lite در یک نگاه

  • پشتیبانی از بلوتوث 5.2 و کدک AAC
  • دارای استاندارد IP54 (ضد آب و ضد گردوغبار)
  • عمر باتری تا 5 ساعت با یک‌بار شارژ
  • محفظه‌ شارژ تا دو بار گوشی‌ها را شارژ می‌کند
  • دارای سه میکروفون
  • دارای سیستم حذف نویز
  • شروع قیمت از 550 هزار تومان

آیا Redmi buds 3 lite ارزش خریدن دارد؟

این هدست با وجود صدای واضح و عالی، عمر باتری چندان خوبی ندارد. طراحی آن به‌گونه‌ای است که گوش‌های شما را اذیت نمی‌کند؛ اما هنگام ورزش خیلی در گوش نمی‌ماند و ممکن است کمی کلافه شوید.

سیستم حذف نویز این مدل نسبت به قیمت آن بسیار عالی است. استاندارد ضدآب آن به شما کمک می‌کند تا زیر نم‌نم باران یا هنگامی که عرق کرده‌اید نیز بتوانید از آن استفاده کنید.

اگر مدت‌ زمان استفاده‌ی شما از هدست کم است و تمام‌ شدن شارژ آن کلافه‌تان نمی‌کند؛ این گزینه می‌تواند بهترین هدست بی سیم برای شما باشد.

 گیمینگ پرودو مدل PDX415

هدست بی‌سیم PDX415-BK یکی از بهترین هدست‌های گیمینگ زیر 1 میلیون تومان در این مقاله است. این هدست با باتری 300 میلی‌آمپری، کنترل‌های لمسی، میکروفون دوگانه و وضوح صدای بالا، می‌تواند بهترین هدست بی سیم برای شما باشد.

تاخیر دریافت صدای این محصول هنگام بازی چیزی حدود 40 تا 65 میلی‌ثانیه است. این یعنی تا میزان بالایی صدا با تصویر هماهنگ است و از جلوه‌های ویژه نیز پشتیبانی می‌شود.

هدست بی سیم PDX415-BK  در یک نگاه

  • پشتیبانی از بلوتوث 5.0 با کدک AAC
  • دارای پردازنده‌ی ATS3015
  • دارای استاندارد IPX5 (ضدآب)
  • عمر باتری تا 5 ساعت
  • تاخیر دریافت صدا 40 تا 65 میلی‌ثانیه
  • شروع قیمت از 680 هزارتومان

آیا هدست بی سیم PDX415-BK ارزش خریدن دارد؟

اگر به دنبال بهترین هدست بی سیم گیمینگ زیر 1 میلیون تومان هستید؛ بی‌شک PDX415-BK انتظارات شما را برآورده خواهد کرد. عمر باتری این هدست بسیار عالی است و با یک ساعت شارژ شدن، تا 5 ساعت کار می‌کند.

بلوتوث این هدست کمی ضعیف بوده و ممکن است برای اتصال به دستگاه کمی مشکل داشته باشید. اگر هدست با گوشی شما جفت نشد؛ کافی است آن را یک‌ بار داخل محفظه گذاشته و دوباره خارج کنید.

وضوح صدای آن بالا و دارای کنترل‌های لمسی است. هماهنگی بالای صدا و تصویر در این هدست، باعث می‌شود تا فیلم دیدن و بازی‌کردن، بیشتر از پیش برایتان لذت‌بخش باشد.

QCY HT03

طراحی این هدست بی سیم به شکلی است که می‌توانید به‌راحتی با یک دست آن را باز و بسته کنید. محفظه‌ شارژ به دلیل گوشه‌های گرد به‌آسانی در جیب شما جای می‌گیرد. گوشی‌های این هدست جوری طراحی شده‌اند که گوش شما را خسته نکرده و از آن‌ها نمی‌افتند.

