دانلود بهترین بازی‌های قدیمی سگا برای موبایل

کنسول سگا یکی از معروف‌ترین کنسول‌های بازی است که بسیاری از ما با آن خاطرات زیادی داریم. این شرکت با بازی‌هایی همچون Sonic the Hedgehog و Ecco the Dolphin به معروفیت و محبوبیت دست پیدا کرد.

با گذشت سال‌های زیاد، همچنان بازی‌های سگا در بین مردم دارای محبوبیت هستند، زیرا برخی افراد با بازی‌های قدیمی سگا یاد خاطرات شیرین گذشته خود می‌افتند و دوست دارند دوباره آنها را در گوشی همراه خود یا در سیستم بازی کنند.

جالب است بدانید با اینکه تولید بازی‌های این کنسول در سال 1996 به پایان رسید؛ ولی همچنان محبوبیت خود را در بین مردم حفظ کرده است.

در این مقاله از ایده آل تک به معرفی 10 بازی قدیمی سگا برای موبایل می‌پردازیم. همچنین برای اجرای بازی‌های سگا در موبایل لینک‌های اندروید و iOS را در مقاله جای داده‌ایم که می‌توانید از آنها برای نصب در گوشی استفاده کنید.

بازی Streets of Rage Classic

بازی Streets of Rage یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های موجود در کنسول سگا در تاریخ است که در سال 1991 ساخته و منتشر شد.

بازی Streets of Rage سگا برای موبایل

تمرکز بازی حذف افرادی است که برای آلوده کردن یک شهر به جرم و جنایت می‌پردازند و این کار توسط شما و تنها با استفاده از مشت امکان پذیر است؛ ولی در ادامه بازی می‌توانید از اسلحه مجرمان بعد از کشته شدنشان استفاده کنید.

برای دانلود و نصب این بازی ماندگار در دستگاه‌های اندروید و iOS روی یکی از لینک‌های زیر (بسته به سیستم عامل گوشی خود) ضربه بزنید:

دانلود برنامه از اپ استور

دانلود برنامه از گوگل پلی

بازی Streets of Rage موفقیت بزرگی برای سگا بود که باعث تولید نسخه دوم آن شد. بسیاری از گیمرها Streets of Rage 2 را بهترین ورودی این سری می‌دانند.

بازی خاطره‌انگیز Sonic the Hedgehog 2

بازی Sonic the Hedgehog نماد اصلی کنسول سگا است که از سال 1991 وجود داشته است. بر کسی پوشیده نیست که Sonic the Hedgehog پاسخ سگا به بازی ماریو نینتندو (همان قارچ‌خور معروف) بود.

بازی Sonic the Hedgehog سگا برای موبایل

سونیک نگرش لازم برای تمام شخصیت‌های بازی‌های ویدیویی دهه 90 را داشت، اما جذابیت اصلی این بازی سرعت اصلی بازی بود. بازیکنان می‌توانند با سرعتی سرسام‌آور از سطوح عبور کرده و از «پردازش انفجاری» سگا استفاده کنند.

برای دانلود و نصب این بازی خاطره‌انگیز، روی یکی از لینک‌های زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از اپ استور

دانلود برنامه از گوگل پلی

نسخه اصلی Sonic the Hedgehog دارای نمادی آبی رنگ است که بیشتر گیمرها آن را با انی نماد می‌شناسند. نسخه دوم Sonic the Hedgehog 2 نسبت به نسخه اول کاملتر و جذابتر است و همین امر باعث شده کاربران زیادی را به سمت خود جذب کند.

بازی سونیک سگا برای موبایل

در نسخه دوم امکانات ویژه‌ای به بازی افزوده شده که گیمرها را وسوسه به بازی دوباره آن کرده است.

بازی The Revenge of Shinobi

بازی The Revenge of Shinobi یک پلتفرم اکشن اسکرول جانبی است که در آن، بازیکنان کنترل یک نینجا با طیف گسترده‌ای از سلاح‌ها در اختیار می‌گیرند.

