Slender Man Hide: بازی هیجان و وحشت

آیا عاشق بازی های ترسناک هستید؟ آیا از هیجان مخفی شدن از موجودی وحشتناک که می تواند در هر جایی روبروی شما ظاهر شود لذت می برید؟ آیا می‌خواهید با دوستان خود به صورت آنلاین بازی کنید و ببینید چه کسی می تواند بیشتر زنده بماند؟

اگر پاسخ شما به هر یک از این سوالات مثبت است، باید Slender Man Hide را امتحان کنید، یک بازی ترسناک چند نفره با حالت دو به یک است.

Slender Man Hide بر اساس افسانه شهری محبوب به نام «Slender Man» ساخته شده است، موجودی مرموز و شوم که افراد به خصوص کودکان را می رباید. شخصیت Slender Man معمولا به صورت مردی قد بلند و لاغر با چهره‌ای عجیب و کت شلوار و کراوات مشکی به تصویر کشیده می‌شود. او می تواند بدن خود را دراز کرده و به مکان های مختلف تله پورت کند. او همچنین این قدرت را دارد که در قربانیان خود، القای پارانویا، توهم و از دست دادن حافظه کند.

در بازی Slender Man Hide یک بازیکن نقش Slender Man را بر عهده می گیرد در حالی که سه بازیکن دیگر دانش آموزانی هستند که سعی در فرار از دست او دارند. دانش آموزان باید تمام عروسک های طلسم Slender Man را که در صندوقچه های اطراف نقشه پنهان شده اند، پیدا کرده و نابود کنند. عروسک های طلسم تنها چیزی هستند که می توانند آنها را در برابر قدرت های Slender Man محافظت کنند. دانش آموزان باید با هم کار کرده و ارتباط برقرار کنند تا روندها را کشف و از حملات Slender Man اجتناب کنند.

از سوی دیگر، Slender Man، باید دانش‌آموزان را قبل از اینکه همه عروسک‌های طلسمش را نابود کنند، شکار کرده و بگیرد. او می تواند از توانایی های خود برای تله پورت، کشش اندام های خود و دستکاری محیط برای ترساندن و سردرگمی دانش آموزان استفاده کند. او همچنین می‌تواند مکان دانش‌آموزان را روی نقشه‌اش ببیند، اما نمی‌تواند نام یا نوار سلامتی آنها را مشاهده کند. او برای یافتن آنها باید به حواس و شهود خود تکیه کند.

این بازی دارای چهار نقشه مختلف است که هر کدام تم و فضای خاص خود را دارند. نقشه جنگل، نقشه بیمارستان، نقشه عمارت و نقشه مدرسه. هر نقشه چالش ها و اسرار خاص خود را دارد که بازیکنان می‌توانند آنها را کشف کنند. این بازی همچنین دارای انواع افکت های صوتی و موسیقی است که تجربه ای پرتنش و فراگیر را برای بازیکنان ایجاد می کند.

Slender Man Hide بازی‌ای است که اعصاب، مهارت ها و کار گروهی شما را آزمایش می کند. این یک بازی است که باعث می شود جیغ بکشید، بخندید و از صندلی خود بپرید. این یک بازی است که شما را تا انتها روی لبه صندلی خود نگه می دارد. اگر به دنبال یک بازی هیجان انگیز و ترسناک هستید، Slender Man Hide بازی مناسب شماست.

می توانید Slender Man Hide را به صورت رایگان در Google Play یا App Store دانلود کنید.

از بازی Slender Man Hide لذت ببرید، اما به یاد داشته باشید: «Slender Man همیشه شما را تماشا می‌کند.»

امتیازی به این نوشته بدهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//