QCY HT03 یکی از بهترین هدست های بیسیم

سیستم حذف نویز این هدست نسبت به قیمت آن بسیار خوب کار می‌کند. شما می‌توانید به‌ راحتی هنگام وزش باد مکالمه کرده یا هنگام دویدن به موسیقی مورد علاقه‌ خود گوش دهید. میکروفون‌های تعبیه‌ شده در این هدست صدا را تا حد زیادی فیلتر کرده و مخاطب صدای واضح و خوبی از شما دریافت می‌کند.

هدست بی سیم QCY HT03 Active Noise Canceling در یک نگاه

  • پشتیبانی از بلوتوث 5.1 و کدک AAC
  • عمر باتری بین 4 تا 6 ساعت در صورت خاموش‌ کردن سیستم ANC
  • محفظه‌ شارژ با یک‌بار شارژ کابلی، تا 4 بار گوشی‌ها را شارژ می‌کند
  • دارای 6 میکروفون
  • دارای سیستم حذف نویز
  • قیمت بین 700 تا 980 هزار تومان

آیا هدست بی سیم QCY HT03 ارزش خریدن دارد؟

این محصول می‌تواند بهترین هدست بی سیم ورزش زیر 1 میلیون تومان باشد. سیستم حذف نویز عالی آن به شما اجازه می‌دهد تا هنگام ورزش بدون مزاحمت باد و صدا، موسیقی گوش کنید. طراحی گوشی‌ها نیز به‌گونه‌ای است که به‌ راحتی از گوش شما سر نمی‌خورند.

عمر باتری این محصول در صورت خاموش‌ کردن سیستم ANC بسیار عالی است. در یک نگاه کلی می‌توان گفت که این هدست بی سیم ارزش خریدن دارد. اما اگر گیمر هستید، پیشنهاد ما به شما هدست PDX415-BK است؛ چراکه QCY HT03 تاخیر دریافت صدای زیادی دارد و با جلوه‌های ویژه چندان هماهنگ نیست.

بهترین هدست تا 2 میلیون تومان

هدست‌های بی‌سیم بین 1 تا 2 میلیون تومان، از دسته هدست‌های میان‌رده محسوب می‌شوند. این هدست‌ها حرفه‌ای نیستند؛ اما نیازهای بسیاری از کاربران را برای گیمینگ، تماشای فیلم و ورزش برآورده می‌کنند.

با وجود این در نظر داشته باشید که قیمت این هدست‌ها به دلار، هنوز در دسته‌ هدست‌های اقتصادی قرار می‌گیرد و شما نمی‌توانید انتظار یک هدست بی‌نقص را از آن‌ها داشته باشید.

huawei freebuds 4i

huawei freebuds 4i یکی از بهترین هدست‌های وایرلس اقتصادی هوآوی است. این محصول در رنگ‌های سیاه، سفید و قرمز موجود است. طراحی آن به‌ گونه‌ای است که به‌ راحتی در گوش قرار گرفته و وزن سبک گوشی‌ها، گوش شما را خسته نمی‌کند.

هدست بیسیم huawei freebuds 4i

وضوح صدای این مدل بالاست و سیستم حذف نویز بسیار خوبی دارد. در واقع می‌توان گفت این هدست با توجه به سیستم ANC و حذف نویز خود، از بهترین و اقتصادی‌ترین هدست‌های بی سیم است.

هدست بی سیم huawei freebuds 4i در یک نگاه

  • پشتیبانی از بلوتوث 5.2 و کدک‌های AAC و SBC
  • عمر باتری تا 10 ساعت
  • دارای استاندارد IPX4 (ضدآب و ضد گردوغبار)
  • دارای سیستم حذف نویز
  • طراحی ارگونومیک
  • شروع قیمت از 1 میلیون تومان

آیا huawei freebuds 4i  ارزش خریدن دارد؟

این هدست بی سیم بسیار راحت و سبک است. طراحی ارگونومیک، وضوح صدای بالا، بلوتوث و قابلیت اتصال قوی و عمر بالای باتری از دلایلی هستند که این محصول را به یک هدست بسیار عالی تبدیل کرده‌اند.