بازی The Revenge of Shinobi سگا برای موبایل بازیکنان راه خود را از طریق یک سازمان جنایتکار شیطانی هک کرده و ادامه می‌دهند، همه بازیکنان برای رسیدن به هدف و برنده شدن در مناطق خطرناک باید حرکت کنند تا برنده شوند.

برای دانلود و نصب این بازی قدیمی سگا، روی یکی از لینک‌های زیر (بسته به سیستم عامل تلفن همراه خود) ضربه بزنید:

دانلود برنامه از اپ استور

دانلود برنامه از گوگل پلی

بازیکنان برای برنده شدن می‌توانند از قدرت‌های جادویی که در حین بازی بدست می‌آورند، برای از بین بردن دشمنان استفاده کنند. The Revenge of Shinobi که در سال 1989 منتشر شد، یکی از اولین بازی‌های موجود برای سگا جنسیس بود.

بازی اکشن The Revenge of Shinobi برای سگا

متأسفانه، Revenge به اندازه نسخه قبلیش Shinobi III، به محبوبیت بالایی دست پیدا نکرد.

داستان این بازی از این قرار است که نئو زید ارباب شما را کشته و عروس شما را اسیر کرده است؛ بنابراین، اکنون، به عنوان جو موساشی، شما باید از سندیکای جنایتکار انتقام بگیرید که در سراسر جهان برای توزیع عدالت نینجیتسو سفر می‌کند.

بازی ماندگار Golden Axe Classic

بازی Golden Axe Classic در سال 1989 وارد بازار شد و جایگاه خود را در بین بازی‌های کنسول سگا به دست آورد. این بازی دارای سه شخصیت است که هر کدام نقاط قوت، حرکات، سلاح‌ها و جادوی خود را دارند.

بازی گلدن اکس سگا

در این بازی که در یک دنیای فانتزی به سبک قرون وسطایی صورت می‌گیرد، باید بر دیکتاتور Death Adder غلبه کنید. برای دانلود و نصب این بازی در دستگاه‌های اندروید و آیفون، روی یکی از لینک‌های زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از اپ استور

دانلود برنامه از گوگل پلی

Golden Axe یکی از بازی‌های برجسته آرکید دهه 1980 است که توسط طراح ماکوتو اوچیدا که روی Altered Beast نیز کار می‌کرد، توسعه داده شد. این بازی را می‌تواند به صورت چند نفره نیز بازی کرد و به عنوان یکی از بهترین بازی‌های قدیمی سگا شناخته می‌شود.

بازی خاطره انگیز Phantasy Star II

این بازی در سال 1988 ابتدا با نسخه اولیه Space Harrier وارد بازار شد، سپس با عنوان Sega Genesis/Mega Drive و اضافه کردن امکانات زیاد باعث ایجاد نتایج خیره کننده‌ای در بین بازی‌های نوستالژیک سگا شد.

بازی Phantasy Star II سگا برای موبایل

این بازی اولین بازی RPG بود که برای سگا جنسیس منتشر شد و بزرگ‌ترین بازی ویدیویی کنسولی در آن زمان با 6 مگابیت بود. این بازی جایگاه خود را در تاریخ بازی‌های ویدیویی به عنوان یکی از اولین نمونه‌های دنیای گسترده با خط داستانی پیچیده محکم کرده است.

برای دانلود بازی Phantasy Star II در گوشی‌های اندورید و آیفون، روی یکی از لینک‌های زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از اپ استور

دانلود برنامه از گوگل پلی

در این بازی شما با انبوهی از دشمنان سورئال روبرو می‌شوید که باید بر آنها غلبه کنید. در هر مرحله دچار چالش‌های شگفت انگیز می‌شوید که باید آنها را پشت سر بگذارید تا بتوانید به انتهای بازی برسید.

بازی Space Harrier II سگا برای موبایل

در این بازی یک شخصیت Dark Harrier وجود دارد که در طول مسیر باید آن را شکست بدهید.