اما در نظر داشته باشید که این مدل فاقد کنترل‌‌های خارج از گوشی است. در ضمن قابلیت شارژ بی سیم ندارد. در واقع تنها با کابل USB قادر به شارژ آن خواهید بود.

اگر این دو مورد برای شما مشکلی ایجاد نمی‌کند؛ می‌توانید با قیمت زیر 2 میلیون تومان این هدست را تهیه کرده و از آن لذت ببرید.

Redmi Airdots 3 Pro

می‌توان گفت که بهترین هدست بی سیم شیائومی تا سقف 2 میلیون تومان، Redmi Airdots 3 Pro است. این هدست بی سیم طراحی بسیار عالی و سبکی دارد و گوش‌های شما را خسته نمی‌کند.

هدست بیسیم Redmi Airdots 3 Pro

بلوتوث آن بسیار قوی بوده و تا 11 متر اتصال بدون قطع و وصل‌شدن برقرار می‌شود. سیستم حذف نویز یا ANC این مدل بسیار بهتر از هدست‌های TWS و هم‌قیمت خود است.

درایورهای 9 میلی‌متری و داینامیک این محصول وضوح صدای بالایی را برای شما به ارمغان می‌آورد و می‌توانید ساعت‌ها از موسیقی مورد علاقه‌ خود لذت ببرید.

هدست بی سیم Redmi Airdots 3 Pro در یک نگاه

  • پشتیبانی از بلوتوث 5.2 و کدک‌های AAC و SBC
  • عمر باتری تا 28 ساعت
  • دارای استاندارد IPX4 (ضدآب و ضد گردوغبار)
  • دارای سیستم حذف نویز
  • طراحی زیبا و سبک
  • شروع قیمت از 1 میلیون و 600 هزار تومان

آیا هدست Redmi Airdots 3 Pro  ارزش خریدن دارد؟

این هدست بی سیم یک هدست بسیار عالی، با وضوح بالا و سیستم ANC پیشرفته است. این محصول بسیار سبک است و گوش شما را خسته نمی‌کند. تنها ایرادش آن است که هنگام اتصال به دستگاه‌هایی غیر از دستگاه‌های شیائومی کمی اذیت می‌کند.

تاخیر دریافت صدای این محصول هنگام بازی خیلی زیاد نیست؛ اما باز هم، این هدست را برای گیمینگ پیشنهاد نمی‌کنیم. به‌ غیر از این دو مورد، در این رنج قیمت، Redmi Airdots 3 Pro بهترین هدست بی سیم شیائومی است.

Baseus S2

سیستم ANC یا حذف نویز این سری از هدست‌های بی سیم باسئوس نسبت به نسخه‌های قبلی پیشرفت بسیاری داشته است. طراحی گوشی‌ها بسیار سبک و راحت بوده و به‌ راحتی در گوش شما قرار می‌گیرند.

بهترین هدست بیسیم Baseus S2

یکی دیگر از قابلیت‌هایی که باسئوس به این هدست اضافه کرده است؛ حسگرهای خروج هدست از گوش هستند. این حسگرها درصورتی‌که گوشی را از گوش خارج کنید، موسیقی را قطع کرده و تنها زمانی آن‎ را دوباره پخش می‌کنند که گوشی را داخل گوش گذاشته یا روی یک سطح صاف قرار دهید.

هدست بی سیم Baseus S2 در یک نگاه

  • پشتیبانی از بلوتوث 5.0 و کدک‌های AAC و SBC
  • عمر باتری 6 تا 24 ساعت
  • دارای استاندارد IPX4 (ضدآب و ضد گردوغبار)
  • دارای سیستم حذف نویز
  • طراحی زیبا و سبک
  • شروع قیمت از 1 میلیون و 700 هزار تومان

آیا هدست Baseus S2  ارزش خریدن دارد؟

این سری هدست‌های باسئوس در مواردی مانند وضوح صدا، کیفیت ANC و طراحی کلی پیشرفت داشته‌اند؛ اما عملکرد آن‌ها در برقراری تماس و هماهنگی صدا با تصویر متوسط است.

عمر باتری این مدل نسبتا خوب است. اما برای گیمینگ چندان مناسب نیست. اگر به یک هدست برای استفاده‌ روزانه نیاز دارید؛ این محصول مناسب شماست. اما برای گیمینگ و ورزش پیشنهاد نمی‌شود. طراحی آن به صورتی است که احتمال افتادن آن از گوشتان بالاست.

بهترین هدست تا 5 میلیون تومان

در این بخش به معرفی هدست‌های نیمه‌ حرفه‌ای خواهیم پرداخت. هدست‌های معرفی‌ شده در این بخش مقاله، سیستم ANC یا حذف نویز بسیاری قوی داشته و اکثرا مناسب گیمرها هستند.

تکنولوژی اتصال‎ آن‌ها بسیار قوی است و با اغلب دستگاه‌ها به‌خوبی جفت می‌شوند. برای انتخاب بهترین هدست بی سیم تا سقف 5 میلیون تومان، با ادامه‌ این مطلب همراه ما باشید.

بهترین هدست تا 5 میلیون تومان

در این بخش به معرفی هدست‌های نیمه‌ حرفه‌ای خواهیم پرداخت. هدست‌های معرفی‌ شده در این بخش مقاله، سیستم ANC یا حذف نویز بسیاری قوی داشته و اکثرا مناسب گیمرها هستند. تکنولوژی اتصال‎ آن‌ها بسیار قوی است و با اغلب دستگاه‌ها به‌خوبی جفت می‌شوند.

برای انتخاب بهترین هدست بی سیم تا سقف 5 میلیون تومان، با ادامه‌ این مقاله همراه ما باشید.

Galaxy Buds Pro

این سری از هدست‌های بی سیم، بی‌شک می‌توانند بهترین هدست بی سیم سامسونگ در این رنج قیمت باشند. همان‌طور که از این برند انتظار می‌رود، وضوح صدای این هدست بسیار بالا بوده و سیستم حذف نویز یا ANC آن به شما کمک می‌کند تا ساعت‌ها از موسیقی مورد علاقه‌ خود لذت برده یا مکالمه کنید.

هدست بیسیم Galaxy Buds Pro

گوشی‌های این هدست بی سیم به‌ راحتی در گوش شما جای گرفته و با تکان‌‌خوردن از گوش نمی‌افتند. تاخیر دریافت صدای این هدست نسبت به سایر گزینه‌ها بسیار کمتر است؛ اما با جلوه‌های ویژه چندان هماهنگ نیست و برای حالت گیمینگ حرفه‌ای پیشنهاد نمی‌شود.

هدست بی سیم Galaxy Buds Pro در یک نگاه

  • پشتیبانی از بلوتوث 5.0 و کدک‌های AAC و SBC و کدک‌های مقیاس‌پذیر سامسونگ
  • عمر باتری 8 تا 28 ساعت
  • دارای استاندارد IPX7 (ضدآب و ضد گردوغبار)
  • دارای سیستم حذف نویز بسیار قوی
  • طراحی زیبا و سبک که به‌ راحتی از گوش شما نمی‌افتد
  • پشتیبانی از اتصال هوشمند به دو دستگاه
  • شروع قیمت از 3 میلیون و 800 هزار تومان

آیا هدست Galaxy Buds Pro  ارزش خریدن دارد؟

این مدل بهترین هدست بی سیم برای افرادی است که هنگام انجام فعالیت‌های مختلف به موسیقی گوش می‌دهند. انجام مکالمه با این هدست بسیار رضایت‌بخش بوده و صدای شما حتی در محیط‌های شلوغ به‌ صورت فیلتر شده خارج می‌شود.