بازی Comix Zone

بازی Comix Zone یکی از منحصربه‌ فردترین نزاع‌های جانبی دوران 16 بیتی است که در بین بازی‌های قدیمی سگا بسیار محبوب بود، خبر خوب این‌که شما می‌توانید با نصب این بازی سگا، در موبایل از آن لذت ببرید.

بازی Comix Zone سگا برای موبایل این بازی که از لحاظ بصری خیره‌کننده است، در سال 1995 وارد بازار شد و داستان آن به اینگونه است که بازیکنان کنترل یک هنرمند کتاب مصور را در دست می‌گیرند و برای برنده شدن باید خلاقیت به خرج دهند.

برای دانلود و نصب این بازی خاطره انگیز سگا در دستگاه‌های اندروید و iOS روی یکی از لینک‌های زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از اپ استور

دانلود برنامه از گوگل پلی

بازیکنان راه خود را باید از طریق پنل‌های کمیک پیدا کنند تا به مراحل بالاتر بروند در این بین با شخصیت‌های دیگر از طریق خط‌های snarky one در حباب‌های گفتار تعامل دارند. Comix Zone زیبایی‌شناسی کمیک‌های ابرقهرمانی را به تصویر می‌کشد و یک ضرب‌آهنگ دو بعدی منحصربه‌فرد دارد.

دانلود: Comix Zone Classic برای اندروید و iOS

بازی قدیمی Kid Chameleon

Kid Chameleon یک بازی پلتفرم محصول 1992 بوده و دارای بیش از 100 مرحله با مناطق مخفی برای کاوش است. این بازی کلاسیک تا حدودی فراموش شده است، ولی همچنان جزو بهترین بازی‌های قدیمی سگا محسوب می‌شود.

دانلود: Kid Chameleon Classic برای نسخه‌های اندروید و ios

در این بازی شما دارای قدرت‌های خارق‌العاده‌ای هستید که باید از آنها برای برنده شدن استفاده کنید. وظیفه Kid Chameleon این است که افراد شرور را ردیابی کند.

برای دانلود و نصب این بازی در دستگاه‌های اندروید و آیفون، روی یکی از لینک‌های زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از اپ استور

دانلود برنامه از گوگل پلی

ماسک‌های جادویی به شخصیت شما قدرت تبدیل شدن به یک جنگجوی غیرقابل توقف، ابرقهرمان بلند پرواز یا تانک انسانی را می‌دهند. شما همچنین می‌توانید یک شوالیه قرون وسطایی یا فرد تبردار باشد و حتی از یک طوفان برای تبدیل شدن استفاده کنید.

بازی Crazy Taxi Classic

تاکسی دیوانه (1999)، یکی از موفق‌ترین بازی‌های رانندگی تمام دوران است. این بازی سگا به شما این امکان را می‌دهد که وقت خود را صرف جمع آوری کرایه‌ها و رساندن مسافران به موقع به مقصد کنید.

بازی تاکسی دیوانه سگا برای موبایل

در این بازی امکانات و پاداش‌های مختلفی وجود دارد که شما را قادر می‌سازد تا سود زیادی کسب کنید، اما باید بدانید با رانندگی معمولی نمی‌توانید برنده مسابقه شوید.

برای دانلود و نصب این بازی قدیمی در دستگاه‌های اندروید و آیفون، روی یکی از لینک‌های زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از اپ استور

دانلود برنامه از گوگل پلی

مانند نسخه اصلی Dreamcast، این بازی دارای یک حالت آرکید و اصلی و موسیقی توسط The Offspring و Bad Religion است.

بازی قدیمی Super Monkey Ball

تصور کنید که یک میمون را در یک توپ قرار می‌دهید و سپس سعی می‌کنید توپ را در اطراف 125 پیچ موضوعی هدایت کنید و قبل از تمام شدن زمان، موزهای زیادی جمع آوری کنید. داستان این بازی نیز به این صورت است به همین خاطر در بین کودکان دارای جذابیت بالای بود و به عنوان بهترین بازی‌های قدیمی سگا شناخته شده است.