با انتخاب لاستیک سری مناسب، گوشی‌های این هدست به‌ سادگی از گوش شما خارج نمی‌شوند؛ اما هنگام انجام حرکات ورزشی پیچیده مانند پیلاتس، ممکن است از گوش شما دربیایند. استفاده از این محصول برای بازی‌ کردن پیشنهاد نمی‌شود.

Huawei FreeBuds Pro

سری Huawei FreeBuds Pro را می‌توان یک نسخه‌ی ارزان‌تر از هدست‌های اپل در نظر گرفت. کمپانی هوآوی برای طراحی و قابلیت‌های به‌ کار رفته در این هدست، از AirPods اپل الهام گرفته است.

هدست بیسیم Huawei FreeBuds Pro

این هدست بسیار سبک بوده و به‌خوبی در گوش جای می‌گیرد. سری‌های سیلیکونی گوشی‌های این هدست، کاملا کانال گوش شما را می‌پوشانند و همین موضوع باعث می‌شود تا سیستم حذف نویز آن چند برابر بهتر کار کند.

یکی از قابلیت‌های کاربردی که در سری‌های قبلی هدست‌های شیائومی دیده نمی‌شود؛ ولی این هدست آن را دارد، سیستم اتصال هوشمند به دو دستگاه است. Huawei FreeBuds Pro در سه رنگ سیلور، سیاه ‌و سفید در دسترس قرار دارد.

هدست بی سیم Huawei FreeBuds Pro در یک نگاه

  • پشتیبانی از بلوتوث 5.2 و کدک‌های AAC و SBC
  • عمر باتری 4 تا 16 ساعت
  • این محصول ضدآب است؛ اما اطلاعاتی درباره‌ گواهی IP آن موجود نیست
  • دارای سیستم حذف نویز بسیار قوی
  • طراحی زیبا و سبک که به‌ راحتی از گوش شما نمی‌افتد
  • دارای 3 میکروفون
  • دارای سیستم اتصال هوشمند به دو دستگاه
  • شروع قیمت از 4 میلیون و 800 هزار تومان

آیا Huawei FreeBuds Pro  ارزش خریدن دارد؟

با اینکه قیمت آن نسبتا بالاست، ایراد زیادی نمی‌توان از این محصول گرفت. Huawei FreeBuds Pro می‌تواند بهترین هدست بی سیم هوآوی برای شما باشد. اما در نظر داشته باشید که برخی از قابلیت‌های این محصول تنها برای گوشی‌های هوآوی فعال می‌شوند.

این هدست بی سیم قابلیت کنترل خارج از گوشی، صدای واضح، عمر باتری نسبتا خوب و طراحی راحتی دارد. می‌توان از آن هنگام ورزش یا مکالمه در مکان‌های شلوغ استفاده کرد.

تاخیر دریافت صدای آن بسیار کم است و برای گیمرها گزینه‌ی بدی نیست. اگر یک هدست مخصوص گیمینگ لازم دارید؛ در لیست، گزینه‌های بهتری نیز برای شما وجود دارد.

Anker soundcore Liberty 3 pro

Anker soundcore Liberty 3 pro بهترین هدست بی سیم انکر در رنج قیمتی زیر 5 میلیون تومان است. در ساخت این هدست بی سیم، از مواد مرغوب استفاده شده و طراحی سه‌ نقطه‌ای آن باعث می‌شود تا گوشی‌ها به‌ سادگی در گوش شما جای بگیرند.

هدست بیسیم Anker soundcore Liberty 3 pro

این هدست گزینه‌ای مناسب برای ورزش‌ کردن است. چرا که با انجام فعالیت‌های ورزشی از گوش شما نمی‌افتد. درایورهای دوگانه‌ 10 میلی‌متری این محصول، وضوح و کیفیت صدایی بی‌نظیر را در اختیار شما می‌گذارند.

عمر باتری این هدست بسیار عالی بوده و با کنترل‌های تاچ آن می‌توانید به‌راحتی آهنگ را عوض کرده و تماس‌ها را پاسخ دهید.

هدست Anker soundcore Liberty 3 pro در یک نگاه

  • پشتیبانی از بلوتوث 5.2 و کدک‌های SBC, AAC, LDAC
  • عمر باتری تا 32 ساعت
  • دارای استاندارد IPX4 (ضدآب و ضد گردوغبار)
  • دارای سیستم حذف نویز
  • طراحی زیبا و سبک با بدنه‌ مرغوب
  • دارای 6 میکروفون
  • دارای سیستم اتصال هوشمند به دو دستگاه
  • شروع قیمت از 4 میلیون و 800 هزار تومان

آیا Anker soundcore Liberty 3 pro  ارزش خریدن دارد؟

کیفیت صدای این هدست بی سیم بسیار عالی است، طراحی زیبا و سبک آن، باعث شده تا این هدست بهترین هدست بی سیم ورزش در لیست ما باشد؛ چراکه گوشی‌های این محصول به‌ سادگی از گوش شما پایین نمی‌افتد.

گاهی ممکن است در اتصال این هدست به دستگاه‌های شما، مشکلاتی رخ دهد. سیستم حذف نویز یا ANC این محصول خوب است؛ اما می‌توانست بهتر باشد. همچنین نسبت به سایر محصولات هم‌ رده‌ خود، سیستم حذف نویز خوبی را ارائه نمی‌دهد.

بهترین هدست بی سیم حرفه‌ای

اگر قیمت برایتان مهم نیست و تنها به دنبال بهترین هدست بی سیم موجود در بازار هستید؛ هدست‌های این بخش مخصوص شما هستند. هدست‌های معرفی‌شده در ادامه‌ این مقاله، از هر لحاظ جزو بهترین‌ها محسوب می‌شوند.

سیستم حذف نویز یا ANC، وضوح صدا، طراحی، هماهنگی صدا با تصویر و قابلیت اتصال آن‌ها به هر دستگاهی بسیار عالی است و می‌توانند تمام انتظارات شما را از یک هدست خوب برآورده سازند.

 Sony WF-1000XM4 Wireless Earbuds

سونی با معرفی هدست‌ WF-1000XM4 یکی از بهترین محصولات خود را در زمینه‌ هدست‌های بی سیم وارد بازار کرد. این هدست از بهترین متریال موجود ساخته شده و طراحی بسیار زیبا و سبکی دارد.

بهترین هدست بیسیم  Sony WF-1000XM4 Wireless Earbuds

گوشی‌های سبک این محصول به‌ هیچ‌ عنوان گوش‌های شما را خسته نمی‌کنند. عمر باتری این هدست بی سیم شمارا شگفت‌زده خواهد کرد.

تنها با یک‌بار شارژ کردن گوشی‌های این هدست می‌توانید تا 8 ساعت، حتی با روشن‌ بودن ANC از آن استفاده کنید.

درصورتی‌که ANC را خاموش کرده باشید؛ عمر باتری به 12 ساعت با یک‌ بار شارژ نیز می‌رسد. تنها چند دقیقه شارژ کافی است تا حداقل 3 ساعت دیگر بتوانید از گوشی‌ها استفاده کنید.

هدست بی سیم WF-1000XM4 سونی در یک نگاه

  • پشتیبانی از بلوتوث 5.2 و کدک‌های SBC, AAC, LDAC
  • عمر باتری تا 24 ساعت
  • دارای استاندارد IPX4 (ضدآب و ضد گردوغبار)
  • دارای سیستم حذف نویز بسیار عالی
  • طراحی زیبا و کامپکت
  • دارای 4 میکروفون
  • دارای سیستم اتصال هوشمند به دو دستگاه
  • شروع قیمت از 10 میلیون تومان

آیا هدست بی سیم Sony WF-1000XM4  ارزش خریدن دارد؟

ایراد زیادی نمی‌توان به این هدست بی سیم گرفت و Sony WF-1000XM4 می‌تواند بهترین هدست بی سیم موجود در لیست ما باشد. سیستم ANC این محصول عملکرد بی‌نظیری دارد و حتی با بیشترین صدای ممکن نیز صدای زیادی به بیرون نمی‌رود.