بازی Super Monkey Ball سگا برای موبایل

Super Monkey Ball یک بازی بسیار سرگرم کننده است. Super Monkey Ball اولین بار در سال 2001 با عنوان Monkey Ball در کنسول سگا با یک کنترلر موزی شکل منتشر شد، همچنین Super Monkey Ball از سال 2010 بر روی تلفن همراه منتشر شد. این نسخه مجددا به شما امکان می‌دهد به عنوان یکی از چهار شخصیت میمون شایان بازی کنید: AiAi، MeeMee، Baby و گونگون.

برای دانلود و نصب این بازی در دستگاه‌های اندروید و آیفون، روی یکی از لینک‌های زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از اپ استور

دانلود برنامه از گوگل پلی

بازی‌های Monkey Target، Monkey Golf، Monkey Bowl و Monkey Base را می‌توانید در تلفن های همراه و تبلت‌ها نصب و بازی کنید. در تبلت می‌توانید به صورت سه نفره هم بازی کنید.

بازی خاطره‌انگیز Altered Beast Classic

Altered Beast در سال 1988 وارد بازار شد و در ابتدا طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرد. در این بازی شما نقش هیولای تغییر یافته را دارید و با توانایی تبدیل شدن به شکارچیان قاتل و جمع آوری گوی‌های عرفانی، وارد دنیایی از وحشت می‌شوید.

Altered Beast سگا برای موبایل

وظیفه شما این است که با قلمرو هادس مقابله کنید تا آتنا، دختر زئوس را نجات دهید. همانطور که انبوهی از شیاطین و ارتش‌های مرده را شکست می‌دهید، اعماق جهنم را کاوش می‌کنید و در حین حرکت به یک اژدها، گرگ، خرس و ببر تبدیل می‌شوید.

برای دانلود و نصب این بازی قدیمی در دستگاه‌های اندروید و آیفون، روی یکی از لینک‌های ریر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از اپ استور

دانلود برنامه از گوگل پلی

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم بهترین بازیهای کمپانی سگا را به شما معرفی کنیم تا به راحتی بدانید کدام بازی را در گوشی خود نصب کنید و از آن لذت ببرید. خبر خوب این‌که تمام این بازی‌ها دارای لینک نصب در اندروید و آیفون هستند.

بیشتر بازی‌های کنسول سگا برای بسیاری از افرادی خاطره‌ساز هستند و برخی افراد دوست دارند دوباره آنها را بازی کنند. ما به این افراد در انتخاب بازی کمک کرده‌ایم. برخی دیگر از بازی‌هایی که می‌توانستند در این مقاله جای بگیرند شامل:Sonic the Hedgehog،Kid Chameleon،Altered Beast،Ristar است.

سوالات متداول

آیا سگا هنوز وجود دارد؟

امروزه سگا فقط به عنوان یک شرکت سازنده بازی‌های ویدیویی وجود دارد. در حالی که شایعات زیادی در مورد بازگشت سگا به کنسول‌ها وجود دارد، ولی در این مورد هیچ چیزی تایید نشده است.

آیا نینتندو همان سگا است؟

اگرچه سگا متعلق به نینتندو نیست، اما آنها حقوق بسیاری از بازی‌های سگا را دارند. به همین دلیل است که برخی از بازی‌های سگا روی نینتندو و همچنین سایر دستگاه‌های نینتندو وجود دارد. سگا و نینتندو رابطه خوبی دارند، اما نینتندو مالک سگا نیست.

نام واقعی سونیک چیست؟

در کمیک‌های Archie، نام واقعی سونیک نشان داده شده است که با نام اولگیلوی موریس جوجه تیغی شناخته می‌شود. البته این نام در تداوم بازی canon رسمی نیست و در بازی‌ها با نام Sonic the Hedgehog شناخته می‌شود.

5 | (1)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//