میکروفون‌های این هدست بی‌ سیم صدای شما را به بهترین نحو فیلتر کرده و به گوش شخص مقابل می‌رساند. تاخیر صدای دریافتی این محصول بسیار کم است و طراحی آن باعث می‌شود که به‌ سختی از گوش شما پایین بیفتد.

اگر به دنبال بهترین هدست ورزش یا گیمینگ هستید؛ بی‌شک Sony WF-1000XM4 انتظارات شما را برآورده خواهد ساخت.

SteelSeries Arctis Pro Wireless

اگر به دنبال بهترین هدست بی سیم برای گیمینگ هستید؛ SteelSeries Arctis Pro Wireless یکی از بهترین هدست‌های بی سیم مناسب گیمرهاست. این هدست‌ بسیار سبک بوده و گوشی‌های نرم آن، گوش شما را هنگام بازی اذیت نخواهد کرد.

هدست بیسیم SteelSeries Arctis Pro Wireless

وضوح صدا بسیار بالاست و حتی هنگام گوش‌دادن به موسیقی، تا ریزترین جزئیات برای شما پخش خواهد شد. باتری و سیستم اتصال بلوتوث این هدست بسیار عالی است و مشکلی برای متصل‌ شدن به انواع دستگاه‌ها و کنسول‌ها نخواهید داشت.

بیشتر دکمه‌های کنترل و جک‌های اتصال این دستگاه روی کاپ سمت چپ قرار گرفته‌اند. به‌ طور کلی می‌توان گفت که این هدست بی سیم یکی از بهترین‌های موجود در بازار است.

هدست بی سیم SteelSeries Arctis Pro Wireless در یک نگاه

  • دارای یک میکروفون
  • قابل‌شارژ با کابل شارژ micro USB
  • پشتیبانی فرستنده‌ی صدا از صدای ۲۴ بیت و ۹۶ کیلوهرتز
  • پشتیبانی از پی‌سی، کنسول و موبایل
  • قابل‌استفاده با کابل
  • پشتیبانی از بلوتوث 5.0
  • شروع قیمت این محصول از 7 میلیون تومان

آیا هدست بی سیم SteelSeries Arctis Pro Wireless  ارزش خریدن دارد؟

این هدست بهترین کیفیت صدا را هنگام بازی برای شما به ارمغان می‌آورد. عملکرد آن هنگام پخش موسیقی نیز بسیار عالی است. عمر باتری آن نیز رضایت شما را جلب خواهد کرد. شما می‌توانید هم با استفاده از بلوتوث و هم با استفاده از کابل USB از آن استفاده کنید.

میکروفون این محصول عملکرد بسیار خوبی دارد؛ اما سیستم ANC یا حذف نویز نداشته و صداهای خارجی را حذف نمی‌کند. این هدست بی‌سیم از طیف بزرگی از دستگاه‌ها پشتیبانی کرده و برای گیمینگ بسیار مناسب است.

در برابر تعریق نیز مقاوم بوده و می‌توانید برای ورزش از آن استفاده کنید. اما اگر گیمر نیستید و یک هدست بی سیم تنها برای استفاده‌ روزانه می‌خواهید؛ می‌توانید با این قیمت هدست‌های بی سیم بهتری برای گوش‌ کردن به موسیقی و مکالمه پیدا کنید.

AirPods Max

آخرین و بهترین هدست بی سیم در این مقاله، ایرپاد مکس اپل است. این هدست بی سیم روی گوش قرار گرفته و بالشتک‌های نرم آن، از گوش‌های شما محافظت می‌کنند و باعث می‌شوند گوش‌ها به این زودی‌ها خسته نشوند.

هدست بیسیم AirPods Max

اپل ایرپاد مکس دارای یکی از بهترین سیستم‌های ANC یا حذف نویز است. عمر باتری آن بسیار عالی بوده و با سرعت بسیار بالایی دوباره شارژ می‌شود. کنترل‌های لمسی این هدست در کاپ سمت راست آن قرار گرفته و می‌توانید به‌ سادگی از آن‌ها استفاده کنید.

هدست بی سیم AirPods Max در یک نگاه

  • وزن 386 گرم
  • عمر باتری تا 20 ساعت با یک‌بار شارژ
  • دارای سیستم ANC و Transparency
  • دارای 5 حسگر در بالای کاپ‌ها
  • دارای 9 میکروفون
  • دارای چیپ Apple H1 headphone chip روی هر گوشی
  • پشتیبانی از بلوتوث 5.0
  • شروع قیمت از 18 میلیون تومان

آیا AirPods Max  ارزش خریدن دارد؟

اینکه پرداخت نزدیک 20 میلیون تومان برای یک هدست بی سیم ارزشش را دارد یا خیر؛ تصمیمی است که کاملا بر عهده‌ی خود شماست. اما از نظر کیفیت، باید بگوییم که AirPods Max نه‌تنها یکی از بهترین‌ها، بلکه شاید بهترین هدست بی سیم موجود در بازار است.

سیستم ANC به‌کاررفته در این محصول پیشرفته‌ترین سیستم حذف نویز بوده و بهترین عملکرد را دارد. عمر باتری این محصول بسیار بالاست و شما می‌توانید تا ساعت‌ها از کیفیت صدای بالای آن لذت ببرید.

اتصال این هدست به دستگاه‌هایی غیر از اپل کمی دردسرساز است و ممکن است شما را اذیت کند. این محصول جک 3.5 میلی‌متری نداشته و اگر بخواهید آن را به دستگاهی وصل کنید که بلو‌توث ندارد؛ باید بگوییم که متاسفانه نمی‌توانید.

اگر این معایب و قیمت بالای آن برایتان مسئله‌ی مهمی نباشد؛ این هدست بهترین هدست بی سیم ممکن برای شما خواهد بود.

کلام آخر

در این مقاله 15 مدل از هدست‌های بی سیم باکیفیت موجود در بازار را معرفی کردیم. انتخاب بهترین هدست بی سیم به بودجه و نیازهای شما بستگی دارد. شما می‌توانید مواردی مانند کیفیت صدا، سیستم ANC، قیمت، حالت گیمینگ، قابلیت ضدآب و ضد گردوغبار بودن، طراحی و سایر مشخصات محصولات معرفی‌شده را بسته به شرایط خود در نظر بگیرید و بهترین را از بین آن‌ها انتخاب کنید.

اگر تجربه‌ استفاده از محصولات معرفی‌ شده را دارید یا محصول بهتری را می‌شناسید که ما از قلم انداخته‌ایم؛ در بخش نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

کدام هدست بی سیم بهترین سیستم حذف نویز را دارد؟

هدست بی سیم اپل ایرپاد مکس بهترین سیستم ANC را دارد.

حالت Transparency در هدست چیست؟

حالت Transparency به شما اجازه می‌دهد تا هنگام گوش‌ دادن به موسیقی صدای اطراف را نیز بشنوید.

چگونه بهترین هدست وایرلس مخصوص ورزش را انتخاب کنیم؟

برای انتخاب بهترین هدست بی سیم مخصوص ورزش باید طراحی و گواهی ضدآب بودن آن را بررسی کنید. بهترین گزینه هدست‌هایی هستند که از گوش نیفتاده و با تعریق خراب نشوند.

5 | (1)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//